Is dit een sollicitatie voor een goed pak slaag?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:13 schreef Document1 het volgende:
Ik ging eens zoeken op wars van FOK lol, jullie pakken wel allemaal zielige landjes zonder alliance jongens! Zoek eens een grote vis uit
Als je echt aangepakt wilt worden dan kan dat wel hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:13 schreef Document1 het volgende:
Ik ging eens zoeken op wars van FOK lol, jullie pakken wel allemaal zielige landjes zonder alliance jongens! Zoek eens een grote vis uit
Goed slachtoffer uitzoeken en 2 keer aanvallen. had er gister 1 en die leverde iets van 8 tech opquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
even iets anders hoe doen jullie dat tech rtaiden succesvol
maar ik vind die slachtoffers nooitquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed slachtoffer uitzoeken en 2 keer aanvallen. had er gister 1 en die leverde iets van 8 tech op.
Gewoon zoeken naar mensen in je range met geen al te groot leger die even inactief zijn en niet deel uitmaken van een te sterke aliantie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar ik vind die slachtoffers nooit![]()
maar dan kun je niet zien hoeveel ze hebben en het is nogal tijdrovendquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon zoeken naar mensen in je range met geen al te groot leger die even inactief zijn en niet deel uitmaken van een te sterke aliantie.
Had gister na 5 minuten zoeken een goede. En ach als ze geen tech opleveren dan leveren ze wel wat geld en land op.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar dan kun je niet zien hoeveel ze hebben en het is nogal tijdrovend
Sorry, niet in mijn range... valt hij je aan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:20 schreef Timmehhh het volgende:
Need some help with this guy
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=31934
Haha, dat is idd. nog smeriger. 'I like it.'quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:36 schreef du_ke het volgende:
je kan ook in het current wars scherm kijken en daar een slachtoffer uitkiezen dat al wat verzwakt is.
De basis is erg makkelijk. Ga je je wat meer verdiepen, dan kom je achter wat meer functies, maar qua moeilijkheidsgraad allemaal prima te doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
is dit ''spel'' makkelijk?, van 1 voor moeilijk tot 10 voor makkelijk?
Ligt eraan hoe je het speelt. Het kan heel makkelijk zijn, bijvoorbeeld een 8, wanneer je gewoon elke dag wat infrastructuur e.d. koopt. Maar wanneer je echt diplomatiek bezig gaat in alliances of zo snel mogelijk wil groeien oid, is het best moeilijk, een 4. Je kan het eigenlijk zo makkelijk of moeilijk maken als je wilquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
is dit ''spel'' makkelijk?, van 1 voor moeilijk tot 10 voor makkelijk?
weet iemand wanneer je je weer kan in schrijven??quote:The Cyber Nations is not accepting new registrations at this time. Please try again later.
Is dat een aanbodquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:13 schreef Document1 het volgende:
Staat dit ergens vermeld mensen? Ik wil aanvallenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:28 schreef Frrreek het volgende:
Iemand enig idee hoelang die war functie onbruikbaar blijft?
Hoe denk je dat ik aan mn oorlogs'partners' kom...quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:36 schreef du_ke het volgende:
je kan ook in het current wars scherm kijken en daar een slachtoffer uitkiezen dat al wat verzwakt is.
Oorlogen duren 7 dagen; en je mag er maximaal (maar) drie tegelijk voeren...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:22 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Staat dit ergens vermeld mensen? Ik wil aanvallen
Ze hebben de oorlog verklaar functie tijdelijk weggehaald, ivm de gehackte accounts.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oorlogen duren 7 dagen; en je mag er maximaal (maar) drie tegelijk voeren...
aha. Dan ben ik ook benieuwd hoe lng dat gaat duren. ALs ie t overmorgen maar weer doet, want dan loopt één van mn oorlogen af...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:36 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ze hebben de oorlog verklaar functie tijdelijk weggehaald, ivm de gehackte accounts.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:24 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Helaas...als je nou goud en lood had![]()
ik heb lood en wheat ook goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:24 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Helaas...als je nou goud en lood had![]()
Wordt niet aangegeven: zodra de hack-issues zijn opgelost.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef Lekiamh het volgende:
ben ik gemotiveerd om mee te doen....
kan ik me nog steeds niet aanmelden!
wnnr is dat nu verholpen??
Ik gok na het weekend maar das natte vinger werkquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef Lekiamh het volgende:
ben ik gemotiveerd om mee te doen....
kan ik me nog steeds niet aanmelden!
wnnr is dat nu verholpen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |