Dat geldt zeker niet voor bijna iedereen. Misschien dat half Nederland dat vindt, maar de andere helft van Nederland vindt dat niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:46 schreef PJORourke het volgende:
Ik niet. Zowat iedereen vindt de straffen te licht, met te veel rekening voor "de moeilijke jeugd" en zo. Dus wat invloed van de volksvertegenwoordiging lijkt me een goed idee.
Het is wel iets complexer dan dat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:11 schreef M3R3L het volgende:
[..]
Toch wel, het lukt de negers niet om complexe zaken te bewerkstelligen.
Het mag dan ook geen wonder zijn dat Afrika na bijna 3,4 biljoen euro aan directe donaties van het Westen in de laatste 30 jaar nog steeds om voedsel, gelijkheid, respect, etc zit te krijsen. Ze zijn goed in fysieke prestaties, maar voor de rest valt ze wel veel te verwijten.
Als iemand een goeie reden post, dan ga je diegene stelselmatig proberen belachelijk maken, met je smileys en stompzinnige zinnen.quote:
Weet je, wat Marokkanen/Palestijnen etc betreft: het interesseert me geen eene flikker hoe ze die gasten gaan behandelen. En als dat WOII-associaties oproept: boeiend, ze hebben het er compleet zelf naar gemaakt. Enige empathie voor die gasten is TOTAAL niet aanwezig meer bij mij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:09 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik ken d'r nog eentje.
[afbeelding]
Walgelijk weer van de PVV
De extreem-linkse hoek werd en wordt er wel degelijk op aangekeken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe kan een individu nou verantwoordelijk zijn voor de daden van een ander?
Als een Volkert van der G. (blank, Nederlander) iemand neerknalt heb jij (blank, Nederlander) er toch ook geen flikker mee te maken?
Meen je dat nou? Ben je echt voor een stadionverbod voor álle Marokkanen door deze rellen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Weet je, wat Marokkanen/Palestijnen etc betreft: het interesseert me geen eene flikker hoe ze die gasten gaan behandelen. En als dat WOII-associaties oproept: boeiend, ze hebben het er compleet zelf naar gemaakt. Enige empathie voor die gasten is TOTAAL niet aanwezig meer bij mij.
Vind het prima.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:49 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ben je echt voor een stadionverbod voor álle Marokkanen door deze rellen?
Interesseert me eigenlijk ook geen eene reet.quote:Vind je dan ook dat ADO Den Haag 5 jaar zonder supporters zou moeten spelen?
Ik begin er ook steeds meer genoeg van te krijgen. Het gejank, de haat, de agressie, het wangedrag en dat wordt dan van alle kanten gebagatelliseerd of goedgepraat. Het begint me steeds minder te schelen hoe het opgelost wordt, als het maar rap gebeurt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tja, die gasten hebben gewoon alle goodwill verspeeld en wat er verder met ze gebeurt zal me worst wezen.
Zie dan eens in dat langzamerhand er een pogrom-sfeer aan het ontstaan is. Tegenwoordig schamen volksvertegenwoordiger zich niet eens meer om zich uit te spreken voor selectief strafrechtelijk onderzoek te doen naar etnische groepen (Ruttequote:Op woensdag 23 mei 2007 19:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat zeg ik natuurlijk niet. Ik zeg dat de kans dat Marokkanen schuldig zijn hoger is dan de kans dat anderen dat zijn, omdat er relatief meer in de bak zitten.
Precies, zo dom en ver heen zijn veel mensen al. DSat ze anderen verantwoordelijk stellen dan degenen die het gedaan hebben. Heb ik nooit begrepen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De extreem-linkse hoek werd en wordt er wel degelijk op aangekeken.
Maar nu heb je het toch ook over jezelf? Jouw gejank, jouw haat, jouw agressie, jouw wangedrag. Zie je dan niet dat je precies hetzelfde doet???quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik begin er ook steeds meer genoeg van te krijgen. Het gejank, de haat, de agressie, het wangedrag en dat wordt dan van alle kanten gebagatelliseerd of goedgepraat. Het begint me steeds minder te schelen hoe het opgelost wordt, als het maar rap gebeurt.
Je vergelijkt een minderheidsgroep met een meerderheidsgroep. Daar zit je vergelijking fout.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef Croupouque het volgende:
Na de dood van Carlo Picorni schrok ik me rot. Ik heb mezelf toen meteen maar aangegeven op het politiebureau, je weet immers maar nooit waar blanken zoals ik allemaal toe in staat zijn. Het vertrouwen was gewoon he-le-maal weg.
Leuk voor je. Mocht je blijven?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:09 schreef Croupouque het volgende:
Na de dood van Carlo Picorni schrok ik me rot. Ik heb mezelf toen meteen maar aangegeven op het politiebureau, je weet immers maar nooit waar blanken zoals ik allemaal toe in staat zijn. Het vertrouwen was gewoon he-le-maal weg.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef SCH het volgende:
Maar nu heb je het toch ook over jezelf? Jouw gejank, jouw haat, jouw agressie, jouw wangedrag. Zie je dan niet dat je precies hetzelfde doet???
Noem het hoe je wilt. Feit is dat ik gewoon geen enkele empathie meer voor dat soort gasten op kan brengen. Nul komma nul.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:07 schreef Gabry het volgende:
Jullie twee radicaliseren steeds meer. Je bent toch geen Marokkaan?!
Waarom?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je vergelijkt een minderheidsgroep met een meerderheidsgroep. Daar zit je vergelijking fout.
Hoe zou dat nou komen? Moet ik dat als klap op de vuurpijl nog erg gaan vinden ook?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:10 schreef Klopkoek het volgende:
Zie dan eens in dat langzamerhand er een pogrom-sfeer aan het ontstaan is.
Ja en? Dus? Moet ik dat erg vinden of zo? Omdat dat soort gasten daarmee benadeeld worden? Ik zou iets om hun welzijn moeten geven? Kom op zeg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zie dan eens in dat langzamerhand er een pogrom-sfeer aan het ontstaan is. Tegenwoordig schamen volksvertegenwoordiger zich niet eens meer om zich uit te spreken voor selectief strafrechtelijk onderzoek te doen naar etnische groepen (Rutte).
Steeds minder iig, en nog minder voor hun apologeten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Noem het hoe je wilt. Feit is dat ik gewoon geen enkele empathie meer voor dat soort gasten op kan brengen. Nul komma nul.
Wie dan wel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Noem het hoe je wilt. Feit is dat ik gewoon geen enkele empathie meer voor dat soort gasten op kan brengen. Nul komma nul.
Je benadeelt jezelf en ons land.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en? Dus? Moet ik dat erg vinden of zo? Omdat dat soort gasten daarmee benadeeld worden? Ik zou iets om hun welzijn moeten geven? Kom op zeg.
Waarom kun je een minderheidsgroep niet met een meerderheidsgroep vergelijken?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je vergelijkt een minderheidsgroep met een meerderheidsgroep. Daar zit je vergelijking fout.
Had je ervan gemaakt 'je weet immers maar nooit waar voetbalsupporters allemaal toe in staat zijn' dan was het juist geweest.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef SCH het volgende:
Jouw haat en agressie is volgens mij groter dan omgekeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |