En toch zit er 2 jaar verschil tussen, dus blijft het logisch dat nieuwere spellen er beter uit zien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:46 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
kul,
Ze hebben expres voor een "mindere" kwaliteit gekozen. Dat cartoony uiterlijk vergt heel weinig van een grafische kaart. Met de patches en expansion verbeteren ze stukje bij beter de graphics hier en daar omdat de eerdere graphics met groot gemak gerenderd werden.
iidquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:53 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
En toch zit er 2 jaar verschil tussen, dus blijft het logisch dat nieuwere spellen er beter uit zien.
WoW heeft cartoony graphics omdat alle Warcraft spellen dat hebben, een Warcraft spel zonder cartoony graphics zal er ook nooit komen.
Het is ook slim van ze om WoW niet de meest geavanceerde graphics mee te geven die toen mogelijk waren, ik bedoel ik herinner me nog dat ik WoW kon spelen op mijn P3 1ghz met 512mb geheugen en een Geforce Fx5200.
Door de systeemeisen lager te houden kunnen meer mensen het spel spelen.
Echt perfect, wow doet het zelfde op me 1.5 centrino laptop met geintregeerde grafische kaart.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
iid![]()
Ze hebben er slim aan gedaan om een grafische stijl hebben gekozen die er EN leuk uit ziet EN erg speelbaar is qua systeemeisen. Andere MMORPGs rond die tijd hebben toen geprobeerd zo mooi mogelijk te zijn, lag lag lag laaaaag
lolquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Maruna het volgende:
Nog een bug:
Flask of Distilate Wisdom (als ik het goed schrijf) geeft geen 2000 mana, maar 2000 intellectvoor 2 uur
2000 intquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Maruna het volgende:
Nog een bug:
Flask of Distilate Wisdom (als ik het goed schrijf) geeft geen 2000 mana, maar 2000 intellectvoor 2 uur
Idd, leuke bug.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Maruna het volgende:
Nog een bug:
Alle hoofdsteden dacht ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:06 schreef Mauro het volgende:
Waar kun je die pet-quests oppakken?
ik wil namelijk weer eens wat anders dan Piglet
Whiskers is helemaal niet suf, maar juist heel scherp.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
Alle?
En kan ik dan weer kiezenuit die suffe turtle, rat of pig? Of zijn er meer pets?
Dan ga ik dat kind houden ipv een petquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Whiskers is helemaal niet suf, maar juist heel scherp.
Mijn Speedy tankt Magtheridon helemaal alleen, goed schild en zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Whiskers is helemaal niet suf, maar juist heel scherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |