Mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:00 schreef harley het volgende:
Zal me ook maar eens aanmelden. Weet niet of ik blijf plakken maar vooruit.
Naam Harley (irl)
Leeftijd: 25
Motoren:
Buell XB9SX (beetje verbouwd)
Honda GL1500 met Diligence zijspan
Honda GL1200 met EML zijspan (te koop)
Suzuki RM250 Crosser
Geen autorijbewijs
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef BazzieK het volgende:
Net rijles gehad. Daarna meisje opgehaald. Lekker waaif maar de engste 5 minuten van mijn leven terwijl ze reed
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:28 schreef BazzieK het volgende:
Overigens 18 juli afrijden, dus met een beetje mazzel eerder m'n auto dan -XX- der motor![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:28 schreef BazzieK het volgende:
Overigens 18 juli afrijden, dus met een beetje mazzel eerder m'n auto dan -XX- der motor![]()
Zal me niets verbazen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:28 schreef BazzieK het volgende:
Dat schijnt /was enorm moeilijk te zijn.quote:
True.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:52 schreef -XX- het volgende:
Mooie benzine filter.![]()
[afbeelding]
TSJONGEEEEEEEEEEEEE WIE LET DAAR NOU OP!daar ga je toch niet zon mooeite voor doen!!!!!!!1
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:46 schreef BazzieK het volgende:
Vanochtend een zakelijke transactie afgehandeld![]()
![]()
Toen gewerkt.
Net geBBQ'd met aften in mijn bakkes.
Daarna gescheten met aambijen.
En nu zo slapen aangezien ik morgen om fucking 7 uur op moet om mijn rijbewijs te halen voor de baas en te sporten voor de baas beide onbetaald
Ik zie geen reden voor de gekozen smilies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo, welkomquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:00 schreef harley het volgende:
Zal me ook maar eens aanmelden. Weet niet of ik blijf plakken maar vooruit.
Naam Harley (irl)
Leeftijd: 25
Motoren:
Buell XB9SX (beetje verbouwd)
Honda GL1500 met Diligence zijspan
Honda GL1200 met EML zijspan (te koop)
Suzuki RM250 Crosser
Geen autorijbewijsen dag.
![]()
En rijk.quote:![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 25-05-2007 13:39:41 ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Tẻrüg üït Svẻrïgẻ2 dåågs høtẻmẻtøtẻ-mẻẻtïng mẻt ẻẻn påår låndẻn uït ẻurøpå
jåmmẻr wẻïnïg tïjd øm wåt vån gøthẻnbørg zẻlf tẻ zïẻn..vẻrplïchtẻ uït ẻtẻn ẻnzø..
Nög wåt gëbëurd hïër
@bëåtër: hëlm ïs nïkswëïnïg fïghtër-gëhåltë :’)
Cool dudequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Tẻrüg üït Svẻrïgẻ2 dåågs høtẻmẻtøtẻ-mẻẻtïng mẻt ẻẻn påår låndẻn uït ẻurøpå
jåmmẻr wẻïnïg tïjd øm wåt vån gøthẻnbørg zẻlf tẻ zïẻn..vẻrplïchtẻ uït ẻtẻn ẻnzø..
Nög wåt gëbëurd hïër
@bëåtër: hëlm ïs nïkswëïnïg fïghtër-gëhåltë :’)
stuiter taaltje is garpigquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:30 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Helm is goed, fighterstyle = vernieuwende style.
Meer knakebrôd eten.![]()
![]()
![]()
Ook agentes?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:36 schreef BazzieK het volgende:
Net gesport, veul publiek als 9 politieagenten in het gras gaan liggen rollebollen
Jep, en heb ze allebei ondergespotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort informatie wordt alleen aan insiders verstrekt, kom eerst maar eens een keer meetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:59 schreef Beach het volgende:
![]()
ben je nog in opleiding? (volgens de op bij eerdere topics)
als ik mn rijbewijs heb graagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat soort informatie wordt alleen aan insiders verstrekt, kom eerst maar eens een keer meeten
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je moeder heeft je twee goede benen gegeven, fietsen zal je![]()
Waar woon je eigenlijk ergens dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:08 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb al 3 fietsen, maar ik wil één motorfiets
Leuk.quote:
Al had je 100 fietsen, het worden nog steeds geen motorfietsen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:08 schreef Beach het volgende:
ik heb al 3 fietsen, maar ik wil één motorfiets
Zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:53 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
weekend
[/img]
ookal moet ik morgen werken
[img]http://www.vandal-horde.org/forum/images/smiles/icon_toilet.gif]afbeelding]
Maar wel rijden morgen in mn eigen motorpak
[afbeelding]
Werden wel wat vraagjes over gesteld ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zien.![]()
Noooh kregen jullie dit ook met examen?
jquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zien.![]()
Halloooooo, zou je dagelijks de accu moeten controleren??????quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zien.![]()
Je monteurs prepareren je motor toch altijd helemaal voordat je weggaat?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:23 schreef -XX- het volgende:
SJOINGE WAT IS DAT NOU WEER VOOR NONSENS!!!!Ik kan dat niet allemaal uit me kop hoor
haha!
Ik lul gewoon : Dat weet me broer wel!![]()
![]()
En uiteraard maak je je accupolen elke dag schoon, iig jullie allemaal. Ik kan dat niet want kheb geen accuquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:25 schreef bvvt het volgende:
[..]
Halloooooo, zou je dagelijks de accu moeten controleren??????
dat ding zit zwaar opgeborgen onder het zadel.
Ding heeft GEEN kijkglaasje of zo voor nivo controle omdat het een gesloten systeem is. kan je ook niet bijvullen dus......
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En uiteraard maak je je accupolen elke dag schoon, iig jullie allemaal. Ik kan dat niet want kheb geen accu![]()
quote:Boze motorrijder achtervolgt automobilist
WEERT - Een 22-jarige motorrijder uit Thorn heeft donderdagavond een 50-jarige automobilist uit Echt over een afstand van 240 kilometer achtervolgd uit ergernis over diens rijgedrag.
Novum Nieuws
In Weert kwam de politie eraan te pas om tussen beide bestuurders te bemiddelen. Dat meldde de politie vrijdag.
De doodsbange automobilist was met de motor op zijn hielen vanaf de A2 bij het Limburgse Wessem naar Amsterdam en terug naar Weert gereden. De inmiddels gewaarschuwde politie leidde de automobilist en de motorrijder naar het bureau in Weert. Daar schudden de mannen elkaar uiteindelijk de hand.
De motorrijder had zich geërgerd omdat de automobilist een tijd lang met hoge snelheid "op enkele centimeters" achter een andere motor had gereden.
ZEG HICH, - - - - - - FOEIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |