Omdat die zo'n automatisch inparkeer module hebben net zoals de Prius dat heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:33 schreef Oosthoek het volgende:
En waarom zegt jouw erwtenbrein je dat lexusrijders niet kunnen parkeren?
Deze commercial is een directe steek naar Lexus omdat die in de VS adverteren met "de automatische parkerende Lexus" Waarbij de grap dus is dat Audi rijders zelf wel kunnen parkeren en Lexus rijders daar dus te dom voor zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:33 schreef Oosthoek het volgende:
En waarom zegt jouw erwtenbrein je dat lexusrijders niet kunnen parkeren?
Als je niet kunt parkeren: Lexus of anders Audiquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:33 schreef DonJames het volgende:
Ik vraag me alleen maar af wat de TT had moeten zijn..
Zoiets had ik er ook staan, maar na de bevestiging van de preview is er iets mis gegaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:12 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Als je niet kunt parkeren: Lexus of anders Audi
Ik denk dat je gewoon een typo gemaakt hebtquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:27 schreef more het volgende:
[..]
Zoiets had ik er ook staan, maar na de bevestiging van de preview is er iets mis gegaan.
M'n auto zuipt meer!quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Of je was weer eens bezopen...
Hij staat in een loods van mijn dealer in Amerika en wordt als het goed is binnenkort verscheept naar Europa, aflevering zal dan omstreeks 3 juli zijn. ( Hij zou eigenlijk al op 1 mei verscheept worden, maar er waren capaciteitsproblemen met de containerschepen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Flinks zuipschuit dan
Hoe bevalt je GMC eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |