quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
las iets van kieren en ik dacht dat dat het wasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De motorkap staat open op de foto eh.
En die sticker is er inmiddels al half af, met dank aan mijn nagels.
ga slapen, of heb je teveel koffie op?quote:
quote:
DaD heeft van haar leven nog nooit koffie gezet!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]Dan moet DaD gezet hebben, die van lexxx is niet echt sterk
En je moet natuurlijk niet van mij verwachten dat ik tot 12 kan tellen hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb van m'n leven nog nooit koffie gezet. Ik kan het alleen inschenken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Paladijn het volgende:
Het was nog te drinken hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En je moet natuurlijk niet van mij verwachten dat ik tot 12 kan tellen he
SOOKKOOO SOKKOOOOOquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
aaaw
[afbeelding]
kom maar even knuffelen.... SOOKKOO SOOOKOOO
Over een wat duurdere Rover natuurlijk, de vulling komt dan vanzelf welquote:
quote:
Nee, de mensen die het "maken" zijn incapabelquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die CRX![]()
Waarom is bij "getjoende" voitures altijd alles scheef, is dat "hip" ofzo?
Dat zou wel het 1 en ander verklaren jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, de mensen die het "maken" zijn incapabel
kruip je weer terug je bed inquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
Zucht. Ik weet nu al dat het vandaag een kutdag gaat worden.
Nee dat inzicht komt pas op het HBOquote:Op woensdag 23 mei 2007 06:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zie er niks scheefs aan.
wie weet moet hij invallen voor iemand andersquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zit nog steeds op mijn bed.
Ik had vandaag extra vrij genomen om naar school te kunnen gaan, waarbij een klasgenoot me zou helpen met iets. Kan die klasgenoot niet. Nu wordt het dus morgen en overmorgen.
En eigenlijk heb/had ik vandaag een afspraak met mijn mentor, maar voor 2 kleine kutvraagjes ga ik niet 3 uur in de auto zitten en 2 euro per uur aan parkeergeld betalen. Maar ik krijg hem niet te pakken, hij heeft 'les' zo zei de mevrouw aan de telefoon, maar dat is heul niet waar.
Je zult ook niet meer worden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
Dus als je HBO gaat doen, ga je dingen zien die er niet zijn. Ben ik even blij dat ik nog maar een simpele MBO'er ben.
Niets van aantrekken, gewoon lekker doen/rijden wat je zelf leuk lijktquote:Op woensdag 23 mei 2007 06:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zie er niks scheefs aan.
Nee als MBO'er zie je dingen niet die er wel zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
Dus als je HBO gaat doen, ga je dingen zien die er niet zijn. Ben ik even blij dat ik nog maar een simpele MBO'er ben.
Sure.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zult ook niet meer worden.
Je kon ook geen betere foto vinden zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, gewoon lekker doen/rijden wat je zelf leuk lijkt
Al ben ik persoonlijk meer een liefhebber van de 'sleeper',
uiterlijk ongewijzigd maar motorisch sterk. K20 ofzo.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Nee, dat laat ik wel aan je vriendin over.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:44 schreef Sjoewe het volgende:
En daarna ga je baren en leggings dragen neem ik aan.
Type 1quote:
gewoon doen wat jezelf wil.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:43 schreef ijsmeis het volgende:
Nahjah. Ik ga eens vragen of de Suuz niet in de garage kan blijven staan dan. Dan ga ik nog maar een jaartje werken.
Ik wil ze allebeiquote:
Dan kan je lang wachtenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik wel aan je vriendin over.
Ooh, dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ja. Idem.
Alleen komt Herman dan met zijn "dat komt echt nog wel"-posts aan.
Ik weet bijna zeker van niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ooh, dat weet ik wel zeker.
Ook voor mezelf![]()
Want je hebt je baarmoeder eruit geknipt?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, met een heggeschaar.
Anyway, geregeld, de Suuz blijft. Ik mag beide garages gaan gebruiken.
Mijn vader is oké.
Ken er genoeg die het gedaan hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:33 schreef hermandeperman het volgende:
Als je een jaar gaat werken zou ik het knap vinden als je daarna weer gaat studeren.
Ik twee. Maar het is wel lastig als je eenmaal aan dat geld gewend bent...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ken er genoeg die het gedaan hebben
Ach, mijn vrienden geven denk ik wat minderom levensstandaarden dan de jouwequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik twee. Maar het is wel lastig als je eenmaal aan dat geld gewend bent...
Ik ga niet wennen aan het geld, omdat ik het stop in de auto's en een nieuwe laptop (die van mij gaat bijna niet maar aan, en als ie aanstaat valt het licht van het beeldscherm soms weg). Dus uiteindelijk heb ik nog steeds geen geld, ook al werk ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal je tegenvallen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, mijn vrienden geven denk ik wat minderom levensstandaarden dan de jouweDus die hadden er geen problemen mee
Dingen die je niet zou kunnen kopen/betalen als je zou studeren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga niet wennen aan het geld, omdat ik het stop in de auto's en een nieuwe laptop (die van mij gaat bijna niet maar aan, en als ie aanstaat valt het licht van het beeldscherm soms weg). Dus uiteindelijk heb ik nog steeds geen geld, ook al werk ik.
Ik zit er trouwens ook aan te denken om gewoon een thuisstudie daarnaast te gaan doen. Zodat ik niet vind dat ik me tijd zit te verdoen. En dan kan ik meteen kijken of ik die bepaalde richting iets vind voor als ik weer ga studeren.
Ja, en eerst werken, en zuinig aan doen zodat je NIET dik hoeft te lenen komt niet bij je op?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal je tegenvallen.
Maar het verschil tussen ¤2000 in de maand of dik lenen, is groot.
Ja en? Ik heb ze dan toch, als ik weer ga studeren. Dus hoef ik ze tijdens het studeren niet meer aan te schaffen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dingen die je niet zou kunnen kopen/betalen als je zou studeren.
Jawel, maar mijn ervaring is toch dat als je geld hebt, je het ook uit gaat geven...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, en eerst werken, en zuinig aan doen zodat je NIET dik hoeft te lenen komt niet bij je op?
Als je een fatsoenlijke opleiding wilt moet je geen thuisstudie gaan doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
En daarnaast. Ik werk nu ook, maar ik ben blij als ik weer op school zit. En dan hopelijk wél een fatsoenlijke opleiding, want ik ben deze echt helemaal zat.
Volgens mij kan het niet slechter dan wat ik nu doe hoor. Dus ik ben in ieder geval al wat gewendquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je een fatsoenlijke opleiding wilt moet je geen thuisstudie gaan doen
Het probleem is dat je eigenlijk bijna altijd alles op zo'n manier zegt van "dat lukt je toch niet, loser".quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn ervaring is toch dat als je geld hebt, je het ook uit gaat geven...
Maar prima, jullie hoeven me niet aan te vallen ofzoIk zeg verdomme dat ik het knap vind als je dat doet, en dan nog staat er weer 2 man op de achterpoten
.
Doe dat nou niet Sjoe, we hebben toch geen gelijk, onthoud dat nu maar gewoonquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef Sjoewe het volgende:
Geld went. Dat is gewoon zo. Dat is niet erg, maar herm heeft wel gelijk hoor.
Dat veranderd niks aan mijn uitspraakquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet slechter dan wat ik nu doe hoor. Dus ik ben in ieder geval al wat gewend.
Ja dikke prima, maar nu even niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het probleem is dat je eigenlijk bijna altijd alles op zo'n manier zegt van "dat lukt je toch niet, loser"..
Ik heb nu ook geld, maar het is niet anders als voorheen. Ligt eraan wat je ermee doet eh. Als je elke dag veel geld uitgeeft en het op een gegeven moment niet kan zal dat zwaar tegenvallen ja. Maar dat is dus niet het geval.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef Sjoewe het volgende:
Geld went. Dat is gewoon zo. Dat is niet erg, maar herm heeft wel gelijk hoor.
idd, kwam allemaal van dit soort bakken tegenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kon ook geen betere foto vinden zeker
Hij was maar een WO'er.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe dat nou niet Sjoe, we hebben toch geen gelijk, onthoud dat nu maar gewoon
Nee. Ik heb gezocht, maar nog niks gevonden. En om eerlijk te zijn ben ik het nu ook even 'zat'. Met dank aan mijn huidige opleiding. Ik ben wel even in voor een soort pauzequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat veranderd niks aan mijn uitspraak
Ga gewoon open dagen af en zoek een degelijke opleiding.
Ja, maar nu woon je nog niet op jezelf. Je zou eens moeten weten wat voor kosten dat allemaal met zich meebrengt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb nu ook geld, maar het is niet anders als voorheen. Ligt eraan wat je ermee doet eh. Als je elke dag veel geld uitgeeft en het op een gegeven moment niet kan zal dat zwaar tegenvallen ja. Maar dat is dus niet het geval.
Gezocht op internet of op studiebeurzen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gezocht, maar nog niks gevonden. En om eerlijk te zijn ben ik het nu ook even 'zat'. Met dank aan mijn huidige opleiding. Ik ben wel even in voor een soort pauze.
Tegenwoordig zeik je er zelf ook meer overquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik doe toch ook wat ik zelf wil, ondanks al het gezeik![]()
Daarom wil ik graag deeltijd gaan studeren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, maar nu woon je nog niet op jezelf. Je zou eens moeten weten wat voor kosten dat allemaal met zich meebrengt.
Dan is het verschil tussen krap aan rondkomen op je studiebeurs of werken en de hele maand eld hebben wel iets heftiger hoor.
We leggen het af.quote:
Dan krijg je 0,0 studiebeurs eh.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom wil ik graag deeltijd gaan studeren.
Ja maar laatste update is dat ik er weer wat meer tevreden over benquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tegenwoordig zeik je er zelf ook meer over
Internet en boekies. En het spreekt me allemaal totaal (nog) niet aan. Vandaar dat ik ook niet eens naar een open dag ben geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gezocht op internet of op studiebeurzen?
Danheb je weinig zelfdisciplinequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn ervaring is toch dat als je geld hebt, je het ook uit gaat geven...
Volgend jaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:51 schreef Sjoewe het volgende:
Je moet echt naar de jaarbeurs gaan als daar de studiebeurs is.
Dan werk je jezelf de hele week de klere, moet je 's avonds naar je studie, en de helft van je centen moet je in je uitgaven pleuren.quote:
Het is gewoon 4 dagen werken en één dag schoolquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan werk je jezelf de hele week de klere, moet je 's avonds naar je studie, en de helft van je centen moet je in je uitgaven pleuren.
Kan je beter voltijd gaan doen en er een baantje bij nemen.
Gast. Toen jij op zwart zaad zat en je 70 euro uit je uitkering had gezogen heb je gelijk een lens voor je camera gekocht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Danheb je weinig zelfdisciplineAls ik dat had gedaan had ik nu weer een huis gehad vol kringloopmeubels, en nu hb ik een puikbest huisje
![]()
Dat is geen deeltijd, dat is een duale opleiding. Dat werk je in je studiegebied, waardoor je een deel van je opleiding op je werk leert.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is gewoon 4 dagen werken en één dag school. (bij sommige opleidingen 2 dagen school).
Hmm, bij vele duale studies begin je pas in het 2e of 3e jaar met werken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is geen deeltijd, dat is een duale opleiding. Dat werk je in je studiegebied, waardoor je een deel van je opleiding op je werk leert.
En die lens heeft zich meer dan terugverdiend alquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gast. Toen jij op zwart zaad zat en je 70 euro uit je uitkering had gezogen heb je gelijk een lens voor je camera gekocht.
Niet teveel uit de hoogte doen.Dat siert je niet![]()
Welnee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze denken dat jij van mij bent, doe daar eens wat aan.
Nee, tuurlijk niet... Waarom zou jij een kloon maken die vrijwel identiek is aan jezelf?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik rol van m'n stoel van het lachen, sorry.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En die lens heeft zich meer dan terugverdiend alInvesteren heet dat.
stoel met leuningen een idee dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik rol van m'n stoel van het lachen, sorry.
Het zou te makkelijk zijn inderdaad. Toch hebben er 5 op me gestemd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet... Waarom zou jij een kloon maken die vrijwel identiek is aan jezelf?
Dat zal best.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, bij vele duale studies begin je pas in het 2e of 3e jaar met werken.
Ja hallo. Er zijn ook mensen die op Peu en Bo hebben gestemd. Dat kan je toch ook niet serieus nemenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[PTA SC] Alfa Romeo Giulietta @ 1290cc
Inderdaad, Peu is te dom om te schijten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja hallo. Er zijn ook mensen die op Peu en Bo hebben gestemd. Dat kan je toch ook niet serieus nemen.
Het is de waarheidquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niemand is vreemd van de aardse lusten, zelf jij niet.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:05 schreef Sjoewe het volgende:
Maar ik ga verder werken aan het afronden van mijn WO-opleiding eh
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:35 schreef BoJo het volgende:
waarom sta ik bovenaan die poll? Zodat ik ook eens ergens de eerste kan zijn of wat?![]()
grapjurkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb een ander IP dan gisteren nu, dus heb ik maar op jou gestemd
Je hebt er nu 7
Ik ben ook na 2jr full-time weer naar school gegaan, maar t valt vies tegen. Januari ga ik naar Dual switchen, dan heb ik tenminste weer geld uit te geven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
over welke poll hebben we hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:35 schreef BoJo het volgende:
waarom sta ik bovenaan die poll? Zodat ik ook eens ergens de eerste kan zijn of wat?![]()
En vooral mijn kant op.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat gedoe over geld
Geld moet rollen, zo simpel is dat
Daar ben ik blij om. Wanneer maak je het over?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Juist, daar ben ik ook altijd wel voor.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Wanneer maak je het over?
Waar doel jij op?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet de diensten die jij graag wilt.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat een kut dag vandaag zeg
alles gaat fout
Hoe ik dat weet hèquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
Zucht. Ik weet nu al dat het vandaag een kutdag gaat worden.
Fijn schermquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:56 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Besteld.
Kenmerken en voordelen
Monitorformaat en -type : 20,1-inch flatpanel / Active Matrix TFT - Desktop
Resolutie : 1.680 x 1.050 pixels
Reactietijd / helderheid / contrastverhouding : 16 ms / 300 cd/m² / 800:1
Afmetingen (BxDxH) : Met standaard: 472,7 x 177,7 x 332 tot 513 mm
Gewicht : 6,5 kg
Kenmerken : VESA® 100mm ophangsysteem, niet-schitterend met harde coating 3H, inclusief in hoogte verstelbare standaard
Aantal (vrije) poorten / connectortype : 15-pins D-sub/DVI-D/S-Video/Composietvideo-connectors
Pixelgrootte : 0,258 mm (pixel pitch)
Precies, en het design van die dell is wel mooi moet ik zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, is practisch hetzelfde scherm als de Apple 20", alleen met meer aansluit mogelijkheden en een whopping 230 euro goedkoper.
Tja een apple scherm is mooier, maar dat overbrugt het prijsverschil niet.
vertel nou maar gewoon wat er kut aan is, toch niemand die het vraagt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
feli hugo
toch nog iets "leuks" op deze kut dag
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:10 schreef lipje het volgende:
De brommerbrigade kan nog steeds geen correcte topics openen![]()
zullen ze ook wel niet leren denk ikquote:
kan ik bij u afrekenen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens, geloof het of niet, ik heb ook nog andere kwaliteiten buiten koffie inschenken..
oew! maak me helemaal gekquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens, geloof het of niet, ik heb ook nog andere kwaliteiten buiten koffie inschenken..
blijven rare gevallen daaroquote:
Doet U ook de bediening?quote:
Je lijkt Alex wel als ie weet dat er een vrouw onder zijn douche staatquote:
Ja, zie je, zit ik wéér koffie in te schenken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Doet U ook de bediening?
Dan twee koffie graag
Nespresso!quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Doet U ook de bediening?
Dan twee koffie graag
* Alfisti aaaaaaitquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, zie je, zit ik wéér koffie in te schenken..
Laten we de volgende keer lexxx de koffie inschenkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
die is lang niet zo charmant als DaDquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laten we de volgende keer lexxx de koffie inschenken
Wil je me dood hebben?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laten we de volgende keer lexxx de koffie inschenken
dan moet je met Bo meerijden....quote:
Huh, deed ik vreemder dan normaal toen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Je lijkt Alex wel als ie weet dat er een vrouw onder zijn douche staat
Je was al je handdoeken kwijt!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Huh, deed ik vreemder dan normaal toen?
Hey die heb ik!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:22 schreef Paladijn het volgende:
Bo: LaCie heeft deze serie harddrives ontwikkeld in samenwerking met het vermaarde ontwerpbureau Porsche Design GmbH. Het resultaat:
[afbeelding]
DaD heeft beloofd me te helpen die avond, en dat heeft ze geweldig gedaan, dat moeten jullie toegevenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:11 schreef Paladijn het volgende:Zo krijgen jullie nooit de kans om van de andere kwaliteiten van DaD te genieten, bovendien hoort lexxx als gastheer toch wel in te schenken
En anders kan/flessen en krat in't midden van de kamer pleuren en studentikoos FFA
Ik was allang onder de douche vandaan toen iedereen kwam.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Huh, deed ik vreemder dan normaal toen?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DaD heeft beloofd me te helpen die avond, en dat heeft ze geweldig gedaan, dat moeten jullie toegeven
Ik wilde net zeggen, die zijn toch al rete-oud?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hey die heb ik!
En Sjoewe ookMaar dan de new and improved.
Ja joh al zeker 4 jaar, dat design dan..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, die zijn toch al rete-oud?
ja, dat bednek ik me ook net idd, ik keek het filmpje ff terug,quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was allang onder de douche vandaan toen iedereen kwam..
Ze is inderdaad een voortreffelijke gastvrouwquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DaD heeft beloofd me te helpen die avond, en dat heeft ze geweldig gedaan, dat moeten jullie toegeven
Hoi, ik ben Rob. Fijn dat jij je ook even voorstelt.quote:
Hoi.quote:
Hoi, ik ben Henk. Ik stel me niet voor aan jou, van mij part mag je sterven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Rob. Fijn dat jij je ook even voorstelt.
Ik heb bij Alex gedoucht en geslapen, en ik heb koffie ingeschonken voor Alfisti.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoi.
Wat heb jij met Alexxx en Alfisti gedaan?!
Ze kent de helft al hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Rob. Fijn dat jij je ook even voorstelt.
Spuit 11 is vrouwelijk?quote:
En je hebt mn interieur uitgekozenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb bij Alex gedoucht en geslapen, en ik heb koffie ingeschonken voor Alfisti.
Rob is een vrouwquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Spuit 11 is vrouwelijk?
DaD: Dat verklaart genoeg
Goh.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Henk. Ik stel me niet voor aan jou, van mij part mag je sterven.
Ga dan ook niet met een partij gefrustreerde internetvriendjes in 1 huis zittenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jongens, ik ben m'n schoenen kwijt, zo'n end loop ik er ondertussen naast.
bij Herman en Sjoewequote:
Ik bekenquote:
Zo, is er hier ff een nijdig dat ie niet was uitgenodigdquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga dan ook niet met een partij gefrustreerde internetvriendjes in 1 huis zitten
Biebsletquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo, is er hier ff een nijdig dat ie niet was uitgenodigd
Ik kende alleen Alex voor ik met die jongens hier in één huis ging zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga dan ook niet met een partij gefrustreerde internetvriendjes in 1 huis zitten
Contactgestoorde Betaquote:
Ach, je gaat me niet vertellen dat je het niet leuk vindt...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kende alleen Alex voor ik met die jongens hier in één huis ging zitten.
Hokjesdenkenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De auto valt mee, alleen de velgen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:50 schreef BaraCuda het volgende:
Welke sukkel in je straat heeft die Mustang gekocht?![]()
Geen idee, maar hij had vast geen geld meer over voor fatsoenlijke velgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:50 schreef BaraCuda het volgende:
Welke sukkel in je straat heeft die Mustang gekocht?![]()
Nog iemand zonder stijl, smaak of geld!quote:
Het is een blonde normale leuke meid van een jaar of 35quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nog iemand zonder stijl, smaak of geld!
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is een blonde normale leuke meid van een jaar of 35.
leuke normale meid in een CRXquote:
35 en een CRXquote:van een jaar of 35.
Ja. Uch. Het is geen Jessica Alba. Maar ik weet zeker dat niemand haar echt lelijk zal vinden ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder.
Een veel groter schijthok kun je niet kopenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De auto valt mee, alleen de velgen...
Ik ken een heleboel mensen die de 30 gepaseerd zijn en een CRX hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
leuke normale meid in een CRX![]()
[..]
35 en een CRX![]()
2cv kende je wel al via Fok!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ken godzijdank echt heulemaal niemand die zo'n hok heeft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken een heleboel mensen die de 30 gepaseerd zijn en een CRX hebben. Hè Opa?
Nog nooit in een Chevrowoo gereden zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een veel groter schijthok kun je niet kopen![]()
Dat ding helt een partij over zegMoet je die banden zien en die ruimte tussen de wielkasten
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ken godzijdank echt heulemaal niemand die zo'n hok heeft.
72 en een CRXquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
leuke normale meid in een CRX![]()
[..]
35 en een CRX![]()
Geen wonder dat je er dan dus zo'n sjonnie-beeld van hebtquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ken godzijdank echt heulemaal niemand die zo'n hok heeft.
In het echt dan.quote:
Dementie... Nostalgie..... Dat kun je zo'n opa niet kwalijk nemen.quote:
Oma, inlezenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dementie... Nostalgie..... Dat kun je zo'n opa niet kwalijk nemen.
Ik zie wel welk volk erin rond rijdt. Het een van de weinig auto's die een kutter publiek trekt dan de Kadet GSi / Golf II GTiquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen wonder dat je er dan dus zo'n sjonnie-beeld van hebt.
De zus van mijn beppequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dementie... Nostalgie..... Dat kun je zo'n opa niet kwalijk nemen.
Friese vlag vermoed ik?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb er net weer twee stickers bijgeplakt op mn auto trouwens
True. Maar dat is het volk wat opvalt, mede dankzij hun rijstijl.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zie wel welk volk erin rond rijdt. Het een van de weinig auto's die een kutter publiek trekt dan de Kadet GSi / Golf II GTi
Ze zijn goedkoop, redelijk degelijk, relatief snel, verzekerbaar en roesten niet meteen onder je reet vandaan... zelfs voor een petje is de keus dan niet zo moeilijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zie wel welk volk erin rond rijdt. Het een van de weinig auto's die een kutter publiek trekt dan de Kadet GSi / Golf II GTi
Nouuuuuu..quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ze zijn goedkoop, redelijk degelijk, relatief snel, verzekerbaar en roesten niet meteen onder je reet vandaan... zelfs voor een petje is de keus dan niet zo moeilijk
minder snel dan een opel/ford uit die tijdquote:
Maar onbetaalbaar om te verzekeren......quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ze zijn goedkoop, redelijk degelijk, relatief snel, verzekerbaar en roesten niet meteen onder je reet vandaan... zelfs voor een petje is de keus dan niet zo moeilijk
Nouja, onbetaalbaar. Bijna onmogelijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar onbetaalbaar om te verzekeren......
een originele E30 M3quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil een Golf Type 1 GTieen originele
![]()
Het gaat er niet zo zeer om wat er aan de hand is..quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vertel nou maar gewoon wat er kut aan is, toch niemand die het vraagt.
gevoeles uiten is goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het gaat er niet zo zeer om wat er aan de hand is..
Ik uit mijn gevoelens over deze dag gewoon, mijn excuses daarvoor.
Stap in de 325, ga even lekker raggen over landweggetjes en uitwaaien aan de kustquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het gaat er niet zo zeer om wat er aan de hand is..
Ik uit mijn gevoelens over deze dag gewoon, mijn excuses daarvoor.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |