En toch zit er 2 jaar verschil tussen, dus blijft het logisch dat nieuwere spellen er beter uit zien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:46 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
kul,
Ze hebben expres voor een "mindere" kwaliteit gekozen. Dat cartoony uiterlijk vergt heel weinig van een grafische kaart. Met de patches en expansion verbeteren ze stukje bij beter de graphics hier en daar omdat de eerdere graphics met groot gemak gerenderd werden.
iidquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:53 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
En toch zit er 2 jaar verschil tussen, dus blijft het logisch dat nieuwere spellen er beter uit zien.
WoW heeft cartoony graphics omdat alle Warcraft spellen dat hebben, een Warcraft spel zonder cartoony graphics zal er ook nooit komen.
Het is ook slim van ze om WoW niet de meest geavanceerde graphics mee te geven die toen mogelijk waren, ik bedoel ik herinner me nog dat ik WoW kon spelen op mijn P3 1ghz met 512mb geheugen en een Geforce Fx5200.
Door de systeemeisen lager te houden kunnen meer mensen het spel spelen.
Echt perfect, wow doet het zelfde op me 1.5 centrino laptop met geintregeerde grafische kaart.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
iid![]()
Ze hebben er slim aan gedaan om een grafische stijl hebben gekozen die er EN leuk uit ziet EN erg speelbaar is qua systeemeisen. Andere MMORPGs rond die tijd hebben toen geprobeerd zo mooi mogelijk te zijn, lag lag lag laaaaag
lolquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Maruna het volgende:
Nog een bug:
Flask of Distilate Wisdom (als ik het goed schrijf) geeft geen 2000 mana, maar 2000 intellectvoor 2 uur
2000 intquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Maruna het volgende:
Nog een bug:
Flask of Distilate Wisdom (als ik het goed schrijf) geeft geen 2000 mana, maar 2000 intellectvoor 2 uur
Idd, leuke bug.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Maruna het volgende:
Nog een bug:
Alle hoofdsteden dacht ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:06 schreef Mauro het volgende:
Waar kun je die pet-quests oppakken?
ik wil namelijk weer eens wat anders dan Piglet
Whiskers is helemaal niet suf, maar juist heel scherp.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Alle?
En kan ik dan weer kiezenuit die suffe turtle, rat of pig? Of zijn er meer pets?
Dan ga ik dat kind houden ipv een petquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Whiskers is helemaal niet suf, maar juist heel scherp.
Mijn Speedy tankt Magtheridon helemaal alleen, goed schild en zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Whiskers is helemaal niet suf, maar juist heel scherp.
Dacht het wel weet het niet zeker. Zou bij je TBC race capital beginnen als ik jouw wasquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Alle?
En kan ik dan weer kiezenuit die suffe turtle, rat of pig? Of zijn er meer pets?
ja op Karazhan (is een fok! guild)quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:39 schreef Hymn het volgende:
Zijn hier nog guilds die een hunter nodig hebben?
Wil migraten maar weet niet naar welke server.
Profile
Rofl GIEF mij die potquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Maruna het volgende:
Nog een bug:
dat doet iedereenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:11 schreef Hymn het volgende:
Beetje serieuze guild? Als in met serieuze progress, heb Karazhan/Gruul gecleared dus
Ah dat is het ja. Had ik niet gezien. Bedanktquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:15 schreef Maruna het volgende:
Als het helemaal niet meer werkt, moet je waarschijnlijk "Load Out Of Date Addons" nog ff aanvinken als je op Addons klikt in het Character selection screen.
Karazhan, I LIEK KITTENZ (quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:15 schreef Mattiee het volgende:
Zijn er eigenlijk nog guilds ofzo speciaal van fok?
lawl ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef viezerdt het volgende:
lawl, elke x als k firefox opstart terwijl ik ergens naartoe vlieg krijgt wow een acces violation.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:38 schreef tonks het volgende:
lotr online
Ik ook ik ook hij is tof hij rent als een kip zonder kop rond de hele tijdquote:
ff nachtje door trekken en je kunt dus 2 nieuwe mountsquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:18 schreef tonks het volgende:
We hebben ook al mensen die revered zijn met de sha'tari skyguards op mijn server. dat was gister misschien zijn ze wel al exalted
Egbert is een kip op speed, coke, steriods en veel te veel suikerquote:
Groot dingquote:Op donderdag 24 mei 2007 07:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Servers waren erg goed speelbaar veel beter dan ik eerst dachte.
Anyway de eerste met een netherdrake waren er vrij rap gister, begin me nu wel af te vragen hoe 'moeilijk' het dan wel niet is om zon ding te krijgen:
[[url=http://crossroads.wyrihaximus.net/05.23.07.23.21.11.jpg]afbeelding][/URL]
Niet erg toch vind hem best tof eerlijk gezegtquote:
Alliancequote:Op donderdag 24 mei 2007 09:16 schreef Mauro het volgende:
server: karazhan
guild: I LIEK KITTENS
race: Horde
Niemand heeft nog een normale Netherdrake. Voor zover ik weet kan dat gewoon niet, omdat de rep-quests die je er voor moet doen Daily zijn, en je dus maar een 'maximale' aantal rep per dag voor die factie kan halen (tenzij je veel Netherdrake Eggs vind, maar die zijn erg rare, en geven maar 250 rep).quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Anyway de eerste met een netherdrake waren er vrij rap gister, begin me nu wel af te vragen hoe 'moeilijk' het dan wel niet is om zon ding te krijgen:
dudeee dit is een BUG!quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Lees het net idd op warcraft realms hoe je dat doet iddquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:56 schreef ramon1984 het volgende:
[..]
dudeee dit is een BUG!
je kan een Q aannemen voor netherdrake Q line dat je ff binnen een afrastering van een gebied op 1 kan vliegen. Echter wanneer je op MAX HEIGHT het gebied uitvliegt... blijf je er dus opzitten.. tot je unmount en dan ben je em kwijt.. hf <3
Je bedoelt als je proc'ed met alcemy voor een nieuwe elixir?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:56 schreef tonks het volgende:
leg dat nog eens uit als je wilt. over discoveries, heb echt geen idee wat dat is
mijn shildpad gaat ook wel erg snel, zijn pootjes staat stil, als ik mount. en dan kan die me nog bijhouden ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:54 schreef YPrue het volgende:
Hahahaha, die Willy pet van die orphan's week quest is toch wel zo tof!Soms schiet hij een lichtstraal uit zijn oog op een critter af waarmee hij die dan doodt.
Willy![]()
http://www.wowhead.com/?npc=4169quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom je in Darnassus geen vlees kan kopen voor je pet?Kon ik verdomme 2x lopen om een Strigid Hunter als pet te nemen
Nou het zit zo:quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:56 schreef tonks het volgende:
leg dat nog eens uit als je wilt. over discoveries, heb echt geen idee wat dat is
hij roamd door de buurt oosten van darnasues.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom je in Darnassus geen vlees kan kopen voor je pet?Kon ik verdomme 2x lopen om een Strigid Hunter als pet te nemen
Elixers per 20, potions nog gewoon per 5quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:25 schreef Mauro het volgende:
Heej Necro,
Waarom heeft ie de manapots per 5 gestacked?
Sinds 2.1 kunnen ze toch per 20?
Alleen elixir's...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:25 schreef Mauro het volgende:
Heej Necro,
Waarom heeft ie de manapots per 5 gestacked?
Sinds 2.1 kunnen ze toch per 20?
Kara is idd easy-peasy, waar we voor de patch nog moeite hadden om prince dood te krijgen lukte het nu in 2x (eerste keer wipe door een fout van de tankquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Karazhan was ook easy-peasy.
Ook nog mijn eerste T4 binnen (gloves), en Trial-Fire Trousers.
Doe mij toch maar die set hoor.quote:
ik gebruik gewoon me t4 op me priest hoor niks mis met healin priest T4quote:
Tailoring epics >>>>>>>>>> t4quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:44 schreef ramon1984 het volgende:
[..]
ik gebruik gewoon me t4 op me priest hoor niks mis met healin priest T4![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |