dat bedoel ik dus.... knuffelen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:46 schreef Lisette18 het volgende:
ik heb ook alleen maar geklaagd over nl, rest is niet nodig.
alweer? Foto?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:47 schreef iraanse_malloot het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus.... knuffelen?
o ja joh?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
We hebben de 4000 klachten gepasseerd!
k heb geen idee, maar die eerste van vriendjes politiek en erfopvolgging. zoets had k als antwoord.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En er waren ook veel vragen dan had je bijv.
-een kenmerk van dit en dat
- voor de dit en dat
Bijv. vraag 3
Noem:
- een politieke verandering die zij wilden doorvoeren
- een maatschappelijke verandering die zij wilden doorvoeren
Antw:
- einde nepotisme (vriendjespolitiek)
- Goede deugden doen
Zou je daar wel gewoon de volle 2 punten voor krijgen?
En dat na een dag al ofzo, Nederlands heeft er een week overgedaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
We staan op gelijke hoogte met Nederlands qua aantal klachten!
Een clubje van onnozelen dus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:43 schreef denthemen het volgende:
Ik hoorde van mijn leraar dat zelfs de nationale bond voor geschiedenisleraren () heeft lopen klagen
maar ze hebben er wel veel invloed opquote:
Over het examen zelf of het correctiemodel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:43 schreef denthemen het volgende:
Ik hoorde van mijn leraar dat zelfs de nationale bond voor geschiedenisleraren () heeft lopen klagen
examenquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Over het examen zelf of het correctiemodel?
8 punten was een hele punt werd verteldquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Dank je! Dit betekent weer een paar tiende hoger!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
8 punten was een hele punt werd verteld
maaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Hiero:quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:53 schreef Coastertommm het volgende:
Waar heb je het vandaan? Het is wel best lastig leesbaar
17. Opmerking: dit is zwaar meetellende stapelvraag over een niet-essentieel onderdeel van de stof zonder goede grondslag in de stofomschrijving.
Tweede deel: ontevredenheid/opstand onder Indonesische vorsten goed (zie stofomschrijving) ?Derde deel: geen haalbare vraag, komt niet uit stofomschrijving
Vierde deel: naam van wet hoeft niet genoemd te worden, wel de verandering. Javanen mochten grond kopen, Europeanen alleen pachten.
Vijfde deel: niet alle Javaanse boeren werden er slechter van, de intensivering van de geldeconomie had ook positieve effecten.
Deze vraag:
G. A. G. Ph. van der Capellen, gouverneur-generaal van 1816 tot 1826, verbood
de verkoop van land door Indonesische vorsten aan Europese ondernemers.
Noem:
− een reden waarom Van der Capellen deze maatregel nam en
− een gevolg van zijn verbod voor de Indonesische vorsten en
− een gevolg voor de Javaanse boeren en
− de verandering in 1870 in de wetgeving op de verkoop van grond en
− een gevolg hiervan voor de Javaanse boeren.
Die was echt kutEn je kon er 5 punten voor halen! Gelukkig zijn de leraren het ermee eens
* MrManiak wij krijgen bonuspunten hooptquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:10 schreef denthemen het volgende:
De Vereniging Geschiedenisdocenten Nederland (VGN) is druk aan het overleggen over het examen geschiedenis voor de HAVO dat afgelopen dinsdag is afgenomen.
De VGN geeft aan dat ze vooral de vraagstelling van het examen moeilijker en taliger vonden dan voorafgaande jaren. In het examen staat een dubbele ontkenning in de vraagstelling, waardoor de vraag onduidelijk wordt. Hierdoor wordt het eindexamen meer begrijpend lezen dan geschiedenis zelf. Er werd verder stof gevraagd die niet in de eindtermen staat. Dit kan de eindexamenkandidaten zeker 8 punten kosten.
André Beemsterboer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |