quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
las iets van kieren en ik dacht dat dat het wasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De motorkap staat open op de foto eh.
En die sticker is er inmiddels al half af, met dank aan mijn nagels.
ga slapen, of heb je teveel koffie op?quote:
quote:
DaD heeft van haar leven nog nooit koffie gezet!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]Dan moet DaD gezet hebben, die van lexxx is niet echt sterk
En je moet natuurlijk niet van mij verwachten dat ik tot 12 kan tellen hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb van m'n leven nog nooit koffie gezet. Ik kan het alleen inschenken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef Paladijn het volgende:
Het was nog te drinken hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En je moet natuurlijk niet van mij verwachten dat ik tot 12 kan tellen he
SOOKKOOO SOKKOOOOOquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
aaaw
[afbeelding]
kom maar even knuffelen.... SOOKKOO SOOOKOOO
Over een wat duurdere Rover natuurlijk, de vulling komt dan vanzelf welquote:
quote:
Nee, de mensen die het "maken" zijn incapabelquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die CRX![]()
Waarom is bij "getjoende" voitures altijd alles scheef, is dat "hip" ofzo?
Dat zou wel het 1 en ander verklaren jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, de mensen die het "maken" zijn incapabel
kruip je weer terug je bed inquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
Zucht. Ik weet nu al dat het vandaag een kutdag gaat worden.
Nee dat inzicht komt pas op het HBOquote:Op woensdag 23 mei 2007 06:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zie er niks scheefs aan.
wie weet moet hij invallen voor iemand andersquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zit nog steeds op mijn bed.
Ik had vandaag extra vrij genomen om naar school te kunnen gaan, waarbij een klasgenoot me zou helpen met iets. Kan die klasgenoot niet. Nu wordt het dus morgen en overmorgen.
En eigenlijk heb/had ik vandaag een afspraak met mijn mentor, maar voor 2 kleine kutvraagjes ga ik niet 3 uur in de auto zitten en 2 euro per uur aan parkeergeld betalen. Maar ik krijg hem niet te pakken, hij heeft 'les' zo zei de mevrouw aan de telefoon, maar dat is heul niet waar.
Je zult ook niet meer worden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
Dus als je HBO gaat doen, ga je dingen zien die er niet zijn. Ben ik even blij dat ik nog maar een simpele MBO'er ben.
Niets van aantrekken, gewoon lekker doen/rijden wat je zelf leuk lijktquote:Op woensdag 23 mei 2007 06:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zie er niks scheefs aan.
Nee als MBO'er zie je dingen niet die er wel zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
Dus als je HBO gaat doen, ga je dingen zien die er niet zijn. Ben ik even blij dat ik nog maar een simpele MBO'er ben.
Sure.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zult ook niet meer worden.
Je kon ook geen betere foto vinden zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, gewoon lekker doen/rijden wat je zelf leuk lijkt
Al ben ik persoonlijk meer een liefhebber van de 'sleeper',
uiterlijk ongewijzigd maar motorisch sterk. K20 ofzo.![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |