quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat we het er allemaal wel mee eens zijn dat het beter is dat Natasia sterft.
Dat is sterk uitgedrukt, maar komt in de buurtquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat we het er allemaal wel mee eens zijn dat het beter is dat Natasia sterft.
Ach het is geen arrogante, hoogmoedswaanzinnige Huub toch ?quote:
Hey, een banquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt mij prima, wat een egoïstische kuthoer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben voor post-natale abortus.
Wie stemt voor?
Ik denk dat wij hele andere verwachtingen haddenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
Ohhhhh ze gaat eindelijk janken. Daar zaten we op te wachten.
Ja, mensen bijten wordt vast vergeven door GOD.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef SiRojK het volgende:
Jemig man.. Nu is ze ineens zo gelovig.. God weet ook wel dat Nasty zich asociaal gedraagt!
Volgens Natasia (tegen Lieke) hard gewerkt en gespaard. Twee huizen in de stad (een ervan is eigenlijk voor Natasia maar er woont een tante in), twee op het platteland met groentes enzo.quote:
Babbelbla Nieuwet ieten bababbla Dank u heer bladieblaquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Blablabla de lieve heer blabla bidden blabla de kleine man.
Kon niet wachten.........quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
Ohhhhh ze gaat eindelijk janken. Daar zaten we op te wachten.
Ohhh sorryquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:32 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik denk dat wij hele andere verwachtingen hadden![]()
Bla Antonius en de heilige Maria blasnotterbla weesgegroetjes.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Babbelbla Nieuwet ieten bababbla Dank u heer bladiebla
Ga jezelf ff afrukken, wordt je misschien wat rustiger van.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ze had haar beter meteen na de geboorte uit het raam kunnen flikkeren, had de mensheid een hoop leed bespaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |