abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 24 mei 2007 @ 17:04:35 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_49731212
BB-deelneemster onwetend over dood vader

SYDNEY (ANP) - Een deelneemster aan de Australische versie van tv-programma Big Brother (BB) wordt niet verteld dat haar vader onlangs is overleden. Dit op verzoek van haar vader, die voor zijn dood verklaarde dat zijn heengaan geen invloed mag hebben op het presteren van zijn dochter in de show.

De 24-jarige Emma Cornell wordt, net als in andere BB-versies, niet op de hoogte gehouden van nieuws van buiten het huis. Miljoenen tv-kijkers zien haar dagelijks door het huis lopen en weten dat haar vader, de 53-jarige Raymond Cornell, aan kanker is overleden en begin deze week is begraven. Maar Emma Cornell weet dus van niets.
,,Haar vader wilde niet dat ze overstuur zou raken en het BB-huis moest verlaten'', legde de vriend van Emma uit aan Australische kranten. ,,Hij wou de ervaring niet verpesten voor haar. Misschien dat ze later geschokt is als ze het verhaal hoort, maar ik denk dat ze het wel begrijpt.''
Cornell had jarenlang geen contact met haar vader. Voordat ze het hermetisch gesloten huis binnen ging kwam het tot een hereniging. Een woordvoerder van het BB-programma in Australië wilde geen commentaar geven op de kwestie.

Groot feest als ze als winnares het Big Brother huis verlaat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:06:18 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49731268
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_49731475
fijn idee he
pi_49731487
Jemig. Misschien overdrijf ik, maar ik vind dit toch wel zo ongeveer één van de meest bizarre nieuwsberichten van dit decennium hoor. Hoe ver kun je zinken.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 mei 2007 @ 17:14:28 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_49731543
"Misschien dat ze later geschokt is als ze het verhaal hoort, maar ik denk dat ze het wel begrijpt.''

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49731607
Als het de laatste wens is van haar vader, heb je die eigenlijk te respecteren. Hoe bot het eigenlijk ook klinkt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 donderdag 24 mei 2007 @ 18:27:55 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_49733811
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:16 schreef Bos81 het volgende:
Als het de laatste wens is van haar vader, heb je die eigenlijk te respecteren. Hoe bot het eigenlijk ook klinkt.
Mijn vader was op z'n sterfbed alleen maar bezig met de aanstaande bruiloft van mijn broer. Dat dat echt moest doorgaan enzo. En duizend excuses van zijn kant. Als mijn ma zegt het is morgen moederdag maar de wedstrijd van Ajax is belangrijker ga daar maar heen. Bedoelt ze eigenlijk te zeggen dat ze het zou waarderen dat ik toch het bloemetje zou komen brengen.

Moderator / Miss SHO donderdag 24 mei 2007 @ 18:31:20 #8
22592 crew  Ole
pi_49733920
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:27 schreef tong80 het volgende:

[..]
. Als mijn ma zegt het is morgen moederdag maar de wedstrijd van Ajax is belangrijker ga daar maar heen. Bedoelt ze eigenlijk te zeggen dat ze het zou waarderen dat ik toch het bloemetje zou komen brengen.

Hoe herkenbaar

Maar OT.. je wil er toch ook zijn voor de rest van je familie?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 mei 2007 @ 18:46:10 #9
163650 Greys
pi_49734400
De producenten hadden haar uiteraard WEL de keuze moeten geven om bij de begrafenis aanwezig te zijn. Ze hadden haar vriend het haar moeten laten vertellen, die had haar dan ook kunnen zeggen dat het haar vader's wens was dat ze daar zou blijven en de ervaring in het BB huis af te maken. Dan had ze zelf de keuze gehad!!! Of had haar de gelegenheid gegeven om voor zo'n speciale reden 1 dagje uit het huis te mogen. Ik weet zeker dat haar mede-bewoners dat hadden begrepen. En anders maar niet...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Trouwste user 2022 donderdag 24 mei 2007 @ 19:02:31 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_49734960
Tijdens BB-3 in Nederland kregen de bewoners wel degelijk de beelden van 9-11 te zien.

† In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 21:49:22 #11
43556 miss_dynastie
pi_49741501
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:16 schreef Bos81 het volgende:
Je had haar toch ook even ontheffing kunnen geven om afscheid te nemen/ naar de begrafenis te gaan.
pi_49742440
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

Mijn vader was op z'n sterfbed alleen maar bezig met de aanstaande bruiloft van mijn broer. Dat dat echt moest doorgaan enzo. En duizend excuses van zijn kant. Als mijn ma zegt het is morgen moederdag maar de wedstrijd van Ajax is belangrijker ga daar maar heen. Bedoelt ze eigenlijk te zeggen dat ze het zou waarderen dat ik toch het bloemetje zou komen brengen.

Dit kunnen ze iemand niet onthouden Ik zou flippen als ik dit hoorde, ook al was het de wens van mijn vader. Ze heeft straks niets om "af te sluiten" , geen afscheid kunnen nemen, geen begrafenis..... Encht schofterig dat je zo ver gaat voor een programma (ik bedoel, ze hadden zelf kunnen bedenken dat ze het haar wél vertelde!)
pi_49773612
quote:
CANBERRA, Australia (AP) -- Producers of Australia's version of the reality TV show "Big Brother" said Thursday they have not told a contestant that her father died last week and were acting according to her family's wishes.

Personal trainer Emma Cornell, 24, is competing in program that began a month ago, in which cameras watch contestants kept isolated from events happening outside a purpose-built house on Queensland state's Gold Coast.

Her father, Raymond Cornell, died of cancer at 53 last Wednesday and was buried Monday in the southern city of Adelaide, said a spokesman for the program's producer, Endemol Southern Star.

The spokesman, who declined to be named but gave no reason why, said the family had asked the producers not to tell Cornell about her father's death. "We're abiding by her family's wishes in not informing her," he said.

"It wasn't a difficult decision. We're just respecting their wishes." However, Chris Hall, director of the Australian Centre for Grief and Bereavement, said Emma Cornell was entitled to know of her loss.

"To withhold this information is a breach of trust," Hall said.

"She should be told as soon as possible in a private and sensitive way, and be given choices how she deals with that information."

The Sydney woman's boyfriend, Tim Stanton, told that city's Daily Telegraph newspaper that Cornell knew her father was gravely ill, but his death would shock her because he was not expected to die so soon.

"Big Brother," now in its seventh season, has been dogged by controversy, mostly focused on contestants' unruly or tasteless behaviour.
Wtf.....ik vind dit wel heel erg ziek.....komt ze het huis uit: HEY WAAR IS PAPA?!! dood
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 mei 2007 @ 19:58:44 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_49773630
Straks wordt ze nog tweede ook.

vrijdag 25 mei 2007 @ 20:03:04 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_49773755
Bah. Dit is gewoon fout en verkeerd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_49773855
Waar maken jullie je druk om, dat mens had toch al geen contact met haar vader.
Respecteer gewoon de wensen van die vader.
  Donald Duck held vrijdag 25 mei 2007 @ 20:07:00 #17
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49773859
Hier kunnen ze iets leuks mee doen. Geef die kandiate een moeilijke opdracht, met als waarschuwing dat verliezen onprettig nieuws met zich zal meebrengen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49774247
Stond al op fp.
  Donald Duck held vrijdag 25 mei 2007 @ 20:21:07 #19
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49774316
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:19 schreef xminator het volgende:
Stond al op fp.
ja dus?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:54:27 #20
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_49775266
Ik hoorde het op de radio..
Best bizar
I've got more game than Monopoly.
pi_49777053
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:03 schreef Perrin het volgende:
Bah. Dit is gewoon fout en verkeerd.
But it's all in the game
pi_49777806
In Nederland werd destijds ook verteld dat 11 september in NY aan de gang was, dit is dan toch wel wat persoonlijker, ben ook van mening dat dit gewoon tegen die dame gezegd moet worden. Wist ze trouwens wel dat haar vader kanker had?
pi_49779122
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Dit kunnen ze iemand niet onthouden Ik zou flippen als ik dit hoorde, ook al was het de wens van mijn vader. Ze heeft straks niets om "af te sluiten" , geen afscheid kunnen nemen, geen begrafenis..... Encht schofterig dat je zo ver gaat voor een programma (ik bedoel, ze hadden zelf kunnen bedenken dat ze het haar wél vertelde!)
Ze wisten dat haar vader kon komen te overlijden terwijl ze in het Big Brother huis zat, dus zal ze er vast wel met haar familie over nagedacht hebben wat dan te doen. Ze had haar vader ook al zes jaar niet gesproken.
pi_49782148
Ik snap het probleem niet. Er zijn zoveel mensen die een dood van iemand verzwijgen.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 01:21:44 #25
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_49783136
Is dat nou niet juist het hele idee achter big brother ?
Dat je ergens afgesloten van de buitenwereld zit... en dat het gebrek aan informatie een van de redenen is om al dan niet door te gaan met het spel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')