Als je écht verslaafd was, had je hier minstens drie spelfouten gemaakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe het niet! Ik heb ze nodig! Ze doen geen kwaad! Ik kan stoppen als ik wil! Ik ben niet verslaafd!
*twitch
*kwijl
Goed topic.quote:
Dat is zijn nieuwe tvp. Heul hip enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
WAT ZEG JE?
Ik vond hem de eerste keer erg leukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is zijn nieuwe tvp. Heul hip enzo.
Bereid je maar vast voor want ik ben van plan er een standaard van te maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vond hem de eerste keer erg leuk.
Van de koequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:01 schreef Chowi het volgende:
Ik ben alweer vergeten waar dat "crème fraîche" vandaan komt. Zulks een Korsakoff alom.
Gelukkig is bier rijk aan vitamine Bquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:01 schreef Chowi het volgende:
Ik ben alweer vergeten waar dat "crème fraîche" vandaan komt. Zulks een Korsakoff alom.
Nee, da's de CH3CH2OHquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:26 schreef mcDavid het volgende:
Ik wist niet dat vitamine B zorgt dat je wat minder sociale remmingen hebt!
Vitamine B zorgt er ook voor dat je wat minder halucineert.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:26 schreef mcDavid het volgende:
Ik wist niet dat vitamine B zorgt dat je wat minder sociale remmingen hebt!
http://www.youtube.com/watch?v=bldCO6786Qsquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:09 schreef Listo het volgende:
Mogge. *insert slaapkopsmiley*
Ik ben op het werk, is het interessant?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=bldCO6786Qs
Ach, als je het geluid hard aan zet is iedereen wakker. SFW overigens, zo ben ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:12 schreef Listo het volgende:
[..]
Ik ben op het werk, is het interessant?
Ik mag niet internetten op het werk, dus ik ga het niet eens proberenquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als je het geluid hard aan zet is iedereen wakker. SFW overigens, zo ben ik
Het is het wakker worden "lied"quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:50 schreef Listo het volgende:
[..]
Ik mag niet internetten op het werk, dus ik ga het niet eens proberen
Alleen dat tweede is minderquote:
Spiderman 3 publiciteitsstunt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:34 schreef JDude het volgende:
Ik heb gister keiveul reptielen en slangen enzo gezien. En zelfs een mega spin op mijn hand gehad
.
Bedrijfsuitje... middag bestond uit 4 mogelijkheden waaronder deze en 's avonds eten en borrelen. Van dat laatste ondervind ik nog steeds de gevolgenquote:
Neen.quote:
Lits.quote:
Munchkin al gekocht?quote:
11quote:
http://bizcardcreator.com/slogan_generator.htmquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:46 schreef SiemeN het volgende:
<insert random one-liner>
Bier will love you forever.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://bizcardcreator.com/slogan_generator.htm
Two beer are better than onequote:
Oui. Ze hadden verschillende versies maar ik ben toch maar gegaan voor Impossible, in het engels uiteraardquote:
Tof.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:14 schreef Listo het volgende:
[..]
Oui. Ze hadden verschillende versies maar ik ben toch maar gegaan voor Impossible, in het engels uiteraard
Kroket built to perfection.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://bizcardcreator.com/slogan_generator.htm
Komt dat uit de bijbel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef ehqo het volgende:
Zij die het geloof verkondigen, verkondigen het kwaad,
de hel bestond nog niet, tot de mens hem heeft gemaakt.
Jup. Maar eerst ga ik vrijdag mer flink inmakenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tof..
Moeten we snel weer spelen dus..
Man makes god so god can make man.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef ehqo het volgende:
Zij die het geloof verkondigen, verkondigen het kwaad,
de hel bestond nog niet, tot de mens hem heeft gemaakt.
De mijne:quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef rompompom het volgende:
De eerste die ik probeerde met m'n username:
rompompom lasts longer.
Misstique, you can't live without it.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
De mijne:
Misstique, something for everyone..
Nieuwe brandstofcel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:32 schreef ehqo het volgende:
"Koolraap blokjes get's you where you're going."
Succes.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:32 schreef Listo het volgende:
[..]
Jup. Maar eerst ga ik vrijdag mer flink inmaken
How fitting.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:34 schreef SiemeN het volgende:
Wrapped up with Misstique.
*aaitquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:03 schreef Neenetje het volgende:
[..]
^^ *Legt koortshoofd op tieks schoot
Lesbische tieners. Heads above the rest.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:42 schreef SiemeN het volgende:
Lesbische tieners.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef Listo het volgende:
"Goedemiddag.. blabla.. waarmee kan ik u helpen?"
"Ja hallo, mijn wachtwoord van internet doet het niet meer"
"Ok, wel wachtwoord gaat het dan om?"
"*zegt wachtwoord*"
"Jamaar waar moet u die invoeren?"
"Nouja, er staat zo gebruikersnaam en dan een balk waar ik het wachtwoord in moet vullen"
-lang verhaal waarin ik probeer uit te zoeken of dit voor zijn email is of wat anders wel-
"Nee meneer u snapt mij niet, ik zet de computer aan en dan moet ik het wachtwoord invullen maar die werkt niet meer"
Ja, dan moet je bij Microsoft wezen
Ik zou er geen geduld voor hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef Listo het volgende:
Je moest eens weten hoeveel noobs ik aan de lijn krijg, echt leuk
Ik ben de rust zelve, behalve als ze gaan lopen schreeuwen. Dan schreeuw ik terug.quote:
Ik had er net ook eenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef Listo het volgende:
Je moest eens weten hoeveel noobs ik aan de lijn krijg, echt leuk
Hey, have you tried Tante Jaantje?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef Listo het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve, behalve als ze gaan lopen schreeuwen. Dan schreeuw ik terug.
Van die breezer-relaties wel ja.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef JDude het volgende:
Vriendin ziet er opeens heel anders uit.
Zijn er serieus mensen die hun vriendin na een halfjaar nog nooit zonder make-up gezien hebben?
Mensen die niet zonder make-up kunnen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef JDude het volgende:
Vriendin ziet er opeens heel anders uit.
Zijn er serieus mensen die hun vriendin na een halfjaar nog nooit zonder make-up gezien hebben?
Je toewijding is fenomenaal.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie nu pas dat je onder een kloon post. Vroeg me af waar alle notes waren gebleven
.
En zo is het maar net.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef mcDavid het volgende:
Hij zit niet naast me hoor, ofzo.
Dat kan ook niet anders, als ik mcD als een puicke gozer beschouw.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:15 schreef Chowi het volgende:
Oshiro, je profileert jezelf nu wel als de mede-pispaal van BeF, hè?
Hij is IRL ongetwijfeld heel anders.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders, als ik mcD als een puicke gozer beschouw.
Absoluut.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders, als ik mcD als een puicke gozer beschouw.
Fag!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:23 schreef mcDavid het volgende:
*opzij kijkt
Oh shit je hebt heul geen tieten.
Ja, er schijnt een heuse community te bestaan die zich buiten de deur afspeelt. Waar playahs en ho's elkaar ontmoeten, zeg maar. Vol met slowchat.quote:
Een soort van Second-life maar dan in het echt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, er schijnt een heuse community te bestaan die zich buiten de deur afspeelt. Waar playahs en ho's elkaar ontmoeten, zeg maar. Vol met slowchat.
*schuift naar rechtsquote:
Ja, Second Life met geur- en aanraakfunctie, zeg maar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een soort van Second-life maar dan in het echt?
Doet me denken aan die reclames rond het EK voetbal in 2000.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Wereldschokkend nieuws.
'Estelle Gullit pint een flesje water.'
Christ.
Is dat duur?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, Second Life met geur- en aanraakfunctie, zeg maar.
Een premium membership kost je wat geld, ja.quote:
Op welke site moet ik me inschrijven?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:37 schreef Chowi het volgende:
Hier is trouwens een impressie van die IRL-community.
[afbeelding]
www.getalife.comquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Op welke site moet ik me inschrijven?
Wat een grafjosti'squote:Op woensdag 23 mei 2007 14:37 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Precies. Vind je 't ook niet merkwaardig dat het grootste deel van de "Ads by Google"-links iets met TV te maken hebben?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er is alleen een search functie..
Ja dank je wel nu kijkt het hele lokaal me aan omdat ik een lachstuip had.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:37 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Whehehe. Heeft iemand er niet toevallig een filmpje van gemaakt? Zo ja, zet 'm op YouTube!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja dank je wel nu kijkt het hele lokaal me aan omdat ik een lachstuip had.
Je kunt in ieder geval alvast een echte vrouw aanvragen op http://www.rentawife.be/quote:
Ow. Ze hebben 'm weggehaald.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval alvast een echte vrouw aanvragen op http://www.rentawife.be/
Schopje SOG.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:40 schreef Stofje het volgende:
Godver, ik heb vandaag al 4 pagina's aan m'n scriptie toegevoegd! Wat een vruchtbare dag! Wat ik nu absoluut níet zou moeten doen, is gaan FOK!ken!
jep, hier: http://www.youtube.com/watch?v=tLzk9aakBK0&eurl=quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehehe. Heeft iemand er niet toevallig een filmpje van gemaakt? Zo ja, zet 'm op YouTube!
Volgende bestemming al bekend?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef Neenetje het volgende:
Zo.. project af en kamer opgezegd..
Ik rond mijn leven hier af..
Ik las verdomme weer 'Tubgirl'.quote:
Ah tof, dan kan ik elke dag zwaaien.quote:
Mooi anagram, wel.quote:
Jup.. Maar ik ben aan het kijken naar kamers in Tilburg of Den Bosch.. (of als ik een geweldige tegenkom Breda).. Dus je zult nog even moeten wachten voor een goeie uitslag op dat punt.quote:
Ik wilde er niets over zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:53 schreef Misstique het volgende:
2 BeFfers in 1 huis, dat gaat nooit goed..
Dat zou voor mij al het omslagpunt zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:54 schreef JDude het volgende:
+ Je hebt je eigen keuken en badkamer
Tja.. die laatste paar punten, vooral de tyfuslelijke muur, de inschrijving en het pauperstelletje zijn wat minder. De rest kinkt tof. Hoewel.. het mogelijk krijgen van huursubsidie zegt mij op een of andere manier dat het lichtelijk boven mijn budget ligtquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:54 schreef JDude het volgende:
+ Immer toffe directe buren
- Pauper stelletje op dezelfde verdieping dat circa 1x/maand knallende ruzie maakt tot vier uur 's nachts
+ Je hebt je eigen keuken en badkamer
- De vorige bewoners hebben de muren in een tyfuslelijke felrode kleur achtergelaten
+ 5 min. fietsen naar centrum, 10 min. naar centrum/station (in mijn tempo that is)
+ of als het regent 10x/uur bus naar station
+ Je kunt huursubsidie krijgen als je niet te veul verdient
+ Ik heb eindelijk eens buren aan die kant die geen pauper-urban muziek draaien
- Je moet er waarschijnlijk voor ingeschreven staan bij de woningstichting
Dat laatste.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:58 schreef Stofje het volgende:
KLOP KLOP KLOP! "ZET DIE TERING DAMIEN RICE EENS AF, HET IS 9 UUR 'S AVONDS, N00B! EN KLOP KLOP KLOP, KUN JE TEGEN DIE TYFUS CLUMSY CLOWN ZEGGEN DAT ZE MOET OPHOUDEN MET SCHETEN LATEN?"
Amsterdam komt maar naar mij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Hufters.
Neh, ik ga er shoppen en naar de Lushquote:
Lush is toch die winkel met overprijsde zeeptroep enzo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, ik ga er shoppen en naar de Lush. En aangezien ik overwegend mannelijke vrienden heb die nog niet dood gevonden zouden willen worden daar ga ik alleen
.
Inderdaadquote:
Neehee, niet multiple sclerosis.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:24 schreef Chowi het volgende:
MS.
Mers Scheten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:24 schreef Chowi het volgende:
MS.
Neen.quote:
Ook de zevende.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]
Dit was de tweede hit bij de afbeeldingen, toen ik zocht op 'druipende kut'.
Klinkt logisch.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:54 schreef Stofje het volgende:
Misschien moet ik op de titel van dat schilderij zoeken, om een fatsoenlijke, druipende kut te zien.
Nee, ik heb wel wat recensies gelezen, die waren vrij positief. Ach, ik kijk welquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:03 schreef SiemeN het volgende:
PES al gechecked, Stof?
Voolgens mij krijg je er pas een goed idee van als je het ook speelt, hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel wat recensies gelezen, die waren vrij positief. Ach, ik kijk wel.
Mja, maar er zijn zo weinig winkels, waar je zo'n spelletje kan spelen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voolgens mij krijg je er pas een goed idee van als je het ook speelt, hoor.
Door hem verdiende Milan het wel, wat een dráák van een wedstrijd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:31 schreef SiemeN het volgende:
Inzaghi. Hond.
Blijf je de volgende keer van de pilletjes af, honnepon?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef mcDavid het volgende:ZING IK AJAJIPIEJIPIE AJAJEE WE LOPEN OP HET STRAND EN DANSEN PLOTSKLAP HAND IN HAND, ZING IK AJAJIPIE JIPIE AJAJEE EN ONZE STEM WEERKLINKT OVER DE BOMEN!!! ZING IK AJAJIPIEIPIE AJAJEEE!!
Dat kan ik beamen, scotty.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Door hem verdiende Milan het wel, wat een dráák van een wedstrijd.!
Hoi andersdenkende.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Blijf je de volgende keer van de pilletjes af, honnepon?
Heb je me geblockt ofzo? Ik dacht dat we altijd zo op gelijke golflengte zaten.quote:
Nee, gekkie. Ik ben weg van MSNquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heb je me geblockt ofzo? Ik dacht dat we altijd zo op gelijke golflengte zaten.
Je zou die smiley vaker moeten gebruiken, hij is tof. Hoe dan ook, als we werkelijk over álles hetzelfde zouden denken, zou het gewoon psycho zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, gekkie. Ik ben weg van MSN! Maar muzikaal zijn we andersdenkend, cool huh.
(Tevens eerste keer in m'n FOK!-bestaan dat ik deze smiley gebruik).
Ik heb alleen maar 2 biertjes op!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Blijf je de volgende keer van de pilletjes af, honnepon?
Ik ga lekker na bed. Morgen mijn vijf-na-laatste dag in Antwerpen. Volgende week vrijdag op 1 juni begin ik in Rotterdam! Woehoe!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je zou die smiley vaker moeten gebruiken, hij is tof. Hoe dan ook, als we werkelijk over álles hetzelfde zouden denken, zou het gewoon psycho zijn.
Ik ga een puikende documentaire kijken met bierCointreau!,
.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga lekker na bed. Morgen mijn vijf-na-laatste dag in Antwerpen. Volgende week vrijdag op 1 juni begin ik in Rotterdam! Woehoe!!
sja, zo heb ik weer hélemaal niets met drente.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:40 schreef Chowi het volgende:
Ik heb niets met Zuid-Holland. Hé-le-maal niets.
Je spelt het zelfs fout.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sja, zo heb ik weer hélemaal niets met drente.
Dat zuigt paardepiemels.quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:38 schreef SiemeN het volgende:
En voor de derde ochtend op rij uit m'n bed gebeld voor die tyfus software!.
Replace user, press any key when ready.quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:38 schreef SiemeN het volgende:
En voor de derde ochtend op rij uit m'n bed gebeld voor die tyfus software!.
Dat heb ik met sociale activiteiten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:40 schreef Chowi het volgende:
Ik heb niets met Zuid-Holland. Hé-le-maal niets.
Ja, maar daar kun je tenminste nog omheen.quote:
Toch denk ik dat-ie morgen in de Stairway staat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je tenminste nog omheen.
Niet waar! Niet helemaal in ieder geval.quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar daar kun je tenminste nog omheen.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Toch denk ik dat-ie morgen in de Stairway staat.
Maar het is makkelijker dan om Zuid-Holland heen kunnen. Sja, je kunt beiden natuurlijk makkelijk vermijden door een kluizenaarsbestaan te leven, maar dan kun je niet werken en zijn er geen inkomsten. Ik weet het niet. Ik vind dit trouwens maar een zinloze discussie. Zeg gewoon "Ja, Chowi, je hebt gelijk." en dan zijn we weer klaar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet waar! Niet helemaal in ieder geval.
Onzin! Echt, je weet niet waar je over práát!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar het is makkelijker dan om Zuid-Holland heen kunnen. Sja, je kunt beiden natuurlijk makkelijk vermijden door een kluizenaarsbestaan te leven, maar dan kun je niet werken en zijn er geen inkomsten. Ik weet het niet. Ik vind dit trouwens maar een zinloze discussie. Zeg gewoon "Ja, Chowi, je hebt gelijk." en dan zijn we weer klaar.
quote:
Ohja, dat. Ik ben er niet, denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:06 schreef Stofje het volgende:
Stairway, morgen.
Diep in je hart wéét je dat ik gelijk heb. Ga je ook naar die meet trouwens?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Onzin! Echt, je weet niet waar je over práát!
In het kader van 'Bier, goed." ga ik wel even kijken denk ik. Inderdaad. Zeker ende vascht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Diep in je hart wéét je dat ik gelijk heb. Ga je ook naar die meet trouwens?.
Je moet gewoon zoveel zuipen dat je je er niets meer van kan herinneren, dan denk je: "het was vast tof want ik was er.".quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:10 schreef Stofje het volgende:
Nee, ik heb geen enkele seconde overwogen om te gaan. De vorige keer vond ik het zwaar tegenvallen, eigenlijk was alleen de eerste meet leuk, daarna werd het minder en minder.
No wayquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:06 schreef Stofje het volgende:
Stairway, morgen.
Hm, wanneer iemand me vráágt overweeg ik het altijd even. Maar het is de datum die niet uitkomt plus het feit dat ik geen zin heb. Dus ja, ik ga!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:10 schreef Stofje het volgende:
Nee, ik heb geen enkele seconde overwogen om te gaan. De vorige keer vond ik het zwaar tegenvallen, eigenlijk was alleen de eerste meet leuk, daarna werd het minder en minder.
Ik heb nog wel overwogen om te gaan, tot ik de lijst met komers zagquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:10 schreef Stofje het volgende:
Ik weet het wel zeker. Het is m'n afscheidsweekendje van Antwerpen.quote:
Iet ies aai! Leclerc!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:09 schreef Misstique het volgende:
Goodmeurnin'.
Dan nog eens iets hè. Hoe weet jij die foto's altijd te ontwijken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
In het kader van 'Bier, goed." ga ik wel even kijken denk ik. Inderdaad. Zeker ende vascht.
Ik hoop dat er nog een verborgen komerslijst is. En anders ben ik zo weer weg: bier genoeg in de rest van Utrecht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef Listo het volgende:
[..]
Ik heb nog wel overwogen om te gaan, tot ik de lijst met komers zag
Mijn glimmende voorhoofd zorgt er voor dat foto's met mij er op immer mislukken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan nog eens iets hè. Hoe weet jij die foto's altijd te ontwijken?
Dat pootje.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn glimmende voorhoofd zorgt er voor dat foto's met mij er op immer mislukken.
Morgen! In de Stairway!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:15 schreef Stofje het volgende:
Chow! Q! Wanneer gaan we weer minimeeten?
Erkenning. Eindelijk.quote:
Ik moest giechelen.quote:
En als ze nou geen flitser gebruiken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn glimmende voorhoofd zorgt er voor dat foto's met mij er op immer mislukken.
Soon?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:15 schreef Stofje het volgende:
Ah. Okay. Heb je nog een voorkeur waaraan? U vraagt, wij draaien.quote:
Ik vind het altijd schattig als labiele meisjes alles slikken (quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah. Okay. Heb je nog een voorkeur waaraan? U vraagt, wij draaien.
Hoe vaak op een dag doe je dat nou?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd schattig als labiele meisjes alles slikken () wat ik zeg dat ze moeten slikken.
Ja, maar ik ben alleen labiel op gelegenheid hè, vergeet dat niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd schattig als labiele meisjes alles slikken () wat ik zeg dat ze moeten slikken.
's Morgens ga ik chatten op TMF.nl, 's middags heb ik dan 5 of 6 meisjes op MSN, 's avonds heb ik er met 4 afgesproken, 's nachts zijn ze hartstikke dood en de volgende ochtend heb ik keuze uit nóg eens 5 of 6 meisjes op MSN.quote:
Voor mij eigenlijk wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:18 schreef Q. het volgende:
Utrecht is niet zo ganz heel ver weg voor mij. In principe. En theorie.
Poepen in bed is tof?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:19 schreef Stofje het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat ik nu nog aan het nagenieten ben van de heerlijke nacht die ik gehad heb. Neehee, geen seks, ik heb gewoon erg lekker en goed geslapen. Jammer van die vlek halverwege m'n bed nu.
Hey, ik ken jou toch ook van de TMF-chat? Waarom ben ik nog niet dood?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
's Morgens ga ik chatten op TMF.nl, 's middags heb ik dan 5 of 6 meisjes op MSN, 's avonds heb ik er met 4 afgesproken, 's nachts zijn ze hartstikke dood en de volgende ochtend heb ik keuze uit nóg eens 5 of 6 meisjes op MSN.
Niet gezien idd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Maar jij was weer completely absorbed door dat kitten..
Die was tof. Vorig jaar. Of twee jaar geleden, ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:15 schreef Stofje het volgende:
http://free-codecs.com/download/Real_Alternative.htmquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:23 schreef Stofje het volgende:.
Op 3voor12.vpro.nl heb je realplayer nodig. Dus ik installeer dat kreng met tegenzin. Is álles aangevinkt hè. Eerst vraagt ie of ie het kreng zal adden op m'n bureaublad en dat soort zooi. Vervolgens staat ook de Google Toolbar aangevinkt en last but not least: Je móét je aanmelden met een emailadres en alles daaronder staat aangevinkt: Updates melden, nieuwsbrief, etc etc. Echt, walgelijk! Ah! Ieuw! Oeh! Ah!
De rebel in mij is niet te stoppen.quote:
Ik was toen verlegen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Die was tof. Vorig jaar. Of twee jaar geleden, ik weet het niet meer.
Ja!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik was toen verlegen.
Zoals wel vaker..
Ik had al een uur met Stof in de Interliner gekeuveld. En Q. is in het echt ook niet zo eng. Dus het viel nochtans mee. Jij was wel wat stilletjes, jaquote:
Psst. Pas maar op, want ik heb wél alles geobserveerd die avond.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja!. Q en JDude en ik waren druk in gesprek en er zat een klein meisje bij dat niks zei en niks durfde en heel stiekem aan 'r bier zat te nippen en niks zei en niks durfde hahahaha.
Ja, wie koos dan ook De Beurs uit om bier te drinken? Ja, daar komen jonge meisjes ja en ja, die vind ik móói.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Psst. Pas maar op, want ik heb wél alles geobserveerd die avond.
Oóóóóóóóóóh, dat valt keihard mee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
's Morgens ga ik chatten op TMF.nl, 's middags heb ik dan 5 of 6 meisjes op MSN, 's avonds heb ik er met 4 afgesproken, 's nachts zijn ze hartstikke dood en de volgende ochtend heb ik keuze uit nóg eens 5 of 6 meisjes op MSN.
Iemand mooi vinden is één ding, maar om ze dan gelijk de toiletten in te sleuren, hun korte rokje los te knopen en meteen keihard je lusten erop te botvieren (en dat zonder zelfs maar een woord gewisseld te hebben), dát vind ik weer andere zaken. Ze liep nota bene nog aan de hand van haar moeder.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, wie koos dan ook De Beurs uit om bier te drinken? Ja, daar komen jonge meisjes ja en ja, die vind ik móói.
Oké dan hebben we het ook nog even over jouw verjaardag alwaar we zoeen schattige voicemail voor Chowi hebben ingebruld.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:30 schreef rompompom het volgende:
Incrowd topic.!!!{}#{{@@|!111&&"'!"çàé!!
Dat die moeder die hand ook bij de gangbang niet los wilde laten vond ik inderdaad ook matig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze liep nota bene nog aan de hand van haar moeder.
Whehe, die weet ik nog. Het pils vloeide écht rijkelijk destijds, hè?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Oké dan hebben we het ook nog even over jouw verjaardag alwaar we zoeen schattige voicemail voor Chowi hebben ingebruld.
Watvoor sterkte heb je? Je mag de mijne wel lenen, ik heb ze voor vandaag toch niet nodig. Want ik ga alleen maar blowen in een parkje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:34 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben m'n bril vergeten.
Links +1, rechts +3,25. Moet je wel even langs Hoofddorp.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Watvoor sterkte heb je? Je mag de mijne wel lenen, ik heb ze voor vandaag toch niet nodig. Want ik ga alleen maar blowen in een parkje.
Ik weet de helft van m'n eigen verjaardag niet meer. Het was tof.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe, die weet ik nog. Het pils vloeide écht rijkelijk destijds, hè?
datquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:30 schreef rompompom het volgende:
Incrowd topic.!!!{}#{{@@|!111&&"'!"çàé!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |