Kutkoelies, en poenanies!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:35 schreef kweek89 het volgende:
wat een tyfus kut examen, kut indie
Bovendien wil ik ze niet eens begrijpen, ik heb toch verdeurie geen CKV2 met je beeldende elementen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:34 schreef Dragoljub het volgende:
Nutteloze kutbronnen, wat kan mij het nou boeien wat men 100 jaar geleden spottende humor vond.
Had ik ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef LasTeR het volgende:
De onderwijs inspecteur op die ene prent hé, ik dacht dat dat een soort duiveltje moest voorstellen, zijn het ezelsoren. Kankerlijers moeten eens duidelijk zijn.
Jij hebt dan ook niet geleerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:50 schreef Renesite het volgende:
Ik vond het nu ik de vragen lees ook nogal een bout examen.
Persoonlijk.
Neeh, maar toch, als ik de antwoorden zie tov. de vragen...quote:
Ik had het ook wel (gedeeltelijk) goed, ik wist echter niet wat het inhield.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat was misschien ngo wel het makkelijkst
Bij ons ging er iemand languit bij het verlaten van de zaal en nam een compleet tafeltje plus al het spul mee de afgrond in.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:02 schreef pekel het volgende:
Heb trouwens wel hartelijk gelachen onder het examen, en ook direct na afloop. Beetje hetzelfde sfeertje als in dit topic: "Hoeren-berisiappen" e.d.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |