Waar werk je nou dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn prio's ook, alleen was ik als een blije hond toen ik wist dat ik op de fiets naar het werk kon( < 1,5 Km
)
* Rib-i is still ambitious
Blijkbaar, had ik niet verwacht![]()
![]()
Demo Demo Demo.quote:
lekkerquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:01 schreef worldpimber het volgende:
Ik denk dat het gewoon weer eens tijd is voor een BBQ meet [afbeelding]
Kben hem aant afstellenquote:
Dan heb je deze mod ook vast al wel gezienquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kben hem aant afstellen![]()
En hij is alweer aan het laden, maar het is zo 1:
http://www.youtube.com/watch?v=qOX_AwYpE7c&mode=related&search=
Ik stel voor een housewarming @ Friesland?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:02 schreef Alexxxxx het volgende:
lekker
maar ik ben vast niet uitgenodigd
Huhmz ik zie wel dattie er wat plastic opplakt enzo, maaruh ik zie niet echt iets wat de vliegeigenschappen verbeterdquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:09 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dan heb je deze mod ook vast al wel gezien
http://www.youtube.com/watch?v=ga8yYgVD3aM&mode=related&search=
Ik wil wel vooruit, maar ook niet klem gezet worden zoals vroeger.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:34 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is still ambitious
Blijkbaar, had ik niet verwacht![]()
![]()
Dan maakte je wel een goede indruk.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:00 schreef worldpimber het volgende:
Interessante posts weer eens binnen Fok!MC, das lang geleden.
Vooral iets over een kleine WB ...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zijn spoilers alleen leesbaar voor die hard MCérs.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:19 schreef worldpimber het volgende:
Ik stel voor een housewarming @ Friesland?
Dan komt het tenminste ook een keer van de grond![]()
Mejeh, moet je wel durven heH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Worldbeater op 24-05-2007 16:32:35 ]
ik had 12 mei housewarming!quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
hmm, 30 juni / 1 juli in Almerequote:Op donderdag 24 mei 2007 16:01 schreef worldpimber het volgende:
Ik denk dat het gewoon weer eens tijd is voor een BBQ meet [afbeelding]
Het asje van de rotor kan wat trillen - door dat stukkie plastic blijft ie stabieler. en das handigquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Huhmz ik zie wel dattie er wat plastic opplakt enzo, maaruh ik zie niet echt iets wat de vliegeigenschappen verbeterd![]()
Aha, zal het eens proberenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
Het asje van de rotor kan wat trillen - door dat stukkie plastic blijft ie stabieler. en das handig
[edit]
dit is misschien ook wel een handige url
Nou, kom op dan .. cowardquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik weet niet of ik het wle aandurf, jullie over de vloerhet speelde iig welin mn gedachten.
Vorig jaar liet jij het zelf ook deels afwetenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NehKom je ook bij de elfstedentocht maandag? Heb je vorig jaar niet gezien
Gaaf dingetje .. een klant van mij was in het verleden Nederlands kampioen RC helicopervliegen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:04 schreef Snelwagen het volgende:
Kben hem aant afstellen![]()
En hij is alweer aan het laden, maar het is zo 1:
http://www.youtube.com/watch?v=qOX_AwYpE7c&mode=related&search=
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Motor werd al voorgedragen voor een old skool reclamecampagnequote:Op donderdag 24 mei 2007 16:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan maakte je wel een goede indruk.![]()
![]()
Iedereen was hier gek van de Chrysler.![]()
Een rupsband in een helmquote:
Nederlands Kampioen RC Helicoptervliegenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaaf dingetje .. een klant van mij was in het verleden Nederlands kampioen RC helicopervliegen.
Zo te zien besturen ze nu een stuk makkelijker dan vroeger.![]()
Damn, fast learnerquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:33 schreef Beach het volgende:
Ben weer weg![]()
En deze is verplicht zeker![]()
[afbeelding]![]()
Dan haal je toch nieuwe?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef Geerd het volgende:
Jow goeieavond.
gvd heb je eindelijk weekend zijn der nog maar 3 biertjes.
Ga je eigen bier brouwen dan mennnnquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef Geerd het volgende:
Jow goeieavond.
gvd heb je eindelijk weekend zijn der nog maar 3 biertjes.
Ja, in het centrum is er 1 open tot middernachtquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zijn der om deze tijd nog winkels los bij jullie?
Das ook een goeie jaquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bij mijn functioneringsgesprek had ik aangegeven dat de functie te licht was voor mij, je wil niet weten wat ze nu op mijn bord hebben gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:46 schreef BazzieK het volgende:
Vanochtend een zakelijke transactie afgehandeld![]()
![]()
Toen gewerkt.
Net geBBQ'd met aften in mijn bakkes.
Daarna gescheten met aambijen.
En nu zo slapen aangezien ik morgen om fucking 7 uur op moet om mijn rijbewijs te halen voor de baas en te sporten voor de baas beide onbetaald
Lekker voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toen gewerkt.
En nu zo slapen aangezien ik morgen om fucking 7 uur op moet om mijn rijbewijs te halen voor de baas en te sporten voor de baas beide onbetaald
Sporten voor de baas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
das zon ding van een euroquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:52 schreef -XX- het volgende:
Mooie benzine filter.![]()
[afbeelding]
TSJONGEEEEEEEEEEEEE WIE LET DAAR NOU OP!daar ga je toch niet zon mooeite voor doen!!!!!!!1
![]()
![]()
Kutquote:
![]()
Toen gewerkt.
SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nehh, hij heeft er zelf voor gekozenquote:
Ha, welkomquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:00 schreef harley het volgende:
Zal me ook maar eens aanmelden. Weet niet of ik blijf plakken maar vooruit.
Naam Harley (irl)
Leeftijd: 25
Motoren:
Buell XB9SX (beetje verbouwd)
Honda GL1500 met Diligence zijspan
Honda GL1200 met EML zijspan (te koop)
Suzuki RM250 Crosser
Geen autorijbewijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |