Whehehehehequote:Op woensdag 23 mei 2007 09:49 schreef Yoni het volgende:
... was er wel echt eten voor drie weeshuizen.
Heb ik al tig keer geprobeerd, maar replique verwerkt het niet goed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:20 schreef HMaster-II het volgende:
*Nieuw CS op tafel legt en oude in kast propt...en Freud, haal die spelfaut er nog effe uit..
Mja, is niet te doen. Iedereen neemt bederfelijke waar mee, en dan is een dagje in de auto terwijl je in blijdorp loopt, geen goed idee...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:30 schreef Ynske het volgende:
Misschien een stom idee, maar misschien een optie om die bbq te combineren met bv artis?
idd had ik niet over nagedachtquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:33 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, is niet te doen. Iedereen neemt bederfelijke waar mee, en dan is een dagje in de auto terwijl je in blijdorp loopt, geen goed idee...
Wil je graag replique geven, werkt replique tegenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:32 schreef freud het volgende:
[..]
Heb ik al tig keer geprobeerd, maar replique verwerkt het niet goed.
Effe inplannen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:01 schreef Yoni het volgende:
[FOT BBQ MEAT] 17 juni - Wilhelminapark, Rijswijk
Logeeradres nodigquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Effe inplannen..
Dag ervoor al een feestje..
mogelijkerwijs welquote:
Er is ruimtequote:
LOLquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef freud het volgende:
High key fotografie met een kaars!
Het is wel 'eigen' terrein volgens mij, dus ik zou de beheerder wel even op de hoogte stellen. Ook om af te stemmen wanneer je het wil doen, ivm bezoekende mensen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:33 schreef PankPinther het volgende:
weet iemand hier of je op begraafplaatsen mag fotograferen?
ik wil met een model een shoot gaan doen namelijk
Ik weet dat het in België op veel begraafplaatsen verboden is, uit respect voor de mensen die er liggenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:33 schreef PankPinther het volgende:
weet iemand hier of je op begraafplaatsen mag fotograferen?
ik wil met een model een shoot gaan doen namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |