quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
goede tip..quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Stap in de 325, ga even lekker raggen over landweggetjes en uitwaaien aan de kust
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
goede tip..
De 325 loopt alleen niet
318quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:42 schreef lipje het volgende:
en de 316?
sinds kort eigenlijkquote:
een kundige bestuurder?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
318
nou die loopt wel maar mist het 1 en ander
Nee hoor, daar ligt het probleem niet.quote:
Alexxxx offert zich wel opquote:
Sierra-style NO VEER!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Van mij mag hij
Lekker comfortabel zo zonder achterbanden deuren en remmen
Ik ben op zich wel benieuwd hoe ver je dan komtquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Van mij mag hij
Lekker comfortabel zo zonder achterbanden deuren en remmen
Met die sierra ging het zonder banden wel okequote:Op woensdag 23 mei 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel benieuwd hoe ver je dan komt
geen ideequote:Op woensdag 23 mei 2007 22:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Met die sierra ging het zonder banden wel oke
foto had ik al gepost toch?
technisch consultant denk ik, gewoon development of misschien nog wel echt consultant in de vorm van functioneel ontwerpen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Nice Fugie,
wat zou je functie daar worden?
Wat heb je eigenlijk voor opleiding?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
technisch consultant denk ik, gewoon development of misschien nog wel echt consultant in de vorm van functioneel ontwerpen.
informaticaaaaaquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk voor opleiding?
Ah .netquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
informaticaaaaa
en ik denk dat ik ga beginnen met .net c# development en dan wel zie waar mijn bootje heen gaat![]()
Denk ook niet dat het mijn ding is, maar je moet ergens beginnen en het is wel een redelijke basis + dat er veel vraag naar is op dit moment, microsoft is hot yoquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ah .net
1 van mijn specialiteiten
Gelukkig doe ik het niet te vaak meer, want het begon behoorlijk te vervelen.
Nou ik moet zeggen dat Microsoft 2 goede dingen gemaakt heeft en dat is het .net framework en SQL server. Dus het is in mijn ogen wel terecht dat het hot is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het mijn ding is, maar je moet ergens beginnen en het is wel een redelijke basis + dat er veel vraag naar is op dit moment, microsoft is hot yo
J2EEquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat Microsoft 2 goede dingen gemaakt heeft en dat is het .net framework en SQL server. Dus het is in mijn ogen wel terecht dat het hot is.
Als het je het niets vind, dan ben je meestal erg snel klaar in die wereld
Dat is ook okequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
J2EEOracle
Voor desktop zit je wel redelijk vast aan .net mya
Niets mis met C# overigens, zolang je er geen webapp in hoeft te coden...
Het framework zit goed inelkaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef Fugie het volgende:
.net heeft wel de toekomst, de grootste reden dat java nog toegepast wordt zijn ibm en oracle
Zolang MS geen fatsoenlijk web-app platform levert blijft java nog wel evenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef Fugie het volgende:
.net heeft wel de toekomst, de grootste reden dat java nog toegepast wordt zijn ibm en oracle
Geen mening over; Ik heb tot nu toe alleen met Oracle (en mysql) moeten werken, simpelweg omdat de klanten daar een licentie voor hadden. De laatste tijd ben ik eigenlijk vooral bezig met zoekdiensten (ook databases, maar dan custom formaat behorende bij de zoek-engine), optimalisaties daarvan, ontsluiting kennis en ergenissen aan de 1001 wanstaltige websites die de overheden in nederland tellenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is ook oke
maar wat vind je van SQL server dan?
1 van de beste producten van MS imo
Er zit op zich goud geld in search engine optimalisatie, bedrijven betalen er goed voor om op de top 10 te staan in google bv.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wij zijn voor de meete klanten eigenljik alleen maar aan het optimaliseren...
Dat lijkt wel een sleutelwoord te worden de laatste tijd.
Ik ben zelf overigens bijna nooit meer aan het "code", hou me bezig met leukere dingen
pm nog gelezen?
Ja een redelijke deadline, daar zeg je mij wat..quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zit op zich goud geld in search engine optimalisatie, bedrijven betalen er goed voor om op de top 10 te staan in google bv.![]()
Wees trouwens blij dat je niet tussen de stresskippen zit te coden, dat heb je na een paar maanden wel weer gezien. Geef mij maar kleine projecten met een paar man en een fatsoenlijke specificatie en 'redelijke' deadline.
PM gelezen trouwens, ik wacht wel af wat je te melden hebt. Zou erg puik zijn als het door kan gaanWanneer denk je de 325 rijklaar te hebben trouwens - nurburgring niet een keer een optie?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef Paladijn het volgende:
En vind ik %^$%^%$^ een zaak waar ze fatsoenlijke rolbeugels importeren en verkopen (ipv die verchroomde stukjes metaal die bij een crash door je hoofd heen raggen), is dat bedrijf sinds 31-4-07 gesloten
buis op maat zagen, aan elkaar lassen en dan de delen laten galvaniserenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:48 schreef Paladijn het volgende:
En vind ik %^$%^%$^ een zaak waar ze fatsoenlijke rolbeugels importeren en verkopen (ipv die verchroomde stukjes metaal die bij een crash door je hoofd heen raggen), is dat bedrijf sinds 31-4-07 gesloten
Deadlines vallen erg mee soms hoor, zijn natuurlijk wel krap, maar je moet een commerciant/projectleider hebben die een klant strak houdt en niet 50 nieuwe features toe laat voegen. Een lead programmer bij kleinere teams kan ook absoluut geen kwaad imho. De meeste mensen in de ICT zijn alleen geneigd te snel ja (of geen nee te durven) te zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja een redelijke deadline, daar zeg je mij wat..
Nog nooit gezien dat een opdrachtgever een redelijke deadline in acht neemt.
en die 325 zit wel een beetje tegen momenteel, met deze is de ring sowieso geen optie want de auto heeft geen apk meer en dat gaat ook niet lukken..
Die vrind waar ik dit allemaal mee samen doe wil ook wel wat meer gaan lappen dus misschien komt er binnenkort wel een redelijke auto waarmee we dingen kunnen combineren.
maar momenteel heb ik echt "10000" projecten dus ik moet maar eens wat keuzes gaan maken denk ik
Tya, er zijn dus genoeg, maar dat zijn stylebars die ze onder de naam 'rolbeugel' verkopen. Zoiets bv.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]zijn er wel meer dacht ik, of voor de MX5 niet?
idd
sommige rijden ook lekker zonder helm op de openbare weg met zo'n rolkooi rond...
Leuk als je dan een klappert maak
Ik heb andere ervaringen, maar misschien komt dat omdat wij met midden en klein bedrijf te maken hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Deadlines vallen erg mee soms hoor, zijn natuurlijk wel krap, maar je moet een commerciant/projectleider hebben die een klant strak houdt en niet 50 nieuwe features toe laat voegen. Een lead programmer bij kleinere teams kan ook absoluut geen kwaad imho. De meeste mensen in de ICT zijn alleen geneigd te snel ja (of geen nee te durven) te zeggen.
Ja dat is klote, de vorige is daarom ook weggegaan, misschien deze ook weer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:04 schreef Paladijn het volgende:
Geen APK is wel wat jammer, dan moet je'm continu op trailer vervoeren. een 320 die wel de APK haalt om de 2.5 in te doneren geen optie?
Ik had het over auto'squote:Op donderdag 24 mei 2007 00:04 schreef Paladijn het volgende:
En keuzes maken hoort erbij, vooral als klein/eigen bedrijf. Beter een paar projecten die je goed afrondt dan veel waarvan je een paar goed afrond. Een netwerk wat je weet te vinden in economisch slechtere tijden is bijzonder praktisch
Met die beugel kan het wel, maar met zo'n kooi wordt het link.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tya, er zijn dus genoeg, maar dat zijn stylebars die ze onder de naam 'rolbeugel' verkopen. Zoiets bv.
[afbeelding]
Ziet er leuk uit, maar verstevigt je auto niet echt en helpt nog minder als je over de kop gaat
Zodra er een fatsoenlijke beugel in mijn auto zit rij ik ook zonder helm buiten het circuit hoor, ik plak wel wat isolatieschuim oid erom heen. Zoiets dus
[afbeelding]
Wat bedoel je met kooi, de tweede beugel die ik poste of iets als dit:quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Met die beugel kan het wel, maar met zo'n kooi wordt het link.
Niet zo zeer teveel keus... meer de tijd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat bedoel je met kooi, de tweede beugel die ik poste of iets als dit:
[afbeelding]
Ik verwacht dat't met die beugel wel wat meevalt als ik het metaal afdek met iets meeverends nl.
En teveel keus aan auto's? Ik had een collega met 9 auto's en de beste vriend van mijn vader heeft een stuk of 15 staan - allemaal op kenteken(sommigen uiteraard wel geschorst, het moet wel leuk blijven...)
Kan ik begrijpen ja, maar de meeste restaureer-projecten zijn meerjarig... daarom mislukken veel ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Niet zo zeer teveel keus... meer de tijd.
en ik hou er wel van om het goed te doen, dus niet alle "projecten" half.
en met kooi doel ik echt een complete kooi dus ook stangen bij het raam naar de a stijl toe, dat lijkt mij echt gevaarlijk ook met iets meeverends want uiteindelijk geeft het natuurlijk helemaal niets mee (of je moet iets 15 cm meeverends spul hebben)
Die beugel lijkt mij ook wel te doen zonder helm.
De Kadett is wel redelijk opgeschoten, dat gaat echt wat worden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen ja, maar de meeste restaureer-projecten zijn meerjarig... daarom mislukken veel ook
lijkt mij wel leuk zo'n max5racing klasse...quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:34 schreef Paladijn het volgende:
Echte kooi is pas voor veel later, als ik de MX alleen voor serieus racen wil gebruiken. Maar dan ben je echt een paar jaar verder, wie weet als de max5racing klasse hier ook wat aanslaat en ik wat sponsoren weet te vinden![]()
Tot die tijd rij ik ook nog 'voor de fun' in de auto, bv. met niet te harde of iig verstelbare vering. Voordeel van de rollbar die ik net poste is dat je softtop nog dichtkan en er ook een hardtop op kan. Bij de volledige rolkooi rij je dus gewoon zonder dak, incl. bij regen
Je hebt tenminste een garage, dat scheelt al veel... ben hier in de buurt ook maar op zoek gegaan naar een (en dan wel een waar ik ook nog ruimte heb om te sleutelenquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
De Kadett is wel redelijk opgeschoten, dat gaat echt wat worden.
De 404 ga ik laten schieten denk ik, teveel roest, remmen niet goed (specifiek systeem vanwege bouwjaar) en nog een paar kleine dingen... Het sleutelt ook niet zo makkelijk zo'n 404 wat het dus extra moelijk maakt om met weinig tijd rond te krijgen.
Als de garage straks leeg is koop ik er één in concoursstaat, lijkt mij fantastisch.
Ik wil ook een serieuse circuit/ring voiture hebben, dus die zit er wel aan te komen denk ik.
een ragbak als een Sierra kan ik ook niet missen, dus waarschijnlijk komt er binnenkort ook nog wel een 320,sierra,mr2 oid voor een paar tientjes bij.
[..]
lijkt mij wel leuk zo'n max5racing klasse...
wat valt bij jou onder "voor de fun"? Beetje op de ring rond cruisen oid?
320, mr2 of sierra is alleen om te "raggen" dus die wegligging maakt mij dan niet zoveel uitquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt tenminste een garage, dat scheelt al veel... ben hier in de buurt ook maar op zoek gegaan naar een (en dan wel een waar ik ook nog ruimte heb om te sleutelen). De 404 laten schieten is wel jammer, maar je moet er idd ook niet jarenlang tegenaan zitten te hikken om'm maar stukje voor stukje te restaureren. En een MR2 als circuitbak
is dat niet te duur in verhouding met de 320? De sierra lijkt me sowieso een te gare wegligging hebben voor het circuit, tenzij je alleen gaat driften.
Dat is ook het leukst.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:55 schreef Paladijn het volgende:
En voor de fun... gewoon kapje omlaag, ramen omlaag, jas uit, genieten en doelloos benzine verbrandenEigenlijk datgene wat ik te weinig met mijn leasebak gedaan heb
Afgelopen zaterdag bv. ook weer voor 20 euro weggereden, maar zo genoten
ik ben benieuwd, en ga ook meteen slapenquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:55 schreef Paladijn het volgende:
Voor de komende weken heb ik maandag de elfstedentocht geplanned (o.a. met lexxx), week erop spruitstuk vervangen en veerpootbrug aanbrengen. Mogelijk de zaterdag erop mijn distririem laten vervangen (niet echt nodig, maar mogelijk wel verstandig voor ik er echt mee los ga op't circuit), dan de 9e mijn eerste circuitgebruik op Lelystad en het weekend erop met lipje, lexxx, Bo en ijsmeis naar de ring
Genoeg te doen iig, maar ik ga nu slapen want het is al rond 1en...
en het is ellende omdat... ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Lasaulec met die ellende moeten werken bij het samenstellen van de catalogus
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:37 schreef PeuRac het volgende:net de laatste avond in Helsinki gevierd voor de zomer
ik er geen licentie voor had, dus elke keer als ik iets met oracle te maken had ik naar een collega moestquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en het is ellende omdat... ?
aha, het heeft dus niets met de software te maken, zoals altijd met klachten van usersquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik er geen licentie voor had, dus elke keer als ik iets met oracle te maken had ik naar een collega moest
En die collegas hadden op hun beurt weer geen photoshop licentie![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, mn computer kon die king szie foto neit aan
truste
een stokoudequote:Op donderdag 24 mei 2007 01:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]wat voor pc is dat dan joh
maar goed, tot morgen
Bo, je mag geen 205 halen, daar rijdt verkeerd volk in.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef BoJo het volgende:
zucht
kom eens met een alternatief dan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bo, je mag geen 205 halen, daar rijdt verkeerd volk in.
Had vanmorgen een voor me die met 50 km/u zijn hoofd voor zijn achteruitkijkspiegel hield om zijn gebit te inspecteren
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef BoJo het volgende:
zucht
Met zijn budget: 1:18?quote:
Was niet geheel serieus (hoewel de 205 rijder dat toch echt deed vanmorgenquote:
Heb ik ook wel wat met mijn broertje hoor, die rijdt liever in een hot hatch qua smaakquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:37 schreef BoJo het volgende:
Ja m'n pa gaat altijd mee, die heeft wel technische kennis maar die ziet/hoort nooit wat als we naar auto's kijken en vind alles best. Dus erg veel heb ik dan niet aan hem![]()
Saxo is te duur, 106 zou nog kunnen. En een 205 GTI?
Niets mis met te groot en luxe, en met zo'n vulva-tank is het ook niet erg om een keer iets te raken bij't parkerenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:52 schreef BoJo het volgende:
als ik net zeg dat een 155 te groot is, wat denk je dat ik van die volvo vind?![]()
106 rally je weet niet wat je mee maakt uit zo een klein bakjequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:10 schreef BoJo het volgende:
neeh... pfff er zijn toch van die grote auto markten met allerlei autos in allerlei prijsklassen?
quote:
een 205 1.1 dus?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]Je zoekt een mini-snelwegauto voor suicidaaltjes?
Kun je niet beter een degelijke, saaie, misschiennietzosnelle auto halen voor woon-werk en zo wat meer geld overhouden voor de Alfa?
Slet waarom ben je niet op msn. Ik heb je een mail gestuurdquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]Je zoekt een mini-snelwegauto voor suicidaaltjes?
Kun je niet beter een degelijke, saaie, misschiennietzosnelle auto halen voor woon-werk en zo wat meer geld overhouden voor de Alfa?
Zit op kantoor, te wachten op bevestigingquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Slet waarom ben je niet op msn. Ik heb je een mail gestuurd
kom online dan op je werkquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zit op kantoor, te wachten op bevestiging
PC thuis staat uit, dus is mijn msn daar offline :x
En Bo, 205 1.1 :x Doe dan een 1.4 oid
Daar heb ik mijn werkMSNquote:
Alfa 145 misschien? Niet te duur, verbruikt valt mee, en is best vlot..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:37 schreef BoJo het volgende:
Ja m'n pa gaat altijd mee, die heeft wel technische kennis maar die ziet/hoort nooit wat als we naar auto's kijken en vind alles best. Dus erg veel heb ik dan niet aan hem![]()
Saxo is te duur, 106 zou nog kunnen. En een 205 GTI?
mail effe je werk msn door danquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn werkMSN
Zelfde punt heb ik trouwens ook, maar daar mail ik je wel even over.
En Bo, een golf... dan krijg je van mij een nbring pet erbij
Al gemailed, ik heb volgens mij hetzelfde 'probleem' - op zich kun je't gewoon zo laten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mail effe je werk msn door dan![]()
Ik wil hem dus schoon hebben maar ik heb nul verstand dus dat ding er af halen is geen optie voor mij en heb geen idee hoe je dat een beetje schoon kan krijgen![]()
en toer tochtje moeten we ook nog doen
en wat is okal weer die site met dat forum speciaal voor de MX5 wagens. Daar stonden leuke techniek dingen op![]()
Ik heb een AX gehad inderdaad, en is een erg puik wagentje!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo, Citroën AX, en dan een rappe versie
Ik vond ze eerst maar schraal, maar nu hebben de omaatjes hem allemaal ngeruild voor een Saxo en zo, en zijn het de liefhebbers van de AX Sport club die ze nog hebben. En goed onderhoudenis de AX gewoon puik. En de opvolger van de Visaquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb een AX gehad inderdaad, en is een erg puik wagentje!!!
M'n AX leeft nog inderdaad, APK tot april 2008quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vond ze eerst maar schraal, maar nu hebben de omaatjes hem allemaal ngeruild voor een Saxo en zo, en zijn het de liefhebbers van de AX Sport club die ze nog hebben. En goed onderhoudenis de AX gewoon puik. En de opvolger van de Visa
Ach, ik verkocht hem op het moment dat 'ie meer olie zoop dan benzine, en op 2 poten liep, dus het was te verwachtenquote:
Inderdaad, en zo rond de zomermaanden staat er 4 keer achter elkaar een MPV met ouwe caravan op de voorpaginaquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
jaover gezinsauto's, vakanties naar frankrijk, en B-bekende nederlanders
Dit keer een brommobielentest en een blij gezin met aapjes op de voorpagina. waarschijnlijk in het pre-bokito-tijdperk gedruktquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad, en zo rond de zomermaanden staat er 4 keer achter elkaar een MPV met ouwe caravan op de voorpagina
Als je'm goed schoon gaat maken moet je de rest ook even aanpakken, zoiets ziet er wel heel fraai uit:quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en heb geen idee hoe je dat een beetje schoon kan krijgen![]()
Welk ANWB-lid is verdomme gebaat bij een brommobielentest???!?!?! Sjongejongejongequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit keer een brommobielentest en een blij gezin met aapjes op de voorpagina. waarschijnlijk in het pre-bokito-tijdperk gedrukt
De conclusie van de test is ook gewoon dat je beter geen brommobiel kunt kopenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welk ANWB-lid is verdomme gebaat bij een brommobielentest???!?!?! Sjongejongejonge
Whahahaquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De conclusie van de test is ook gewoon dat je beter geen brommobiel kunt kopen
zag een paar 1.4 GTi tjes staan, die?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Er is toch ook zo'n snel AX'je?
Bedoeling is nu om vanuit ontwikkelen naar fo te gaan, zodra je snapt hoe een taal in elkaar zit is het imho makkelijker om een werkbaar ontwerp te makenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zolang MS geen fatsoenlijk web-app platform levert blijft java nog wel even
De taal maakt mijn an sich niet uit overigens, zolang het me zonder (veel) problemen de oplossing biedt die ik zoek. Enige probleem is dat mijn commerciant niet biede 'talen' (.net/j2ee) in mijn profiel wil hebben
Is die FO positie niet wat voor je trouwens? Je kan dan altijd nog terug naar ontwikkelaar of tester, of verder doorstromen richting architectuur.
ja te veel moeite heb ik al besloten. Ik laat het lekker zo zittenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je'm goed schoon gaat maken moet je de rest ook even aanpakken, zoiets ziet er wel heel fraai uit:
[afbeelding]
Jottem! Met het hele gezin op de bank aapjes kijken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:17 schreef hermandeperman het volgende:
De Kampioen is binnen. [afbeelding]
Is met 3 huisgenoten ook goed?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jottem! Met het hele gezin op de bank aapjes kijken!
ja, tuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Aaaaaaalex? Kan ik een foto van je krijgen van de suuz zonder de copyright?
Studentengezinnetjes.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is met 3 huisgenoten ook goed?
Ehmm! Ik geef dat straks wel even door. Ik ga over een half uur naar huis ofzo, aangezien mijn geld op isquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, tuurlijkwelke heeft je voorkeur? als je t fotonummer (de 4 cijfers bij het border deel van de url) en het mapje (4 cijfers beginnend met een 0 en een X er achteraan) doorgeeft mail ik m meteen ff
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en hier de reden
Budgio regelen bij Fortis balie
ja, geen idee, maar ik heb er op zich geen probleem mee er morgen nog eens langs te gaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zit dat kantoor in Leeuwarden ofzo? En hebben die lui van die verzekering geen site waar je dat online kunt doorgeven?
Doe dat dan gewoon.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, geen idee, maar ik heb er op zich geen probleem mee er morgen nog eens langs te gaan
Ik zou er wel rap bij zijn, ik ga vanavond ff naar Groningenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehmm! Ik geef dat straks wel even door. Ik ga over een half uur naar huis ofzo, aangezien mijn geld op is(ik ben al 8 euro kwijt aan het parkeren en ik heb nu nog maar 2 euro
)
Maak je dan ook even een foto?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, geen idee, maar ik heb er op zich geen probleem mee er morgen nog eens langs te gaan
Ze is dus in de algemene opinie lelijk?quote:
Wanneer post jij eens een foto van je mokkel danquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ze is dus in de algemene opinie lelijk?
Jij als rechtse lul zult haar wel heel erg lelijk vinden ja, het is geen ariërquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ze is dus in de algemene opinie lelijk?
* Zich heel erg moet inhouden om niet een bepaalde foto te posten....quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij als rechtse lul zult haar wel heel erg lelijk vinden ja, het is geen ariër
Geen idee welke foto je het over hebt, PM eens?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* Zich heel erg moet inhouden om niet een bepaalde foto te posten....
Neh, dat is te erg, ik heb hem al wel eens weggeedit... Hij is heel makkelijk te vinden op X's site.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee welke foto je het over hebt, PM eens?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Mooie naam heeft die foto ook
Ik heb geen idee wie dat isquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Mooie naam heeft die foto ook
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer post jij eens een foto van je mokkel dan
Kutargument. Mijn dinnetje is ook geen ariërquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij als rechtse lul zult haar wel heel erg lelijk vinden ja, het is geen ariër
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht aan de url te zien je ex vriendin
Ik heb er geen haast meequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou er wel rap bij zijn, ik ga vanavond ff naar Groningen
die dingen roesten toch best erg?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:43 schreef Fugie het volgende:
zon porsche 944 blijft ook wel een leuk bakkie
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
n natuurlijk de advertentie van http://www.gratisrollator.nl/
mzzlsquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx is richting Groningen
[afbeelding]
Valt erg mee, ook bij de 924... de roest is de minste van je financiele zorgen bij een 944quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die dingen roesten toch best erg?
Ze gingen laats op TV een 923 was het volgens mij opknappen. Leuke bak hoor![]()
Is het jouw nooit opgevallen hoe passioneel de mensen hier zijn tov auto'squote:Op donderdag 24 mei 2007 19:39 schreef Hugster het volgende:
Is het jullie wel eens opgevallen hoevaak geld hier ter sprake komt?
Kom aan, er is meer in het leven!!!
Ik denk dat roest op een goede tweede plaats staat jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:39 schreef Hugster het volgende:
Tuurlijk welquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:41 schreef lipje het volgende:
[..]
Is het jouw nooit opgevallen hoe passioneel de mensen hier zijn tov auto's![]()
kloptquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:39 schreef Hugster het volgende:
HELL YEAH!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
klopt![]()
[afbeelding]
Echte carbon portefeuille zwart![]()
Mensen die denken dat hun crossa met '400 pk' iets meer doet dan voorbanden verslijten staan daar wel redelijk garant voor jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:48 schreef Hugster het volgende:
ik ben er bij
Al die mensen in snelle auto's met weinig circuitervaring die toch een snelle tijd willen zetten![]()
In de U.K. stond dit garant voor heel wat schuivers
of ene Lipje met z'n 156 gang van +80 auto'squote:
Ja lekker hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mensen die denken dat hun crossa met '400 pk' iets meer doet dan voorbanden verslijten staan daar wel redelijk garant voor jaOok vrij veel skylines trouwens, ik had veel meer Porsche's verwacht.
misschien hobbel ik even langs, ik zit eigenlijk maandag op Viva Italia,quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:00 schreef Youp het volgende:
gaat iemand nog naar het RAM festival zaterdag/zondag/maandag ?
http://www.ram-festival.nl/
is die al afgebouwd dan, want anders haalt die de 600 nooitquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja lekker hoor
Serieuze kanshebbers:
Fransesco Pastorrely Nissan Skyline 600 pk
Dat is de R34 GT-R van Fili uit Delft die eerst onder de NFS stickers zat.
hmm m'n ouders kwamen aan met vip kaartjes... en ik heb niks beters te doen dus..quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:07 schreef lipje het volgende:
[..]
misschien hobbel ik even langs, ik zit eigenlijk maandag op Viva Italia,
die blauwe?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is die al afgebouwd dan, want anders haalt die de 600 nooit
t hele weekeinde?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:08 schreef Youp het volgende:
[..]
hmm m'n ouders kwamen aan met vip kaartjes... en ik heb niks beters te doen dus..
200 meter sprints kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:00 schreef Youp het volgende:
van die griekquote:
nee ik ga alleen maandag... rotterdam is een beetje uit de buurt voor mequote:
Juist.quote:
en MON supermotardquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
200 meter sprints kijken![]()
en dan niet eens de high power cars die meedoen (mee mogen doen)
Ik waarschijnlijk, maat van me moet sprinten (SBO) en ga *indien vervoer* wel even kijken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:00 schreef Youp het volgende:
is het jou wel eens opgevallen hoevaak het hier over een zekere niessan gaatquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:44 schreef Hugster het volgende:
Loon, loon, koffie, loon, welke auton te kopen?, loon, baantjes, loon...
bullsjaitquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
is het jou wel eens opgevallen hoevaak het hier over een zekere niessan gaat
Geen optie om eens in de zoveel tijd in de auto >> Zwitserland te gaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:21 schreef Hugster het volgende:
Iemand hier nog tipzz voor mij?
Clickbank inkomsten zo verstandig mogelijk verzilveren?
Ja dat is sowieso 1 goede optie, maar ik hoopte op wat anderen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen optie om eens in de zoveel tijd in de auto >> Zwitserland te gaan?
Wat moet die link in je sig trouwens voorstellen?
Man dat is voor die wereld nog helemaal niksquote:
de inlikbonus op je werk is hoger?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef BoJo het volgende:
ik zou eerst ook mee doen, toch maar van af gezien
Dat was met een gewone shop. Dit is affiliatemarketingquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:02 schreef BoJo het volgende:
ik zou eerst ook mee doen, toch maar van af gezien
ik doelde eigenlijk op de time attack op zandvoortquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat was met een gewone shop. Dit is affiliatemarketing![]()
ja, en dat hoop ik dan ook..quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:16 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi!
Hugo. Kun je dadelijk iets proberen te openen voor mij? Tenminste, als je dat programma nog hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
zie net het filmpje, komisch wel mijn reactie daarna![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik doelde eigenlijk op de time attack op zandvoort
ik zal volgende keer quoten![]()
zo idd!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kan je wel een leuk auto'tje voor halen eh?
als je je ronde rijd , heb je de baan voor jezelf en dient derest voor je aan de kant te gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat "semi-pro" time-attack stuk is sowieso erg voor mensen met aandachtstekort. Kans dat er een afvliegt is vrij groot en daar wil je neem ik aan niet naast of achter zitten met de 155.
MBOquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
Dit soort shit is echt zo boeiend.
[afbeelding]
Kun je er een koelkast mee winnen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
Dit soort shit is echt zo boeiend.
[afbeelding]
Ik moet het helaas doenquote:
Serieus. Volgens mij doe ik een lagere opleiding dan 't MBO. Ik begin echt zeer te twijfelenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
MBO
En bestandsextensies op de mac kunnen meer dan 3 tekens zijn hoor dus het zou kunnen dat het hem wel is.
Je moet dit serieus voor je opleiding doen? Geen wonder dat je ervan af wil.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet het helaas doen. Maar goed, het is allemaal vrij makkelijk gelukkig
. Dat wordt wel een voldoende zonder er veel moeite voor te doen.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je moet dit serieus voor je opleiding doen? Geen wonder dat je ervan af wil.
Sadistische ubernerds als docent...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet het helaas doen. Maar goed, het is allemaal vrij makkelijk gelukkig
. Dat wordt wel een voldoende zonder er veel moeite voor te doen.
En hoi Joer!
ik moet werkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:42 schreef Jimmeh het volgende:
Voor de Alfisten en Italiaanse liefhebbers LavAzza Viva Italia, 28 mei te Assen
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:54 schreef BoJo het volgende:
Ik zou gaan maar ik kan niet omdat ik moet werken![]()
![]()
Naar de koffiejuf, naar de PTA busrukker peterselieman, naar nog een kleine 10 andere fokkers.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:15 schreef lipje het volgende:
Alexxxx gaat naar de koffiejuf(of de Ikea)
verrek jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:21 schreef Jimmeh het volgende:
zie de post datum in de quote (zag het staan in het topic van vorig jaar)
Dat is leuk manquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef BoJo het volgende:
ik ben gestrikt om een sollicitatie gesprek af te nemen straks![]()
tuurlijk is dat leuk. Eerst die persoon op z'n gemak laten voelen dan praten ze honderd uit. En dan ga je directe vragen stellen raken ze weer helemaal in paniekquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo'n zenuwachtig persoon die je alles zit voor te liegen in een klein hok... leuk man![]()
Spanning opbouwen noemen ze datquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:37 schreef Sjoewe het volgende:
gvd 3 weken wachten op m'n scherm
hoop voor je dat je vanavond nog kan slapenquote:
en anders slaan we een nachtje overquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoop voor je dat je vanavond nog kan slapen![]()
ik ben ook een aantal keer uitgenodigt om te gaan in de drie zusters of zo was dat.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en anders slaan we een nachtje over![]()
Ik ga vaker naar Groningen meets denk ik, was echt tof
De Drie Gezusters, ja daar kwam ik vroeger wel eensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben ook een aantal keer uitgenodigt om te gaan in de drie zusters of zo was dat.
de foto's zien er altijd wel leuk uitquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Drie Gezusters, ja daar kwam ik vroeger wel eensWe zijn nu naar Pirates 3 geweest, en daarn nog ff in de Irish pub gezeten
Paar jaar geleden waren er een aantal users die vroegen of ik ook wilde komen naar die meeting.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarvoor word jij er uitgenodigd dan?
ik praat wel over een jaartje of 3 geleden schat ik zo. Want faithy was er ook toen uit den haag.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
DIt keer was ik de enige niet Groninger.
ik heb nog een plek overquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik met Paal (of iemand anders) mee kan rijden, en ik kan de betreffende dag, gaaf.
Paal woont wat dichter bijquote:
dat ik dit ooit nog eens zou zeggen....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Paal woont wat dichter bijMaar ik wil ook wel bij jou in de auto hoor
Ikheb PeuRac in mn huisoverleefd, dus overleef ik dat ook wel
Geen idee, ik had het adres van mn ouders ingevuldquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je al post Lex?
Ik heb altijd 20 CDs bij me dus keus zatquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat ik dit ooit nog eens zou zeggen....
Maar je bent van harte welkom om plaats te nemen. Als je maar een cd met eigen muziek mee neemt.
Want ik weiger te rijden zonder muziek en jij vind mijn muziek vast noet goed. En ik ben heel makkelijk qua muziek![]()
ik vind alles goedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb altijd 20 CDs bij me dus keus zat
Wel heel veel grafkeldermuziek btw
Ah okayquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, ik had het adres van mn ouders ingevuld
Die achterasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://englishrussia.com/?p=941#more-941![]()
Naar meetings!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Sjoewe het volgende:
Wanneer moet ik nou in gods naam een Fok! shirt aantrekken
De Triest-O-Meter slaat hier even zwaar in het roodquote:
Kun je beter wheelies poppenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De Triest-O-Meter slaat hier even zwaar in het rood
Hoezo? Heeft zij de shirts gemaakt dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ijsmeis weet dat compliment vast te waarderen.
Ja, in haar eigen naaiatelier, samen met een groep Berbersquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft zij de shirts gemaakt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |