Als Oasisfan ben ik dan wel weer benieuwd wat McCartney van de band vindtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:37 schreef mindgames het volgende:
Ja, klinkt wel als een ontspannen interview hé. Toevallig hoorde ik vandaag een écht open interview. Howard Stern kreeg het schijnbaar voor elkaar - in een interview uit 2001 - dat McCartney heel wat details losliet over zijn huwelijk, over de Beatles-rechten en Michael Jackson en zelfs over Oasis. Zoek het fragment op, is echt de moeite waard om te horen. Een hele open McCartney.
Voila! (klikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Als Oasisfan ben ik dan wel weer benieuwd wat McCartney van de band vindtAlles wat ik weet is dat Slide Away zijn favoriete nummer is.
Dankje, attent! Vrij genuanceerde mening nog. Leuk dat je het zo snel hebt gepost. Dit moest wel het meest vredelievende, behulpzame, eensgezinde topic van heel Fok zijnquote:
Heb ik altijd al een heerlijke zin gevonden. En dan helemaal op die melodie waar de twee stemmen opeens twee kanten op gaan. Geniaal. Schitterend. Dat soort momenten kan ik zo van genieten...! Ik heb datzelfde moment als John in Hey Jude als tweede stem heel vloeiend van onderliggende naar een bovenliggende tweede stem gaat. Aaaaaaaaaaaah, schitterend!!!!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:35 schreef Thelonious het volgende:
Keeping an eye on the world going by my window.
Het is ook een van mijn favoriete lyrics van de Beatlesquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Heb ik altijd al een heerlijke zin gevonden. En dan helemaal op die melodie waar de twee stemmen opeens twee kanten op gaan. Geniaal. Schitterend. Dat soort momenten kan ik zo van genieten...! Ik heb datzelfde moment als John in Hey Jude als tweede stem heel vloeiend van onderliggende naar een bovenliggende tweede stem gaat. Aaaaaaaaaaaah, schitterend!!!!!!!Hoogtepunt van het nummer! (Plus natuurlijk het uit z'n dak gaan van Paul.) Dat soort details... Jammie! JAMMIE JAMMIE!!!
We moeten niet vergeten regelmatig over de MUZIEK te kletsen!!!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Heb ik altijd al een heerlijke zin gevonden. En dan helemaal op die melodie waar de twee stemmen opeens twee kanten op gaan. Geniaal. Schitterend. Dat soort momenten kan ik zo van genieten...!
Ik vind het een bizar idee dat John het nummer heeft geschreven zonder die tweede stem van Paul.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is ook een van mijn favoriete lyrics van de BeatlesIk denk nog weleens aan dat zinnetje, ook als ik het liedje een tijd niet gehoord heb. Het is echt de ultieme zin uit een nummer dat "I'm only sleeping" heet.
Ben jij vrolijk als de wekker gaat?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:25 schreef hello_goodbye het volgende:
Hehehe, daar heb je een punt. Maar ik ga dus wel altijd mee de hoogte in... Zegt dat iets over mij?
Hoop eigenlijk dat daar wat van terug te vinden zal zijn.quote:HOWARD STERN TO AIR INTERVIEWS WITH PAUL MCCARTNEY, RINGO STARR AND OTHERS
A day long special will focus on Rock and Roll ’s most famous foursome and feature some of the most memorable interviews, cover songs and bits from the past 25 years of “The Howard Stern Show”.
Ja, ze zullen nu wel spoedig pissig worden en beginnen over dat het allemaal vrijwilligerswerk isquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:25 schreef hello_goodbye het volgende:
Hehehe, daar heb je een punt. Maar ik ga dus wel altijd mee de hoogte in... Zegt dat iets over mij?
Trouwens weer lachen met de nieuwe UNIEKE aanbieding van de Beatlesfanclub: MAF Delux Edition voor meer geld dan dat 'ie nu al bij bol.com te bestellen is...Lachen. Ik heb daar alweer iets gepost over hun 'acties' (die meer lijken op verkapte reclame voor een bepaalde platenzaak). Is niet de eerste keer, dus ik ben benieuwd wanneer ze pissig gaan worden...
Dat vind ik ook van de samenzang in Oh Darling zoals te horen op de Anthology cd. De eerste keer dat ik dat hoorde was bij Hans Schiffers, eind jaren 80. Ik ging helemaal uit m'n dak. en gelukkig had ik het opgenomen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef hello_goodbye het volgende:
...Dat soort momenten kan ik zo van genieten...! Ik heb datzelfde moment als John in Hey Jude als tweede stem heel vloeiend van onderliggende naar een bovenliggende tweede stem gaat. Aaaaaaaaaaaah, schitterend!!!!!!!![]()
Door die special op Memorial Day kwam ik er ook achter dat dat interview door Howard Stern zo los en uniek is. Jammer dat die 8 typisch Amerikaanse side-kicks (lachzakken) van hem er stééds doorheen brullen. Is het tegen de policy om een mp3 te posten van een Amerikaans radioprogramma? Anders wordt het PM-en.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:37 schreef Thelonious het volgende:
Ik las trouwens, om even op Howard Stern terug te komen, dat hij afgelopen maandag, Memorial Day, interviews met Ringo en Paul heruitgezonden heeft.
[..]
Hoop eigenlijk dat daar wat van terug te vinden zal zijn.
Misschien weet Mindgames hier meer van.
Wel een erg Amerikaans 2007-intro met van die snel verknipte stukken aankondiging, flitsende geluiden en flarden muziek.quote:Howard Stern Memorial Day Beatles Special 5-28-07
* Howard Meets The Beatles Special. 05/28/07. 6:00am
* Ringo, What Did You Do With The Money... 05/28/07. 6:05am
* Jackie's Amazing Yoko Impression? 05/28/07. 6:20am
* Julian Lennon Calls Howard Segment. 05/28/07. 6:35am
* WNBC Classic Beatles Expert Segment. 05/28/07. 7:00am
* Mystery Guest Ringo Starr Segment. 05/28/07. 7:10am
* Howard Interviews May Pang Segment. 05/28/07. 7:45am
* A Couple Of Music Performances. 05/28/07. 8:15am
* Yoko Ono Segments. 05/28/07. 8:30am
* Howard Talks To Sean Lennon. 05/28/07. 9:05am
* Bon Jovi And Fab Faux Cover Beatles Songs. 05/28/07. 9:35am
* Howard's Paul McCartney Interview Segment. 05/28/07. 9:45am
* Howard Interviews Cynthia Lennon. 05/28/07. 10:45am
* Another Ringo Starr Interview. 05/28/07. 11:10am
* Roseanne Barr's Ringo Fantasy Segment. 05/28/07. 11:45am
* Howard's Pete Best Interview. 05/28/07. 11:55am
* John Lennon And Yoko On Mike Douglas Show Audio Clip Segment. 05/28/07. 12:30am
* Howard's Billy Preston Interview. 05/28/07. 12:45am
Heb jij een mp3 van 24 uur, het is tenslotte een daylong special?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:42 schreef mindgames het volgende:
[..]
Door die special op Memorial Day kwam ik er ook achter dat dat interview door Howard Stern zo los en uniek is. Jammer dat die 8 typisch Amerikaanse side-kicks (lachzakken) van hem er stééds doorheen brullen. Is het tegen de policy om een mp3 te posten van een Amerikaans radioprogramma? Anders wordt het PM-en.
6 uur en nog wat minuten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Heb jij een mp3 van 24 uur, het is tenslotte een daylong special?![]()
Ik wil die hele 24 uur wel horen, of hoe lang die day ook moge zijn van Stern.![]()
Mijn dank is groter dan Jezus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:46 schreef mindgames het volgende:
[..]
6 uur en nog wat minuten. [afbeelding]
Ham grappig: ik heb het net ff beluisterd. Bedoel je dat moment op 2.25 (zo ongeveer)? Dan gaat John inderdaad ook opeens boven Paul uit. Had best wel leuk kunnen worden, zo'n duet...quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:41 schreef Price het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van de samenzang in Oh Darling zoals te horen op de Anthology cd. De eerste keer dat ik dat hoorde was bij Hans Schiffers, eind jaren 80. Ik ging helemaal uit m'n dak. en gelukkig had ik het opgenomen.
Hij komt er idd een klein stukje boven uit, maar ik bedoel eigenlijk het duet op zich. Ik heb 'm zelfs apart op cd gekocht (pre-Anthology tijd) Dat was van het label Blue Kangaroo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:03 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Ham grappig: ik heb het net ff beluisterd. Bedoel je dat moment op 2.25 (zo ongeveer)? Dan gaat John inderdaad ook opeens boven Paul uit. Had best wel leuk kunnen worden, zo'n duet...
Je mag best een beginnetje maken, in ieder geval vind ik dat altijd een van de leukste posts uit deze topicreeksquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ja, ze zullen nu wel spoedig pissig worden en beginnen over dat het allemaal vrijwilligerswerk is.
Oh ja, niet zeggen dat het typisch is dat ik juist alleen op deze post reageer.Het gaat mij nog altijd om de muziek! Daarom lees ik die posts met veel plezier. Er zijn zoveel persoonlijke mooie momenten in de nummers dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Ik begin er dan ook maar niet aan....
Áh, wat ik zeiquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ja, ze zullen nu wel spoedig pissig worden en beginnen over dat het allemaal vrijwilligerswerk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |