Ik leen je tvp even.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Zó!
Bevrucht dan maar?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kon niet kiezen tussen een gebakken of gekookt ei.
Big fat PWN naar je "collega".quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:11 schreef SiemeN het volgende:
Manager: hoe bevalt je systeem met 4 monitoren?
Siemen: Prima. Werkt prettig!
Collega: Hij zit al de hele ochtend Flight Simulator te spelen en te internetten. Hij klikt net alles weg omdat jij er aan kwam.
Manager: Ach, je doet maar. Als je werk maar af is.
Wat heeft waterleidingbedrijf Noord-Holland (Puur Water en Natuur) er mee te maken?quote:
Niets McD, nietsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wat heeft waterleidingbedrijf Noord-Holland (Puur Water en Natuur) er mee te maken?
Dit was een gebbetje in de categorie:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef SiemeN het volgende:
Wat heeft waterleidingbedrijf Noord-Holland (Puur Water en Natuur) er mee te maken?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef JDude het volgende:
Bevrucht dan maar?
Ik zou per ongeluk een bak gloeiend hete koffie over em heen gooien.quote:
Ah. Leesvoer. Dank je.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou jongens, Re heeft zich weer ergens in vastgebeten hoor.
OP altijd editten.
Geil. Pics?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een nieuwe broek.
Kom eens hier met je bolletje, dan zal ik eens kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:53 schreef SiemeN het volgende:
Heb ik soms blonde krullen?
Mn collega wel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:50 schreef Neenetje het volgende:
Zo.. Een goeie 's middags.
Nee tiek, je mag SiemeN niet ophangen.
Dat wel.quote:
Ach ja, je moet wat..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:04 schreef Misstique het volgende:
Ik was al verbaast je hier te zien.
En dan wel onder een kloon, zodat je niet hoeft te modden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:02 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat wel.
Ik wil naar huis..![]()
Er is op het moment even geen werk voor me "ga maar even wat leuks doen"
Okidokie.. *fok opstart.
Juist.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan wel onder een kloon, zodat je niet hoeft te modden.[afbeelding].
c! Ouwe reus!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef cerror het volgende:
Potdikkie.
Het is briljant, het valt me ook op. Dit is nauwelijks meer een discussie-topic of een SC-topic, maar het gaat meestal om onelinersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Neenetje het volgende:
Gaat het hier tegenwoordig altijd zo?
Dat mensen een willekeurige zin neerplempen en dat er dan niemand op reageert en dan weer eens een willekeurige zin erbij?![]()
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Neenetje het volgende:
Dat mensen een willekeurige zin neerplempen en dat er dan niemand op reageert en dan weer eens een willekeurige zin erbij?![]()
Het viel me al eerder op.. in vorige topics..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is briljant, het valt me ook op. Dit is nauwelijks meer een discussie-topic of een SC-topic, maar het gaat meestal om oneliners.
Da's voornamelijk mcD, in een wanhopige poging tot aandacht trekken. Er is dus niks veranderd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Neenetje het volgende:
Goede (on-topic) binnenkomer!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:27 schreef Listo het volgende:
Zevenaar is een dorp van lichte zeden.
* Janetje aait rompompom over hoofdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's voornamelijk mcD, in een wanhopige poging tot aandacht trekken. Er is dus niks veranderd.
Precies. Alleen de methode is wat aangepast. (bij gebrek aan Janetjes)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's voornamelijk mcD, in een wanhopige poging tot aandacht trekken. Er is dus niks veranderd.
Het vorige topic is dan toch wel een pareltje met een nostalgische conversatie over school/eindexamen! Inclusief inhoudelijke posts!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het viel me al eerder op.. in vorige topics..
Vandaar dat ik niet meer zoveel meepostte eigenlijk.. maar k hoopte dat het 'een fase' was..
* Ikbenweereventerugnetje aait mcD over bolletjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies. Alleen de methode is wat aangepast. (bij gebrek aan Janetjes)
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het vorige topic is dan toch wel een pareltje met een nostalgische conversatie over school/eindexamen! Inclusief inhoudelijke posts!
Neuken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
* Ikbenweereventerugnetje aait mcD over bolletje
waar háál je ze vandaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:35 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik eet nog liever 2 kilo inkvisringen gemarineerd in mijn eigen urine!
Zo goed? ^^
Deel 5 op de PC, deel 6 op de 360. Hoezo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef Stofje het volgende:
Oh, Siemen, Siemen, Siemen! Heb jij Pro Evolution Soccer op de PC?
Begrijpelijk. Waar zit je dit keer eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:32 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee![]()
Ik ben een beetje druk op stage, dus ik lees ook nauwelijks meer mee.
Nou.. volgens mij heeft het iets te maken met een grote frituurpanpan, veel dooie inkvissen in beslag, gemarineerd in het product van mijn overmatig vochtgebruik.quote:
Roermond.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Waar zit je dit keer eigenlijk?
Ik heb Fifa 2007 gedownload een paar maanden geleden, maar ik vind 'm, net als 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998 én 1997 'zozo'. Ik vind dat het na 11 jaar wel eens tijd wordt om eens te kijken of PES goed isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Deel 5 op de PC, deel 6 op de 360. Hoezo?
Ik moest echt heel hard lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:29 schreef Listo het volgende:
Galvaniseren is turks voor iemand insmeren met halvarine.
Ouch.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!
Da's een stuk dichterbij dan vorige keer. Het is zelfs dichter bij de normale wereld t.o.v. je normale plek!quote:
Dat zei ik ook al ja..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's een stuk dichterbij dan vorige keer. Het is zelfs dichter bij de normale wereld t.o.v. je normale plek!
Nu nog een foto van je eigen urine dan ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:41 schreef Neenetje het volgende:
Inktvisringen..
gefrituurd:
[afbeelding]
ongefrituurd:
[afbeelding]
Heh, jakkie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nu nog een foto van je eigen urine dan ben ik tevreden.
Hùùùù, "ongefrituurd"!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:41 schreef Neenetje het volgende:
Inktvisringen..
gefrituurd:
[afbeelding]
ongefrituurd:
[afbeelding]
Tja. Het standaard verhaal hè. Fifa is grafisch stukken beter. PES (ook deel 6) valt grafisch echt heel erg tegen, maar de gameplay is fantastisch. Het is zó veel beter dan Fifa wat dat betreft. Alleen wel spijtig dat Huntelaar een lichtblonde knul is en de stadions volhangen met spandoeken met teksten als "who ate all the pies?".quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb Fifa 2007 gedownload een paar maanden geleden, maar ik vind 'm, net als 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998 én 1997 'zozo'. Ik vind dat het na 11 jaar wel eens tijd wordt om eens te kijken of PES goed is.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al ja..
Toen kwam ik erachter dat m'n baas toch wel een echte limburger is.
Dit is weer zo'n pareltje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:44 schreef Misstique het volgende:
Duitse klanten die voor je buigen zijn grappig.
Gewoon vragen ob sie etwas verloren haben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:44 schreef Misstique het volgende:
Duitse klanten die voor je buigen zijn grappig.
Neh.. hij kon er ergens ook wel om lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:45 schreef rompompom het volgende:
[..]! Vervolgens zei je: "OK, dit gesprek beginnen we even opnieuw!"?
.
Niet voor je 'm naar me uplooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen.
Overigens twijfel ik of ik Heroes al zal gaan kijken.
Ik zie een gat in de markt! En ook nog eens een goede methode om rubber te recyclen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ze zijn tamelijk ranzig.
Zo taai alsof je een fietsband probeert te verorberen.
Eerst die van The Police.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef cerror het volgende:
Hey MissTique, welk nummer moet eerst? Die van madonna of die van the police?
Da's érg grappig als dat laatste woord op z'n Nederlands leest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Tja. Het standaard verhaal hè. Fifa is grafisch stukken beter. PES (ook deel 6) valt grafisch echt heel erg tegen, maar de gameplay is fantastisch. Het is zó veel beter dan Fifa wat dat betreft. Alleen wel spijtig dat Huntelaar een lichtblonde knul is en de stadions volhangen met spandoeken met teksten als "who ate all the pies?".
Ja, dat heb je ook als die uit de frituur niet zo heul vers zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ze zijn tamelijk ranzig.
Zo taai alsof je een fietsband probeert te verorberen.
Hmm.. ach, en als die op zijn, zijn er altijd nog andere ronde rubberen voorwerpen die te recyclen zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt! En ook nog eens een goede methode om rubber te recyclen!
En dan stopt Hansje z'n vingertjes in het gaatje?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:46 schreef Listo het volgende:
"Oh Zeeuws meisje, kom jij maar eens even hier! Dan smeren wij jou in met ECHTE boter!
En dan kun je, wat ons betreft, VAN DE DIJK AF GLIJDEN!!"
Ik had het over die uit de frituurquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:46 schreef rompompom het volgende:
Ja, dat heb je ook als die uit de frituur niet zo heul vers zijn..
En af en toe iemand die 'stervendehoerenkankerkachel' er tussendoor roept.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eerst die van The Police..
Kun je ze trouwens ook een beetje door elkaar laten lopen?. Als in eerst een couplet Police, dan refrein Madonna, und so weiter?
Neuh, dat is niet echt nodig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:48 schreef Blight het volgende:
[..]
En af en toe iemand die 'stervendehoerenkankerkachel' er tussendoor roept.
Dat vraag ik me ook al maanden af.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:50 schreef Listo het volgende:
Wie is Blight?
Oh, die zijn best goed te eten, als ze dus vers zijn. Vrij standaard bij tapas, die dingen.quote:
Ik word melig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:48 schreef Blight het volgende:
[..]
En af en toe iemand die 'stervendehoerenkankerkachel' er tussendoor roept.
Oh ik ben niet de enige die twijfelt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:50 schreef Listo het volgende:
Wie is Blight?
Die zijn gruwelijk lekker!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, die zijn best goed te eten, als ze dus vers zijn. Vrij standaard bij tapas, die dingen.
Sgoed, ff kijken of ik ergens op kom.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:52 schreef Listo het volgende:
Ja poepje, kijk hem dan maar upload hem tegelijk even
Nou mer.. maak het niet zo makkelijk..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sgoed, ff kijken of ik ergens op kom.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:54 schreef Listo het volgende:
Ik zie geen icons en PI's, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het een algemeen bekende kloon was die ik gewoon niet herkende voor de verandering
Was die optie er maarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En dat je ze zelf niet ziet betekent niet dat je ze niet hoeft te gebruiken! [afbeelding]
Text only, gosert.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoezo niet?
En dat je ze zelf niet ziet betekent niet dat je ze niet hoeft te gebruiken! [afbeelding]
Het ís een bekende kloon.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:54 schreef Listo het volgende:
Ik zie geen icons en PI's, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het een algemeen bekende kloon was die ik gewoon niet herkende voor de verandering
Ik bedoelde meer van dat iedereen weet welke incrowd-BeFfer het is. Zo'n algemeen herkenbare cerror/BS/roupouque kloon ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Text only, gosert.
[..]
Het ís een bekende kloon.!
Zonder. Puur natuur.quote:
waarom moet je op je werk in hemelsnaam op text only?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:56 schreef Listo het volgende:
Werk. Text-fucking-only. En ja, dat is de zoveelste keer dat ik erover zeur maar het is irritant
Wrong.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef Neenetje het volgende:
ik gok op chowi of BS.
*gooit ijskastquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef boem-dikkie het volgende:
De link maakte ik door SiemeN zijn email adres en de username Blight
Wie is die blinde?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef Neenetje het volgende:
Neenetje.
Geen woord erover in dit topic.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben Heroes kijken! Ha!
Ik snap niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:05 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik had m'n naam nodig om mee te quoten.
Ik weet niet wie je bedoelt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:08 schreef Blight het volgende:
En verder wat die dikke zegt.
Haal je ander kloon es tevoorschijn?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:06 schreef Blight het volgende:
Prfft. Dít is niet mijn kloon. Dit is mijn dode account.
Welke van de [astronomisch getal]?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Haal je ander kloon es tevoorschijn?.
Jouw huis behelst heel Delft?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef mcDavid het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat c_c bij mij ingetrokken is?
Ik denk niet dat ze op EdgarDavids doelt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welke van de [astronomisch getal]?.
Hij weet wel welke ik bedoel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welke van de [astronomisch getal]?.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ok, het is officieel.
Je bent niet handig.
Boem-dikkie. Toegegeven, het was niet echt een duidelijke benaming.quote:
Graag gedaan.quote:
Dat scheelt me een flinke reistijd!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:12 schreef Neenetje het volgende:
Wisten jullie al dat ik (als ik word aangenomen op de school) naar Tilburg ga verhuizen.
Ja? Nou ja. Mooi.
Dat idee had ik ook al, maar je weet het nooit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze op EdgarDavids doelt.
Ik mag niet op internet, officieel, en de t_o lijkt wel wat op een van de sites die ik voor werk moet gebruiken, en valt sowieso wat minder op.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom moet je op je werk in hemelsnaam op text only?
En ik dacht dat je in text only wel PI's zag
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Boem-dikkie. Toegegeven, het was niet echt een duidelijke benaming.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ok, het is officieel.
Je bent niet handig.
Naast Edgar blijven er nog een stuk of 6 over. Het valt best mee dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef rompompom het volgende:
Dat idee had ik ook al, maar je weet het nooit..
Wel allemaal herkenbaar, dus dat is makkelijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Naast Edgar blijven er nog een stuk of 6 over. Het valt best mee dus.
Je weet welke ik bedoel toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Naast Edgar blijven er nog een stuk of 6 over. Het valt best mee dus.
D'oh.quote:
Als ik het wachtwoord nog wist zou ik Misschiennetje hier een flauw grapje laten maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat ben je positief voor Neenetje..
Och. Één pot nat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, hier is duh op z'n plek. D'oh is voor na het (zelf) begaan van een stommiteit.
* Neenetje mept rompompom tegen hoofd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, hier is duh op z'n plek. D'oh is voor na het (zelf) begaan van een stommiteit.
is het wachtwoord niet "wellicht"? Dat zou ik hebben gekozen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:18 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Als ik het wachtwoord nog wist zou ik Misschiennetje hier een flauw grapje laten maken.
Nee.. het is een variatie op m'n vaste wachtwoord..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
is het wachtwoord niet "wellicht"? Dat zou ik hebben gekozen..
Ik tover 'm later nog wel even tevoorschijn. Geen zin om weer te switchen.quote:
Pas maar op, anders haal ik die ene kloon van stal. Díe is pas vervelend.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:19 schreef Neenetje het volgende:
[..]
* Neenetje mept rompompom tegen hoofd.
Doe niet zo vervelend tegen die jongen.
Viswijfje?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pas maar op, anders haal ik die ene kloon van stal. Díe is pas vervelend.!
Waag het niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pas maar op, anders haal ik die ene kloon van stal. Díe is pas vervelend.!
Okay.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik tover 'm later nog wel even tevoorschijn. Geen zin om weer te switchen.
Ik moest even switchen nu. De plicht riep.quote:
Tot hoe laat moet je normaal doorgaan dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:27 schreef Neenetje het volgende:
Ik hoop dat ze snel zeggen dat ik maar naar huis moet gaan
9-5quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je normaal doorgaan dan?
Dan log je Blight toch in op IE?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:28 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik moest even switchen nu. De plicht riep.
Och, lukt zo ook wel.quote:
Vertel dat aan die dikke hier op het werk die altijd telaat komt.quote:
My thoughts exactly.quote:
Dan kan je er beter "Vasten kent geen tijd" van maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:53 schreef Listo het volgende:
[..]
Vertel dat aan die dikke hier op het werk die altijd telaat komt.
Naja ik strompel hier om kwart over negen binnen zo'n beetje iedere morgen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
My thoughts exactly.. Die van mij zijn en (hopelijk) blijven wat flexibeler.
Niks zeggen! Tenzij spoiler tags!quote:
Ik begin rond achten en ga rond vieren weg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Naja ik strompel hier om kwart over negen binnen zo'n beetje iedere morgen..
Dan vertrek ik natuurlijk ook een kwartier later.. maar het gaat om het idee.
Ik zit nog steeds bij episode 11, heb ik veel gemist? Loont het om iig tot de finale te kijken?quote:
Hmm.. ik ga kwart voor acht de deur pas uit..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niks zeggen! Tenzij spoiler tags!
[..]
Ik begin rond achten en ga rond vieren weg.
Ik vind het wel prettig, eerder beginnen en eerder klaar. Maar met jouw nachtritme is jouw optie waarschijnlijk beter.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:03 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hmm.. ik ga kwart voor acht de deur pas uit..
Nou ja, je moet sowieso verder kijken natuurlijk. Ik ben gewoon niet zo snel tevreden. Denk ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds bij episode 11, heb ik veel gemist? Loont het om iig tot de finale te kijken?
Zeg íets!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, je moet sowieso verder kijken natuurlijk. Ik ben gewoon niet zo snel tevreden. Denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het gewoon wat tamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Selecteer de tekst jongen. Je kan het..!quote:
Ik lig iedere dag braaf om half 11 in bed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig, eerder beginnen en eerder klaar. Maar met jouw nachtritme is jouw optie waarschijnlijk beter..
Slaap je dan ook echt? Jij?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik lig iedere dag braaf om half 11 in bed.
Tsja, voor vertalingen moet je bij iemand anders zijn...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding]
Stomme buitenlandse programma's.
Ik kon laatst iemand echt wel vermoorden toen hij doodleuk een deel van de cliffhanger van iets spoilerde.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was geen schokkende info inderdaad, maar je hebt gevoelige typjes..
Wat doe jij met Dago?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding]
Stomme buitenlandse programma's.
HA! Betrapt! Ik zag dat icoontje meteen!quote:
Heul gemeen ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:23 schreef SiemeN het volgende:
Dat was kei opzettelijk, dat icoontje nog nét zo half in beeld.
Klinkt een beetje als een samenraapsel van Secret Window en aspecten van Lost.quote:Wanneer Agatha het boek 'The Number 23' koopt voor de verjaardag van haar man, Walter Sparrow (Jim Carrey), raakt hij hierdoor helemaal geobsedeerd. Wat eerst een onschuldig cadeau lijkt, verandert al snel in een regelrechte nachtmerrie. Hoe meer Walter leest, hoe meer gelijkenissen hij vindt met zijn eigen leven. Hij wordt als het ware achtervolgd door het cijfer 23. Samen met zijn vrouw en zoon Robin besluit hij het mysterie te ontrafelen met een onthutsende waarheid tot gevolg.
De thriller 'The Number 23' is - toeval of niet - de 23e speelfilm die Joel Schumacher geregisseerd heeft. Dit is niet de enige overeenkomst met het ogenschijnlijk magische nummer. Zo hebben de namen van hoofdrolspeler Jim Carrey, en Joel Schumacher samen 23 letters, wat ook het geval is met Jim Carrey en tegenspeelster Virginia Madsen. Madsens rol zou eerst naar Elisabeth Shue gaan, maar die had te weinig letters in haar naam en was bovendien zwanger. Talloze details in de film verwijzen ook naar nummer 23 (zoals de optelsommen van huisnummers en nummerborden) en als klap op de vuurpijl werd ervoor gezorgd dat de film op 23 februari 2007 zijn Amerikaanse première beleefde.
Ssst.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:23 schreef SiemeN het volgende:
Dat was kei opzettelijk, dat icoontje nog nét zo half in beeld.
Lijkt me ook wel aardig. Is die Madsen een dochter of familielied van Michael Madsen of kraam ik dan onzin uit?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een samenraapsel van Secret Window en aspecten van Lost.
Ben benieuwd, ga er zo heen.
Ik heb het plaatje even geëxtrudeerd met de nieuwste technologie op het gebied van digital image-extending!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
HA! Betrapt! Ik zag dat icoontje meteen!.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje even geëxtrudeerd met de nieuwste technologie op het gebied van digital image-extending!
[afbeelding]
Je bent een heldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Bioscoop, dag!
Beeb, Heroes staat in je downloadmap.
Dat is anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
moar als jij met siemen de bezemkast in duikt mag het wel?
Juist, heel goed punt.quote:
Gewoon door blijven gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:55 schreef Listo het volgende:
Yes. Weer net geen eerste geworden voor de woningen waar ik op had gereageerd
Tabee!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:36 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Mwah soms..
En nu.. "Janet, ga maar naar huis."
Zo hoor ik het graag.
Tot later luitjes.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje even geëxtrudeerd met de nieuwste technologie op het gebied van digital image-extending!
[afbeelding]
Kijk, creativiteit in moeilijke tijden. Hulde.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:58 schreef Listo het volgende:
Inderdaad, en misschien de wachtenden voor me maar eens neersabelen.
Ik wil je. Nu.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:00 schreef Misstique het volgende:
Het is trouwens extrapoleren, niet extruderen. Extrudatie is een heel ander proces.
Sorry mop, ik ga naar huis.quote:
Ik denk weer eens in werktuigbouwtermenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:00 schreef Misstique het volgende:
Het is trouwens extrapoleren, niet extruderen. Extrudatie is een heel ander proces.
quote:
Goeie TVP.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef Chowi het volgende:
Oei, nog net niet een heel deel gemist.
Ik póst geen TVP's, snáp dát dán.quote:
Door de macaroni heen. Smaakversterkend.quote:
Nu breng je me op het idee voortaan "creme-fraiche" te posten als TVPquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Door de macaroni heen. Smaakversterkend.
Whehe. Doen we.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nu breng je me op het idee voortaan "creme-fraiche" te posten als TVP
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:27 schreef Listo het volgende:
wedden dat ik zo een telefoontje krijg met iemand met een draadloos probleem in Vista waar ik een half uur bezig ben om de instellingen te controleren?
111e post
wat is nou het grappigste/leukste/interessantste wat je ooit hebt moeten vertalen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:52 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een handleiding voor vista wireless vertaald..
Hmmm.. ik denk een werknemers-welkomst/beleids-tekst voor op een cdrom.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat is nou het grappigste/leukste/interessantste wat je ooit hebt moeten vertalen?
Oui?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hmmm.. ik denk een werknemers-welkomst/beleids-tekst voor op een cdrom.
Heb 'm zelf ook mogen inspreken.
Dit is óf iemand die hevig aan de crack is, óf iemand van twaalf die interessant wil lijken.quote:
Tong80.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit is óf iemand die hevig aan de crack is, óf iemand van twaalf die interessant wil lijken.
Ah, da's een combinatie daarvan.quote:
Wow, dat ben ik niet van hem gewend.quote:
why do you push me? Push a push-pop!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef Misstique het volgende:
Schop!
Je weet het, hè?quote:
Jij weet het wel, datgene. Het is iets wat we besproken hebben. Ik weet zeker dat je het weet. Ik voel het, weet je?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:10 schreef Stofje het volgende:
Nee! Wat! Misschien weet ik het wel, maar ik twijfel! Wat? Nee!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hou van jullie allemaal! Allemaal!. Oh jongens, jullie hebben mijn hart gestolen, verbrijzeld, onder elkaar verdeeld en opgegeten, maar ik heb het ervoor over! Het is jullie gegund! Neem mij en mijn hart, en druk me tegen jullie goddelijke boezems aan!
.
Zelfs jij kunt het Stofjepofje! Zing! Lach! Huil! Bewonder! Lééf! Lééf met volle teugen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef Stofje het volgende:
Nee, jij moet nu embracen en dan met name the joy of life, jongedame!
Ik voelde me lichtelijk gegeneerd door deze post. Verder weet ik ook niet goed hoe ik erop moet reageren, maar dat zal het autistische in mij zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hou van jullie allemaal! Allemaal!. Oh jongens, jullie hebben mijn hart gestolen, verbrijzeld, onder elkaar verdeeld en opgegeten, maar ik heb het ervoor over! Het is jullie gegund! Neem mij en mijn hart, en druk me tegen jullie goddelijke boezems aan!
.
Stofjepofjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zelfs jij kunt het Stofjepofje! Zing! Lach! Huil! Bewonder! Lééf! Lééf met volle teugen!
*pets!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar ze hebben van die leuke kleeeurtjes!
hihiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef clumsy_clown het volgende:
En je weet het Tiek, als het op jou aankomt is elk woord gemeend. Elk. Woord.
Ik ga door het vuur voor je, homie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |