Een paar maanden geleden kwam dit nummer in een droom van mij voor. Sindsdien is het een van mijn favorieten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:36 schreef Frozen het volgende:
Ik zit nu keihard "Another Girl" te luisteren. Bubblegum pop zoals de Beatles het doen.
Zeer goed te versmaden![]()
Ja, de Artifacts-series zijn 3 bootleg-sets van bootleggers 'Big Music', uitgebracht in 1993. Toendertijd was het een van de meest complete Beatles bootlegsets en had het heel wat nieuws te bieden voor bootleg-liefhebbers. Anno 2007 blijft het een leuke complilatie, maar alle opnames staan wel ergens anders op (bootlegs dan hé). Ik zal er dus zeker geen geld aan uitgeven. Deze opnames kun je completer, in betere kwaliteit, wél op juiste snelheid, in goede chronologische volgorde en zonder overbodige outfakes gratis downloadenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:12 schreef Frozen het volgende:
Is iemand eigenlijk bekend met de Beatles Artifacts Box?
Ik kwam m tegen op internet en het lijkt mij wel een interessante set!
ja ik ben er mee bezig...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:31 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ja, de Artifacts-series zijn 3 bootleg-sets van bootleggers 'Big Music', uitgebracht in 1993. Toendertijd was het een van de meest complete Beatles bootlegsets en had het heel wat nieuws te bieden voor bootleg-liefhebbers. Anno 2007 blijft het een leuke complilatie, maar alle opnames staan wel ergens anders op (bootlegs dan hé). Ik zal er dus zeker geen geld aan uitgeven. Deze opnames kun je completer, in betere kwaliteit, wél op juiste snelheid, in goede chronologische volgorde en zonder overbodige outfakes gratis downloaden.
Wat ik er mee probeerde te zeggen dat de Artifacts boxset dus al tig keer overtroffen is op elk gebiedquote:
Same here, het gaat gewoon veel te hardquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:49 schreef hello_goodbye het volgende:
Potver... En ik maar denken dat er niemand post in het Bealtes topic... blijkt de oude al op slot te zijn! Ik ben er dus nog wel hoor...!(Ik kijk eigenlijk alleen maar bij My active topics, dus... als ik niets roods zie bovenin ga ik meteen weer verder.
)
Ik ken alleen Paul is Live, goed concert! Leuke versie van We Can Work It Outquote:Op maandag 28 mei 2007 16:58 schreef MASD het volgende:
zojuist de dvd van "Paul is Live" en "The Beatles: From Liverpool to San Fransisco" gehaalt
De andere is een docu over het succes van de beatlesquote:Op maandag 28 mei 2007 17:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ken alleen Paul is Live, goed concert! Leuke versie van We Can Work It Out
Voor ¤5,- per stuk kun je er zeker niks van zeggenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:24 schreef hello_goodbye het volgende:
Het leukste van die San Fransisco dvd is de bonus van de complete docu uit die tijd betreffende Johns uitspraken over Jezus. Dat is de aankoop zelfs meer waard dan de hoofddocu op zich. Vooral omdat de oude docu compleet en onge-edit eropstaat lijkt het een beetje alsof je terug gaat in de tijd. De docu zelf is wel aardig maar niet bepaald compleet.
Even checken. (het kan alleen maar mooier worden)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:14 schreef mindgames het volgende:
Vinden jullie 'Memory Almost Full' in goede kwaliteit ook zo geweldig klinken? Geweldige plaat!
http://www.radio2.nl/page/nieuwsitem/111191quote:Luister interview McCartney terug!
(25-05-2007)
Sir Paul McCartney zelf was maandag 28 mei te horen in een exclusief interview bij Tijd voor Twee! Luister het interview hier terug.
http://www.radio2.nl/page/nieuwsitem/111185quote:Sgt. Pepper Special
(30-05-2007)
Meteen na de uitzending van de Album Top 100 op 1 juni, van 18.00 tot 19.00 uur een special over het Beatles album 'Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band'.
Meteen na de uitzending van de Album Top 100 op 1 juni, zendt Radio 2 van 18.00 tot 19.00 uur een special uit over het Beatles album 'Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band'.
Dit album stond in 2006 op nummer 1 in de Album Top 100 en werd exact 40 jaar geleden uitgebracht.
>>Sgt. Peppers Special
1 juni
18.00 - 19.00 uur
Radio 2
Agree!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:14 schreef mindgames het volgende:
Vinden jullie 'Memory Almost Full' in goede kwaliteit ook zo geweldig klinken? Geweldige plaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |