Haha, wat wil je dan, vrouwen die breezer drinken of erger nog, die tutten met een "glas" wijn in de hand in een club of bij een concert. No no, wij houden ook wel eens van een goed biertje hoor!quote:
Een pul maar, het is mij ooit gelukt om een barkruk mee naar huis te nemen.. Ben er helemaal van Hengelo naar delden mee gefiets..quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:46 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb laatst een Warsteiner pul mee "genomen" uit een club, staat nu te pronken in mijn kamer en ik gebruik hem wel eens als theeglas![]()
Rook je ook shag?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, wat wil je dan, vrouwen die breezer drinken of erger nog, die tutten met een "glas" wijn in de hand in een club of bij een concert. No no, wij houden ook wel eens van een goed biertje hoor!
Nouja, zolang je maar niet uit de fles drinkt danquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, wat wil je dan, vrouwen die breezer drinken of erger nog, die tutten met een "glas" wijn in de hand in een club of bij een concert. No no, wij houden ook wel eens van een goed biertje hoor!
dat vraagt om picsquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:49 schreef Stienn het volgende:
[..]
Een pul maar, het is mij ooit gelukt om een barkruk mee naar huis te nemen.. Ben er helemaal van Hengelo naar delden mee gefiets..![]()
quote:
Hahaha, serieus? Man ik dacht dat ik erg was, maar die paste vast niet in je handtasje? Dus, hoe heb je hem dan mee genomen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:49 schreef Stienn het volgende:
[..]
Een pul maar, het is mij ooit gelukt om een barkruk mee naar huis te nemen.. Ben er helemaal van Hengelo naar delden mee gefiets..en hij staat nu nog steeds op m'n kamer..
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mijn broer had (heel vroegah) eens een tas vol speciaalbier glazen onder de bar staan in Pleintje, schopt dr een ober tegenaan perongelukquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:49 schreef Stienn het volgende:
[..]
Een pul maar, het is mij ooit gelukt om een barkruk mee naar huis te nemen.. Ben er helemaal van Hengelo naar delden mee gefiets..en hij staat nu nog steeds op m'n kamer..
Zaagmansquote:
Ik rook helemaal niks maar ik drink wel bier uit de fles (ontwijk mijn fobo maar haha)quote:
Hahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mijn broer had (heel vroegah) eens een tas vol speciaalbier glazen onder de bar staan in Pleintje, schopt dr een ober tegenaan perongelukrinkel
Alles weer inleveren
Okequote:Op woensdag 23 mei 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik rook helemaal niks maar ik drink wel bier uit de fles (ontwijk mijn fobo maar haha)![]()
Te laatquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik rook helemaal niks maar ik drink wel bier uit de fles (ontwijk mijn fobo maar haha)![]()
Vrouwen die bier drinkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mijn broer had (heel vroegah) eens een tas vol speciaalbier glazen onder de bar staan in Pleintje, schopt dr een ober tegenaan perongelukrinkel
Alles weer inleveren
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:49 schreef Stienn het volgende:
[..]
Vertel jij ze maar niet allemaal anders zitten we zo in topic 250quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:57 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens Lein, je hebt volgens mij meer ijzer in je lichaam dan de plaatselijke ijzerhandel of niet?
Vrouwen met goede muzieksmaakquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:57 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens Lein, je hebt volgens mij meer ijzer in je lichaam dan de plaatselijke ijzerhandel of niet?
Vrouwen met te grote gaten in hun oorquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik heb geen café-verhalen te vertellen....quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vertel jij ze maar niet allemaal anders zitten we zo in topic 250
Na, meer dan een kleine ijzerhandel wel denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:57 schreef Damzkieee het volgende:
Je komt zeker niet door de poortjes op het vliegveld?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Na, meer dan een kleine ijzerhandel wel denk ik![]()
quote:
Jij bent ze altijd kwijt omdat je dikke wasquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik heb geen café-verhalen te vertellen....![]()
quote:
Ik drink nooit, ondanks dat lust ik het welquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:03 schreef denB het volgende:
[..]
agree! Heb in geen tijden meer bier op
Ik drink niet meer zoveel zoals ik eerst deed
Beetje op mijn last.fm kijken he?quote:
Jawel hoor, zonder problemen. ´t is chirurgisch staal dus dat piept gelukkig niet zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:01 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je komt zeker niet door de poortjes op het vliegveld?
je hebt ook van die dingen in je oren, met zo'n gat erin (kattenogen heten die dingen toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Na, meer dan een kleine ijzerhandel wel denk ik![]()
Ik ben ook wel over m'n piek heen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:03 schreef denB het volgende:
[..]
agree! Heb in geen tijden meer bier op
Ik drink niet meer zoveel zoals ik eerst deed
Ohquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:04 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Beetje op mijn last.fm kijken he?![]()
[..]
Jawel hoor, zonder problemen. ´t is chirurgisch staal dus dat piept gelukkig niet zo![]()
jah, idd.. geen porem man!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:05 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
je hebt ook van die dingen in je oren, met zo'n gat erin (kattenogen heten die dingen toch?). als je die dingen eruit haalt, zit er toch zo'n groot gat in. is dat nog dicht te krijgen, stel dat je het niet meer wil?
![]()
edit; niet dat ik ze zelf ooit in m'n oren zal doen hoor![]()
Whehe, nu maak je niet meer wat van de zaterdagen mee?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:05 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik ben ook wel over m'n piek heen!![]()
(Lees: ik maak nu wel wat van de zondag mee)
Wat dacht je van school foto's op de middelbare schoolquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh
Toch lijkt het me zeer onhandig en onhygiënisch bij het zoenen (en andere bezigheden), dat ijzer in de mond
tóch welquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oh wacht toch wel
029. 120 Bootje84
ijserquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:09 schreef denB het volgende:
[..]
Wat dacht je van school foto's op de middelbare school1 blok ijser in je bek...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe, nu maak je niet meer wat van de zaterdagen mee?
Die smsjes vrijdagavond tijdens het familieweekend![]()
Ik drink nooitquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
Ik Drink Niet Meer !!!
Maar Ook Niet Minder !!!![]()
![]()
vraag Roycoooooo en Damzkieee maarquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tóch wel
mes stond al op mn pols
weet iemand btw leuke, en dan bedoel ik geen teringstreken, maar gewoon leuke grappen om bij je buurman-collega uit te voeren..?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef MichielPH het volgende:
Wordt leinonlein al geaddoreerd, zoals lienelien nog eens werd?
IK IK IKquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tóch wel
mes stond al op mn pols
weet iemand btw leuke, en dan bedoel ik geen teringstreken, maar gewoon leuke grappen om bij je buurman-collega uit te voeren..?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef MichielPH het volgende:
Moet je bij Roycooooo zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tóch wel
mes stond al op mn pols
Loopt volgens mij een topic van in WGR. Op vrijdag van die graszaadjes in iemand z'n toetsenbord drukken met wat watten met water. Staat er maandag een dikke struik op z'n bureau!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tóch wel
mes stond al op mn pols
Na, pluggen of tunnels noemen mensen het over het algemeen. Tot op zekere hoogte groeit het nog wel dicht, de huid in je oor is namelijk zeer elastisch, er zijn wel grenzen natuurlijk. Bij gaten groter dan een centimeter wordt het wel lastig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:05 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
je hebt ook van die dingen in je oren, met zo'n gat erin (kattenogen heten die dingen toch?). als je die dingen eruit haalt, zit er toch zo'n groot gat in. is dat nog dicht te krijgen, stel dat je het niet meer wil?
![]()
edit; niet dat ik ze zelf ooit in m'n oren zal doen hoor![]()
in mijn beleving nog niet echt hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef MichielPH het volgende:
Muiskabeltje los trekken...quote:
Vind Damzkieee niet leuk als ik er weer over beginquote:
stroquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:12 schreef Qwea het volgende:
hooooooooooooooooooi
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
tóch wel
mes stond al op mn pols
oops ijserquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ijser![]()
heet een beugel om mensen een representatieve mond te geven, die krengen heeft men hooguit 1,5 jaar ofzo in.
En dan ook even de startbalk op verbergen zettenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
IK IK IK![]()
printscreen maken van zijn bureaublad, die als achtergrond instellen en alle programma's in één map stoppen.. Gegarandeerd gieren![]()
|Spamquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
stro![]()
ff soort van offtopic, maar voor de Tukkers onder ons: http://forum.fok.nl/topic/1028386
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En dan ook even de startbalk op verbergen zetten
Kutquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Muiskabeltje los trekken...
Screenshot maken van zijn desktop, alle icoontjes in een mapje gooien en het screenshot als achtergrond zetten
whehe had ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Haha, die smsjes idd! Had echter niet veel gedronken. Jij daarentegen had 'em aardig zitten
![]()
groeit zo'n gat uit zichzelf dicht? o, dat wist ik nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Na, pluggen of tunnels noemen mensen het over het algemeen. Tot op zekere hoogte groeit het nog wel dicht, de huid in je oor is namelijk zeer elastisch, er zijn wel grenzen natuurlijk. Bij gaten groter dan een centimeter wordt het wel lastig.
En onhygienisch? haha, denk je dat ik die dingen nooit schoon maak ofzo? Wellich heb je geen idee van hoeveel bacterien er sowieso al in je mond zitten. Zoenen is nooit hygienisch, maar daarom ook minder lekker?![]()
Gewoon icons verbergen op je buro blad is net zo makkelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Printscreen maken van het bureaublad van je collega. Alle icoontje vervolgens knippen en plakken in een ander mapje. Dan die printscreen als achtergrond instellen
ik had er een voor 4 jaar ofzo, en nog steeds een draadje achter mn boven en ondertanden..quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
ijser![]()
heet een beugel om mensen een representatieve mond te geven, die krengen heeft men hooguit 1,5 jaar ofzo in.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Loopt volgens mij een topic van in WGR. Op vrijdag van die graszaadjes in iemand z'n toetsenbord drukken met wat watten met water. Staat er maandag een dikke struik op z'n bureau!![]()
Of valt dit onder teringstreken?![]()
Goed ideequote:
Vond m ook wel goedquote:
ik was er binnen 1 jaar vanafquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik had er een voor 4 jaar ofzo, en nog steeds een draadje achter mn boven en ondertanden..
Nouja het onhandige aspect dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Na, pluggen of tunnels noemen mensen het over het algemeen. Tot op zekere hoogte groeit het nog wel dicht, de huid in je oor is namelijk zeer elastisch, er zijn wel grenzen natuurlijk. Bij gaten groter dan een centimeter wordt het wel lastig.
En onhygienisch? haha, denk je dat ik die dingen nooit schoon maak ofzo? Wellich heb je geen idee van hoeveel bacterien er sowieso al in je mond zitten. Zoenen is nooit hygienisch, maar daarom ook minder lekker?![]()
zo'n draadje heb ik ook, maar alleen onder. bij m'n broer was hij losgegaan, en er gewoon "uitgevallen", maar dat is geen enkel probleem volgens de tandarts. ik vraag me dan ook af waarom het bij mij moet blijven zitten, maar goed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik had er een voor 4 jaar ofzo, en nog steeds een draadje achter mn boven en ondertanden..
Die voicemail! Sjikkefritsquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe had ik ook!
Weet er vrij weinig meer van, ff smsjes nalezen en er begint een beeld te vormen hoe en wat!
Weet volgens mij nog wel dat ik je voicemail had ingesproken?
Wel hilarischquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef Bootje84 het volgende:
icoontjes verbergen is zoo old school..
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef MichielPH het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik hier al tijden niet ben geweest.. Door jullie doe ik echt helemaal geen kloot meer
Hé daar ben je zelf bij hè!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef MichielPH het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik hier al tijden niet ben geweest.. Door jullie doe ik echt helemaal geen kloot meer
Dast heb ik nu ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dank, dankquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef MichielPH het volgende:
Haha je was wel wakker gek, kon je best opnemenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Die voicemail! SjikkefritsKerel bellen om half 2
Dacht je nu echt dat ik op ging nemen!?
is gewoon een reboot toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:19 schreef jslavenburg het volgende:
open command prompt > type in "shutdown /r" (zonder " )
jup, maar leuk om te doen als je collega even weg is, of net komt aanlopenquote:
join the clubquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef MichielPH het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef MichielPH het volgende:
Eeeeeh, k doe wel watquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
jup, maar leuk om te doen als je collega even weg is, of net komt aanlopen
Edit:
krijg je eerst 30 seconden countdown, maar die kan niet gestopt worden
Heb er geen last van hoor, eerder extra fijn. Maar goed, het moet je ding zijn he?quote:
Toch ben je dan afgekickt op een of andere manier?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef MichielPH het volgende:
Nooit geprobeerd hoor, daar niet vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heb er geen last van hoor, eerder extra fijn. Maar goed, het moet je ding zijn he?![]()
Is wel te stoppen, shutdown -a commando ofzo..quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
jup, maar leuk om te doen als je collega even weg is, of net komt aanlopen
Edit:
krijg je eerst 30 seconden countdown, maar die kan niet gestopt worden
Alt tabquote:
Hij voert geen reet uit man, zit hier naast me.quote:
Drakenjongquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij voert geen reet uit man, zit hier naast me.
Lijkt nergens op
WTF! Jij een tongpiercing?? Dat had ik nou nooit verwacht van zo'n nette jongen als jou!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Drakenjong![]()
Tongpiercing lijkt me op zich wel wat, hebben we t ook wel eens over gehad in de Stage SC topiques!![]()
dat lijkt me nou echt niks, zo'n stalen bal in je mond, dat eet toch niet lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tongpiercing lijkt me op zich wel wat, hebben we t ook wel eens over gehad in de Stage SC topiques!![]()
Mannen met tongpiercingsquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Drakenjong![]()
Met spaghettiquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:29 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dat lijkt me nou echt niks, zo'n stalen bal in je mond, dat eet toch niet lekker![]()
wat gebeurt er dan??quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:27 schreef jslavenburg het volgende:
Leuke windows bug:
Maak eens een nieuwe map aan, en geef deze de naam "con" (zonder " )
vrouwen misschien niet neequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mannen met tongpiercings![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je echt geen last van hoor, integendeel![]()
Whehe, niet om te hebben wausjes! Bij een meid, en dan kussen, nog nooit een meid gehad met zo'n geval. Wil ik wel eens proberenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
WTF! Jij een tongpiercing?? Dat had ik nou nooit verwacht van zo'n nette jongen als jou!![]()
hahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:27 schreef jslavenburg het volgende:
Leuke windows bug:
Maak eens een nieuwe map aan, en geef deze de naam "con" (zonder " )
Sorry, sla ik toch echt over om zo'n geval in mijn bek te hengstenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mannen met tongpiercings![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je echt geen last van hoor, integendeel![]()
Goed, doordat ik elke avond wel met iemand eet en gezelligquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
Hier MichielPH hoest jongen?
IE7 en tabsquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb dit als een tabblad in IE7 staan, op de andere tabbladen bekijk ik andere websites![]()
Ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, ik vertrouw jspammenburg niet echt
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
WTF! Jij een tongpiercing?? Dat had ik nou nooit verwacht van zo'n nette jongen als jou!jij![]()
Hij kan geen map aanmaken met die naam, hij geeft misschien een melding, en anders zet hij hem automatisch terug naar de naam "nieuwe map"quote:
Jouw zinsopbouw suggereerde anders dat het van toepassing was op jezelf!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe, niet om te hebben wausjes! Bij een meid, en dan kussen, nog nooit een meid gehad met zo'n geval. Wil ik wel eens proberen![]()
Same herequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik gebruik Alt-Tab altijd om te schakelen tussen verschillende vensters in XPecht super handig
gebeurd niks veel eigenlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, ik vertrouw jspammenburg niet echt
Ach keer op t vuistje is ook niet ergquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:34 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Goed, doordat ik elke avond wel met iemand eet en gezellig
Maar nog altijd een slaaptekort. Toch nog een sekstekort, moet maar eens iets aan gedaan worden. Ik ben wel blijer dan aan het begin van m'n stage, maar het blijft suf volk.
als ik de naam invoer en op Enter druk, komt er automatisch Nieuwe map te staanquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hij kan geen map aanmaken met die naam, hij geeft misschien een melding, en anders zet hij hem automatisch terug naar de naam "nieuwe map"
whehequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef Goover het volgende:
http://www.waarmaarraar.n(...)id_met_condooms.html![]()
Is dit niet net zo'n vage site als die Belgische site met fopberichten? Als het echt is gebeurt:quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef Goover het volgende:
http://www.waarmaarraar.n(...)id_met_condooms.html![]()
Klopt, mijn excuses voor mijn brakke zinsopbouwquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:36 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jouw zinsopbouw suggereerde anders dat het van toepassing was op jezelf!![]()
die gebruik ik ook altijd als ik naar het Bureaublad wil, Windowstoets+M doet hetzelfdequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:36 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Same here
En druk eens Windows toets + D
Ook handige combo
ipv dat er een map Con komt, veranderd de naam weer terug naar de originele naam "nieuwe map".quote:
Dat is het hem juist, da's een windows bug/easter eggquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik de naam invoer en op Enter druk, komt er automatisch Nieuwe map te staan
waarom kan je het geen 'con' noemen dan??
Die krantenkop had jij toch ook al eens gehaaldquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Is dit niet net zo'n vage site als die Belgische site met fopberichten? Als het echt is gebeurt:![]()
maar waarom is het een bug, welke reden zit er achter? wat is de oorzaak van de bug?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, da's een windows bug/easter egg
"Jongen masturbeert in het openbaar" ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die krantenkop had jij toch ook al eens gehaald?
![]()
dat is niet helemaal waar. als je 1 op windows+m drukt word alles geminimaliseerd, en komt het niet zo terug als het was als je nog een keer windows+m doet. bij windows+d is dat wel het gevalquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die gebruik ik ook altijd als ik naar het Bureaublad wil, Windowstoets+M doet hetzelfde
Ik krijg in Vista anders een hele andere meldingquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ipv dat er een map Con komt, veranderd de naam weer terug naar de originele naam "nieuwe map".
![]()
Nee staan dagelijks berichten op, meeste zijn wel waar volgens mij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:37 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Is dit niet net zo'n vage site als die Belgische site met fopberichten? Als het echt is gebeurt:![]()
huh, windows M doet hetzelfde..quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:36 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Same here
En druk eens Windows toets + D
Ook handige combo
Ik dacht ook dat je op jezelf doelde hoor, helaas, mannen met tongpiercings zijn nog altijd zwaar in de minderheid. Maar zoek eens zo´n meid, is best fijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe, niet om te hebben wausjes! Bij een meid, en dan kussen, nog nooit een meid gehad met zo'n geval. Wil ik wel eens proberen![]()
Antwoord:quote:This is my first post to this great forum and I am a novice.
I wanna know why can't I create a new folder and name it as "con". As soon as I try to give it name "con", Windows flashes an error saying that "Cannot create or replace file. the filename you specified is invalid or too long. specify a different filename."
Why is that so?
quote:coz it is one of the reserved names..like COM1 COM2 LPT1 LPT2 LPT3 / : * ? < > | are some cummon examples
als ik Windows+d heb gebruikt, dan klik ik meestal het venster aan dat ik wil, of ik gebruik Alt+Tabquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar. als je 1 op windows+m drukt word alles geminimaliseerd, en komt het niet zo terug als het was als je nog een keer windows+m doet. bij windows+d is dat wel het geval![]()
jah, vieze fur, in de treinquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
"Jongen masturbeert in het openbaar" ?
Die?
Met een meid ook fijn?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je op jezelf doelde hoor, helaas, mannen met tongpiercings zijn nog altijd zwaar in de minderheid. Maar zoek eens zo´n meid, is best fijn![]()
oja, wat dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik krijg in Vista anders een hele andere melding
tongpiercing bij een jongen vind ik beetje gay..quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat je op jezelf doelde hoor, helaas, mannen met tongpiercings zijn nog altijd zwaar in de minderheid. Maar zoek eens zo´n meid, is best fijn![]()
Neej, sorry.. Absoluut niet, vreselijk die piercingsquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die krantenkop had jij toch ook al eens gehaald?
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
"Jongen masturbeert in het openbaar" ?
Die?
NEEEEEE! Ik was diegene die zat te gluren op het naaktstrand!quote:
dat is 'Lock ofniet??quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Windows knop + L is ook handig voor als je even weg bent
ik ben zelfs verplicht dat te doen zodra ik langer dan 2 minuten van m'n plek ben. na een kwartier gebeurt het overigens automatisch.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Windows knop + L is ook handig voor als je even weg bent
Tong piercings zijn vet geil manquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, sorry.. Absoluut niet, vreselijk die piercings!
Doe mijn best![]()
De opgegeven apparaatnaam is ongeldigquote:
Ooh ja, is waar ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:45 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
[..]
[..]
NEEEEEE! Ik was diegene die zat te gluren op het naaktstrand!![]()
![]()
![]()
quote:Windows - B: gaat naar de kleine icoontjes in de systeemtray (naast de klok)
Windows - U: start de Utility Manager, voor hulp voor slechtzienden
Windows - Pause/Break: roept de Systeem-eigenschappen op
Windows - Tab: schakelt tussen de blokjes op de taakbalk: een druk op de spatie activeert ze
Windows - F1: roept de Windows Help op (alleen F1 geeft het hulp-venster van het actieve programma)
En tenslotte: de Windows-toets alleen roept het Start-menu op.
Windows + E = Deze Computerquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
heb wat minder bekend combinaties gevonden:
[..]
O.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De opgegeven apparaatnaam is ongeldig
Voor mij waren die al bekent, maar dat is mijn studiequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
heb wat minder bekend combinaties gevonden:
[..]
dat viel onder het rijtje van bekende combinaties, net als Windows + Fquote:
hee, die ken ik ook welquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat viel onder het rijtje van bekende combinaties, net als Windows + Fde rest was hier al besproken
Valt daar onderquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
, maar het is dan ook mijn fetisj (als het daar onder valt)
Ken ze allebeiquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef MichielPH het volgende:
F5 - Zal niemand hier zijn die die niet kent
F6 - Spring naar de adresbalk en weer terug nar het scherm
ik F5 de hele dag in dit topicquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef MichielPH het volgende:
Of Alt-D in FFquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef MichielPH het volgende:
Mijne nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
, maar het is dan ook mijn fetisj (als het daar onder valt)
Ctrl+Alt+Delete gebruik ik daarvoor, toch iets makkelijkerquote:
ook in gebruik hier, erg handigquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef MichielPH het volgende:
F6 wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef MichielPH het volgende:
Ik leer nog eens wat hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef MichielPH het volgende:
Maar tab gaat langs alle linkjes op een site, F6 nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Cuckoo het volgende:
Hier doet F6 hetzelfde als TAB. Zie er niet echt het voordeel van in![]()
Erzähl mal, wat is dat voor reclame?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Weheh Deutsche reclame weer op 3fm
immer fachleute
In IE niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Cuckoo het volgende:
Hier doet F6 hetzelfde als TAB. Zie er niet echt het voordeel van in![]()
Ich arbeite mit viel spass bei ....quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Erzähl mal, wat is dat voor reclame?![]()
Dat is overal zo in windows. selecteer bijvoorbeeld eens een map en druk dan F2 in.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
en als je in Excel werkt, en je wilt een stukje tekst ofzo in een cel bewerken, dan kun je ook op F2 drukken, dan hoef je niet persé te dubbelklikken op de cel
Werkt tevens in Firefoxquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef Sehnsucht het volgende:
CTRL+T is ook ideaal in IE7.
Eey, je kan mij als nerd zien, maar ik heb wel een sociaal leven, ik laat gewoon zien wat ik weet, want het is mijn hobby, en ik doe er de opleiding voorquote:
dat wist ik dan weer niet, ook super handigquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:01 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dat is overal zo in windows. selecteer bijvoorbeeld eens een map en druk dan F2 in.
Gelukkig lijken we niet op de gemiddelde tweaker qua uiterlijkquote:
niks nerds, gewoon handigheidquote:
niet nieuw, maar erg handigquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:04 schreef Leinonlein het volgende:
Ik vind CTRL+F ook leuk, voor als ik iets wil zoeken, maar dat is vast niet nieuw meer?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gelukkig lijken we niet op de gemiddelde tweaker qua uiterlijk![]()
Wickedquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:05 schreef jslavenburg het volgende:
Wat dacht je van een bestand selecteren, of een map, en dan alt + enter ?
Hm rechtermuisklik gaat sneller bij mij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:05 schreef jslavenburg het volgende:
linkspoot zeker ? hier nog eenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hm rechtermuisklik gaat sneller bij mij.
Bij mij linkermuisklik-properties trouwens
dat is dan ook de eerste keerquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:08 schreef Casual-T het volgende:
F6 is handig inderdaad, zo leer je nog 'ns wat op FOK!![]()
iets te omslachtig, gewoon rechtermuisknop op de map en dan heb je het keuze-menu alquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:05 schreef jslavenburg het volgende:
Dat zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:09 schreef denB het volgende:
We gaan weer als een speer vandaag!
En een pc hebben die daarna weer aangaatquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:09 schreef jslavenburg het volgende:
Enkele shortcuts die je kan intypen bij "uitvoeren":
calc < calculator
pbrush < paint
winword < Office Word
cmd < command prompt
services.msc < kan je services die op je pc draaien aan en uit zetten
msconfig < kan je alles aanzetten en uitzetten wat je pc allemaal opstart
Ooh ja, als je je pc in slaapstand wilt zetten:
Start > afsluiten > druk dan de shift toets in en de "stand-by" knop veranderd in "slaapstand" knop (moet wel slaapstand aan staan in windows)
voor paint gebruik ik altijd 'mspaint'quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:09 schreef jslavenburg het volgende:
Enkele shortcuts die je kan intypen bij "uitvoeren":
calc < calculator
pbrush < paint
winword < Office Word
cmd < command prompt
services.msc < kan je services die op je pc draaien aan en uit zetten
msconfig < kan je alles aanzetten en uitzetten wat je pc allemaal opstart
IK!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Wie gaat er vanavond de cup met de grote oren pakken dan denken jullie?
Liverpoolquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Nee ik bedoelde daarmee niet je vriendinquote:
Muis bewegen, toets op toetsenbord drukken, aanknop indrukken of iets in USB doen hielp niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:10 schreef denB het volgende:
[..]
En een pc hebben die daarna weer aangaat
MIjn oude pc bleef dus gewoon in slaapstand hangen
Jij komt anders aardig in de buurtquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gelukkig lijken we niet op de gemiddelde tweaker qua uiterlijk![]()
Het 50+ forum is verderopquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jij komt anders aardig in de buurt
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ouchquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
o god, wat een figuur is datquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Dat is wel heeeel erg...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Hoi paquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:12 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Hoezo wordt dat gefiltered dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:
Kan hier niet zien
Ik zag alleen iets van lange.nerd
Ik denk AC Milan.. maar ik hoop Liverpoolquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Ligt aan de site waar het van afkomstig is.quote:
heel simpel.. nerd worden altijd op de grond gegooid.. en dan valt de bril.. in tweeen.. en als een echte nerd patch je datquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:16 schreef jslavenburg het volgende:
Lienonlien, ben jij dat?
[afbeelding]
Waarom hebben nerds altijd zo een wit plakbandje in het midden van hun bril? o_O
Dat dacht ik al, maar dat hebben alle nerds he?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
heel simpel.. nerd worden altijd op de grond gegooid.. en dan valt de bril.. in tweeen.. en als een echte nerd patch je dat
patch je ook echtquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
heel simpel.. nerd worden altijd op de grond gegooid.. en dan valt de bril.. in tweeen.. en als een echte nerd patch je dat
Echt welquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef Bootje84 het volgende:
Jslavenburg durft niet te vragen waar de spam top 100 staat..
spamt er iemand dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef Bootje84 het volgende:
Ej gozert, wat moet jij allemaal met de Stage SC-ers in je msn lijst?quote:
Populariteit he?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ej gozert, wat moet jij allemaal met de Stage SC-ers in je msn lijst?![]()
Whehe had hij je een PM gestuurd?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef Bootje84 het volgende:
als die dan op school inlogt op MSN kan iedereen zien dat hij honderden vrienden heeft!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ej gozert, wat moet jij allemaal met de Stage SC-ers in je msn lijst?![]()
Of niet?quote:
Van jou ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
neuh, dat valt volgens mij ook wel mee hoor.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als die dan op school inlogt op MSN kan iedereen zien dat hij honderden vrienden heeft!![]()
Ik heb mijzelf ook op msn, zodat als ik online kom, dat er altijd iemand online is in mijn vriendenlijstquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
als die dan op school inlogt op MSN kan iedereen zien dat hij honderden vrienden heeft!![]()
Mij heb je lekker nietquote:
Whehe, idd! Net als met Hyves. Sommige mensen hebben 300+ "vrienden". Yeah right! Net alsof je die allemaal uitnodigd wanneer je je verjaardag viert. Dat doe je immers met vriendenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
oohquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee wij hadden het er over op msn
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Of niet?
T is maar hoe je t bekijkt![]()
Klopt Cuckoo, daarom zullen er ook niet meer dan 0 personen op je verjaardag komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Whehe, idd! Net als met Hyves. Sommige mensen hebben 300+ "vrienden". Yeah right! Net alsof je die allemaal uitnodigd wanneer je je verjaardag viert. Dat doe je immers met vrienden![]()
Hyves is ook kansloosquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Whehe, idd! Net als met Hyves. Sommige mensen hebben 300+ "vrienden". Yeah right! Net alsof je die allemaal uitnodigd wanneer je je verjaardag viert. Dat doe je immers met vrienden![]()
Die staat hierboven al vermeldquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom ik jou op msn zou willen
Geef mij 1 reden waarom jij stage sc-ers in je msn lijst wilt hebben?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom ik jou op msn zou willen
Bij deze: voor volgend jaar ben je niet meer welkom!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt Cuckoo, daarom zullen er ook niet meer dan 0 personen op je verjaardag komen!
Je hebt immers geen hyves hahahahahhaa![]()
HWHAAHAHHAAHAHAAHquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:26 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Omdat ik 's avonds nooit in Stage SC kijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom jij stage sc-ers in je msn lijst wilt hebben?
Je bespreekt ''alles'' hier, msn heb je toch voor je echte vrienden die je niet dagelijks spreekt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |