Kutkoelies, en poenanies!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:35 schreef kweek89 het volgende:
wat een tyfus kut examen, kut indie
Bovendien wil ik ze niet eens begrijpen, ik heb toch verdeurie geen CKV2 met je beeldende elementen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef Dragoljub het volgende:
Nutteloze kutbronnen, wat kan mij het nou boeien wat men 100 jaar geleden spottende humor vond.
Had ik ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef LasTeR het volgende:
De onderwijs inspecteur op die ene prent hé, ik dacht dat dat een soort duiveltje moest voorstellen, zijn het ezelsoren. Kankerlijers moeten eens duidelijk zijn.
Jij hebt dan ook niet geleerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:50 schreef Renesite het volgende:
Ik vond het nu ik de vragen lees ook nogal een bout examen.
Persoonlijk.
Neeh, maar toch, als ik de antwoorden zie tov. de vragen...quote:
Ik had het ook wel (gedeeltelijk) goed, ik wist echter niet wat het inhield.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat was misschien ngo wel het makkelijkst
Bij ons ging er iemand languit bij het verlaten van de zaal en nam een compleet tafeltje plus al het spul mee de afgrond in.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef pekel het volgende:
Heb trouwens wel hartelijk gelachen onder het examen, en ook direct na afloop. Beetje hetzelfde sfeertje als in dit topic: "Hoeren-berisiappen" e.d.
http://www.eindexamen.nu/laks/stats/ , komen er minstens 20 per minuut bijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:27 schreef frenkie-feyenoord het volgende:
waar kun je ergens zien hoeveel klachten er al binne zijn gekomen???
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Er komen echt per minuut minstens 20 klachten binnen![]()
Ja. Hoezo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Vrees je niet voor Wiskunde?
dat bedoel ik dus.... knuffelen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:46 schreef Lisette18 het volgende:
ik heb ook alleen maar geklaagd over nl, rest is niet nodig.
alweer? Foto?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:47 schreef iraanse_malloot het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus.... knuffelen?
o ja joh?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
We hebben de 4000 klachten gepasseerd!
k heb geen idee, maar die eerste van vriendjes politiek en erfopvolgging. zoets had k als antwoord.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En er waren ook veel vragen dan had je bijv.
-een kenmerk van dit en dat
- voor de dit en dat
Bijv. vraag 3
Noem:
- een politieke verandering die zij wilden doorvoeren
- een maatschappelijke verandering die zij wilden doorvoeren
Antw:
- einde nepotisme (vriendjespolitiek)
- Goede deugden doen
Zou je daar wel gewoon de volle 2 punten voor krijgen?
En dat na een dag al ofzo, Nederlands heeft er een week overgedaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
We staan op gelijke hoogte met Nederlands qua aantal klachten!
Een clubje van onnozelen dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:43 schreef denthemen het volgende:
Ik hoorde van mijn leraar dat zelfs de nationale bond voor geschiedenisleraren () heeft lopen klagen
maar ze hebben er wel veel invloed opquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |