Bevrucht dan maar?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kon niet kiezen tussen een gebakken of gekookt ei.
Big fat PWN naar je "collega".quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:11 schreef SiemeN het volgende:
Manager: hoe bevalt je systeem met 4 monitoren?
Siemen: Prima. Werkt prettig!
Collega: Hij zit al de hele ochtend Flight Simulator te spelen en te internetten. Hij klikt net alles weg omdat jij er aan kwam.
Manager: Ach, je doet maar. Als je werk maar af is.
Wat heeft waterleidingbedrijf Noord-Holland (Puur Water en Natuur) er mee te maken?quote:
Niets McD, nietsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wat heeft waterleidingbedrijf Noord-Holland (Puur Water en Natuur) er mee te maken?
Dit was een gebbetje in de categorie:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef SiemeN het volgende:
Wat heeft waterleidingbedrijf Noord-Holland (Puur Water en Natuur) er mee te maken?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef JDude het volgende:
Bevrucht dan maar?
Ik zou per ongeluk een bak gloeiend hete koffie over em heen gooien.quote:
Ah. Leesvoer. Dank je.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou jongens, Re heeft zich weer ergens in vastgebeten hoor.
OP altijd editten.
Geil. Pics?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een nieuwe broek.
Kom eens hier met je bolletje, dan zal ik eens kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:53 schreef SiemeN het volgende:
Heb ik soms blonde krullen?
Mn collega wel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:50 schreef Neenetje het volgende:
Zo.. Een goeie 's middags.
Nee tiek, je mag SiemeN niet ophangen.
Dat wel.quote:
Ach ja, je moet wat..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:04 schreef Misstique het volgende:
Ik was al verbaast je hier te zien.
En dan wel onder een kloon, zodat je niet hoeft te modden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:02 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat wel.
Ik wil naar huis..![]()
Er is op het moment even geen werk voor me "ga maar even wat leuks doen"
Okidokie.. *fok opstart.
Juist.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan wel onder een kloon, zodat je niet hoeft te modden.[afbeelding].
c! Ouwe reus!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef cerror het volgende:
Potdikkie.
Het is briljant, het valt me ook op. Dit is nauwelijks meer een discussie-topic of een SC-topic, maar het gaat meestal om onelinersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Neenetje het volgende:
Gaat het hier tegenwoordig altijd zo?
Dat mensen een willekeurige zin neerplempen en dat er dan niemand op reageert en dan weer eens een willekeurige zin erbij?![]()
Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Neenetje het volgende:
Dat mensen een willekeurige zin neerplempen en dat er dan niemand op reageert en dan weer eens een willekeurige zin erbij?![]()
Het viel me al eerder op.. in vorige topics..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is briljant, het valt me ook op. Dit is nauwelijks meer een discussie-topic of een SC-topic, maar het gaat meestal om oneliners.
Da's voornamelijk mcD, in een wanhopige poging tot aandacht trekken. Er is dus niks veranderd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Neenetje het volgende:
Goede (on-topic) binnenkomer!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:27 schreef Listo het volgende:
Zevenaar is een dorp van lichte zeden.
* Janetje aait rompompom over hoofdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's voornamelijk mcD, in een wanhopige poging tot aandacht trekken. Er is dus niks veranderd.
Precies. Alleen de methode is wat aangepast. (bij gebrek aan Janetjes)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's voornamelijk mcD, in een wanhopige poging tot aandacht trekken. Er is dus niks veranderd.
Het vorige topic is dan toch wel een pareltje met een nostalgische conversatie over school/eindexamen! Inclusief inhoudelijke posts!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:28 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Het viel me al eerder op.. in vorige topics..
Vandaar dat ik niet meer zoveel meepostte eigenlijk.. maar k hoopte dat het 'een fase' was..
* Ikbenweereventerugnetje aait mcD over bolletjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies. Alleen de methode is wat aangepast. (bij gebrek aan Janetjes)
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het vorige topic is dan toch wel een pareltje met een nostalgische conversatie over school/eindexamen! Inclusief inhoudelijke posts!
Neuken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]
* Ikbenweereventerugnetje aait mcD over bolletje
waar háál je ze vandaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:35 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik eet nog liever 2 kilo inkvisringen gemarineerd in mijn eigen urine!
Zo goed? ^^
Deel 5 op de PC, deel 6 op de 360. Hoezo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef Stofje het volgende:
Oh, Siemen, Siemen, Siemen! Heb jij Pro Evolution Soccer op de PC?
Begrijpelijk. Waar zit je dit keer eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:32 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee![]()
Ik ben een beetje druk op stage, dus ik lees ook nauwelijks meer mee.
Nou.. volgens mij heeft het iets te maken met een grote frituurpanpan, veel dooie inkvissen in beslag, gemarineerd in het product van mijn overmatig vochtgebruik.quote:
Roermond.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Waar zit je dit keer eigenlijk?
Ik heb Fifa 2007 gedownload een paar maanden geleden, maar ik vind 'm, net als 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998 én 1997 'zozo'. Ik vind dat het na 11 jaar wel eens tijd wordt om eens te kijken of PES goed isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Deel 5 op de PC, deel 6 op de 360. Hoezo?
Ik moest echt heel hard lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:29 schreef Listo het volgende:
Galvaniseren is turks voor iemand insmeren met halvarine.
Ouch.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!
Da's een stuk dichterbij dan vorige keer. Het is zelfs dichter bij de normale wereld t.o.v. je normale plek!quote:
Dat zei ik ook al ja..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's een stuk dichterbij dan vorige keer. Het is zelfs dichter bij de normale wereld t.o.v. je normale plek!
Nu nog een foto van je eigen urine dan ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:41 schreef Neenetje het volgende:
Inktvisringen..
gefrituurd:
[afbeelding]
ongefrituurd:
[afbeelding]
Heh, jakkie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nu nog een foto van je eigen urine dan ben ik tevreden.
Hùùùù, "ongefrituurd"!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:41 schreef Neenetje het volgende:
Inktvisringen..
gefrituurd:
[afbeelding]
ongefrituurd:
[afbeelding]
Tja. Het standaard verhaal hè. Fifa is grafisch stukken beter. PES (ook deel 6) valt grafisch echt heel erg tegen, maar de gameplay is fantastisch. Het is zó veel beter dan Fifa wat dat betreft. Alleen wel spijtig dat Huntelaar een lichtblonde knul is en de stadions volhangen met spandoeken met teksten als "who ate all the pies?".quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb Fifa 2007 gedownload een paar maanden geleden, maar ik vind 'm, net als 2006, 2005, 2004, 2003, 2002, 2001, 2000, 1999, 1998 én 1997 'zozo'. Ik vind dat het na 11 jaar wel eens tijd wordt om eens te kijken of PES goed is.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al ja..
Toen kwam ik erachter dat m'n baas toch wel een echte limburger is.
Dit is weer zo'n pareltje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:44 schreef Misstique het volgende:
Duitse klanten die voor je buigen zijn grappig.
Gewoon vragen ob sie etwas verloren haben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:44 schreef Misstique het volgende:
Duitse klanten die voor je buigen zijn grappig.
Neh.. hij kon er ergens ook wel om lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:45 schreef rompompom het volgende:
[..]! Vervolgens zei je: "OK, dit gesprek beginnen we even opnieuw!"?
.
Niet voor je 'm naar me uplooitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen.
Overigens twijfel ik of ik Heroes al zal gaan kijken.
Ik zie een gat in de markt! En ook nog eens een goede methode om rubber te recyclen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ze zijn tamelijk ranzig.
Zo taai alsof je een fietsband probeert te verorberen.
Eerst die van The Police.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef cerror het volgende:
Hey MissTique, welk nummer moet eerst? Die van madonna of die van the police?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |