abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49709940
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:32 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ben jij nu de Apartheid aan het bagatelliseren om je eigen ideologische oorlogje te kunnen voeren?
Nee, hoe is dit anders dan hoe men tijdens de apartheid omging met zwarten en kleurlingen voor vele voorzieningen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_49709959
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Mij hoor je dan ook niet zeuren om de TT. Al denk ik niet dat Wilders streeft naar apartheid. Wel naar een leefbare maatschappij die niet wordt vergald door kanslozen.
Maar z'n methode daartoe is het uitsluiten van velen.
  donderdag 24 mei 2007 @ 00:37:33 #53
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49710010
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:35 schreef du_ke het volgende:
Nee, hoe is dit anders dan hoe men tijdens de apartheid omging met zwarten en kleurlingen voor vele voorzieningen?
Ja, wezenlijk. Dit is meer volgens de lijn dat onschuldige Feyenoorders ook in de combi moeten.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 24 mei 2007 @ 00:41:30 #54
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49710101
quote:

[..]

Opvatting, want het is geen methode. Daartoe heeft hij geen meerderheid om deze opvattingen te verwezenlijken en om te zetten naar methodes.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 08:06:55 #55
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49713047
quote:

[..]

Hij sluit tuig uit. Wat is daar mis mee?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_49713509
Aaaah, dat linkje naar Wolffenstein

Ik wist ut ik wist ut ik ik wist ut
pi_49715450
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hij sluit tuig uit. Wat is daar mis mee?
Ok maar volgens hem en jou is dus elke Marokkaan tuig?

Dat is dus beoordelen op ras dus de link met apartheid is dan gerechtvaardigd.
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:42:18 #58
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_49716556
Over Marokkanen in het Marokkanen topic aub.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_49721511
Ik ben sinds net skinhead
pi_49765013
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:53 schreef Chewie het volgende:
Dicht bagger, hooguit een 1 voor de moeite
pi_49784662
[FOK!-Alliance] Political Simulator, doe mee! Deel 10 is centraal gezet, voor wie 'm kwijt is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 26 mei 2007 @ 07:58:49 #62
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_49784933
Het lijkt me POL relevanter dan de slowchat. SC = waar datgene komt wat men niet in andere topics kwijt kan, gelul dus, dit is een 'politiek' spel.
pi_49784963
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 07:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het lijkt me POL relevanter dan de slowchat. SC = waar datgene komt wat men niet in andere topics kwijt kan, gelul dus, dit is een 'politiek' spel.
Pardon, ik heb mij onduidelijk uitgedrukt, blijkbaar .

Het topic is centraal gezet in POL, niet verplaatst naar General Chat.

Dus met zo'n tekentje: , en het topic staat boven de gesloten topics in de POL-AT.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:13:04 #64
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_49792324
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 08:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Pardon, ik heb mij onduidelijk uitgedrukt, blijkbaar .

Het topic is centraal gezet in POL, niet verplaatst naar General Chat.

Dus met zo'n tekentje: [afbeelding], en het topic staat boven de gesloten topics in de POL-AT.
Ja, dat weet ik. Het lijkt me even logisch zoniet logischer om de SC daar te plaatsen.
pi_49795596
Oh, wel, in dat geval: de POLSC centraal zetten werd niet gewaardeerd door de posters in de POLSC, enige navraag naar de wens van centraal plaatsen van dat spel leerde dat daarvoor wel voorstanders waren. Maar als er bezwaarden zijn hoor ik het graag .

Centraal of niet heeft niets te maken met het politieke gehalte van het topic, wat mij betreft .
pi_49800315
Wat ik eerder al meldde gebeurt me nu weer in het topic over martelingen. Het is nauwelijks nog leuk in POL een topic te openen want binnen de kortste keren heeft PJO er een stuk of wat oneliners in gepost die weer een flamediscussie ontlokt. Kan de moderatie hem daar eens op aanspreken of anderzins handelen? Dank!
  zaterdag 26 mei 2007 @ 20:27:06 #67
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49800381
pi_49800419
Het is toch zo, je zegt alleen maar dat het onzin is, dat het nergens op slaat, het is de schuld van de krant en het is een capitulatiekabinet. Reageer dan gewoon niet.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 20:29:03 #69
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49800442
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 20:28 schreef SCH het volgende:
Het is toch zo, je zegt alleen maar dat het onzin is, dat het nergens op slaat, het is de schuld van de krant en het is een capitulatiekabinet. Reageer dan gewoon niet.
Dat is mijn mening, en als ik zin hem om die te geven in het relevante topic, doe ik dat. Toedels
pi_49800470
Graag een reactie van de moderatie!!!
  zaterdag 26 mei 2007 @ 20:30:58 #71
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49800499
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 20:29 schreef SCH het volgende:
Graag een reactie van de moderatie!!!
Wat verwacht je dat ze zeggen? Dissent wordt verboden in SCH-topics?
pi_49800511
SCH, reageer dan gewoon niet op PJO's commentaar. Het is zijn zienswijze op deze affaire, eentje die je prima kan negeren als je dat wil, of juist gebruiken om je eigen visie kracht bij te zetten.
pi_49800536
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 20:31 schreef sigme het volgende:
SCH, reageer dan gewoon niet op PJO's commentaar. Het is zijn zienswijze op deze affaire, eentje die je prima kan negeren als je dat wil, of juist gebruiken om je eigen visie kracht bij te zetten.
Dus het is mijn schuld nu ineens

Het is topicverklotend - en je roept nu ineens op om users te negeren in plaats van dat je zelf tot de orde roept?
Het heeft niks met zienswijze te maken om het 'capitulatiekabinet' en dergelijke onzin erbij te slepen

Maar fijn dat je het zo serieus neemt sigme
  zaterdag 26 mei 2007 @ 20:37:08 #74
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49800718
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef SCH het volgende:
Het is topicverklotend
Een andere mening is opeens "topicverklotend"? Kom eens uit die PO-mediacocon.
pi_49800737
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 20:37 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Een andere mening is opeens "topicverklotend"? Kom eens uit die PO-mediacocon.
Ik zie nergens een onderbouwde mening hoor.
pi_49800793
Dit is nou precies waar we het van de week over hadden sigme.
Ik snap echt niet dat je nu zo reageert. Je daagt me nu juist uit om in allerlei topics ook maar weer met onelinerige onzin zinnetjes te komen. Dit is helemaal niet bevorderend voor POL en ik begrijp serieus niet dat je nu weer zo reageert. Je bent er echt wel goed in om de ellende een beetje uit te lokken op deze manier. Dat zul je niet bewust doen maar het heeft wel dat effect.
pi_49800804
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 20:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus het is mijn schuld nu ineens
Schuld?
quote:
Het is topicverklotend - en je roept nu ineens op om users te negeren in plaats van dat je zelf tot de orde roept?
Nee, het is niet topicverklotend, het is echt niet een onnegeerbare flame of zo. Je hóeft niet in alles te bijten dat voorbijkomt.
quote:
Het heeft niks met zienswijze te maken om het 'capitulatiekabinet' en dergelijke onzin erbij te slepen

Maar fijn dat je het zo serieus neemt sigme
Wees eens wat ruimdenkender, SCH. Niet alles is óf geheel naar jouw wens óf geheel onwenselijk voor POL.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 20:40:13 #78
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49800826
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 20:37 schreef SCH het volgende:
Ik zie nergens een onderbouwde mening hoor.
Er zijn al topics geweest waar dat opzetje van PCM volledig gefiskt is. Hoef ik toch niet te herhalen?
  zaterdag 26 mei 2007 @ 20:41:38 #79
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49800859
allemansvriendjes
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49800902
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 20:39 schreef SCH het volgende:
Ik snap echt niet dat je nu zo reageert. Je daagt me nu juist uit om in allerlei topics ook maar weer met onelinerige onzin zinnetjes te komen. Dit is helemaal niet bevorderend voor POL en ik begrijp serieus niet dat je nu weer zo reageert. Je bent er echt wel goed in om de ellende een beetje uit te lokken op deze manier. Dat zul je niet bewust doen maar het heeft wel dat effect.
Je kan in ieder geval niet zeggen dat jij onbewust topics verkloot, hmm?

Ik heb je mijn visie erop gegeven, en ik krijg zodadelijk echte mensen op bezoek, dus helaas zal ik jullie aan je lot over moeten laten.

Vriendelijk verzoek, aan jou en aan PJO: probeer een acceptabel niveau te handhaven. Dat kunnen jullie beide prima, maar helaas kunnen jullie ook beide beschamend zinloos posten.
pi_49800904
Okay, sigme. Wat jij wil. Dan gaan we lekker domme oneliners posten dat de VVD zo kut is en dat het allemaal aan de Telegraaf ligt.

Dat schijnt ruimdenkend te zijn.

Jij vindt domme offtopic oneliners niet onwenselijk voor POL - dan lok je het toch uit dat anderen dat ook doen. Ik bijt helemaal niet in alles, kom op zeg, wat voor kinderachtige beschuldiging is dat nou weer. Dat is weer dezelfde reactie als laatst richting du_ke.

Reageer gewoon eens op de inhoud in plaasts van op de user die het post. Jammer dat je het echt niet wilt begrijpen en weer zo op de persoon gaat spelen. Heel erg dom ook. Je helpt de users van POL er niet mee en ik dacht dat je daarvoor was aangesteld. Maar blijkbaar zie ik dat verkeerd.
pi_49800936
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 20:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Je kan in ieder geval niet zeggen dat jij onbewust topics verkloot, hmm?

Ik heb je mijn visie erop gegeven, en ik krijg zodadelijk echte mensen op bezoek, dus helaas zal ik jullie aan je lot over moeten laten.

Vriendelijk verzoek, aan jou en aan PJO: probeer een acceptabel niveau te handhaven. Dat kunnen jullie beide prima, maar helaas kunnen jullie ook beide beschamend zinloos posten.
Trol. Je kan alleen maar op de persoon spelen.

Ik open een serieus topic en doe daar moeite voor en verwacht dat je daar serieus in modereert in plaats van de bal nu bij mij neer te leggen. Het is beschamend hoe je hier reageert.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 21:08:50 #83
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49801624
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 20:43 schreef sigme het volgende:
Dit is natuurlijk onzinnig. Het hele topic slaat al nergens op, omdat Van Middelkoop, en niet Kamp, verantwoordelijk is.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 23:21:27 #84
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49805218
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 20:39 schreef SCH het volgende:
Dat is ook de reden dat ik minder post hier.
Het wordt of links rechts, of je bent ineens voor islam of je bent ineens een hitler. Prima, maar daar gaat niet elk topic over.
Bijna alle beetje topics verzanden in dit soort gezeik, daarom is het vrij zinloos geworden ergens echt inhoudelijk op te reageren met onderbouwingen. Daarom reageer ik vaak nu ook maar zo, krijg je de beste indicatie hoe iemand echt denkt dan door een inhoudelijke post te maken.

Beetje als echtgaaf ook zegt. POL bloed een beetje dood. Er zitten ook zat leuke topics tussen, maar minder dan voorheen.

Overigens wil ik hiervoor NIET 1 groep aanwijzen. Ik denk dat het een algemene reactie is geworden op topics die precies tegenover je eigen mening staan.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_49805418
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 23:21 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat ik minder post hier.
Het wordt of links rechts, of je bent ineens voor islam of je bent ineens een hitler. Prima, maar daar gaat niet elk topic over.
Bijna alle beetje topics verzanden in dit soort gezeik, daarom is het vrij zinloos geworden ergens echt inhoudelijk op te reageren met onderbouwingen. Daarom reageer ik vaak nu ook maar zo, krijg je de beste indicatie hoe iemand echt denkt dan door een inhoudelijke post te maken.

Beetje als echtgaaf ook zegt. POL bloed een beetje dood. Er zitten ook zat leuke topics tussen, maar minder dan voorheen.

Overigens wil ik hiervoor NIET 1 groep aanwijzen. Ik denk dat het een algemene reactie is geworden op topics die precies tegenover je eigen mening staan.
Ik vind het vooral teleurstellend dat sigme hier dan op deze manier reageert. Van een moderator zou je toch verwachten dat die er serieus op ingaat maar een user wordt veel te vaak als tegenstander of vijand gezien.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 23:30:04 #86
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49805478
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 23:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het vooral teleurstellend dat sigme hier dan op deze manier reageert. Van een moderator zou je toch verwachten dat die er serieus op ingaat maar een user wordt veel te vaak als tegenstander of vijand gezien.
Doet ze niet, want het is allemaal wel best zo. Alleen de fb is belangrijk, want daarin geeft men aan wat er mis is schijnbaar. Jammer is dat hè?
Helaas worden de mods aangestuurd door de fa's, dus echt veel vrijheid is er ook niet als mod, maar dit is echt supertreurig inderdaad.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 23:30:21 #87
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49805485
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 21:08 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk onzinnig. Het hele topic slaat al nergens op, omdat Van Middelkoop, en niet Kamp, verantwoordelijk is.
reageer dan niet. Dan luk je ook niks uit.

Waarom posts plaatsen wat gebagger uitlokt terwijl je zelf vind dat het topic nergens op slaat?
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_49805630
De lol om energie in het openen van topics te steken gaat er zo wel vanaf.

Als er dan direct baggerreacties komen, zegt sigme: gewoon negeren, je moet niet op alle slakken zout leggen enz. enz. Ik proef ook erg veel ingenomenheid en dat is jammer, dan verandert er nooit wat.

Ik ben geen heilig boontje maar mijn gedrag uit het verleden is geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 26 mei 2007 @ 23:52:26 #89
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49806048
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 23:30 schreef One_of_the_few het volgende:
reageer dan niet. Dan luk je ook niks uit.

Waarom posts plaatsen wat gebagger uitlokt terwijl je zelf vind dat het topic nergens op slaat?
Waarom niet? Die hele zaak stinkt en kennelijk moet iemand het zeggen.
pi_49806086
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 23:52 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Als je dat vindt dan kun je dat uitleggen en met argumenten komen. Dat deed je niet.
  zondag 27 mei 2007 @ 00:00:05 #91
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49806275
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 23:52 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dan kan je dát toch zeggen?
Want dat heb je niet gedaan. Als het topic nergens oop slaat, waarom moet het dan wel gezegd worden? Dan slaat het dus wel ergens op.
In beide gevallen kan je antuurlijk wel inhoudelijk reageren. Het verbaggeren van een topic wat jezelf onzinnig vind lokt alleen maar verbaggering uit bij topics die anderen onzinnig vinden. Beide is fout en niet 1 is alleen schuldig. Beide kunnen er wat aan doen, maar het moet van de mensen zelf komen.

Ik zeg niet dat het alleen van jouw en co komt trouwens.
And that is the news.''
  zondag 27 mei 2007 @ 00:03:16 #92
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49806356
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 23:53 schreef SCH het volgende:
Als je dat vindt dan kun je dat uitleggen en met argumenten komen. Dat deed je niet.
De argumenten zijn al in een eerder topic langsgekomen, dus waarom moet dat opnieuw?
pi_49806411
quote:
Op zondag 27 mei 2007 00:03 schreef PJORourke het volgende:

[..]

De argumenten zijn al in een eerder topic langsgekomen, dus waarom moet dat opnieuw?
Omdat er nieuwe gegevens zijn!
  zondag 27 mei 2007 @ 00:09:14 #94
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49806510
quote:
Op zondag 27 mei 2007 00:05 schreef SCH het volgende:
Omdat er nieuwe gegevens zijn!
Welnee. Die hele zaak gaat nergens over, en die nieuwe "gegevens" nog minder.
  zondag 27 mei 2007 @ 00:10:00 #95
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49806532
quote:
Op zondag 27 mei 2007 00:00 schreef One_of_the_few het volgende:
Als het topic nergens oop slaat, waarom moet het dan wel gezegd worden?
Omdat dat soort bullshit anders voor waar aangenomen wordt natuurlijk.
pi_49806542
quote:
Op zondag 27 mei 2007 00:09 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Welnee. Die hele zaak gaat nergens over, en die nieuwe "gegevens" nog minder.
Dat lieg je dus. Je bent gewoon zo'n topic aan het verkloten, je gaat nergens op in en trollt alleen maar. Dat kan je toch gewoon toegeven?
  zondag 27 mei 2007 @ 00:10:17 #97
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_49806550
quote:
Op zondag 27 mei 2007 00:09 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Welnee. Die hele zaak gaat nergens over
Inderdaad. het lijkt wel een beetje op het dubbele paspoortengezeur, wat dat betreft.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 27 mei 2007 @ 00:11:27 #98
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49806586
quote:
Op zondag 27 mei 2007 00:10 schreef SCH het volgende:
Dat lieg je dus. Je bent gewoon zo'n topic aan het verkloten, je gaat nergens op in en trollt alleen maar. Dat kan je toch gewoon toegeven?
Nee, ik vind het een baggertopic maar ben er niet ingestapt met het voornemen om het te gaan verkloten. Zoals de waard is...
pi_49806618
quote:
Op zondag 27 mei 2007 00:11 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee, ik vind het een baggertopic maar ben er niet ingestapt met het voornemen om het te gaan verkloten. Zoals de waard is...
Het is gewoon politiek nieuws dat de komende weken heel belangrijk gaat worden. Dus waarom dat een baggertopic zou zijn. En je opmerkingen worden als bagger ervaren en dat lijkt me niet meer dan logisch.
  zondag 27 mei 2007 @ 00:14:35 #100
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_49806675
quote:
Op zondag 27 mei 2007 00:12 schreef SCH het volgende:
Het is gewoon politiek nieuws dat de komende weken heel belangrijk gaat worden.
Welnee. Het doel is bereikt: de PvdA regeert. Komt een persconferentie, een mogelijk opgewonden uitzending van Nova en meer niet.
quote:
Dus waarom dat een baggertopic zou zijn.
Omdat Kamp er niet meer over ga-aat. Omdat het een zaak van niets is. Omdat je de VK citeert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')