quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat even goed zitten voor de vrije trap !
Dan schelen wij niet eens zo erg qua lengte hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:40 schreef golfer het volgende:
1.75, 68 kilo schoon aan de haak.
1.74 en 73.5 kgquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:40 schreef golfer het volgende:
1.75, 68 kilo schoon aan de haak.
Dat is wel erg mager.quote:
Dikkertje.quote:
Ik zat net inderdaad bij een BMI-meter te kijken, maar die waardes vallen nog net binnen 'gezond gewicht'quote:
misschien is daarom mijn arm wel zo breekbaarquote:
ik voel mij ook prima, op die rechterpols na dan, maar dat wordt ook weer beter, kan alweer typen ermee!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zat net inderdaad bij een BMI-meter te kijken, maar die waardes vallen nog net binnen 'gezond gewicht'
quote:
ach het kan minder, maar echt dik is ook weer andersquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef sjimz het volgende:
Dat valt dan toch wel mee.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben je echt 90? Ik had je lichter ingeschat
Ja, niet dat ik je op die 65 kg van AZ had ingeschatquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meen je dat? rond de 80 zou wel mooi zijn, probeer er soms wel rekening mee te houden, straks als ik weer 2x per week sport (i.p.v. 1x) dan kan ik het al weer gauw gaan merken.
Neeuh niet echt.. (helaas)quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik was tijdens de rust ff snel onder de douche gesprongen. Bleef er natuurlijk weer te lang onder staan, maar heb weinig gemist geloof ik van het begin van de tweede helft?
Hehe, nee hoor, het eeuwige gevecht met de kilo's, bluezz = veel aan de jojo geweestquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:11 schreef clauwheee het volgende:
Euh ja, dat dacht ik ook Bluezzie.., wat Sientje zegt!
tja, daar zitten veel calorieen in , he !quote:
... aldus ervaringsdeskundige Bjoroquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, daar zitten veel calorieen in , he !
ken datquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben niet ontevreden over mijn gewicht, maar een paar kilo meer zou ik niet erg vinden.
mwoah, bagger is het niet hoor.... maar ik ben beter gewend van Milan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:26 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
Kut AC milaan.. bagger spelen en dan dit..
Bjooooooooooooooor, wat een leuke column in je sigquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:33 schreef Bjoro het volgende:
diiiiirrrrrrrruuuukkkkkkkkk !!!!!!
Liverpool speelde nou ook niet echt supervoetbalquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:26 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
Kut AC milaan.. bagger spelen en dan dit..
Ik vond het niet zo'n bijzondere finale om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, bagger is het niet hoor.... maar ik ben beter gewend van Milan.
Nee klopt, beide kanten was niet bijzonder... en je weet dat Milaan aan een paar kansen genoeg heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Liverpool speelde nou ook niet echt supervoetbal
nee, maar om dan over lelijk te spreken. Was geen afbraakvoetbal ofzo. Maar zodra er een Italiaanse ploeg wint lijkt het wel alsof de NOS negatief over de wedstrijd MOET spreken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo'n bijzondere finale om eerlijk te zijn.
Goed puntquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, maar om dan over lelijk te spreken. Was geen afbraakvoetbal ofzo. Maar zodra er een Italiaanse ploeg wint lijkt het wel alsof de NOS negatief over de wedstrijd MOET spreken.
Ja en als een Nederlandse ploeg opeens wat behoudender gaat spelen, zijn het Italianen en is het anti-voetbal.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, maar om dan over lelijk te spreken. Was geen afbraakvoetbal ofzo. Maar zodra er een Italiaanse ploeg wint lijkt het wel alsof de NOS negatief over de wedstrijd MOET spreken.
Behalve als het Ajax is, dan zijn ze eindelijk eens realistischquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en als een Nederlandse ploeg opeens wat behoudender gaat spelen, zijn het Italianen en is het anti-voetbal.![]()
Ja, die lul moest natuurlijk ook weer prominent erbij zijn.quote:
De hele week nogquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen weer uitslapen?
Tot maandag jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen weer uitslapen?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
De dag dat ze in Milaan een voorbeeld gaan geven aan de Fossa Dei Leonie zal ik koesteren. Of Inzaghi stopt met voetballen, dat mag ook...
Voor de rest, bier.
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]Bokito met bier
leuke photoshop, wie heeft dat gemaakt?
quote:
mwhuahahhahahaquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[afbeelding]
Bokito, hier rechts, geniet van een biertje terwijl hij de schadeclaim afwacht.
Rubber lijkt meer op Bokito hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:03 schreef Bos81 het volgende:
Lijk ik er dan zoveel op?
Okee, die is inderdaad wat steviger gebouwd/lijkt meer op een aapquote:
Dank jequote:Jij wordt steeds leuker met je lange krulhaar
Ouchquote:Op donderdag 24 mei 2007 02:06 schreef Bluezz het volgende:
Dag mes
Ik zag net ergens dit usericon
[afbeelding]
Inderdaad!!! En dan ....... PR heeeeeeeeeeeeeeeeeeere I come!!!quote:
Ahhhh....het wordt dus toch geen vakantiehuisje....quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:56 schreef appelsientje het volgende:
Goed..... ik ga zo een legertent ophalen en dan samen met 3 meiden proberen op te zetten.....
Ben benieuwd
Mietje!quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:08 schreef Bos81 het volgende:
De grijze afvalcontainers worden vandaag geleegd. Hij was goed vol, dus ik moest er even uit. Maar ik ga nu nog even terug
* meedoet *quote:
EC succesquote:Vmbo
Vandaag zijn er voor vmbo BB 3 examens: wiskunde, aardrijkskunde en geschiedenis. Aan wiskunde doen 22.660 kandidaten mee, aan aardrijkskunde 819 en aan geschiedenis 297. Vmbo GLTL heeft muziek (776 kandidaten) en NaSk1 (12.389 kandidaten) en vmbo KB heeft ook NaSk1 (9.018 kandidaten).
Havo/vwo
Voor havo zijn er vandaag examens filosofie en Spaans. 752 havisten doen mee aan het filosofie-examen en 377 kandidaten komen in actie voor Spaans.
Vwo’ers doen vandaag Latijn en Spaans, respectievelijk 6.314 en 387 kandidaten.
Surf na je examen naar Examen.nl voor de antwoorden!!
Verder vandaag:
vwo - Fries - 7 kandidaten
vwo - Russisch - 31 kandidaten
vwo - Turks - 4 kandidaten
vwo - Arabisch - 16 kandidaten
havo - Russisch 1,2 - 9 kandidaten
havo - Turks 1,2 - 19 kandidaten
havo - Arabisch 1,2 - 16 kandidaten
vmbo GLTL - Dans - 40 kandidaten
vmbo GLTL - Drama - 133 Kandidaten
Goed bezig clau....quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:58 schreef clauwheee het volgende:
Baas is terug van zn vakantie. Heulemaal in de stress, omdat ik er nog maar en week ben. 'Tja ik heb me daar nooit allemaal mee bezig gehouden maar dat is nu niet zo handig merk ik'.
Had ie dat maar lekker wel moeten doen, droplul.
Net goed.
Anoukquote:
alle?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:51 schreef RayMania het volgende:
En de kinderen in Afrika maar honger lijden.
Die man is echt goed bezig......quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:55 schreef clauwheee het volgende:
De klapper van vandaag tot dusver: hoe werkt de telefoon eigenlijk (met een rood hoofd: ja euh..ik gebruik mn mobiel altijd).
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een leed VoreG.
Eigen schuld! Hadden ze vroeger maar met de rest mee moeten lopen toen die de boel gingen verkennen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:51 schreef RayMania het volgende:
En de kinderen in Afrika maar honger lijden.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:55 schreef clauwheee het volgende:
De klapper van vandaag tot dusver: hoe werkt de telefoon eigenlijk (met een rood hoofd: ja euh..ik gebruik mn mobiel altijd).
Jawel, maar ik had hem nog niet weer gezien want hij wist het een ochtend voordat hij op vakantie ging, heb hem toen gebeld want hij en ik waren die dag allebei vrij. Nu issie dus net weer terug en loopt te stressen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:57 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Die man is echt goed bezig......
Maar wist hij nog niet dat je zo snel wegging
In een pocket-koelkastje dan wel neem ik aan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:59 schreef Suijk het volgende:
Broodje filet Americain achter de kiezen, ik had er 2 gekocht, eentje naar Afrika gestuurd, want 2 is toch te veel voor mij.
Neuh, ze moeten niet te veel wensen krijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In een pocket-koelkastje dan wel neem ik aan?
een beetje oud broodje filet of niets....is toch geen moeilijke keuze ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar dat spul komt dan toch nooit vers aan?
Wel leuk als hij straks je fok historie gaat nalezenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had hem nog niet weer gezien want hij wist het een ochtend voordat hij op vakantie ging, heb hem toen gebeld want hij en ik waren die dag allebei vrij. Nu issie dus net weer terug en loopt te stressen.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wel leuk als hij straks je fok historie gaat nalezen.
Weinig kans, en anders:quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wel leuk als hij straks je fok historie gaat nalezen![]()
Bingo!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn baas begon ook te stressen. Maar ik ben zondag vrij, ze wilden me niet kwijt.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn baas begon ook te stressen. Maar ik ben zondag vrij, ze wilden me niet kwijt.
Heb je je evergreen al op vandaag? En vergeet je optimel niet he? (collega van mij doet dit ook, neemt peperkoek mee naar z'n werk, 1 fucking boterham met kipfilet, sultana's en fruit).quote:
Sonja Bakker, here we go....quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je je evergreen al op vandaag? En vergeet je optimel niet he? (collega van mij doet dit ook, neemt peperkoek mee naar z'n werk, 1 fucking boterham met kipfilet, sultana's en fruit).
Here we goooo.....quote:
Dat hoef ik lekker nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb je je evergreen al op vandaag? En vergeet je optimel niet he? (collega van mij doet dit ook, neemt peperkoek mee naar z'n werk, 1 fucking boterham met kipfilet, sultana's en fruit).
quote:Bokito doet zijn verhaal:
Gorilla Bokito die afgelopen vrijdag een vrouw zwaar verwondde, doet vanuit zijn verblijf in Blijdorp zijn relaas. De 23-jarige Laaglandgorilla uit Berlijn zegt dat hij heerlijk lag te relaxen in het zonnetje toen zijn dag werd verpest door een 57-jarige vrouw uit Zoetermeer. "Ik lag dus heerlijk in het zonnetje toen dat wijf weer voor mijn verblijf stond. Kijk, normaal hou ik wel van een teefje dat mijn aandacht wil, maar van 57-jarige mensen ben ik dus niet gediend he. Ik heb wel een reputatie die ik hoog moet houden."
Bokito neemt de vrouw verder niets kwalijk. Hij is wel gewend dat hij moeilijk van vrouwelijke aandacht af komt. "Maar ja, vrijdag ging ze dus iets te ver. Plotseling gingen er een paar kleine ventjes stenen naar mijn kop gooien. Ik had al vaker bij de directie aangekaart dat er eens gesproken moest worden over een dierentuinwet, maar ja, veel gelul in de politiek, maar voorlopig blijft dat stenen gooien maar doorgaan. Nou zag ik dus ook nog eens dat wijf weer naar me lachen en dat was de spreekwoordelijke druppel."
Bokito nam een enorme aanloop en sprong 3,5 meter over de sloot die hem van het publiek moest scheiden. "ja, leuk zo'n greppel, maar ik had dus al lang door dat ik daar wel overheen zou komen. Luister, die verzorgers zijn allemaal toffe peren, snijden je appeltjes, wassen wat bananen, dus ik blijf al jaren netjes op dat eiland zitten. Maar ja, Feyenoord had ook al een kutseizoen, dus ik was net wat geprikkelder dan normaal. En als je dan hoort dat ze Co Adriaanse willen halen, zo'n griet je lastig blijft vallen, die dierentuinwet op zich laat wachten en van die koters stenen gooien, dan ga je! Je bent een Rotterdamse zilverrug of niet!"
Na zijn sprong greep Bokito de 57-jarige vrouw en verwondde haar ernstig. "Ernstig, ernstig, kijk, zij wil aandacht van een gorilla. Dan geef je die op een gorillawijze, is het weer niet goed. Toen ik door had dat ze niet zo goed reageerde op mijn antwoord ben ik netjes van haar afgestapt en naar de kantine gelopen om een pilsje te drinken. Toen ik daar aankwam bleek dat ze de tap hadden dichtgegooid. Ja, dan breekt er echt iets."
Bokito werd door een dierenarts verdoofd, nadat hij eerst een chaos had aangericht in de cafetaria. "Ook weer zo'n reactie. Als ze me nou netjes hadden gevraagd of ik terug naar dat eiland had willen lopen had ik dat ook wel gedaan. Nee hoor, schieten ze gelijk weer zo'n pijl in je reet."
Bokito is erg boos en overweegt een schadeclaim in te dienen. "Luister, ik ben helemaal niet moeilijk. Maar je moet goed begrijpen, eigenlijk hoor ik in het regenwoud in Afrika te wonen, daar heerst een heel andere cultuur. Dat moet je respecteren. Maar goed, ik ben redelijk geintegreerd. Maar dat vrouwen zo respectloos met je omgaan doet pijn, heel veel pijn. Ik overweeg dan ook een flinke claim in te dienen voor de opgelopen emotionele schade."
Ook diergaarde Blijdorp zal meer van Bokito horen. "Ja, ook hen neem ik het een en ander kwalijk. Ik vind dat ze best een limiet mogen stellen op de kwantiteit en kwaliteit van de bezoekers die langs komen. Het is toch van de zotte dat sommige mensen iedere dag langskomen? Op den duur word je daar toch knettergek van. Het is dat mijn schoonmoeder nog ergens in Kameroen door de bossen rent, maar voor je het weet staat die hier ook voor de deur."
En ook Feyenoord kan een claim verwachten. "Ja, zij ook. Het is al geen lolletje om hier te zitten in dat druilerige Rotterdam, maar dat wanbeleid in de Kuip is ook niet normaal. Dat maakt de zondag, als het al drukker is in de diergaarde, niet leuker. Steeds meer Feyenoorders gaan op zondag liever naar Blijdorp dan naar de Kuip. Bedankt! En dan mag ik wel een uit het regenwoud komen, van Bosz houd ik niet!"
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag hem al in ONZ, leuk gedaan. Verder mag het nieuws rond die aap nu wel stoppen.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef Eilanden het volgende:
Effe geknipt en geplakt uit het Sportcrew-forum:
[..]
Ik heb hem even gejat en op mijn blog gezetquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:16 schreef Eilanden het volgende:
Effe geknipt en geplakt uit het Sportcrew-forum:
[..]
Inderdaad. Hij heeft z'n moment of fame nu wel weer gehad.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:56 schreef clauwheee het volgende:
Whehe.
En nu inderdaad opzouten met die kutaap.
Ik weet nu in ieder geval wel wat ik moet doen om een beetje aandacht te krijgenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:56 schreef clauwheee het volgende:
Whehe.
En nu inderdaad opzouten met die kutaap.
Is dat slechts?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:56 schreef Grulez het volgende:
Nu echt een keer voor m'n tentamen gaan lezen... Nog slecht 12 dagen tegaan.
Ga je daarin slapen in je achtertuin tegen de tijd dat je getrouwd bent?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens we hadden de legertent (10 bij 5 meter) binnen 1 uur opgezet
Viel me niks tegen....
In elk geval geen risico dat hij het bed dan sloopt tijdens het monopoly-en.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga je daarin slapen in je achtertuin tegen de tijd dat je getrouwd bent?
Ja daarom hebben we hem nu vast opgezetquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ga je daarin slapen in je achtertuin tegen de tijd dat je getrouwd bent?
Daaromquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
In elk geval geen risico dat hij het bed dan sloopt tijdens het monopoly-en.
Dus je aanstaande vrouw heeft je toch kunnen overtuigen....quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daarom
Lekker makkelijk en goedkoop
Jezus, dat wist ik helemaal niet! Heeft Nocaatje me ook niet verteldquote:
Noca krijgt vanavond slaagquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jezus, dat wist ik helemaal niet! Heeft Nocaatje me ook niet verteld
Euhmm...eem kiekn. Misschien wel
quote:
Ja, ze zijn uit elkaarquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
kan het zijn dat ik in mijn afwezigheid iets gemist heb??
Ik heb het toen ook gemist op Fok! had wel opeens met jullie posts een geval van huh?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:34 schreef clauwheee het volgende:
Jee, ben je wel tijdje weg geweest inderdaad...al sinds januari Lion.
Hools 1330 was mijn laatste. Dat was oktober 2006. Toen was ik een paar ker 's avonds op Fok!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben je echt zo lang niet geweest Lionheaad? Had ik niet gedacht eigenlijk.
Spreken jullie elkaar nog wel??? Of is ook de vriendschap helemaal over...quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:41 schreef clauwheee het volgende:
Dat is logisch dan, dat je het gemist had.
Omdat op m'n werk een strengere controle werd doorgevoerd op het internet gebruik....quote:
Fok! die grote bazen verbiedt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Grote boze bazen die Fok! verbieden.
Ja hoor, spreken elkaar (bijna) elke dag wel! Gelukkig wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Spreken jullie elkaar nog wel??? Of is ook de vriendschap helemaal over...
Af en toe een beetje internetontspanning moeten bazen eigenlijk gewoon toestaan. Met name in de pauzes.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Grote boze bazen die Fok! verbieden.
Dat scheelt....gelukkig maar....quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hoor, spreken elkaar (bijna) elke dag wel! Gelukkig wel.
Ik heb er een gehad die mijn favoriete sites geblokkeerd had omdat ik mijn pauze's gebruikte om te internetten, hij dacht dat ik dan minder/geen pauze zou pakkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Af en toe een beetje internetontspanning moeten bazen eigenlijk gewoon toestaan. Met name in de pauzes.
Nieuwe knuffelquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:45 schreef RayMania het volgende:
Ongetwijfeld nieuwe lakens.
En een bedovertrek ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:45 schreef RayMania het volgende:
Ongetwijfeld nieuwe lakens.
Op kamers.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:51 schreef RayMania het volgende:
De grote vraag rest natuurlijk; waarom?
Hier nog niet. In ieder geval morgen nog en eventueel nog zaterdag, maar ja wel lang weekend daar na natuurlijk.quote:
Ist zoquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent superstipt elke dag Clau, nu is de aankondiging wel een minuutje later dan de afgelopen twee dagen.
Was het een fast food keten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:52 schreef golfer het volgende:
Snelste sollicitatiegesprek ooit gehad: na 10 minuten stond ik alweer buiten.
Wat een onbeschofte boerenkinkel was dat waar ik mee praatte.
Enfin, ik had van te voren al geen hoge verwachtingen ervan, dus mijn gevoel kwam wel uit.
quote:
Peter Muller van de Candyquote:
Sales/Account Manager of Senior Consultant binnen de mediawereld.quote:
Kreeg toevallig van de week een berichtje van een middelbareschool vriendin, die had een open sollicitatie gestuurd naar een uitgeverij die managementinformatie uitgeeft via internet en op papier. Werd direct gevraagd voor een gesprek, en is ondanks herniaklachten direct aangenomen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Sales/Account Manager of Senior Consultant binnen de mediawereld.
Staat hier ook nog in de planning.quote:
2x rood, zag ik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:55 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
Vitesse - Utreg was een behoorlijk felle wedstrijd
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:31 schreef pascalheister het volgende:
hoi
ik zeg ook gelijk weer doei, vertrek zo richting Nijmegen, stappen vanavond en dan zaterdag richting Landgraaf
tot kijk, hopelijk tot dinsdag
Candy is geen klein uitgeverijtjequote:
voor vitesse spelersquote:
Zo moet Aad de Mos in het tweede duel Lazovic en Junker missen door schorsingen, net als Janssen, Purrel Fränckel en Paul Verhaegh die hun tweede gele kaart incasseerden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:55 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
Vitesse - Utreg was een behoorlijk felle wedstrijd
Die van Junker was dieprood waard.quote:
dat is nou eenmaal het niveau van de spelers in arnhemquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van Junker was dieprood waard.
Wat een achterlijke actie van hem.
Gaat lekkerquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gaat lekkermorgen weer proberen uit te slapen
Kaartjes komen ietsje laterquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gaat lekkermorgen weer proberen uit te slapen
en ik maar wachten en wachtenquote:
teringhonden, allemaalquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is nou eenmaal het niveau van de spelers in arnhem
Het grappige was dan achteraf Van Dijk de meest realistische was! Hij gaf aan dat het uit de hand lopen aan de spelers ligt en niet aan de scheidsquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van Junker was dieprood waard.
Wat een achterlijke actie van hem.
En die De Mos op de persconferentie ..... zuivere strafschop volgens hem en hij vindt ook dat deze duels om miljooooooooenen gaanquote:
Maar wel met een biertje in zijn handquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En die De Mos op de persconferentie ..... zuivere strafschop volgens hem en hij vindt ook dat deze duels om miljooooooooenen gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |