Kan helaas niet, MySQL-errorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:21 schreef Double-Helix het volgende:
shawn verander ik ben 10de plaats geworden
Ik heb zoveel landen naar anarchy geholpen en zoveel tech gejat dat ik maar 5 tech heb gekocht terwijl ik nu iets van 22 hebquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef Shawn het volgende:
[..]
Kan helaas niet, MySQL-errorEn ik had ook geen tijd om de OP te wijzigen en ik vond het raar dat niemand anders een topic geopend had
maar gefeliciteerd
hoeveel landen heb je geplunderd?
Hij wel...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:01 schreef Whizzkith het volgende:
Oh en Shawn, je hebt nog niet eens
Datum Onbekend: Appelvla heeft recht op -$4,000,000, +200 Infra, +200 Land en +20 Technology
neergezet in je topic
Niks denk ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:17 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hij wel...![]()
En hoeveel gaat daarvan naar de bondgenoten??![]()
quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:51 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Maar hij zal wel enorm groeien!En ik ook!
4.5quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:21 schreef Shawn het volgende:
[..]maak er 5 miljoen van en ik doneer het vandaag nog!
je verdient het de komende 10 dagen toch wel terug, think about it![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lol, good job soldierquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik heb zoveel landen naar anarchy geholpen en zoveel tech gejat dat ik maar 5 tech heb gekocht terwijl ik nu iets van 22 heb
ok dealquote:
Okquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:24 schreef Shawn het volgende:
[..]
ok deal![]()
ik ga nu offline, wil je het bevestigen zodra je het hebt ontvangen? Thanks!![]()
Ik lees het morgen wel
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef Shawn het volgende:
[..]
lol, good job soldiermaar de kans bestaat dat je een dag wakker wordt en inlogt op CN en ziet dat je slachtoffers je land de vernieling in hebben geholpen
![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe zit het met aanvallen trouwens...je kan 1 persoon twee keer aanvallen per dag. Kan datzelfde leger wel anderen nog twee keer aanvallen?
Mag niet. Alleen nations die zo oud zijn dat het nog geen regel was toen zij een multi begonnen mogen het nog.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:27 schreef MkII het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met multies? Dus 1 persoon die 2 (of meerdere) nations onderhouden?
Reporten is voor snitches,gewoon aanvallen als ie zwark is en er valt wat te plunderen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:32 schreef MkII het volgende:
Moet je die reporten bij cs of gewoon aanvallen?
Article 1: Sovereigntyquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:32 schreef Double-Helix het volgende:
hey maar houden we onze soeverniteit?
ik heb geen zin om naar een andere "macht" te luisteren.
Dat jij niet tegen kan als ik een grap maak moet jij weten,maar doe gewoon wat je wilt doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:41 schreef MkII het volgende:
Dus als je iemand aangeeft die valsspeelt, ben je een snitch? Zal wel, maar vreemde moraal hou jij er op na. Jij zou het tof vinden om door een aantal nations in puin te worden getrapt omdat ze een multie zijn? Als ze dan gebanned worden, is het te laat, kan je weer opbouwen.
Als je iets met mij wil afspreken ga je naar ministerie van defensie,en iemand aangeven omdat ie een multi is,is geen wereldschokkende gebeurtenis.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:58 schreef MkII het volgende:
Lekker dan. D8 dat we wel iets gezamelijks konden afspreken in een alliance, maar het is dus gewoon doen waar je zin in hebt? Tja....
Als die ook in mijn range ligt, fats ik hem ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:37 schreef Frrreek het volgende:
Weet iemand nog een makkelijke opponent om wat geld / infra / tech bij weg te snaaien?
PMquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als die ook in mijn range ligt, fats ik hem ook.
En dan wel in NL blijven wonenquote:New Turkish Empire: KirmiziBeyaz
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:36 schreef Whizzkith het volgende:
Shawn, de donatie is binnenThanks!
Inkomen is omhoog geschotenGeld komt zo snel mogelijk naar je toe
Juist. Het is oorlogstijd, maar de button ontbreektquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:39 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoelang duurt zoiets vervelends als een offline war declaration screen?
Is dit een sollicitatie voor een goed pak slaag?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:13 schreef Document1 het volgende:
Ik ging eens zoeken op wars van FOK lol, jullie pakken wel allemaal zielige landjes zonder alliance jongens! Zoek eens een grote vis uit
Als je echt aangepakt wilt worden dan kan dat wel hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:13 schreef Document1 het volgende:
Ik ging eens zoeken op wars van FOK lol, jullie pakken wel allemaal zielige landjes zonder alliance jongens! Zoek eens een grote vis uit
Goed slachtoffer uitzoeken en 2 keer aanvallen. had er gister 1 en die leverde iets van 8 tech opquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
even iets anders hoe doen jullie dat tech rtaiden succesvol
maar ik vind die slachtoffers nooitquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed slachtoffer uitzoeken en 2 keer aanvallen. had er gister 1 en die leverde iets van 8 tech op.
Gewoon zoeken naar mensen in je range met geen al te groot leger die even inactief zijn en niet deel uitmaken van een te sterke aliantie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar ik vind die slachtoffers nooit![]()
maar dan kun je niet zien hoeveel ze hebben en het is nogal tijdrovendquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon zoeken naar mensen in je range met geen al te groot leger die even inactief zijn en niet deel uitmaken van een te sterke aliantie.
Had gister na 5 minuten zoeken een goede. En ach als ze geen tech opleveren dan leveren ze wel wat geld en land op.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar dan kun je niet zien hoeveel ze hebben en het is nogal tijdrovend
Sorry, niet in mijn range... valt hij je aan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:20 schreef Timmehhh het volgende:
Need some help with this guy
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=31934
Haha, dat is idd. nog smeriger. 'I like it.'quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:36 schreef du_ke het volgende:
je kan ook in het current wars scherm kijken en daar een slachtoffer uitkiezen dat al wat verzwakt is.
De basis is erg makkelijk. Ga je je wat meer verdiepen, dan kom je achter wat meer functies, maar qua moeilijkheidsgraad allemaal prima te doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
is dit ''spel'' makkelijk?, van 1 voor moeilijk tot 10 voor makkelijk?
Ligt eraan hoe je het speelt. Het kan heel makkelijk zijn, bijvoorbeeld een 8, wanneer je gewoon elke dag wat infrastructuur e.d. koopt. Maar wanneer je echt diplomatiek bezig gaat in alliances of zo snel mogelijk wil groeien oid, is het best moeilijk, een 4. Je kan het eigenlijk zo makkelijk of moeilijk maken als je wilquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
is dit ''spel'' makkelijk?, van 1 voor moeilijk tot 10 voor makkelijk?
weet iemand wanneer je je weer kan in schrijven??quote:The Cyber Nations is not accepting new registrations at this time. Please try again later.
Is dat een aanbodquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:13 schreef Document1 het volgende:
Staat dit ergens vermeld mensen? Ik wil aanvallenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:28 schreef Frrreek het volgende:
Iemand enig idee hoelang die war functie onbruikbaar blijft?
Hoe denk je dat ik aan mn oorlogs'partners' kom...quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:36 schreef du_ke het volgende:
je kan ook in het current wars scherm kijken en daar een slachtoffer uitkiezen dat al wat verzwakt is.
Oorlogen duren 7 dagen; en je mag er maximaal (maar) drie tegelijk voeren...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:22 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Staat dit ergens vermeld mensen? Ik wil aanvallen
Ze hebben de oorlog verklaar functie tijdelijk weggehaald, ivm de gehackte accounts.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oorlogen duren 7 dagen; en je mag er maximaal (maar) drie tegelijk voeren...
aha. Dan ben ik ook benieuwd hoe lng dat gaat duren. ALs ie t overmorgen maar weer doet, want dan loopt één van mn oorlogen af...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:36 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ze hebben de oorlog verklaar functie tijdelijk weggehaald, ivm de gehackte accounts.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:24 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Helaas...als je nou goud en lood had![]()
ik heb lood en wheat ook goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:24 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Helaas...als je nou goud en lood had![]()
Wordt niet aangegeven: zodra de hack-issues zijn opgelost.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef Lekiamh het volgende:
ben ik gemotiveerd om mee te doen....
kan ik me nog steeds niet aanmelden!
wnnr is dat nu verholpen??
Ik gok na het weekend maar das natte vinger werkquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef Lekiamh het volgende:
ben ik gemotiveerd om mee te doen....
kan ik me nog steeds niet aanmelden!
wnnr is dat nu verholpen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |