Wat een appart dingquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:19 schreef fs180 het volgende:
wtf
http://www.bmbikes.co.uk/photos/photophotos/k1.jpg
jaja, BMW wilde toen een racefiets bouwen ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:19 schreef fs180 het volgende:
wtf
http://www.bmbikes.co.uk/photos/photophotos/k1.jpg
Grappigquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:26 schreef hicham het volgende:
Garpige filmpjes in vorig topic
Garpig topic
Juist!!!!!!!!! Precies datgene waar de SVX zich onderscheid van 99% van de SM's ..........quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:49 schreef hicham het volgende:
GeweldigFilmpje bestaat voor 95% uit hard rechtdoor rijden op een SM ... juiisstt....geweldiig... precies datgene waarvoor ie niet gemaakt is
Met zo'n titel kan ik dat niet ruiken.quote:
noem eens een leuke titel danquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Juist!!!!!!!!! Precies datgene waar de SVX zich onderscheid van 99% van de SM's ..........
..........................eindelijk een beetje hard rechtuit kunnen.![]()
Opvallend werk dus voor de SM of exSM bezitter.![]()
![]()
[..]
Met zo'n titel kan ik dat niet ruiken.
Ga je de titel nog editten luiwammes?
Of ik zie nog wel het volgende deeltje.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef -XX- het volgende:
FOK! MC [#708] NOOOOOOOooOOoOOOooOOooooooooooooooooHHhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-XX- is uitgesloten van deelnamequote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef -XX- het volgende:
FOK! MC [#708] NOOOOOOOooOOoOOOooOOooooooooooooooooHHhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
winnaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef -XX- het volgende:
kan je dan niet beter deze quote erin frutselenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:10 schreef lipje het volgende:
De brommerbrigade kan nog steeds geen correcte topics openen![]()
Lieg nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:16 schreef ikookhier het volgende:
-XX- heeft nu 2 topics binnen 1 dag verneukt![]()
Nee echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:24 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee echt
Jongahhhhhhhhhh!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik was er toch
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat jij dat niet was?!![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Heb je weer bij de buren gezetenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jongahhhhhhhhhh!!!!!!!!ik was er toch
![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat jij dat niet was?!![]()
![]()
![]()
Waar staat dat? Nooh, daar komt de aap uit de Friesche mouw!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
lekker ding
Geld ook voor jouquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
-XX-
Als je neit zon lekker ding was geweest had iedereen je gehaat
Alleen jij weet dat ik anoniem sta.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar staat dat? Nooh, daar komt de aap uit de Friesche mouw!!![]()
Was je echt jarigquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je weer bij de buren gezetenvolgende keer kom ik je wel op halen
![]()
Neequote:
Is goed zaterdag ben je welkomquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan is het 50 euries per act jongeman.
Only watch, nooo touch!![]()
Bléh
arggggquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:16 schreef ikookhier het volgende:
-XX- heeft nu 2 topics binnen 1 dag verneukt![]()
Dan word het pp. 75 eurooootjes, wegens de uitbreiding van toeschouwers.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef ikookhier het volgende:
FOK!MC zaterdag 26 mei is iedereen welkom om de stripact van -XX- te bekijken vergeet uw camera niet![]()
Oud nieuws, roekeloosheid, paupers, zonde van de motoren, etc.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef -XX- het volgende:
http://youtube.com/watch?v=aQUX2pSzDZg&mode=related&search=![]()
http://youtube.com/watch?v=QfKsPqvwG-U&mode=related&search= JA JONG!wtfff
Dont knowquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Oud nieuws, roekeloosheid, paupers, zonde van de motoren, etc.
En wtf is er gebeurd met de OP?
Heb ik de afgelopen week al vaker gezien - geloof zelfs hier op fokquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:32 schreef -XX- het volgende:
http://youtube.com/watch?v=aQUX2pSzDZg&mode=related&search=![]()
http://youtube.com/watch?v=QfKsPqvwG-U&mode=related&search= JA JONG!wtfff
Lul niet, jij was nog niet geboren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:17 schreef -XX- het volgende:
Dont knowask TS! haha
met zijn rare kreten!
![]()
RGHHH HOE ERG IS DIT? haHAHHA
zo lleijk!
[afbeelding]
Ik zou hem spontaan wille uitkleden!
99% van de Fok! MC'erz PTA'ers zullen wel van het merk gehoord hebben. Onbekend dus bij 1%.quote:
Noooooooh dat si toch niet mooiquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lul niet, jij was nog niet geboren.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
99% van de Fok! MC'erz zullen wel van het merk gehoord hebben. Onbekend dus bij 1%.![]()
![]()
Tot zover mijn aardige bijdrage van vandaag.![]()
Andere tijden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:04 schreef -XX- het volgende:
Noooooooh dat si toch niet mooi![]()
OMFGGGggggggggggggggg kidding me!1!1!
Die 2dequote:Op woensdag 23 mei 2007 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Andere tijden.![]()
![]()
Honda
[afbeelding]
Suzuki
[afbeelding]
Kawasaki
[afbeelding]
Ducati
[afbeelding]
Anderen..
[afbeelding]
Ik![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:13 schreef -XX- het volgende:
Dit wil ik ook met een hele clubhttp://youtube.com/watch?v=_RaClHcRubs&mode=related&search=
Jammer dat we niet echt goeie gebieden in de buurt hebben waar dat mag.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Andere tijden.![]()
![]()
Honda
[afbeelding]
Suzuki
[afbeelding]
Kawasaki
[afbeelding]
Ducati
[afbeelding]
Anderen..
[afbeelding]
Ik![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
Andere tijden.![]()
![]()
Honda
[afbeelding]
Suzuki
[afbeelding]
Kawasaki
[afbeelding]
Ducati
[afbeelding]
Anderen..
[afbeelding]
Ik![]()
Oldschool Gixxer ftw!quote:
c) eerstvolgende tankstation viziertje cleanen, bakkie koffie tegen de schrikquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:26 schreef dribbel79 het volgende:
Stel: je krijgt (op de A1, voor wat het waard is) een goeie flots vogelshit op je vizier @ 140 km/u, wat doe je?
a) vloeken en tieren, je vooral druk maken
b) je lacht erom, maar mikt voortaan wel op elk overstekend ding met vleugels
c) eerstvolgende tankstation viziertje cleanen, bakkie koffie tegen de schrik en een sigaretje
- komt nog best aan trouwens, nooit verwacht-
Truste
d) Terugschijtenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:26 schreef dribbel79 het volgende:
Stel: je krijgt (op de A1, voor wat het waard is) een goeie flots vogelshit op je vizier @ 140 km/u, wat doe je?
a) vloeken en tieren, je vooral druk maken
b) je lacht erom, maar mikt voortaan wel op elk overstekend ding met vleugels
c) eerstvolgende tankstation viziertje cleanen, bakkie koffie tegen de schrik en een sigaretje
- komt nog best aan trouwens, nooit verwacht-
Truste
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:28 schreef bvvt het volgende:
jezus what a hot chick - broertjes - ff de deur dicht.
Pff amper, ik ben volop druk emt mijn werk. En na mijn werk duik ik de kroeg in om mijn frustaties te botvieren op meneer Smirnoffquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:14 schreef bvvt het volgende:
Eej, leef jij ook nog....
sinds wanneer heb jij een R1?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Pff amper, ik ben volop druk emt mijn werk. En na mijn werk duik ik de kroeg in om mijn frustaties te botvieren op meneer Smirnoff![]()
Maw kom amper aan internetten toe. Volgende week wel vrij maar moet ik mijn tuin gaan verbouwen.
Zaterdag as een R1 een beurt geven, dus dan zal ik ook wel niet veel meer kunnen doen.
Nu moet ik weer naar Nieuwegein voor overleg and so on and so on![]()
Dus voor nu
Keep it real![]()
Zit jij ook bij die 13%quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:41 schreef Rib-i het volgende:
Tjssssk..... wist ik allang![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_te_verleiden.html![]()
Uw ontstress consulent hier.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:13 schreef Makster het volgende:
Pff amper, ik ben volop druk emt mijn werk. En na mijn werk duik ik de kroeg in om mijn frustaties te botvieren op meneer Smirnoff![]()
Maw kom amper aan internetten toe. Volgende week wel vrij maar moet ik mijn tuin gaan verbouwen. Zaterdag as een R1 een beurt geven, dus dan zal ik ook wel niet veel meer kunnen doen.
Nu moet ik weer naar Nieuwegein voor overleg and so on and so on![]()
Dus voor nu
Keep it real![]()
Die is van een maatjequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef bvvt het volgende:
sinds wanneer heb jij een R1?
En waarom weten wij dat nog niet??
Leuk helmpjequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anyway.... streetfighterhelm voor OPM.![]()
![]()
De beugel is een veiligheidsoptie.![]()
Ah - ook weer ge-in-formeerdquote:Die is van een maatje/ concurrent van een ander uitzendbureau.
![]()
let op de ingebouwde zonnebrilquote:
Lunchneukertjequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:44 schreef bvvt het volgende:
Ah - ook weer ge-in-formeerd
Cabriogevoel op je motor.quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet niet, er is geen categorie wat "meerdere keren per dag" omschrijft
Bij mijn functioneringsgesprek had ik aangegeven dat de functie te licht was voor mij, je wil niet weten wat ze nu op mijn bord hebben gegooidquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.![]()
![]()
Edit. bij vorige post. 3-1 is 3 in 2. Snappie (-XX-?)?![]()
Damn, collega komt vandaag niet meer.. alleen op kantoor.
En snel carriere maken kan hier ook, vanochtend kwam de directeur even voorbij of ik een job erbij wilde als projectmanager voor 20 uur bij zijn andere bedrijf. Gaat van deze baan dan 20 uur af.
Gelukkig zei ik zelf dat ik geen competentie had.![]()
![]()
Compie vern&&* mijn edits. Spoiler verdwenen.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Rib-i het volgende:
Bij mijn functioneringsgesprek had ik aangegeven dat de functie te licht was voor mij, je wil niet weten wat ze nu op mijn bord hebben gegooid
40uur project managementquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Been there, done that.![]()
Ik hoorde hier al iedereen over (chaos) bij verschillende bedrijven werken.
.. de dames van de administratie (ieder bedrijf zijn eigen boekhoudprogramma), zelfs de free lance accountant....... laat ik nou maar eerst 1 ding met complete focus doen.
![]()
Ben benieuwd wat mijn naaste collega morgen over het voorstel heeft te zeggen.![]()
![]()
![]()
Denk datíe gek wordt als ik van dit werk zou worden gehaald.. ze laten hem al zo lang zwemmen.![]()
Mijn prio's liggen bij genoeg vrije tijd en weinig stress, verhuizen en een kleine WB maken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef Rib-i het volgende:
40uur project management![]()
Ik doe nu ongeveer 60 uurAffijn, je kan het aan me postgedrag zien
![]()
![]()
Mijn prio's ook, alleen was ik als een blije hond toen ik wist dat ik op de fiets naar het werk konquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn prio's liggen bij genoeg vrije tijd en weinig stress, verhuizen en een kleine WB maken.![]()
Vandaag post ik veel, want heb geen stickers meer voor de marketingfolders die de deur uitmoeten, en kan geen bestellingen/orders boeken want mijn programma luistert niet.
Kan even helemaal niks doen, want de telefoon rinkelt slechts 2-3x per dag.![]()
Ben gewend aan ca 20 faxorders, ca 20 telbestellingen, en ca 80 info/acqtelefoontjes in 9 uur.![]()
Waar werk je nou dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn prio's ook, alleen was ik als een blije hond toen ik wist dat ik op de fiets naar het werk kon( < 1,5 Km
)
* Rib-i is still ambitious
Blijkbaar, had ik niet verwacht![]()
![]()
Demo Demo Demo.quote:
lekkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:01 schreef worldpimber het volgende:
Ik denk dat het gewoon weer eens tijd is voor een BBQ meet [afbeelding]
Kben hem aant afstellenquote:
Dan heb je deze mod ook vast al wel gezienquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kben hem aant afstellen![]()
En hij is alweer aan het laden, maar het is zo 1:
http://www.youtube.com/watch?v=qOX_AwYpE7c&mode=related&search=
Ik stel voor een housewarming @ Friesland?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
lekker
maar ik ben vast niet uitgenodigd
Huhmz ik zie wel dattie er wat plastic opplakt enzo, maaruh ik zie niet echt iets wat de vliegeigenschappen verbeterdquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dan heb je deze mod ook vast al wel gezien
http://www.youtube.com/watch?v=ga8yYgVD3aM&mode=related&search=
Ik wil wel vooruit, maar ook niet klem gezet worden zoals vroeger.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:34 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is still ambitious
Blijkbaar, had ik niet verwacht![]()
![]()
Dan maakte je wel een goede indruk.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:00 schreef worldpimber het volgende:
Interessante posts weer eens binnen Fok!MC, das lang geleden.
Vooral iets over een kleine WB ...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zijn spoilers alleen leesbaar voor die hard MCérs.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:19 schreef worldpimber het volgende:
Ik stel voor een housewarming @ Friesland?
Dan komt het tenminste ook een keer van de grond![]()
Mejeh, moet je wel durven heH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Worldbeater op 24-05-2007 16:32:35 ]
ik had 12 mei housewarming!quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
hmm, 30 juni / 1 juli in Almerequote:Op donderdag 24 mei 2007 16:01 schreef worldpimber het volgende:
Ik denk dat het gewoon weer eens tijd is voor een BBQ meet [afbeelding]
Het asje van de rotor kan wat trillen - door dat stukkie plastic blijft ie stabieler. en das handigquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Huhmz ik zie wel dattie er wat plastic opplakt enzo, maaruh ik zie niet echt iets wat de vliegeigenschappen verbeterd![]()
Aha, zal het eens proberenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
Het asje van de rotor kan wat trillen - door dat stukkie plastic blijft ie stabieler. en das handig
[edit]
dit is misschien ook wel een handige url
Nou, kom op dan .. cowardquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik weet niet of ik het wle aandurf, jullie over de vloerhet speelde iig welin mn gedachten.
Vorig jaar liet jij het zelf ook deels afwetenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NehKom je ook bij de elfstedentocht maandag? Heb je vorig jaar niet gezien
Gaaf dingetje .. een klant van mij was in het verleden Nederlands kampioen RC helicopervliegen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:04 schreef Snelwagen het volgende:
Kben hem aant afstellen![]()
En hij is alweer aan het laden, maar het is zo 1:
http://www.youtube.com/watch?v=qOX_AwYpE7c&mode=related&search=
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Motor werd al voorgedragen voor een old skool reclamecampagnequote:Op donderdag 24 mei 2007 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan maakte je wel een goede indruk.![]()
![]()
Iedereen was hier gek van de Chrysler.![]()
Een rupsband in een helmquote:
Nederlands Kampioen RC Helicoptervliegenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaaf dingetje .. een klant van mij was in het verleden Nederlands kampioen RC helicopervliegen.
Zo te zien besturen ze nu een stuk makkelijker dan vroeger.![]()
Damn, fast learnerquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:33 schreef Beach het volgende:
Ben weer weg![]()
En deze is verplicht zeker![]()
[afbeelding]![]()
Dan haal je toch nieuwe?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef Geerd het volgende:
Jow goeieavond.
gvd heb je eindelijk weekend zijn der nog maar 3 biertjes.
Ga je eigen bier brouwen dan mennnnquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef Geerd het volgende:
Jow goeieavond.
gvd heb je eindelijk weekend zijn der nog maar 3 biertjes.
Ja, in het centrum is er 1 open tot middernachtquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zijn der om deze tijd nog winkels los bij jullie?
Das ook een goeie jaquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bij mijn functioneringsgesprek had ik aangegeven dat de functie te licht was voor mij, je wil niet weten wat ze nu op mijn bord hebben gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:46 schreef BazzieK het volgende:
Vanochtend een zakelijke transactie afgehandeld![]()
![]()
Toen gewerkt.
Net geBBQ'd met aften in mijn bakkes.
Daarna gescheten met aambijen.
En nu zo slapen aangezien ik morgen om fucking 7 uur op moet om mijn rijbewijs te halen voor de baas en te sporten voor de baas beide onbetaald
Lekker voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toen gewerkt.
En nu zo slapen aangezien ik morgen om fucking 7 uur op moet om mijn rijbewijs te halen voor de baas en te sporten voor de baas beide onbetaald
Sporten voor de baas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
das zon ding van een euroquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:52 schreef -XX- het volgende:
Mooie benzine filter.![]()
[afbeelding]
TSJONGEEEEEEEEEEEEE WIE LET DAAR NOU OP!daar ga je toch niet zon mooeite voor doen!!!!!!!1
![]()
![]()
Kutquote:
![]()
Toen gewerkt.
SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nehh, hij heeft er zelf voor gekozenquote:
Ha, welkomquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:00 schreef harley het volgende:
Zal me ook maar eens aanmelden. Weet niet of ik blijf plakken maar vooruit.
Naam Harley (irl)
Leeftijd: 25
Motoren:
Buell XB9SX (beetje verbouwd)
Honda GL1500 met Diligence zijspan
Honda GL1200 met EML zijspan (te koop)
Suzuki RM250 Crosser
Geen autorijbewijs
Mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:00 schreef harley het volgende:
Naam Harley (irl)
Motoren:
Suzuki RM250 Crosser
Geen autorijbewijs
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef BazzieK het volgende:
Net rijles gehad. Daarna meisje opgehaald. Lekker waaif maar de engste 5 minuten van mijn leven terwijl ze reed
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:28 schreef BazzieK het volgende:
Overigens 18 juli afrijden, dus met een beetje mazzel eerder m'n auto dan -XX- der motor![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:28 schreef BazzieK het volgende:
Overigens 18 juli afrijden, dus met een beetje mazzel eerder m'n auto dan -XX- der motor![]()
Zal me niets verbazen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:28 schreef BazzieK het volgende:
Dat schijnt /was enorm moeilijk te zijn.quote:
True.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:52 schreef -XX- het volgende:
Mooie benzine filter.![]()
[afbeelding]
TSJONGEEEEEEEEEEEEE WIE LET DAAR NOU OP!daar ga je toch niet zon mooeite voor doen!!!!!!!1
![]()
![]()
![]()
Toen gewerkt.
Ik zie geen reden voor de gekozen smilies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo, welkomquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:00 schreef harley het volgende:
Naam Harley (irl)
Motoren:
Suzuki RM250 Crosser
Geen autorijbewijsen dag.
![]()
En rijk.quote:![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 25-05-2007 13:39:41 ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Tẻrüg üït Svẻrïgẻ2 dåågs høtẻmẻtøtẻ-mẻẻtïng mẻt ẻẻn påår låndẻn uït ẻurøpå
jåmmẻr wẻïnïg tïjd øm wåt vån gøthẻnbørg zẻlf tẻ zïẻn..vẻrplïchtẻ uït ẻtẻn ẻnzø..
Nög wåt gëbëurd hïër
@bëåtër: hëlm ïs nïkswëïnïg fïghtër-gëhåltë :’)
Cool dudequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Tẻrüg üït Svẻrïgẻ2 dåågs høtẻmẻtøtẻ-mẻẻtïng mẻt ẻẻn påår låndẻn uït ẻurøpå
jåmmẻr wẻïnïg tïjd øm wåt vån gøthẻnbørg zẻlf tẻ zïẻn..vẻrplïchtẻ uït ẻtẻn ẻnzø..
Nög wåt gëbëurd hïër
@bëåtër: hëlm ïs nïkswëïnïg fïghtër-gëhåltë :’)
stuiter taaltje is garpigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:30 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Helm is goed, fighterstyle = vernieuwende style.
Meer knakebrôd eten.![]()
![]()
![]()
Ook agentes?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:36 schreef BazzieK het volgende:
Net gesport, veul publiek als 9 politieagenten in het gras gaan liggen rollebollen
Jep, en heb ze allebei ondergespotenquote:
Dat soort informatie wordt alleen aan insiders verstrekt, kom eerst maar eens een keer meetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:59 schreef Beach het volgende:
![]()
ben je nog in opleiding? (volgens de op bij eerdere topics)
als ik mn rijbewijs heb graagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat soort informatie wordt alleen aan insiders verstrekt, kom eerst maar eens een keer meeten
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je moeder heeft je twee goede benen gegeven, fietsen zal je![]()
Waar woon je eigenlijk ergens dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:08 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb al 3 fietsen, maar ik wil één motorfiets
Leuk.quote:
Al had je 100 fietsen, het worden nog steeds geen motorfietsen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:08 schreef Beach het volgende:
ik heb al 3 fietsen, maar ik wil één motorfiets
Zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:53 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
weekend
[/img]
ookal moet ik morgen werken
[img]http://www.vandal-horde.org/forum/images/smiles/icon_toilet.gif]afbeelding]
Maar wel rijden morgen in mn eigen motorpak
[afbeelding]
Werden wel wat vraagjes over gesteld ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zien.![]()
Noooh kregen jullie dit ook met examen?
jquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zien.![]()
Halloooooo, zou je dagelijks de accu moeten controleren??????quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zien.![]()
Je monteurs prepareren je motor toch altijd helemaal voordat je weggaat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:23 schreef -XX- het volgende:
SJOINGE WAT IS DAT NOU WEER VOOR NONSENS!!!!Ik kan dat niet allemaal uit me kop hoor
haha!
Ik lul gewoon : Dat weet me broer wel!![]()
![]()
En uiteraard maak je je accupolen elke dag schoon, iig jullie allemaal. Ik kan dat niet want kheb geen accuquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Halloooooo, zou je dagelijks de accu moeten controleren??????
dat ding zit zwaar opgeborgen onder het zadel.
Ding heeft GEEN kijkglaasje of zo voor nivo controle omdat het een gesloten systeem is. kan je ook niet bijvullen dus......
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En uiteraard maak je je accupolen elke dag schoon, iig jullie allemaal. Ik kan dat niet want kheb geen accu![]()
quote:Boze motorrijder achtervolgt automobilist
WEERT - Een 22-jarige motorrijder uit Thorn heeft donderdagavond een 50-jarige automobilist uit Echt over een afstand van 240 kilometer achtervolgd uit ergernis over diens rijgedrag.
Novum Nieuws
In Weert kwam de politie eraan te pas om tussen beide bestuurders te bemiddelen. Dat meldde de politie vrijdag.
De doodsbange automobilist was met de motor op zijn hielen vanaf de A2 bij het Limburgse Wessem naar Amsterdam en terug naar Weert gereden. De inmiddels gewaarschuwde politie leidde de automobilist en de motorrijder naar het bureau in Weert. Daar schudden de mannen elkaar uiteindelijk de hand.
De motorrijder had zich geërgerd omdat de automobilist een tijd lang met hoge snelheid "op enkele centimeters" achter een andere motor had gereden.
ZEG HICH, - - - - - - FOEIquote:
Tnx voor de erkenningquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:56 schreef Worldbeater het volgende:
WP had het binnen 2 kilometer geklaard wat deze motorrijder niet durfde.![]()
Wil je een invite ontvangen moet je dat lief vragenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:36 schreef BazzieK het volgende:
http://www.tvjoost.nl
Even een linkje plaatsen zodat ik een password kan ontvangenIs een Peer to Peer tv dienst, ben benieuwd of het wat is. Link is een blog er over die er oa passwords voor weggeeft en info erover geeft enzeuw.
Dat kan wel eens een niesvrije dag zijnquote:
U heeft?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:38 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Wil je een invite ontvangen moet je dat lief vragen![]()
Als lurker moet je vanalles testen he!quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Als lurker moet je vanalles testen he!![]()
Donequote:
Hier zelfs zonder te knipperenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Look at those eyes, zijn die echt hahaha is het heus?!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik ook op te skypenquote:
wiejijbenquote:
Dat lijkt me welquote:
die is goedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sports Ilustrated Swimsuit on demand, geweldig programma![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:33 schreef ikookhier het volgende:
Ik had -XX- aan de foon Ze is echt gek wie wil me aanraken![]()
Lurkmodus
![]()
Ik gebruik google talkquote:
Fok jouquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:33 schreef ikookhier het volgende:
Lurkmodus
![]()
Dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:38 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik gebruik google talk
en voor het overige Optibel
Je puberteit speelt nu pas op?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:33 schreef ikookhier het volgende:
Lurkmodus
![]()
Maarja nu je bij de Politie werkt gaat er een wereld voor je open.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:39 schreef BazzieK het volgende:
Zit een beetje te kijken naar een nieuwe tv en plasma tv's van 38cm worden als tvtjes voor de kinderkamer of keuken beschreven overal. Ik heb een oude dikke tv van 33cm in de slaapkamer![]()
Wie is er gekker?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik post hier al jarenlang, jij registreert je om hier te spammen![]()
Gek ben ik zeker ja, maarre waarom post je in godsnaam hierquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:59 schreef what_the_fok het volgende:
[..]
Wie is er gekker?
P.S. Ben al jaren lang Fokker...![]()
om te spammenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gek ben ik zeker ja, maarre waarom post je in godsnaam hier
Officieel welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:08 schreef what_the_fok het volgende:
[..]
om te spammen![]()
topic gaat toch nergens over?![]()
quote:
Zelfs GTST .. hoe kan je.. je dagelijks hoogtepunt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 05:41 schreef Beach het volgende:
Geslapen van 8 uur tot nuzelfs GTST gemist zo moe was ik.
Waneer begint de muziek.quote:
Dank voor de grammaticale edit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:54 schreef bvvt het volgende:
ja, ga er pas vanmiddag vandoor.
en moet wat laten lassen vvan de jiffy
Zuipen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:26 schreef Geerd het volgende:
Tering denk je even met een paar kameraden beetje te gaan zuipen.
Motten ze in een keer naar huis toe :S
Nice bike, ja je wist al!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
Picture that ---^ on this --> [afbeelding]
Mogge -XX-!![]()
![]()
Nice to hear again.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef -XX- het volgende:
Nice bike, ja je wist al!
Check again.quote:Maar..i cant see the differnt mennn![]()
quote:Morgennn wb![]()
Voeg daar ook maar oubollige look aan toequote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Check again.![]()
Een mooi genaaid en gestikt vervangingszadel, of op de hele foto nog het gladde en standaard afgewerkte fabriekszadel.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:37 schreef hicham het volgende:
Zit je nog in de tijdzone van Zweden, normaal ben je 7 uur wakker?
quote:
quote:Zit je nog in de tijdzone van Zweden, normaal ben je 7 uur wakker?
oW.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:41 schreef hicham het volgende:
Voeg daar ook maar oubollige look aan toe
Zit misschien wel lekkerder, maar standaard zadel ziet er beter uit
Probably notquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
regen vandaagwil wel ff rijden vandaag
Hier en daar wat battlescars is altijd goed op meetings, voor de sterke verhalenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
oW.auW.
![]()
Het standaard zadel heeft wat Zandvoort plekjes nu.![]()
hoe vaak is die pic al niet voorbij gekomenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:38 schreef Worldbeater het volgende:Dit is gewoon de meest fotogenieke kant.
![]()
![]()
mwoih, ori is strakkerquote:Check again.![]()
Staartjes!quote:
>Muah aquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Staartjes![/Richardgie]
![]()
Scheer maar af dan.. veel handiger. Andere goede voorbeelden gingen je voor..![]()
[afbeelding]
Uit een mail.quote:Hoi,
Kan jij mij vertellen onder welke suzuki deze uitlaat gezeten kunnen hebben
Wtf en dat kan je zo zien~! ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
Nog een groot ploatie.![]()
![]()
[afbeelding]
[..]
Uit een mail.![]()
Tja, hoe kan ik momenteel nieuwe pics genereren..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe vaak is die pic al niet voorbij gekomen![]()
![]()
OK.. ori strakkerquote:Mwoih, ori is strakkermaar ga je toch vervangen --> beter mono
Meestal als je een Bazzie baby krijgt.. en kort haar toch wel handig is ivm die grijpgrage handjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:59 schreef -XX- het volgende:
>Muah a![]()
Never nooit ik mijn hoofdhaar verwijder !!Dat is mijn heilig
![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, hoe kan ik momenteel nieuwe pics genereren..![]()
![]()
[..]
quote:OK.. ori strakker.. mono is geen kwestie van internetbestellen en er op klikken...
![]()
Blijft wel.En een optie voor later. Eerst rijden etc.
![]()
[..]
Meestal als je een Bazzie baby krijgt.. en kort haar toch wel handig is ivm die grijpgrage handjes. [afbeelding]
Morgen ben ik in de buurt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
not regen of not rijden![]()
niemand zeker zin om ff bakkie te doen @ G'domeV'daal is ook goed
Deed jij vroeg ook aan dit soort dingen mee?quote:
Beidequote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
not regen of not rijden![]()
niemand zeker zin om ff bakkie te doen @ G'domeV'daal is ook goed
geheugenmodule, wat een woordquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:19 schreef Worldbeater het volgende:
Douchen 12.19
lunchen
fokken
GSM wegbrengen
512 MB geheugenmodule kopen
boodschappen
fokken 17.30
eten koken
tv kijken
slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Accuraat, soms een goede eigenschap.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:03 schreef fs180 het volgende:
lessen ging kut!
al vond inscucteur het wel goed gaan.. de lul! het ging toch slecht zei ik
Instructeurs zijn preciesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:19 schreef fs180 het volgende:
ik begreep je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |