Als je écht verslaafd was, had je hier minstens drie spelfouten gemaakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe het niet! Ik heb ze nodig! Ze doen geen kwaad! Ik kan stoppen als ik wil! Ik ben niet verslaafd!
*twitch
*kwijl
Goed topic.quote:
Dat is zijn nieuwe tvp. Heul hip enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
WAT ZEG JE?
Ik vond hem de eerste keer erg leukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is zijn nieuwe tvp. Heul hip enzo.
Bereid je maar vast voor want ik ben van plan er een standaard van te maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vond hem de eerste keer erg leuk.
Van de koequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:01 schreef Chowi het volgende:
Ik ben alweer vergeten waar dat "crème fraîche" vandaan komt. Zulks een Korsakoff alom.
Gelukkig is bier rijk aan vitamine Bquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:01 schreef Chowi het volgende:
Ik ben alweer vergeten waar dat "crème fraîche" vandaan komt. Zulks een Korsakoff alom.
Nee, da's de CH3CH2OHquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:26 schreef mcDavid het volgende:
Ik wist niet dat vitamine B zorgt dat je wat minder sociale remmingen hebt!
Vitamine B zorgt er ook voor dat je wat minder halucineert.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:26 schreef mcDavid het volgende:
Ik wist niet dat vitamine B zorgt dat je wat minder sociale remmingen hebt!
http://www.youtube.com/watch?v=bldCO6786Qsquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:09 schreef Listo het volgende:
Mogge. *insert slaapkopsmiley*
Ik ben op het werk, is het interessant?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=bldCO6786Qs
Ach, als je het geluid hard aan zet is iedereen wakker. SFW overigens, zo ben ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:12 schreef Listo het volgende:
[..]
Ik ben op het werk, is het interessant?
Ik mag niet internetten op het werk, dus ik ga het niet eens proberenquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als je het geluid hard aan zet is iedereen wakker. SFW overigens, zo ben ik
Het is het wakker worden "lied"quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:50 schreef Listo het volgende:
[..]
Ik mag niet internetten op het werk, dus ik ga het niet eens proberen
Alleen dat tweede is minderquote:
Spiderman 3 publiciteitsstunt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:34 schreef JDude het volgende:
Ik heb gister keiveul reptielen en slangen enzo gezien. En zelfs een mega spin op mijn hand gehad
.
Bedrijfsuitje... middag bestond uit 4 mogelijkheden waaronder deze en 's avonds eten en borrelen. Van dat laatste ondervind ik nog steeds de gevolgenquote:
Neen.quote:
Lits.quote:
Munchkin al gekocht?quote:
11quote:
http://bizcardcreator.com/slogan_generator.htmquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:46 schreef SiemeN het volgende:
<insert random one-liner>
Bier will love you forever.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://bizcardcreator.com/slogan_generator.htm
Two beer are better than onequote:
Oui. Ze hadden verschillende versies maar ik ben toch maar gegaan voor Impossible, in het engels uiteraardquote:
Tof.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:14 schreef Listo het volgende:
[..]
Oui. Ze hadden verschillende versies maar ik ben toch maar gegaan voor Impossible, in het engels uiteraard
Kroket built to perfection.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://bizcardcreator.com/slogan_generator.htm
Komt dat uit de bijbel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef ehqo het volgende:
Zij die het geloof verkondigen, verkondigen het kwaad,
de hel bestond nog niet, tot de mens hem heeft gemaakt.
Jup. Maar eerst ga ik vrijdag mer flink inmakenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tof..
Moeten we snel weer spelen dus..
Man makes god so god can make man.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef ehqo het volgende:
Zij die het geloof verkondigen, verkondigen het kwaad,
de hel bestond nog niet, tot de mens hem heeft gemaakt.
De mijne:quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef rompompom het volgende:
De eerste die ik probeerde met m'n username:
rompompom lasts longer.
Misstique, you can't live without it.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
De mijne:
Misstique, something for everyone..
Nieuwe brandstofcel?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:32 schreef ehqo het volgende:
"Koolraap blokjes get's you where you're going."
Succes.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:32 schreef Listo het volgende:
[..]
Jup. Maar eerst ga ik vrijdag mer flink inmaken
How fitting.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:34 schreef SiemeN het volgende:
Wrapped up with Misstique.
*aaitquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:03 schreef Neenetje het volgende:
[..]
^^ *Legt koortshoofd op tieks schoot
Lesbische tieners. Heads above the rest.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:42 schreef SiemeN het volgende:
Lesbische tieners.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef Listo het volgende:
"Goedemiddag.. blabla.. waarmee kan ik u helpen?"
"Ja hallo, mijn wachtwoord van internet doet het niet meer"
"Ok, wel wachtwoord gaat het dan om?"
"*zegt wachtwoord*"
"Jamaar waar moet u die invoeren?"
"Nouja, er staat zo gebruikersnaam en dan een balk waar ik het wachtwoord in moet vullen"
-lang verhaal waarin ik probeer uit te zoeken of dit voor zijn email is of wat anders wel-
"Nee meneer u snapt mij niet, ik zet de computer aan en dan moet ik het wachtwoord invullen maar die werkt niet meer"
Ja, dan moet je bij Microsoft wezen
Ik zou er geen geduld voor hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:37 schreef Listo het volgende:
Je moest eens weten hoeveel noobs ik aan de lijn krijg, echt leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |