Ja, door de kleding komen ze beter 'over'.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:49 schreef Commensaal het volgende:
Politici horen respect af te dwingen bij het volk en bij elkaar, en een das is een uitstekende manier om dat voor elkaar te krijgen. Je kunt het belachelijk vinden, maar zo zitten mensen nou eenmaal in elkaar. Bos zou een stuk serieuzer en minder draaikonterig overkomen als hij altijd een das zou dragen.
Krekt!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:54 schreef Dagonet het volgende:
Respect dwing je niet af, respect verkrijg je.
Ik heb Heijnsbroek (aka Kroonprins Luchtballon) anders nooit met een das gezien, geloof ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:05 schreef SCH het volgende:
Ik mis die LPF stropdassen wel een beetje
Dat heeft hem niet veel geholpen. Vind de discussie over dit onderwerp eigenlijk een beetje ver gezocht. Net of je iemand serieuzer neemt omdat ie een das draagt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:45 schreef Dagonet het volgende:
Dat wel, tot de campagne van 2002 droeg hij namelijk nog een das, toen deed hij hem af om zo een beetje meer op Marijnissen te lijken.
Ik denk dat die er wel is. Mensen met jouw taalgebruik verzamelen zich op de een of andere manier altijd op studies als rechten/economie/bestuurskunde en zoals jij zegt (ik kan dat niet bevestigen) literaire dingen. Bij andere studies zie je ze gewoon nauwelijks of niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef Skv het volgende:
-blaat-
Ik denk niet dat er een directe relatie is tussen het bezigen van een dergelijke vocabulaire en mijn sociaal/economisch/bedrijfs-/bestuurskundige studie. Denk eerder dat je dan bij personen aankomt die literaire studies doen.. Ik poogde ook niet om er een onbegrijpbaar verhaal van te maken, trouwens.
Daar sta je toch wel voor open?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
Diepgang in gekwaak over stropdassen?
Ik ben het met je eens. Dit is gezever.quote:
Ministers moeten netjes gekleed zijn maar of een stropdas daar altijd bij hoort?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Dit is gezever.
Hoewel, rechters lopen ook niet in een kloffie. Ministers mogen best wat formeler gekleed zijn. Volksvertegenwoordigers moeten het zelf weten wat ze dragen.
Voor mij ook niet persé, maar het straalt ook nonchalance uit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ministers moeten netjes gekleed zijn maar of een stropdas daar altijd bij hoort?
Het hoeft voor mij niet.
Nonchalance zou zijn met een ongeschoren bakkes en z'n overhemd uit de broek de kamer te woord staan. Maar gewoon netjes zonder stropdas tja ik vind het geen probleem.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voor mij ook niet persé, maar het straalt ook nonchalance uit.
Het zou wel lachen zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nonchalance zou zijn met een ongeschoren bakkes en z'n overhemd uit de broek de kamer te woord staan.
Ach, het zegt ook wat over zijn partij.quote:Maar gewoon netjes zonder stropdas tja ik vind het geen probleem.
''Zeg, hoor je wat Bos zegt?''quote:Bos zou een stuk serieuzer en minder draaikonterig overkomen als hij altijd een das zou dragen.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:34 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Zeg, hoor je wat Bos zegt?''
''Ja.''
''Beweerde 'ie vijf minuten geleden niet het tegenovergestelde?''
''Ach man, je bent niet goed snik. Je ziet toch dat 'ie een das draagt?''
Het is gewoon per definitie niet netjes genoegquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ministers moeten netjes gekleed zijn maar of een stropdas daar altijd bij hoort?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:23 schreef Skv het volgende:
Belachelijk, ik vind dat iemand met een dergelijk representatieve taak correct voor de dag moet komen.
What's next? JP Balkenende in tuinbroek? Rouvoet in een jurk?
Gewoon netjes in pak, overhemd en das. Een beetje normaal voorkomen is wel het minste waar je aan kan voldoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |