quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat even goed zitten voor de vrije trap !
Dan schelen wij niet eens zo erg qua lengte hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:40 schreef golfer het volgende:
1.75, 68 kilo schoon aan de haak.
1.74 en 73.5 kgquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:40 schreef golfer het volgende:
1.75, 68 kilo schoon aan de haak.
Dat is wel erg mager.quote:
Dikkertje.quote:
Ik zat net inderdaad bij een BMI-meter te kijken, maar die waardes vallen nog net binnen 'gezond gewicht'quote:
misschien is daarom mijn arm wel zo breekbaarquote:
ik voel mij ook prima, op die rechterpols na dan, maar dat wordt ook weer beter, kan alweer typen ermee!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zat net inderdaad bij een BMI-meter te kijken, maar die waardes vallen nog net binnen 'gezond gewicht'
quote:
ach het kan minder, maar echt dik is ook weer andersquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef sjimz het volgende:
Dat valt dan toch wel mee.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben je echt 90? Ik had je lichter ingeschat
Ja, niet dat ik je op die 65 kg van AZ had ingeschatquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meen je dat? rond de 80 zou wel mooi zijn, probeer er soms wel rekening mee te houden, straks als ik weer 2x per week sport (i.p.v. 1x) dan kan ik het al weer gauw gaan merken.
Neeuh niet echt.. (helaas)quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik was tijdens de rust ff snel onder de douche gesprongen. Bleef er natuurlijk weer te lang onder staan, maar heb weinig gemist geloof ik van het begin van de tweede helft?
Hehe, nee hoor, het eeuwige gevecht met de kilo's, bluezz = veel aan de jojo geweestquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:11 schreef clauwheee het volgende:
Euh ja, dat dacht ik ook Bluezzie.., wat Sientje zegt!
tja, daar zitten veel calorieen in , he !quote:
... aldus ervaringsdeskundige Bjoroquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja, daar zitten veel calorieen in , he !
ken datquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben niet ontevreden over mijn gewicht, maar een paar kilo meer zou ik niet erg vinden.
mwoah, bagger is het niet hoor.... maar ik ben beter gewend van Milan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:26 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
Kut AC milaan.. bagger spelen en dan dit..
Bjooooooooooooooor, wat een leuke column in je sigquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:33 schreef Bjoro het volgende:
diiiiirrrrrrrruuuukkkkkkkkk !!!!!!
Liverpool speelde nou ook niet echt supervoetbalquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:26 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
Kut AC milaan.. bagger spelen en dan dit..
Ik vond het niet zo'n bijzondere finale om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, bagger is het niet hoor.... maar ik ben beter gewend van Milan.
Nee klopt, beide kanten was niet bijzonder... en je weet dat Milaan aan een paar kansen genoeg heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Liverpool speelde nou ook niet echt supervoetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |