Dacht het wel weet het niet zeker. Zou bij je TBC race capital beginnen als ik jouw wasquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Alle?
En kan ik dan weer kiezenuit die suffe turtle, rat of pig? Of zijn er meer pets?
ja op Karazhan (is een fok! guild)quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:39 schreef Hymn het volgende:
Zijn hier nog guilds die een hunter nodig hebben?
Wil migraten maar weet niet naar welke server.
Profile
Rofl GIEF mij die potquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Maruna het volgende:
Nog een bug:
Flask of Distilate Wisdom (als ik het goed schrijf) geeft geen 2000 mana, maar 2000 intellectvoor 2 uur
dat doet iedereenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:11 schreef Hymn het volgende:
Beetje serieuze guild? Als in met serieuze progress, heb Karazhan/Gruul gecleared dus
Ah dat is het ja. Had ik niet gezien. Bedanktquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:15 schreef Maruna het volgende:
Als het helemaal niet meer werkt, moet je waarschijnlijk "Load Out Of Date Addons" nog ff aanvinken als je op Addons klikt in het Character selection screen.
Karazhan, I LIEK KITTENZ (quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:15 schreef Mattiee het volgende:
Zijn er eigenlijk nog guilds ofzo speciaal van fok?
lawl ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef viezerdt het volgende:
lawl, elke x als k firefox opstart terwijl ik ergens naartoe vlieg krijgt wow een acces violation.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:38 schreef tonks het volgende:
lotr online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |