quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:13 schreef -skippybal- het volgende:
Oh wacht, dit is natuurlijk gabeseerd op die bullshit van die jankmoslim die dmv dit soort "essays" alles wat Islamitisch was ging doodbashen_
Scherp +2quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:13 schreef -skippybal- het volgende:
Oh wacht, dit is natuurlijk gabeseerd op die bullshit van die jankmoslim die dmv dit soort "essays" alles wat Islamitisch was ging doodbashen_
welke club van hengelo is aan t rellen dan?quote:zondags geen voetbalrellen tussen 020, 074, 010 en 030
Het Arke stadion staat toch tussen Hengelooooo en Enschedeeee in? De Tukker terrors dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:27 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
welke club van hengelo is aan t rellen dan?
Ik zou niet durven, dan zou ik met stip op 1 binnenkomen in de Nationale Hitlerparade.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:23 schreef Bluesdude het volgende:
Zullen we met jou beginnen Broekhoest?
Dat je Wilders overbodig ziet worden kan alleen als je bedoelde allochtonen en islamieten te castreren..
Zeg dat dan rechtuit en niet zo verkapt..
Of vond je het dan toch te openlijk nazistisch ?
prachtig plan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het probleem
Het wordt tijd voor onortodoxe harde maatregelen, want de explosieve onderklassegroei van sociaal zwakzinnigen in Nederland (die zich op hun beurt ook weer voortplanten) is ons allang boven het hoofd gegroeid, met allerhande problemen die ik hier niet zal noemen want ze zijn bekend.
Vraagstelling
Hoe kan dit gestopt worden? Door ze minder geen kinderen te laten krijgen. Dus?
Voordelen
Het heeft nogal wat bijkomende voordelen op lange termijn:
- veel minder rellende en criminele Groentemannetjes
- je oma kan weer over straat
- je zus kan weer zwemmen
- opsporing verzocht kan van de buis
- etc
- ja
- zondags geen voetbalrellen tussen 020, 074, 010 en 030
- veiliger uitgaansleven
- geen kratjes bier op straat bij het eerste zonnestraaltje
- minder Frans Bauer geluidsoverlast
- lagere belastingen
- hogere salarissen
- de Wibra failliet
- Wilders met pensioen
- Clairy Polak niet met wachtgeld
Gaan met die banaan dus.
Jij dus ook ... want je hele plan is a-sociaal.. Meldt jij je vrijwillig aan ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, dan zou ik met stip op 1 binnenkomen in de Nationale Hitlerparade.
Nee, het moet gelden voor alle zwakzinnigen, autochtoon en allochtoon natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |