Nee, hoe is dit anders dan hoe men tijdens de apartheid omging met zwarten en kleurlingen voor vele voorzieningen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ben jij nu de Apartheid aan het bagatelliseren om je eigen ideologische oorlogje te kunnen voeren?
Maar z'n methode daartoe is het uitsluiten van velen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mij hoor je dan ook niet zeuren om de TT. Al denk ik niet dat Wilders streeft naar apartheid. Wel naar een leefbare maatschappij die niet wordt vergald door kanslozen.
Ja, wezenlijk. Dit is meer volgens de lijn dat onschuldige Feyenoorders ook in de combi moeten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:35 schreef du_ke het volgende:
Nee, hoe is dit anders dan hoe men tijdens de apartheid omging met zwarten en kleurlingen voor vele voorzieningen?
Opvatting, want het is geen methode. Daartoe heeft hij geen meerderheid om deze opvattingen te verwezenlijken en om te zetten naar methodes.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar z'n methode daartoe is het uitsluiten van velen.
Hij sluit tuig uit. Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar z'n methode daartoe is het uitsluiten van velen.
Ok maar volgens hem en jou is dus elke Marokkaan tuig?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij sluit tuig uit. Wat is daar mis mee?![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:53 schreef Chewie het volgende:
Dicht bagger, hooguit een 1 voor de moeite
Pardon, ik heb mij onduidelijk uitgedrukt, blijkbaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het lijkt me POL relevanter dan de slowchat. SC = waar datgene komt wat men niet in andere topics kwijt kan, gelul dus, dit is een 'politiek' spel.
Ja, dat weet ik. Het lijkt me even logisch zoniet logischer om de SC daar te plaatsen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Pardon, ik heb mij onduidelijk uitgedrukt, blijkbaar.
Het topic is centraal gezet in POL, niet verplaatst naar General Chat.
Dus met zo'n tekentje: [afbeelding], en het topic staat boven de gesloten topics in de POL-AT.
Dat is mijn mening, en als ik zin hem om die te geven in het relevante topic, doe ik dat. Toedelsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:28 schreef SCH het volgende:
Het is toch zo, je zegt alleen maar dat het onzin is, dat het nergens op slaat, het is de schuld van de krant en het is een capitulatiekabinet. Reageer dan gewoon niet.
Wat verwacht je dat ze zeggen? Dissent wordt verboden in SCH-topics?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef SCH het volgende:
Graag een reactie van de moderatie!!!
Dus het is mijn schuld nu ineensquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:31 schreef sigme het volgende:
SCH, reageer dan gewoon niet op PJO's commentaar. Het is zijn zienswijze op deze affaire, eentje die je prima kan negeren als je dat wil, of juist gebruiken om je eigen visie kracht bij te zetten.
Een andere mening is opeens "topicverklotend"?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef SCH het volgende:
Het is topicverklotend
Ik zie nergens een onderbouwde mening hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een andere mening is opeens "topicverklotend"?Kom eens uit die PO-mediacocon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |