Die zaten bij mij gewoon in de boekjesquote:Op maandag 2 april 2007 20:50 schreef LasTeR het volgende:
Ik sta er een 5,8 voor. Mijn moeilijkste vak.
@no1uknow: Ik heb die CD's heul niet!
Waar haal je trouwens die titel vandaan? Ik heb hier dat boekje liggen, maar daar staat het niet opquote:Op maandag 2 april 2007 20:45 schreef LasTeR het volgende:
Van 'Eerste Schipvaart' tot 'laatste bastion'
Kijk is naar TT.quote:Op maandag 2 april 2007 20:56 schreef Cerubo het volgende:
Is deze nou ook voor VWO, of nieuw topic?
Als het dezelfde stof is dan kan het best bij elkaar lijkt me.quote:Op maandag 2 april 2007 20:56 schreef Cerubo het volgende:
Heb nog heel sneaky foto's gemaakt van de antwoordbladen van paragraaf 2, 3 en 4 van Indie-module. Interesse, of voldoet de Word-file?quote:Op maandag 2 april 2007 20:55 schreef MrManiak het volgende:
Alle opdrachten "van Kind tot Burger" die van belang zijn!!!
Alle opdrachten van de "Indie-module" die van belang zijn!!!
Hier, graag gedaan!!!
Ik heb hier binnekort ook examens in
Nee het is allemaal gescheidenquote:Op maandag 2 april 2007 20:56 schreef Cerubo het volgende:
Ligt het aan mij of had ik die vorig jaar ook?quote:Van kind tot Burger
Volksopvoeding via het onderwijs in Nederland (1780-1920)
Kan kloppen. Indië, kind tot burger en nog 1 wisselen elk jaar. Kind tot burger zal dus logischerwijs volgend jaar niet komen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of had ik die vorig jaar ook?.
Er wordt altijd twee jaar met 1 onderwerp gedaan. Dus elk jaar 1 oud onderwerp en 1 nieuw onderwerp.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of had ik die vorig jaar ook?.
Die jaquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:21 schreef LasTeR het volgende:
Vorig jaar was toch Vietnam oorlog?
Sinds wanneer is dat? Er zij namelijk ook andere onderwerpen geweest.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kan kloppen. Indië, kind tot burger en nog 1 wisselen elk jaar. Kind tot burger zal dus logischerwijs volgend jaar niet komen.
Geen idee. Die wijsheid is mij ook vertelt door mijn docent.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat? Er zij namelijk ook andere onderwerpen geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |