Hehe, nee hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:30 schreef Frozen het volgende:
Vette TVP bij deze!
Dit topic gaat echt snel....
Net de nieuwe clip van Pul McCartney gekeken, is het allemaal gefilmd in zijn eigen huis?
Toch wel. Psychologisch effect, ouwequote:Houd toch eens op over marketingtechnische crap. We hebben het altijd nog over muziek. Mensen kopen geen platen omwille van de hoes. Of het moeten zulke domme mensen dat ze beter euthanasie kunnen overwegen.
Oh gelukkig, dan durf ik nu te vertellen dat ik de schuldige ben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:49 schreef webfreak het volgende:
Gaaf trouwens, die chronologische fotoserie in de OP.
Vind 't altijd wel mooi om te zien hoe the Beatles (met name John overigens) bleven veranderen, qua verschijning.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:54 schreef mindgames het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan durf ik nu te vertellen dat ik de schuldige ben.Ik wilde nog wat meer foto's uit de 1963/1969-periode verwerken, maar toen werd de openingspost veel te lang... Nu is het misschien iets te veel beginperiode.
Zeker. John heeft (ook in zijn solo-jaren) zó veel verschillende uiterlijke verschijningen gehad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:02 schreef webfreak het volgende:
[..]
Vind 't altijd wel mooi om te zien hoe the Beatles (met name John overigens) bleven veranderen, qua verschijning.
Even kijken hoor... Aan z'n gitaar kan ik 't niet afzien: die Rickenbacker heeft 'ie zowel in '64 als '65 gebruikt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:22 schreef mindgames het volgende:
[..]
Zeker. John heeft (ook in zijn solo-jaren) zó veel verschillende uiterlijke verschijningen gehad.
Van trucker-baard met bijbehorende pet tot aan nette zakenman-outfits. Daar over gesproken, jij mag raden uit welk jaar deze foto is. 1964 of 1965?
[afbeelding]
Het is 1973quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:28 schreef webfreak het volgende:
[..]
Even kijken hoor... Aan z'n gitaar kan ik 't niet afzien: die Rickenbacker heeft 'ie zowel in '64 als '65 gebruikt.
Ik zou 1964 zeggen, omdat hij in '65 nét iets molliger was.
Nou, nou, nou?
Ghehe, sterk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:33 schreef mindgames het volgende:
[..]
Het is 1973![]()
Strikvraag.
Hij had in 1973 een Beatle-kapsel!
Flauw hé.
Om die reden dacht ik dus ook dat het een fout was. Maar ik vond de foto in een boek in een gedeelte waar de periode van 'Mind Games' beschreven werd. Ook hierrrr staat dat de foto in 1973 genomen is. En de fotograaf zelf zal geen fout gemaakt hebben...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:38 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ghehe, sterk.
En een rickenbacker! Wist niet dat hij die nog gebruikte in die tijd.
Niet verwacht dat Paul deze misstap ('Freedom') zou goedpraten, maar....hij heeft er goed aan gedaan!quote:Paul McCartney heeft kritiek geleverd op George Bush door te zeggen dat de Amerikaanse President de ware bedoeling van de vrede van voor 9-11 heeft weggenomen. Hij vertelt over zijn lied – getiteld ‘Freedom’ - dat werd geschreven in de nasleep van de terroristische geweldadigheden in Amerika. McCartney beschuldigt in zekere zin de militantheid waardoor hij besloten heeft het nummer van zijn speellijst te halen. De ex-Beatle zei:”Ik dacht dat ik er goed aan deed, het was van grote sentimentele waarde voor 9-11, ik dacht ook dat het een juist gevoel opriep. Maar het werd ‘gegijzeld’. Er kwam een militaire bijklank aan te hangen en heer Bush gebruikte dat idee en eigenlijk wel vaak, zodat het liedje zijn ware aard verloor.”McCartney legde uit wat de ware bedoeling achter dit liedje was. Hij zei:”Het werd geschreven met de gedachte dat iemand uit een land van onderdrukking komt, laten we zeggen: een Europese Jood komt naar Amerika. Hij was net aan Hitler ontsnapt. Zo iets dus. Dat soort dingen gebeuren in Amerika. Het gebeurt ook in Groot Brittannië, maar Amerika wil het land zijn voor mensen die onderdrukt werden.” De zanger voegde er aan toe dat hij hoopt het liedje volgend jaar tijdens de Amerikaanse tournee wel te kunnen spelen, maar heeft er zo zijn bedenkingen over, omdat het met de huidige politiek van de President geassocieerd wordt.
Zal vroeg of laat vast wel worden opgenomen in menig "Paul is Dead" complot-websitequote:Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef ruud_fr het volgende:
net de clip gezien
aan het einde wordt Paul als een geest de doos in getrokken, is dat een Paul-is-dead clue?![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Instant Karma: the campaign to save Darfur CD
Die cd hoeft voor mij niet zo nodig, maar ach, tis voor het goede doel![]()
quote:10. Imagine - Avril Lavigne
Niet alweer... Er zijn al genoeg Lennon-verkrachtingen gedaan door artiesten die niet wéten wat het eigenlijke gevoel achter het origineel is... Twee nummers die ik dan wél weer graag wil horen:quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Instant Karma: the campaign to save Darfur CD
Die cd hoeft voor mij niet zo nodig, maar ach, tis voor het goede doel![]()
Inderdaad.. Die Flaming Lips cover ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef mindgames het volgende:
[..]
Niet alweer... Er zijn al genoeg Lennon-verkrachtingen gedaan door artiesten die niet wéten wat het eigenlijke gevoel achter het origineel is... Twee nummers die ik dan wél weer graag wil horen:
'Gimme Some Truth' door Jakob Dylan en Dhani Harrison (jaahaa, de zonen van) en '(Just Like) Starting Over' door The Flaming Lips!!
Klopt volgens mij echt geen drol van. We zien de E van The Beatles groot op de achtergrond en het betreft sowieso een rehearsel voor een concert. Nou, die gaf Lennon niet in 1963. En kijk eens naar de kleren...niet bepaald 1973. Denk dat de fotograaf iets teveel van de LSD heeft gesnoept hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:45 schreef mindgames het volgende:
[..]
Om die reden dacht ik dus ook dat het een fout was. Maar ik vond de foto in een boek in een gedeelte waar de periode van 'Mind Games' beschreven werd. Ook hierrrr staat dat de foto in 1973 genomen is. En de fotograaf zelf zal geen fout gemaakt hebben...
Destruction in the backyard?quote:Op donderdag 24 mei 2007 04:53 schreef NiekL het volgende:
...Chaos & Destruction...
Zo te zien betreft het inderdaad een fout. De foto is volgens deze pagina uit 1963. Sowieso heeft O'neill meer Beatleshots gemaakt in '63, dus klinkt aannemelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:05 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Klopt volgens mij echt geen drol van. We zien de E van The Beatles groot op de achtergrond en het betreft sowieso een rehearsel voor een concert. Nou, die gaf Lennon niet in 1963. En kijk eens naar de kleren...niet bepaald 1973. Denk dat de fotograaf iets teveel van de LSD heeft gesnoept hoor!
Jullie hebben gelijk! Gelukkig maar, ik vond het al zo'n vreemd mysterie. Lennon heeft in zijn solo-jaren vaak géén bril op zijn kop gehad, hoor. Maar ja. De reden dat ik 1973 en 'rehearsal' wel aannemelijk vond, is omdat hij toendertijd in de 'rehearsals' voor Harry Nilsson's 'Pussy Cats' zat. Ook oefende hij natuurlijk zijn solo-nummers eerst met zijn sessiemuzikanten. Maar ik vond de setting van de foto sowieso al vreemd. Leek niet echt op een studio..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:20 schreef webfreak het volgende:
[..]
Zo te zien betreft het inderdaad een fout. De foto is volgens deze pagina uit 1963. Sowieso heeft O'neill meer Beatleshots gemaakt in '63, dus klinkt aannemelijk.
Verklaart meteen waarom Lennon een Rickenbacker vastheeft, en géén bril op z'n kop
Wow, toen ik het topic net terug las dacht ik "Welke sukkel heeft dát getypt"!quote:
Ik geloof het pas als er een derde bron is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:45 schreef mindgames het volgende:
[..]
Om die reden dacht ik dus ook dat het een fout was. Maar ik vond de foto in een boek in een gedeelte waar de periode van 'Mind Games' beschreven werd. Ook hierrrr staat dat de foto in 1973 genomen is. En de fotograaf zelf zal geen fout gemaakt hebben...
Hehe, ik wist wel dat het niet kon.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:24 schreef mindgames het volgende:
[..]
Jullie hebben gelijk! Gelukkig maar, ik vond het al zo'n vreemd mysterie. Lennon heeft in zijn solo-jaren vaak géén bril op zijn kop gehad, hoor. Maar ja. De reden dat ik 1973 en 'rehearsal' wel aannemelijk vond, is omdat hij toendertijd in de 'rehearsals' voor Harry Nilsson's 'Pussy Cats' zat. Ook oefende hij natuurlijk zijn solo-nummers eerst met zijn sessiemuzikanten. Maar ik vond de setting van de foto sowieso al vreemd. Leek niet echt op een studio..
Ach ja.
Hele mooie serie! De foto uit '68 vind ik vooral echt leukquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:54 schreef mindgames het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan durf ik nu te vertellen dat ik de schuldige ben.Ik wilde nog wat meer foto's uit de 1963/1969-periode verwerken, maar toen werd de openingspost veel te lang... Nu is het misschien iets te veel beginperiode.
Dank u, dank uquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:00 schreef TNA het volgende:
De vorige was vol, vandaar dus dat er geen Beatlestopic meer bovenaan in MyAt stond
[..]
Hele mooie serie! De foto uit '68 vind ik vooral echt leukComplimenten voor deze OP
![]()
Mooie serie zeg!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:44 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dank u, dank u. Voor een hele serie vrolijke 1968-foto's, klik hier. De zogenaamde 'Mad Day Out'.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Tof! In het video-intro vóór het eerste nummer van McCartney in zijn Amerikaanse tour van 2005 waren veel unieke beelden te zien. Zo ook video-opnames van de 'Mad Day Out'. Ik heb een langer fragment gezien, maar hier een kort fragment: klik.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Mooie serie zeg!Ik kende een deel van de foto's wel maar wist niet dat ze bij deze serie hoorden. Hier ga ik maar eens een postertje van maken denk ik. Bedankt!
![]()
Wauw, te gek!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:20 schreef mindgames het volgende:
Yo, webfreak! Hierrr een interview met de engineer van 'Ram'. Misschien vind je het interessant om te lezen. Gaat vooral over de techniek, natuurlijk.
Een paar maanden geleden kwam dit nummer in een droom van mij voor. Sindsdien is het een van mijn favorieten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:36 schreef Frozen het volgende:
Ik zit nu keihard "Another Girl" te luisteren. Bubblegum pop zoals de Beatles het doen.
Zeer goed te versmaden![]()
Ja, de Artifacts-series zijn 3 bootleg-sets van bootleggers 'Big Music', uitgebracht in 1993. Toendertijd was het een van de meest complete Beatles bootlegsets en had het heel wat nieuws te bieden voor bootleg-liefhebbers. Anno 2007 blijft het een leuke complilatie, maar alle opnames staan wel ergens anders op (bootlegs dan hé). Ik zal er dus zeker geen geld aan uitgeven. Deze opnames kun je completer, in betere kwaliteit, wél op juiste snelheid, in goede chronologische volgorde en zonder overbodige outfakes gratis downloadenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:12 schreef Frozen het volgende:
Is iemand eigenlijk bekend met de Beatles Artifacts Box?
Ik kwam m tegen op internet en het lijkt mij wel een interessante set!
ja ik ben er mee bezig...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:31 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ja, de Artifacts-series zijn 3 bootleg-sets van bootleggers 'Big Music', uitgebracht in 1993. Toendertijd was het een van de meest complete Beatles bootlegsets en had het heel wat nieuws te bieden voor bootleg-liefhebbers. Anno 2007 blijft het een leuke complilatie, maar alle opnames staan wel ergens anders op (bootlegs dan hé). Ik zal er dus zeker geen geld aan uitgeven. Deze opnames kun je completer, in betere kwaliteit, wél op juiste snelheid, in goede chronologische volgorde en zonder overbodige outfakes gratis downloaden.
Wat ik er mee probeerde te zeggen dat de Artifacts boxset dus al tig keer overtroffen is op elk gebiedquote:
Same here, het gaat gewoon veel te hardquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:49 schreef hello_goodbye het volgende:
Potver... En ik maar denken dat er niemand post in het Bealtes topic... blijkt de oude al op slot te zijn! Ik ben er dus nog wel hoor...!(Ik kijk eigenlijk alleen maar bij My active topics, dus... als ik niets roods zie bovenin ga ik meteen weer verder.
)
Ik ken alleen Paul is Live, goed concert! Leuke versie van We Can Work It Outquote:Op maandag 28 mei 2007 16:58 schreef MASD het volgende:
zojuist de dvd van "Paul is Live" en "The Beatles: From Liverpool to San Fransisco" gehaalt
De andere is een docu over het succes van de beatlesquote:Op maandag 28 mei 2007 17:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ken alleen Paul is Live, goed concert! Leuke versie van We Can Work It Out
Voor ¤5,- per stuk kun je er zeker niks van zeggenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:24 schreef hello_goodbye het volgende:
Het leukste van die San Fransisco dvd is de bonus van de complete docu uit die tijd betreffende Johns uitspraken over Jezus. Dat is de aankoop zelfs meer waard dan de hoofddocu op zich. Vooral omdat de oude docu compleet en onge-edit eropstaat lijkt het een beetje alsof je terug gaat in de tijd. De docu zelf is wel aardig maar niet bepaald compleet.
Even checken. (het kan alleen maar mooier worden)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:14 schreef mindgames het volgende:
Vinden jullie 'Memory Almost Full' in goede kwaliteit ook zo geweldig klinken? Geweldige plaat!
http://www.radio2.nl/page/nieuwsitem/111191quote:Luister interview McCartney terug!
(25-05-2007)
Sir Paul McCartney zelf was maandag 28 mei te horen in een exclusief interview bij Tijd voor Twee! Luister het interview hier terug.
http://www.radio2.nl/page/nieuwsitem/111185quote:Sgt. Pepper Special
(30-05-2007)
Meteen na de uitzending van de Album Top 100 op 1 juni, van 18.00 tot 19.00 uur een special over het Beatles album 'Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band'.
Meteen na de uitzending van de Album Top 100 op 1 juni, zendt Radio 2 van 18.00 tot 19.00 uur een special uit over het Beatles album 'Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band'.
Dit album stond in 2006 op nummer 1 in de Album Top 100 en werd exact 40 jaar geleden uitgebracht.
>>Sgt. Peppers Special
1 juni
18.00 - 19.00 uur
Radio 2
Agree!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:14 schreef mindgames het volgende:
Vinden jullie 'Memory Almost Full' in goede kwaliteit ook zo geweldig klinken? Geweldige plaat!
Als Oasisfan ben ik dan wel weer benieuwd wat McCartney van de band vindtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:37 schreef mindgames het volgende:
Ja, klinkt wel als een ontspannen interview hé. Toevallig hoorde ik vandaag een écht open interview. Howard Stern kreeg het schijnbaar voor elkaar - in een interview uit 2001 - dat McCartney heel wat details losliet over zijn huwelijk, over de Beatles-rechten en Michael Jackson en zelfs over Oasis. Zoek het fragment op, is echt de moeite waard om te horen. Een hele open McCartney.
Voila! (klikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Als Oasisfan ben ik dan wel weer benieuwd wat McCartney van de band vindtAlles wat ik weet is dat Slide Away zijn favoriete nummer is.
Dankje, attent! Vrij genuanceerde mening nog. Leuk dat je het zo snel hebt gepost. Dit moest wel het meest vredelievende, behulpzame, eensgezinde topic van heel Fok zijnquote:
Heb ik altijd al een heerlijke zin gevonden. En dan helemaal op die melodie waar de twee stemmen opeens twee kanten op gaan. Geniaal. Schitterend. Dat soort momenten kan ik zo van genieten...! Ik heb datzelfde moment als John in Hey Jude als tweede stem heel vloeiend van onderliggende naar een bovenliggende tweede stem gaat. Aaaaaaaaaaaah, schitterend!!!!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:35 schreef Thelonious het volgende:
Keeping an eye on the world going by my window.
Het is ook een van mijn favoriete lyrics van de Beatlesquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Heb ik altijd al een heerlijke zin gevonden. En dan helemaal op die melodie waar de twee stemmen opeens twee kanten op gaan. Geniaal. Schitterend. Dat soort momenten kan ik zo van genieten...! Ik heb datzelfde moment als John in Hey Jude als tweede stem heel vloeiend van onderliggende naar een bovenliggende tweede stem gaat. Aaaaaaaaaaaah, schitterend!!!!!!!Hoogtepunt van het nummer! (Plus natuurlijk het uit z'n dak gaan van Paul.) Dat soort details... Jammie! JAMMIE JAMMIE!!!
We moeten niet vergeten regelmatig over de MUZIEK te kletsen!!!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Heb ik altijd al een heerlijke zin gevonden. En dan helemaal op die melodie waar de twee stemmen opeens twee kanten op gaan. Geniaal. Schitterend. Dat soort momenten kan ik zo van genieten...!
Ik vind het een bizar idee dat John het nummer heeft geschreven zonder die tweede stem van Paul.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is ook een van mijn favoriete lyrics van de BeatlesIk denk nog weleens aan dat zinnetje, ook als ik het liedje een tijd niet gehoord heb. Het is echt de ultieme zin uit een nummer dat "I'm only sleeping" heet.
Ben jij vrolijk als de wekker gaat?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:25 schreef hello_goodbye het volgende:
Hehehe, daar heb je een punt. Maar ik ga dus wel altijd mee de hoogte in... Zegt dat iets over mij?
Hoop eigenlijk dat daar wat van terug te vinden zal zijn.quote:HOWARD STERN TO AIR INTERVIEWS WITH PAUL MCCARTNEY, RINGO STARR AND OTHERS
A day long special will focus on Rock and Roll ’s most famous foursome and feature some of the most memorable interviews, cover songs and bits from the past 25 years of “The Howard Stern Show”.
Ja, ze zullen nu wel spoedig pissig worden en beginnen over dat het allemaal vrijwilligerswerk isquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:25 schreef hello_goodbye het volgende:
Hehehe, daar heb je een punt. Maar ik ga dus wel altijd mee de hoogte in... Zegt dat iets over mij?
Trouwens weer lachen met de nieuwe UNIEKE aanbieding van de Beatlesfanclub: MAF Delux Edition voor meer geld dan dat 'ie nu al bij bol.com te bestellen is...Lachen. Ik heb daar alweer iets gepost over hun 'acties' (die meer lijken op verkapte reclame voor een bepaalde platenzaak). Is niet de eerste keer, dus ik ben benieuwd wanneer ze pissig gaan worden...
Dat vind ik ook van de samenzang in Oh Darling zoals te horen op de Anthology cd. De eerste keer dat ik dat hoorde was bij Hans Schiffers, eind jaren 80. Ik ging helemaal uit m'n dak. en gelukkig had ik het opgenomen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef hello_goodbye het volgende:
...Dat soort momenten kan ik zo van genieten...! Ik heb datzelfde moment als John in Hey Jude als tweede stem heel vloeiend van onderliggende naar een bovenliggende tweede stem gaat. Aaaaaaaaaaaah, schitterend!!!!!!!![]()
Door die special op Memorial Day kwam ik er ook achter dat dat interview door Howard Stern zo los en uniek is. Jammer dat die 8 typisch Amerikaanse side-kicks (lachzakken) van hem er stééds doorheen brullen. Is het tegen de policy om een mp3 te posten van een Amerikaans radioprogramma? Anders wordt het PM-en.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef Thelonious het volgende:
Ik las trouwens, om even op Howard Stern terug te komen, dat hij afgelopen maandag, Memorial Day, interviews met Ringo en Paul heruitgezonden heeft.
[..]
Hoop eigenlijk dat daar wat van terug te vinden zal zijn.
Misschien weet Mindgames hier meer van.
Wel een erg Amerikaans 2007-intro met van die snel verknipte stukken aankondiging, flitsende geluiden en flarden muziek.quote:Howard Stern Memorial Day Beatles Special 5-28-07
* Howard Meets The Beatles Special. 05/28/07. 6:00am
* Ringo, What Did You Do With The Money... 05/28/07. 6:05am
* Jackie's Amazing Yoko Impression? 05/28/07. 6:20am
* Julian Lennon Calls Howard Segment. 05/28/07. 6:35am
* WNBC Classic Beatles Expert Segment. 05/28/07. 7:00am
* Mystery Guest Ringo Starr Segment. 05/28/07. 7:10am
* Howard Interviews May Pang Segment. 05/28/07. 7:45am
* A Couple Of Music Performances. 05/28/07. 8:15am
* Yoko Ono Segments. 05/28/07. 8:30am
* Howard Talks To Sean Lennon. 05/28/07. 9:05am
* Bon Jovi And Fab Faux Cover Beatles Songs. 05/28/07. 9:35am
* Howard's Paul McCartney Interview Segment. 05/28/07. 9:45am
* Howard Interviews Cynthia Lennon. 05/28/07. 10:45am
* Another Ringo Starr Interview. 05/28/07. 11:10am
* Roseanne Barr's Ringo Fantasy Segment. 05/28/07. 11:45am
* Howard's Pete Best Interview. 05/28/07. 11:55am
* John Lennon And Yoko On Mike Douglas Show Audio Clip Segment. 05/28/07. 12:30am
* Howard's Billy Preston Interview. 05/28/07. 12:45am
Heb jij een mp3 van 24 uur, het is tenslotte een daylong special?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:42 schreef mindgames het volgende:
[..]
Door die special op Memorial Day kwam ik er ook achter dat dat interview door Howard Stern zo los en uniek is. Jammer dat die 8 typisch Amerikaanse side-kicks (lachzakken) van hem er stééds doorheen brullen. Is het tegen de policy om een mp3 te posten van een Amerikaans radioprogramma? Anders wordt het PM-en.
6 uur en nog wat minuten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Heb jij een mp3 van 24 uur, het is tenslotte een daylong special?![]()
Ik wil die hele 24 uur wel horen, of hoe lang die day ook moge zijn van Stern.![]()
Mijn dank is groter dan Jezus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:46 schreef mindgames het volgende:
[..]
6 uur en nog wat minuten. [afbeelding]
Ham grappig: ik heb het net ff beluisterd. Bedoel je dat moment op 2.25 (zo ongeveer)? Dan gaat John inderdaad ook opeens boven Paul uit. Had best wel leuk kunnen worden, zo'n duet...quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:41 schreef Price het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van de samenzang in Oh Darling zoals te horen op de Anthology cd. De eerste keer dat ik dat hoorde was bij Hans Schiffers, eind jaren 80. Ik ging helemaal uit m'n dak. en gelukkig had ik het opgenomen.
Hij komt er idd een klein stukje boven uit, maar ik bedoel eigenlijk het duet op zich. Ik heb 'm zelfs apart op cd gekocht (pre-Anthology tijd) Dat was van het label Blue Kangaroo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Ham grappig: ik heb het net ff beluisterd. Bedoel je dat moment op 2.25 (zo ongeveer)? Dan gaat John inderdaad ook opeens boven Paul uit. Had best wel leuk kunnen worden, zo'n duet...
Je mag best een beginnetje maken, in ieder geval vind ik dat altijd een van de leukste posts uit deze topicreeksquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ja, ze zullen nu wel spoedig pissig worden en beginnen over dat het allemaal vrijwilligerswerk is.
Oh ja, niet zeggen dat het typisch is dat ik juist alleen op deze post reageer.Het gaat mij nog altijd om de muziek! Daarom lees ik die posts met veel plezier. Er zijn zoveel persoonlijke mooie momenten in de nummers dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Ik begin er dan ook maar niet aan....
Áh, wat ik zeiquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ja, ze zullen nu wel spoedig pissig worden en beginnen over dat het allemaal vrijwilligerswerk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |