Nee. 7.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je bent toch niet met IE6 aan het browsen? Da's zo lek als een mandje!
Ik nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ben een jongen!
Hm, maar dan nog, Microsoft heeft er een handje van om een zeer flexibele functionaliteit te bieden, waarbij nogal weinig acht geslagen wordt op stabiliteit en veiligheid. Met name Opera is een beter alternatief.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ben een jongentje!
IE is in ieder geval ontzettend instabiel hier de laatst tijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hm, maar dan nog, Microsoft heeft er een handje van om een zeer flexibele functionaliteit te bieden, waarbij nogal weinig acht geslagen wordt op stabiliteit en veiligheid. Met name Opera is een beter alternatief.
Daarom kon jij deze OP ook niet makenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
Kut, de OP is niet goed. *aanpas*
en ik al een bejaarde topic opaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ben een jongen!
Je moet even de link naar het SCH topic aanpassen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daarom kon jij deze OP ook niet maken
Nou ik heb Erik eind februari dus bij de meet gezien en die mag echt wel de term jongen gebruiken of wellicht beter nog jongemanquote:
Alsof jij je er wat van aan zou trekkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik al een bejaarde topic opa
mag ik toch posten ?
nou ja als de meerderheid mij weg wenst dan valt daar over te onderhandelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alsof jij je er wat van aan zou trekken
![]()
Als jij topic opa bent, mag ik dan topic vader zijn?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik al een bejaarde topic opa
mag ik toch posten ?
Hoe kan je dat nu aan mij vragenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als jij topic opa bent, mag ik dan topic vader zijn?
Hoe moeilijk kan dat nu zijn zou je denken... kost me inmiddels al 10 minuten dus...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet even de link naar het SCH topic aanpassen.
http://www.opera.com/quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
IE is in ieder geval ontzettend instabiel hier de laatst tijd.![]()
*mopper* vroeger was alles groter, mooier en beter!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:00 schreef Stroekie het volgende:
maar je weet hoe dat met opa's gaat, niemand meer die naar hun wijze raad luistert
Yeah, precies. Voor ik het weet word ik met die kleuters opgescheept elke keer als we daar zijn. En vooral de jongste is best schattig (hij kwam zomaar uit het niets even bij me zitten knuffelen!) maar niet de hele tijd. Maar bij de anderen ging het vooral over baseball en daar had ik geen trek in.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan weet ze tenminste ook waar ze aan toe is.
that's supposted to be my linequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*mopper* vroeger was alles groter, mooier en beter!
tot morgen dromenmevrouwquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
nou ja, ik ben weer weg.
tot morgen allemaal
Hij deed het toch niet?Heb je niet gezegd dat ie daar maar meteen naar moest kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef wonderer het volgende:
Nou zeg... zit je daar twee dagen op te wachten... "hoi ik kom naar de afwasser kijken" *doet licht aan, doet klep open* "Nope, you're all set, bye".
Ik was ook heel even weg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:19 schreef maedel het volgende:
*Binnenstommeltdaar ben ik ook weer. Ik was gisterenavond even weg.
*Koffie zet
wow, nu al?quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:22 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik was ook heel even weg.
Chocolade halen![]()
Ik bedoelde dat ik gisteravond even weg was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:48 schreef maedel het volgende:
[..]
wow, nu al?
Ik zit gewoon nog braaf aan de koffie en een bammetje.
Op je verjaardag???quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:48 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik zou best graag uit eten willen ofzo, maar mijn vriend is zo slim geweest om vrijdagavond een zakelijke afspraak te maken...
Hoe komt het dat jij strompelt deze ochtend ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:19 schreef maedel het volgende:
*Binnenstommeltdaar ben ik ook weer. Ik was gisterenavond even weg.
*Koffie zet
Okay, dan is het dus goed om te weten dat ik me dus wel succesvol had kunnen verzettenquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:22 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik was ook heel even weg.
Chocolade halen![]()
Ik strompel helemaal nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij strompelt deze ochtend ?
Lekkerquote:en ik heb net nieuwe versie koffie en thee gemaakt voor jullie![]()
Vertel!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:50 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ik ooken het is nog saai ook
...
trouwens vrouwen zijn ook neit altijd zo geweldig![]()
Sterker nog, meestal niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:50 schreef maaike1987 het volgende:
trouwens vrouwen zijn ook neit altijd zo geweldig![]()
o jawel meestal wel hoor, vrouwen zijn veel mooierquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sterker nog, meestal niet.
Dat is helemaal niet waar!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:23 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
o jawel meestal wel hoor, vrouwen zijn veel mooier![]()
Hee, dit was toch óns topicquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sterker nog, meestal niet.
O jawelquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar!
Ah! Je wilt me de mond snoeren!quote:
Iedere gek z'n gebrek, zullen we maar zeggen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:38 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
O jawelvan een mooie vrouw kan ik helemaal warm lopen
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ah! Je wilt me de mond snoeren!
Everybody look! I'm being surpressed!
(Monty Python)quote:
Ik weet 't niet wat 't is met lebsos op Fok. Ik heb 't van 't begin af aan vreemd gevonden dat ze hier zo slecht gerepresenteerd waren.quote:zijn er trouwens zo weinig vrouwen op fok die ook op vrouwen vallen of heeft nog niemand dit topic ontdekt![]()
Er valt gewoon bijna niemand op vrouwenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
(Monty Python)
[..]
Ik weet 't niet wat 't is met lebsos op Fok. Ik heb 't van 't begin af aan vreemd gevonden dat ze hier zo slecht gerepresenteerd waren.
Ik heb in het geheel niet geprobeerd me te verzetten!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay, dan is het dus goed om te weten dat ik me dus wel succesvol had kunnen verzetten![]()
Nou ja, vooral door te treuzelen en toen was de supermarkt gesloten![]()
Moet ik nog voor je in de bres springen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ah! Je wilt me de mond snoeren!
Everybody look! I'm being surpressed!
Hij vergeet die dingen gewoon, en dan maakt ie zo'n afspraak en dan denkt ie: Was er dan niet iets?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Op je verjaardag???
-sow heej, die kon echt wel wieberen bij mij-
Ja, praat het maar goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:05 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Hij vergeet die dingen gewoon, en dan maakt ie zo'n afspraak en dan denkt ie: Was er dan niet iets?
zo zie je maar weer vrouwen zijn gewoon beterquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, praat het maar goed![]()
Wieberen kon ie zeg ik je!
Hij vergeet alles hoor, het kan goed zijn dat ie zegt: zullen we uit eten gaan? en dat ik hem er dan aan moet herinneren dat hij die afsrpraak heeft...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, praat het maar goed![]()
Wieberen kon ie zeg ik je!
Ja, ik twijfel nog...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:29 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zo zie je maar weer vrouwen zijn gewoon beter![]()
Ja, komt in ieder geval heel geïnteresseerd over...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:29 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Hij vergeet alles hoor, het kan goed zijn dat ie zegt: zullen we uit eten gaan? en dat ik hem er dan aan moet herinneren dat hij die afsrpraak heeft...![]()
Nou, ik denk dat mijn vrouw dat niet goed vindtquote:Ik vroeg je trouwens mee uit eten...![]()
Daar was ik al bang voor!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, komt in ieder geval heel geïnteresseerd over...
[..]
Nou, ik denk dat mijn vrouw dat niet goed vindt
Nou, volgens mij moet je je eerst ergens van ontdoenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef JamesBrowny het volgende:
O echt, mocht ik ooit een relatie met een vrouw willen beginnen, dan zou ik echt niet weten hoe ik dan aan moest pakken, ik ben nu gewoon al aan het stuntelen!!
Ja, dat ook, daarom zeg ik ook: mocht ik ooit...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, volgens mij moet je je eerst ergens van ontdoen
je mist heel wat..quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:41 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik weet het...
Ik vind vrouwen ook leuk, kan heel opgewonden raken van een vrouw en vind het heerlijk om een vrouw te kussen, ik ben gek op borsten.
Maar ik houd ook van piemels! en ik ben nog nooit echt verliefd geweest op een vrouw, niet zo allesomvattend iig als bij mijn vriend.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:15 schreef maaike1987 het volgende:
piemels
Ik val op houding.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Zullen we dan maar over leukere dingen gaan praten?
Ik val op kontjes en op ogen![]()
op houding in de zin van hoe ver de bierbuik van een man uitsteektquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:De heilige graal, de Moby Dick, het ultieme camp, GEVONDEN!!!
![]()
Lekkere stereotypering weer van 'de gemiddelde man als Al Bundy'. Ik had gehoopt dat men hier niet aan zulks meedeed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:44 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
op houding in de zin van hoe ver de bierbuik van een man uitsteekt?
Ja alsof wij mannen permament zwanger zouden zijn van een fust bierquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Lekkere stereotypering weer van 'de gemiddelde man als Al Bundy'. Ik had gehoopt dat men hier niet aan zulks meedeed.
Ik ben dan niet in Stad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:49 schreef Stroekie het volgende:
Dj Armin speelt met kerkklokken Martinitoren
GRONINGEN - Dj Armin van Buuren geeft op tweede pinksterdag een uniek concert op de Grote Markt in Groningen. Tijdens zijn optreden op het gratis dancefeest armada@groningen gaat hij een van zijn hits spelen met de klokkenluiders van de Martinitoren. Dat heeft zijn management Armada Events woensdag bekendgemaakt.
Het oude stadhuis op de Groningse Grote Markt vormt vanaf drie uur maandagmiddag het podium voor diverse deejays. Rond half acht spelen de klokkenluiders van de Martinitoren een nummer van Armin van Buuren, waarna de artiest gaat mixen op het geluid van de kerkklokken.
Zo Vanitas hoeft zich maandagmiddag dus ook niet meer te vervelen![]()
*troost*quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:24 schreef maedel het volgende:
MIjn werk
Mijn collega's
- zo en nu weer verder-
jij wordt niet enthousiast van de klanken van het "klokkenspel"quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben dan niet in Stad.
Gelukkig niet want ik heb het niet zo op 'dance'.
(alsof je op dat soort prutswerk kunt dansen)
waarom lees ik dat nu pasquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:24 schreef maedel het volgende:
MIjn werk
Mijn collega's
- zo en nu weer verder-
Ik....quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ho 'ns even, en wie begon daar dan over, he?
Klinkt niet goed, wil je erover praten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:24 schreef maedel het volgende:
MIjn werk
Mijn collega's
- zo en nu weer verder-
Godzijdank zit ik niet op kantoor, dus dan was het ver lopen geweestquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom lees ik dat nu pas
op dat moment had ik namelijk geestelijke bijstand kunnen verlenen omdat ik heel dichtbij was, had je heerlijk even van je af kunnen schelden![]()
Maar jij hebt het over collega's dus dat was het eerste waar ik aan dacht, wist ik veel dat die zichzelf bij jouw aan de keukentafel hadden uitgenodigdquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Godzijdank zit ik niet op kantoor, dus dan was het ver lopen geweest
Ja, met mailen kom je tegenwoordig overal he..quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij hebt het over collega's dus dat was het eerste waar ik aan dacht, wist ik veel dat die zichzelf bij jouw aan de keukentafel hadden uitgenodigd![]()
Ik zou toch blij zijn dat het niet "live" was als ze zo vervelend zijn hoor!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, met mailen kom je tegenwoordig overal he..
Nee oké, maar morgen moet ik wel naar kantoor, en vandaag heb ik via mail natuurlijk goed de bitch uitgehangenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:22 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik zou toch blij zijn dat het niet "live" was als ze zo vervelend zijn hoor!!
Hai!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef wonderer het volgende:
Hullo
Ik denk dat iedereen dat heeft, en niet alleen bij een vrouw.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:44 schreef JamesBrowny het volgende:
O echt, mocht ik ooit een relatie met een vrouw willen beginnen, dan zou ik echt niet weten hoe ik dan aan moest pakken, ik ben nu gewoon al aan het stuntelen!!
Zo ben ik nog nooit genoemd, hihiquote:
Foeiquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee oké, maar morgen moet ik wel naar kantoor, en vandaag heb ik via mail natuurlijk goed de bitch uitgehangen
Ik had dat in het begin ook met mannen, maar nu helemaal niet meer, ik ben erg zelfverzekerd als ik interesse heb in een man,vrouw is nieuw, da's anders...quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat heeft, en niet alleen bij een vrouw.
Ik heb net mijn avondeten op.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:
Ik ga even ontbijt maken.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:46 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
FoeiDat moet je ook niet doen, wel lief zijn hoor!
![]()
Ik vind zelf van wel(drie posts achter elkaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]De bitch uithangen kan af en toe héél erg fijn zijn hoor. Zeker als het terecht is
enneh... je lult niks teveel hoor
Begrijpelijk, vrouwen reageren ook anders enzo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:46 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik had dat in het begin ook met mannen, maar nu helemaal niet meer, ik ben erg zelfverzekerd als ik interesse heb in een man,vrouw is nieuw, da's anders...
Ja. Laat je nakijken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:32 schreef DR34M3R het volgende:
Is het raar als je iemand mist die je zowat dagelijks ziet?
Ik zeg net nee, kom jij aan!quote:
Maar diegene zit niet naast je op de bank. Niet echt. Het lichaam wel, maar niet de persoon zelf die je mist.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:36 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik zeg net nee, kom jij aan!
Nee hoor, dat is niet raar, het is niet eens raar om iemand te missen die naast je op de bank zit.
Okee, een beetje misschien.
Ja, dat bedoel ik dus...Dus eigenlijk is dat niet eens raar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar diegene zit niet naast je op de bank. Niet echt. Het lichaam wel, maar niet de persoon zelf die je mist.
Dat bedoelde ik ook niet, het was maar om duidelijk te maken dat je zelfs iemand kan missen die naast je op de bank zit, dus dat het niet zo gek is om iemand te missen die je bijna elke dag ziet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:42 schreef DR34M3R het volgende:Ik heb het niet over naast me op de bank.
Da's balen, wordt dat minder?quote:Gewoon, een goede vriendschap, maar die vriend heeft het ontzettend druk de laatste tijd. Niets meer, niets minder.
Ik maakte een geintje...quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:45 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, het was maar om duidelijk te maken dat je zelfs iemand kan missen die naast je op de bank zit, dus dat het niet zo gek is om iemand te missen die je bijna elke dag ziet.
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:45 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, het was maar om duidelijk te maken dat je zelfs iemand kan missen die naast je op de bank zit, dus dat het niet zo gek is om iemand te missen die je bijna elke dag ziet.
[..]
Da's balen, wordt dat minder?
Ik wist toch wie het zeiquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik maakte een geintje...
Gebruik ik een keer een PI
Ik had hem niet eens gezien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik maakte een geintje...
Gebruik ik een keer een PI
Ik weet wat je bedoelt. Maar soms zijn er dingen die je niet tegen zomaar iedereen kunt zeggen. En het gaat ook niet alleen om wat er bij mij speelt, ik wil ook graag weer eens een luisterend oor kunnen zijn voor hem.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:58 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik had hem niet eens gezien.
Maar ik wist wel dat het een geintje was.
Ik praat gewoon tegen iedereen, ook mensen die het helemaal niet willen horen als me iets dwarszit!![]()
*dikke knuffel*quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:33 schreef wonderer het volgende:
Sites bekijken met dingen die je graag wil hebben maar niet kan, is niet zo verstanding. *verlangend zucht*
Hé, dat klinkt bekend.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Dat denk ik niet. In de weinige momenten die we de laatste tijd hebben waarin we echt kunnen praten, praten we nog steeds over alles. Het is alleen zo, hij is een van de weinigen met wie ik dat zo kan, en er speelt zoveel de laatste tijd waar ik over wil praten met hem..
En zo blijken we hier allemaal meer met elkaar gemeen te hebben dan je op het eerste gezicht zou denkenquote:
Goed plan!quote:
Durf ik het nog aan om die koffie van 2 uur terug te drinken of zal ik gelijk maar nieuwe maken ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:42 schreef maedel het volgende:
zal ik het licht maar weer aan doen dan?
*licht aan doet
*koffie zet
van mij mag je maar ik doe nu nog niet met je meequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:33 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik ga aan de thee!
Ik drink bijna nooit koffie, maar er wasnu ook geen thee, dus heb ik koud water. Ook lekker.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van mij mag je maar ik doe nu nog niet met je mee
's morgens eerst 2 bekers koffie, daarna volop water en 's avonds thuis pas eventueel thee
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:01 schreef wonderer het volgende:
Hebben jullie dat ook wel es, dat je naar bed gaat met koppijn, je wakkerwordt zonder, maar zodra je opstaat wordt het bonk bonk BONK?
Ik zit in hetzelfde schuitjequote:Op donderdag 24 mei 2007 18:58 schreef DR34M3R het volgende:
Ik voel me klote vandaag. Heb maar een paar uurtjes slaap gehad en zelfs in die paar uurtjes ben ik tig keer wakker geworden van H, die helemaal niet kon slapen...
Ja, toevallig begint het ook allebei met dezelfde letterquote:
*terugknuffel*quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit in hetzelfde schuitje
*knuffel*
Nou ja, het was mijn hoofdpijn en de temperatuur die me wakkermaakte steeds (en de meest belachelijke dromen maar dat ben ik de laatste tijd wel weer gewend), niet Brad.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*terugknuffel*
Dan slapen wij voortaan samen, en laten Brad en H elkaar wakker houden
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, het was mijn hoofdpijn en de temperatuur die me wakkermaakte steeds (en de meest belachelijke dromen maar dat ben ik de laatste tijd wel weer gewend), niet Brad.
dinsdag pas weer de volgende ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu ik even geen examens heb slaap ik als een roosje.
Was het niet gezellig?quote:
Volgens mij zelfs woensdag.quote:
?quote:
quote:
Dat jij jezelf wakker houdt... tsssssquote:
En het is je gegund hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
I bloody need it.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:46 schreef maedel het volgende:
oooooh, ik stond in de file dat het niet normaal meer was![]()
En toen binnendoor, en daar was het ook erg![]()
Ik snap nu ook meteen je onderschriftquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder had Ben & Jerry's gekocht.
Ja, ik kon er op Veldhoven De Hurk nog net af...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]zal nog wel erger worden, met die wegwerkzaamheden hier
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik kon er op Veldhoven De Hurk nog net af...
Toen helemaal door de stad via Helmond naar huis...
Pfffff
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, wat wonen we allemaal toch gezellig dichtbij elkaar.
(Wonderer ook, want die woont in ons aller hart![]()
!)
Nou, dat door de stad viel eigenlijk nog best meequote:Op donderdag 24 mei 2007 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Je weet toch dat je niet over de rondweg moet.... Daar staat het helemaal vast in de spits, zeker als er file is op de snelweg, dan denkt iedereen binnendoor te moeten rijden...
Gek is dat... ik heb altijd het idee gehad dat je iets zuidelijker woonde dan ik... Geen idee hoe ik daarbij kwamquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dat door de stad viel eigenlijk nog best mee
Maar in Helliemond was het dus effe minder want daar ligt de weg ook al open![]()
Maar goed, ik ben er, en da's het belangrijkste![]()
jawel maar de chauffeur ging al op tijd naar huis toequote:
fijn he zo vrachtauto die dwars op de weg gaat liggenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:46 schreef maedel het volgende:
oooooh, ik stond in de file dat het niet normaal meer was![]()
En toen binnendoor, en daar was het ook erg![]()
Ik ook... Heb alleen geen idee hoe ik dat aan zou moeten pakken..quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef wonderer het volgende:
Jullie zijn lief. Ik wil een meet in oktober.
maar wie rekent er nu ook op liggende vrachtauto's die 2 rijstroken blokkeren in de spitsquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Je weet toch dat je niet over de rondweg moet.... Daar staat het helemaal vast in de spits, zeker als er file is op de snelweg, dan denkt iedereen binnendoor te moeten rijden...
al moeten we gewoon in de middagpauze naar de poort toe komenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook... Heb alleen geen idee hoe ik dat aan zou moeten pakken..
Ja, maar dat doe ik niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh dus dan zou jij zo maar morgenavond naar een msn feestje in de effenaar kunnen![]()
In oktober zijn die problemen toch allang voorbij?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook... Heb alleen geen idee hoe ik dat aan zou moeten pakken..
De meest voor de hand liggende oplossing is gewoon eerlijkheid natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al moeten we gewoon in de middagpauze naar de poort toe komen
maar een oplossing gaan we daarvoor vinden want jij hoort er net zo goed bij![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
In oktober zijn die problemen toch allang voorbij?
Nee, maar daar kom ik wel vandaan, dat is het denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Gek is dat... ik heb altijd het idee gehad dat je iets zuidelijker woonde dan ik... Geen idee hoe ik daarbij kwam
Heb je dat ooit gezegd hier dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar daar kom ik wel vandaan, dat is het denk ik
Nee, maar wel tegen jou in een pb volgens mijquote:
Vertel vertel desnoods betalen we bijijijij!quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
*nieuw spelletje ontdekt heeft*
Dat zal het hem geweest zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar wel tegen jou in een pb volgens mij
Welk?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:17 schreef wonderer het volgende:
*nieuw spelletje ontdekt heeft*
Vertel snel Bertquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Vertel vertel desnoods betalen we bijijijij!
The legend of El Dorado, van Zylom. Als ik doodga, verwijder ik het weer, zo leuk is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Vertel vertel desnoods betalen we bijijijij!
Ik snapte de zin eerst niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
The legend of El Dorado, van Zylom. Als ik doodga, verwijder ik het weer, zo leuk is het nou ook weer niet
Jij bent er iig nog zelf achter gekomen. Ik pieker nog steeds over "Bert"... Stroek, uileg graag... Meestal kan ik je nog wel enigszins volgen, hier ben je me echt kwijtgeraakt hoorquote:
Waarom niet? Smileys en PI's zijn verschillendquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
Ik moet leren dat ik niet begin met een smiley als ik een PI gebruik...
Ja, maar als ze op elkaar lijken, en ook nog eens direkt onder elkaar staan, is het wat teveel van het goede....quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom niet? Smileys en PI's zijn verschillend.
Te laaaaatquote:
ik heb 2 shows of zo van hem gezien en dan kom je echt met buikpijn van het lachen thuisquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Te laaaaat
Ik heb vroeger echt dubbel gelegen. Nu valt het wel mee.
Ja je moet wel bij de les van hem blijven anders mis je de helftquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Bert Visser iets te hyperactief.
Dan vind je Jochum Myer natuurlijk ook te druk ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Laatst was ie in "De wereld draait door" meen ik. Samen met Jochem Meijer, heb je dat gezien?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Jochum was gaaf toen ik hem in het theater zagquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laatst was ie in "De wereld draait door" meen ik. Samen met Jochem Meijer, heb je dat gezien?
Als je het hebt over hyper, dan moet je die twee bij elkaar hebben
Als je een hele show ziet is het ook grappiger. Dan heb je in het begin de endorfinen en hoef je de machine alleen maar op gang te houden. Op een gegeven moment is alles grappig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb 2 shows of zo van hem gezien en dan kom je echt met buikpijn van het lachen thuis
volgens mij gaan die het dan op een brullen zetten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
Jochem Meijer is beter vind ik.
"Wakker worden, wakker worden!!"
O, wat zou ik dat graag eens doen bij die twee van ons...
Brigitte is tof. Die show dat ze vanonder de douche het podium op komt, ge-wel-dig! Tenminste, tot de pauze... alle liedjes achter elkaar vond ik minder...quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe mij maar Herman Finkers (Het spreukjesbos!) of Brigitte Kaandorp (al ken ik niet heel veel mensen die er gek op zijn, maar ik vind 'r tof
.
Mevr Kaandorp is zeker tof en zeker veelzijdig zowel in haar shows als b.v. ook in Brigitte de musicalquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe mij maar Herman Finkers (Het spreukjesbos!) of Brigitte Kaandorp (al ken ik niet heel veel mensen die er gek op zijn, maar ik vind 'r tof
.
die sokken ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Brigitte is tof. Die show dat ze vanonder de douche het podium op komt, ge-wel-dig!
tot morgen mevrouwquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
ennehhh. Assepoester gaat jullie weer verlaten.
truste voor straks
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:01 schreef DR34M3R het volgende:
ennehhh. Assepoester gaat jullie weer verlaten.
truste voor straks
Is dat niet Karin Bloemen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet het nummer niet meer maar was de show met Perry Dosset![]()
![]()
Ja Jeroen van Merwijk heeft eens een heel mooi nummer gezongen Apartheid, speelt ze een Zuid Afrikaanse vrouw die het land ontvlucht omdat de apartheid opgeheven wordt en ze naar Nederland komt omdat er hier bij ons nog veel meer gereguleerde apartheid is dan toendertijd daar in Zuid Afrikaquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:10 schreef wonderer het volgende:
Ik vind 'r tof. Heeft hele mooie liedjes.
http://www.youtube.com/watch?v=dCSY-fWmc3kquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Jeroen van Merwijk heeft eens een heel mooi nummer gezongen Apartheid, speelt ze een Zuid Afrikaanse vrouw die het land ontvlucht omdat de apartheid opgeheven wordt en ze naar Nederland komt omdat er hier bij ons nog veel meer gereguleerde apartheid is dan toendertijd daar in Zuid Afrika
Oh, die heb ik nooit gezien.quote:
was mijn eerste kennismaking met Purper in het Theater en ook daar het multitalent van duizendpoot Perry weer sterk naar vorenquote:
wtf??quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Deze is pas cool!![]()
Deed me aan Lange Pier denkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat 'n held, niet?
In Floris noemen ze hem Lange Pierquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik meende dat het niet lange Pier maar grote Pier uit Friesland was![]()
ja maar is ook al heeel lang geleden dat ik Floris dus gezien hadquote:
volgens mij is het al meer dan 20 jaar geleden dat ik voor het laatst gekeken hebquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Lange Pier en Grote Pier ken ik niet.
Wel Grutte Pier.
'k Heb Floris nog nooit gezien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is het al meer dan 20 jaar geleden dat ik voor het laatst gekeken heb![]()
Maar volgens mij heeft Grutte Pier wel als inspiratiebron gedient voor de figuur Lange Pier in de Floris seriequote:Op donderdag 24 mei 2007 22:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Heb Floris nog nooit gezien.
Grutte Pier ken ik omdat mijn pake daarover vertelde.
Ja, wij noemden hem thuis ook Grutte Pier, terwijl dat in de serie niet voorkwamquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Heb Floris nog nooit gezien.
Grutte Pier ken ik omdat mijn pake daarover vertelde.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:35 schreef wonderer het volgende:
Graaf van Sloten, admiraal van de Zuiderzee, koning van Friesland
Pier was toch een Fries?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hollanders hebben nooit Friesland veroverd, hoor..
Ohquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh ja, en hij was een boer.
Yeah I knowquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef wonderer het volgende:
Je moet toch es gaan kijken, echt leuke serie
fijn, nu moet ik elke keer als ik jou zie, denken aan mijn stiefvader(die zegt dat ook altijd)quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
I bloody need it.
Jij had niet toevallig een loods op de run he?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]zal nog wel erger worden, met die wegwerkzaamheden hier
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:47 schreef JamesBrowny het volgende:
Goeiemorgen!
Ben jarig vandaag!27 alweer, het gekke is dat ik al weken(misschien zelfs maanden) zonder na te denken tegen iedereen zeg dat ik 27 ben.
Nu ben ik het dus echt.
Ja, heel graag.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:56 schreef Stroekie het volgende:
En voor de liefhebbers is er versie koffie en heet water om thee te maken![]()
oh heerlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:58 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ja, heel graag.
Met gebak! Iemand ook een stukje?
[afbeelding]
Hazelnootschuimtaartquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:17 schreef JamesBrowny het volgende:
Wat ik niet zo goed snap, is dat de appeltaart nu weer verdwenen is uit mijn post.
Ik heb appel, kruimel en hazelnootschuimtaart!
Mijn dochtertje is gek op kruimelvlaai, vindt ze heerlijk.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:47 schreef JamesBrowny het volgende:
Goeiemorgen!
Ben jarig vandaag!27 alweer, het gekke is dat ik al weken(misschien zelfs maanden) zonder na te denken tegen iedereen zeg dat ik 27 ben.
Nu ben ik het dus echt.
Ik zat me ook al af te vragen of ze het medicijnkastje van Dreamer gevonden haddenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:53 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Jij had niet toevallig een loods op de run he?
quote:Jongeren gooien man in water in Amsterdam
AMSTERDAM - Drie jongeren hebben in de nacht van woensdag op donderdag in Amsterdam een 38-jarige man in het water geduwd en hem daar een tijd lang laten rondzwemmen.
Een woordvoerster van de politie bevestigde vrijdag een bericht hierover in De Telegraaf.
De man was met zijn vriend buiten de deur geweest en liep 's avonds alleen naar huis. In de buurt van het Rembrandtpark in Amsterdam-West duwden de drie mannen hem in de rug. Ze trokken zijn overhemd van zijn lichaam en sleurden hem het park in. Daar gooiden ze hem in het water.
Het drietal bleef langs de kant staan en bekogelde het slachtoffer met takken. Hij was erg bang en durfde niet uit het water te klimmen. De man heeft verklaard dat de jongeren pas op de vlucht sloegen toen twee uur later een auto voorbij kwam rijden.
Homo
Het slachtoffer is homo. De politie kan niet zeggen of de mishandeling daarmee te maken heeft, maar sluit dat niet uit. De man raakte niet gewond. "Hij is wel enorm geschrokken en emotioneel zeer aangedaan", aldus de politiewoordvoerster.
Dankjewelquote:
van harte gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 07:47 schreef JamesBrowny het volgende:
Goeiemorgen!
Nu ben ik het dus echt.
Ik heb nog genoeg(is nog geen bezoek geweest)je bent welkom hoor!quote:
Correctie, een serie topics met allemaal een slotje erop.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Er was een NWStopic over, maar daar zit al een afkoelslotje op, in afwachting van een FA.
Zo'n eikels moeten ze toch gewoon zelf in de gracht gooien en daar lekker een paar dagen in laten liggenquote:
Ik houd het wel bij virtueel. Dat is beter voor mijn buik en tandenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:04 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg(is nog geen bezoek geweest)je bent welkom hoor!
(maar hoe ik dat nu weer aan mijn vriend zou moeten uitleggen...)
Dank je.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
van harte gefeliciteerd![]()
Ik ben net wakker.. ga zo naar me ouders toe maar heb geen zin in die lange reis![]()
Da's waar, ik ga lekker 'zondigen'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij virtueel. Dat is beter voor mijn buik en tanden.
zit doe ook in zo'n zak in het koelvalk ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:07 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Da's waar, ik ga lekker 'zondigen'
Trouwens, kent iemand die Kervelsoep van de AH, die vind ik zooo lekker!(okee, de smiley is koffie, maar doe maar net of t een soepkom is)
haha echt ver.. ik woon in deventer hun in limburg. alleen al met de trein is 2 uur ne 20 minuten.. en met dit warme weer..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:06 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Dank je.
Beodel je dat sarcastisch en wonen ze om de hoek, of is het echt ver?
nou dan eens goed opletten morgen bij het boodschappen doenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:20 schreef JamesBrowny het volgende:
Nee, dat is een blikje
Je moet er wel van houden, mijn vriend vindt het helemaal niks.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan eens goed opletten morgen bij het boodschappen doen
nu het zo warm is is dat echt niksquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:24 schreef JamesBrowny het volgende:
Ja, da's echt lang!
Maar op zich, boekje mee in de trein, da's best relaxed(nu kun je vast ook zitten, rond deze tijd) ik hoop wel voor je dat het niet keihard gaat regenen.
Ik eet meestal soep als ik van mijn werk kom, dus heb ik meestal verschillende smaken staan. Nu dacht ik dat een voorraadje voor als ik van mijn werk zou komen ook niet zo gek is, dus heb ik maar wat meer gehaald dan ik nodig denk te hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een hoop soep! Hier is het altijd de keuze tussen maximaal twee soorten en dat vind ik al veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |