je kan hem vast goedkoop 2ehands kopen, dan is het wel leukquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:46 schreef RHCPeter het volgende:
Kan Halo 2 eigenlijk op de 360? Zo ja is het dan nog slim om die te gaan kopen nu? Ik heb halo 3 al gereserveerd
Als je geen 30 dagen kan wachten is het een prima optiequote:Op maandag 27 augustus 2007 17:46 schreef RHCPeter het volgende:
Kan Halo 2 eigenlijk op de 360? Zo ja is het dan nog slim om die te gaan kopen nu? Ik heb halo 3 al gereserveerd
Kom es een keer tegen mij danquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je geen 30 dagen kan wachten is het een prima optie
Speel hem zelf ook nog... altijd volle kamers
400 euro uitgeven, Halo 3 bestellen bij een webshop voor 50 en voor 350 euro (of misschien wel minder bij de MM tegen die tijd) een premium kopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:06 schreef OG-Loco het volgende:
Ik heb ooit gezegd dat ik een 360 móet kopen als Halo 3 uitkomt, gezien de ontelbare uren fun met Halo 1 & 2.
Wat blijkt nu; is het binnenkort zover!
Maar om nu in 1 klap ongeveer 450,- stuk te slaan om het Spel Der Spellen te kunnen spelen gaat me een beetje ver, en het wordt me afgeraden een 360 tweedehands te kopen. Wat te doen?
komt tie:quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef OG-Loco het volgende:
Ja maar hé.Als ik een extra controller erbij wil, en een Wireless Ding Apparaat Unit (dat is toch het enige voor streaming media van PC -> 360 en voor internettoegang op de 360?) ben ik weer 120¤ verder.
Dure zooi.
Je krijgt gewoon een netwerk kabel bij man.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef OG-Loco het volgende:
Ja maar hé.Als ik een extra controller erbij wil, en een Wireless Ding Apparaat Unit (dat is toch het enige voor streaming media van PC -> 360 en voor internettoegang op de 360?) ben ik weer 120¤ verder.
Dure zooi.
ja diequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon een netwerk kabel bij man.
En ik heb deze pack 2 maanden terug gehaald
[afbeelding]
Was 400 bij de bart schmit
Probleem.
je hebt ook geen wireless-zooi nodig als je PC in dezelfde kamer staat (met internet). Dan stop je gewoon een cheap tweede netwerkkaart in de PC, en vervolgens plug je de 360 daarinquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:07 schreef OG-Loco het volgende:
[afbeelding] Probleem.
Ik moet wel een Wireless set hebben, want om een netwerkkabel in de woonkamer te krijgen (heb geen eigen TV dus, zie paragraaf 'monitor' voor aanvullende info) moet ik meer troep maken dan ik, dan wel mijn ouders, zou(den) willen.
Monitor:
Met de oude Xbox die nu dus staat te verstoffen was er dus geen mogelijkheid om hem aan mijn PC-scherm te hangen, met de 360 wel? VGA-kabel? Als dat kan, graag, maar hoe zit het dan met de kwaliteit? 19" Acer 1440x900, zonder DVI helaas. Als ik de 360 en het Acerding can connecten heb ik ook geen wireless rommel nodig, mijn PC staat er immers naast.
wordt wel heel off-topic zo, maar goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:29 schreef OG-Loco het volgende:
Tof.
Optie 1:
- Xbox 360 Halo 3 Edition ¤349,-
- Xbox 360 Controller ¤ 45,-
- Play / Charge Kit ¤ 19,- (deze schijn je nodig te hebben toch?)
- VGA Kabel ¤ 30,-
Totaal: ¤ 443,-
Optie 2:
- Xbox 360 Supersize Pack ¤ 399,-
- Halo 3 ¤ 65,-
- VGA Kabel ¤ 30,-
Totaal: ¤ 494,-
Voordelen optie 2 boven optie 1:
- Wit is toffer dan dat legergroene ding
- Afstandsbediening is tof (kan ik mijn MCE afstandsbediening ook gebruiken voor de 360?)
Hmmmmmm....
Ik wil ook mijn eigen topic maken, maar daar zijn we nu te laat voor geloof ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:36 schreef kepler het volgende:
[..]
wordt wel heel off-topic zo, maar goed
Die Halo 3-pack is normaal zonder Halo 3 en de reguliere prijs is 400 euro
Optie 1: 379 + 45 + 30 = 454,-quote:
tja, als je zo'n deal kan krijgen van 380 met Halo 3 dan zou ik dat doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:48 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn eigen topic maken, maar daar zijn we nu te laat voor geloof ik.
Halo 3 pack prijs:
https://www.dynabyte.nl/a(...)360-Systems-+-Halo-3
http://www.dixons.nl/De_o(...)7090897/default.aspx
[..]
Optie 1: 379 + 45 + 30 = 454,-
Optie 2: 399 + 65 + 30 = 494,-
Kut, optie 2 is toffer, maar het scheelt wel 50 euro.
En even heel reëel, los van het goddelijke van het kunnen spelen van Halo 3, Bioslock en alle andere geiligheden, ¤ 450,- voor een spelletjesapparaat is zo'n intense klap geld.![]()
.
Zie sig!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is je live tag dan, voeg ik je toe
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:25 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het voor Halo3 waard om een 360 te kopen.. gewoon die paar honderd euro uitgeven en stoppen met huilen want.... je speelt halo fucking 3!!!!
En daarna zijn er zat leuke en mooie games voor budget over te nemen hier van mensen!
patserquote:Op donderdag 6 september 2007 11:57 schreef Fliepke het volgende:
Woei, ik ben uitgenodigd voor de VIP premiere van Halo 3 in tuschinski
Ik kan me het halo 2 feestje nog maar half herinneren. Ik had iig mijn laatste trein gemist en ik ben uiteindelijk beland bij een vriend in Haarlem waar we enorm dronken zijn geworden en zelfs nog geesten op hebben proberen te roepen.
Ik heb er zin an
je zet mij ook maar op die lijstquote:Op donderdag 6 september 2007 12:00 schreef Fliepke het volgende:
Je kunt toegang winnen: http://www.halo3premiere.nl/
Zolang er een uitgebreid verslag over komt en een leuke prijsvraag waarbij prijzen ook daadwerkelijk worden uitgekeerd, vind ik het leuk voor jequote:Op donderdag 6 september 2007 11:57 schreef Fliepke het volgende:
Woei, ik ben uitgenodigd voor de VIP premiere van Halo 3 in tuschinski
Ik kan me het halo 2 feestje nog maar half herinneren. Ik had iig mijn laatste trein gemist en ik ben uiteindelijk beland bij een vriend in Haarlem waar we enorm dronken zijn geworden en zelfs nog geesten op hebben proberen te roepen.
Ik heb er zin an
Je gaat problemen krijgen met de beeldverhouding. Je monitor is 16:10 terwijl de 360 16:9 is. Ik heb dit probleem ook gehad op een Acer widescreen. Je gaat je eraan storen na verloop van tijd. Kwaliteit is keurig verder hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:22 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt ook geen wireless-zooi nodig als je PC in dezelfde kamer staat (met internet). Dan stop je gewoon een cheap tweede netwerkkaart in de PC, en vervolgens plug je de 360 daarin(genoeg manuals te vinden op internet hoe dat werkt)
VGA-kwaliteit is gewoon prima. Was eerst iets minder, maar is verbeterd met een (software)update
Dat is:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:27 schreef Mirel het volgende:
Halo 3 in Italie in de winkels:
http://www.forumeye.it/invision/index.php?showtopic=386254
Ik weet niks van het leveringsproces (ofzo) maar kan het zijn dat het slechts lege doosjes zijn?
bij mij eigenlijk al sinds de betaquote:Op donderdag 6 september 2007 14:26 schreef piet_pelle het volgende:
Nou niet lang meer mensen, het begint nu toch wel weer ouderwets te kriebelen hoor.
Met een bepaalde resolutie ( weet niet uit me hoofd ) kun je het wel goed weergeven op een 16:10 pc lcd.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:09 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je gaat problemen krijgen met de beeldverhouding. Je monitor is 16:10 terwijl de 360 16:9 is. Ik heb dit probleem ook gehad op een Acer widescreen. Je gaat je eraan storen na verloop van tijd. Kwaliteit is keurig verder hoor.Mooi strak beeld met een VGA kabel.
Hij blijft het rekken, je 360 ondersteund geen 16:10 resoluties en je monitor geen auto-aspect ratio. Tenzij de 360 op 16:10 gezet kan worden blijf je dit probleem hebben. De games zijn ook niet voor 16:10 geschreven. Heeft niks met resolutie te maken i'm afraid.quote:Op donderdag 6 september 2007 14:49 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Met een bepaalde resolutie ( weet niet uit me hoofd ) kun je het wel goed weergeven op een 16:10 pc lcd.
Hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 6 september 2007 16:35 schreef OG-Loco het volgende:
360 is van de baan.
Ik vind ¤ 450,- domweg teveel geld op het moment.
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:52 schreef -Dries- het volgende:
Dit gaat wel weer het meeste gespeelde game op Xbox live worden hoor.
Er werd behoorlijk doorgeschoten jaquote:Op woensdag 12 september 2007 18:39 schreef Sala-adin het volgende:
Gisteravond echt een paar heerlijke matches gespeeld
En toen kwam butch en kon de heat niet meer aan
Check mijn statlist http://www.bungie.net/Sta(...)r=xX0%20PAZUZU%200Xx
Huh ben BUTCH NLquote:Op donderdag 13 september 2007 09:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er werd behoorlijk doorgeschoten ja
Maar die maat van je... die trok ik niet..
Ik ben rond een uur of 9 online dan kan je met me spelen en beter wordenquote:
Je pikte de draad goed op inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2007 20:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben rond een uur of 9 online dan kan je met me spelen en beter worden
Want zeg nou eens eerlijk ik was aan het KILLEN JONGE!!!
Ding is uitstekend. Ik heb mijn 360 zelfs nooit met een kabel aangesloten.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef Caas het volgende:
Mensen,
Heb een belangrijke vraag. Nu halo 3 voor de deur staat wil ik mijn xbox natuurlijk aansluiten op live om online te kunnen spelen. Alleen is het niet mogelijk om een kabel te trekken, omdat mijn kamer vrij ver weg van de router ligt. Nu is mijn vraag of zo'n wireless ding (50 euro toch ofzo? erg duur iig..) stabiel genoeg is om multiplayer te spelen. Dus niet dat de verbinding om de haverklap uitvalt. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, dan wel positief, dan wel negatief. Uhm.. mijn kamer ligt ong 8 m. schuinboven de routerkamer.
Bij voorbaat dank!
Misschien is een langere kabel goedkoper dan wireless ding.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef Caas het volgende:
Mensen,
Heb een belangrijke vraag. Nu halo 3 voor de deur staat wil ik mijn xbox natuurlijk aansluiten op live om online te kunnen spelen. Alleen is het niet mogelijk om een kabel te trekken, omdat mijn kamer vrij ver weg van de router ligt. Nu is mijn vraag of zo'n wireless ding (50 euro toch ofzo? erg duur iig..) stabiel genoeg is om multiplayer te spelen. Dus niet dat de verbinding om de haverklap uitvalt. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, dan wel positief, dan wel negatief. Uhm.. mijn kamer ligt ong 8 m. schuinboven de routerkamer.
Bij voorbaat dank!
Dat de verbinding wegvalt kan ook aan de router liggen natuurlijk. Verder hoor ik goede dingen over dat ding, iig niet bijzonder slechte.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef Caas het volgende:
Mensen,
Bij voorbaat dank!
Als je router wifi heeft dat kan het gewoon. Moet je inderdaad wel kijken of de router 802.11g aankan en niet 802.11a, dat laatste is veel te traag.quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:09 schreef gijsje79 het volgende:
Dit kan toch niet op iedere router?
Zal eerst ff kijken of het wel samen gaat.
Handleiding, doos, typenummer? Als je ergens 802.11g protocol ziet staan zal het wel goed zijn lijkt me...quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:19 schreef Caas het volgende:
En hoe kan ik dat snel zien?
Ow, ik heb hem met een kutsmoesje mogen inleverenquote:Op zondag 16 september 2007 12:00 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik hoop ook met smart op de film
Is jou 360 trouwens helemaal oke?
Dan mot je me eff addenquote:Op zondag 16 september 2007 12:43 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ow, ik heb hem met een kutsmoesje mogen inleveren
Hij maakte alleen meer lawaai dan die van een vriend van mij, maar dat was al reden genoeg vonden ze bij de helpdesk![]()
Heb nu trouwens ook geen internet op mijn kamer (zit nu thuis, niet in Genk), en zodra ik dat heb ga ik weer net als vanouds een stuk meer Xbox Live spelen
Ik vind die vlekken op zijn rechterknie toch enigszins verdacht.quote:Op maandag 17 september 2007 15:09 schreef Robhimself.2 het volgende:
When you gotta go, you gotta go. (Van de MC suit veiling).![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis echt een MP game.quote:Op maandag 17 september 2007 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik twijfel of ik hem moet halen. Ik heb deel 1 & 2 niet gespeeld en ben niet zo'n online speler. Dus ik weet niet of de single-player wel de moeite waard is.
Single player is fantastisch! Ik speel Halo nooit online...quote:Op maandag 17 september 2007 23:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik twijfel of ik hem moet halen. Ik heb deel 1 & 2 niet gespeeld en ben niet zo'n online speler. Dus ik weet niet of de single-player wel de moeite waard is.
4 player coop zelfs!quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:09 schreef Wouter2006 het volgende:
weet niet of het al gezegd of gevraagd is, en geen zin om alle topics door te spitten,
maar kan je single player met zijn 2en doen over internet? net zoals de coop van Gears?
hoor graag..
huh wtf 4 player? damn vette shit!quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
4 player coop zelfs!
Is ook denk ik het enige waarmee ik de SP doe.. voor de rest alleen MP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |