Terecht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:03 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nog een maand voor Forza... daarna worden de maanden gedomineerd voor dit spel.
In ieder geval een stuk dieper dan Metroid Prime dude.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:12 schreef BMH het volgende:
[..]
... Je doet net alsof hij diepgang heeft.. Of als het verhaal in de Halo games diepgang heeft.
Ik dacht het nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 05:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk dieper dan Metroid Prime dude.![]()
En lees de boeken eens.![]()
Nintendo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 06:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Metroid heeft meer geschiedenis dan jij denkt
.
Ik heb het over het spel, niet de boeken of fanfiction.quote:Op maandag 20 augustus 2007 05:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk dieper dan Metroid Prime dude.![]()
En lees de boeken eens.![]()
Die boeken horen erbij,quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb het over het spel, niet de boeken of fanfiction.
Het feit dat je de beoeken "nodig hebt" zegt al genoeg.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:13 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Die boeken horen erbij,
een extension van de game die je gewoon nodig heb.
Ga ze maar snel lezen voor halo 3 er is.![]()
Idd zegt genoeg over hoe interessant en onderhoudend het verhaal is. Mensen doen vaak alsof Halo liefhebbers het plot zien als shakespare en lopen het daarom gigantisch af te kraken. Maar niemand zegt dat het literatuur is. Het is gewoon erg leuk en goed in mekaar gezet verhaal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Het feit dat je de beoeken "nodig hebt" zegt al genoeg.
Maar goed. Dit gaat nergens naar toe.
Idd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:29 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Idd zegt genoeg over hoe interessant en onderhoudend het verhaal is. Mensen doen vaak alsof Halo liefhebbers het plot zien als shakespare en lopen het daarom gigantisch af te kraken. Maar niemand zegt dat het literatuur is. Het is gewoon erg leuk en goed in mekaar gezet verhaal.
![]()
Is dat niet altijd zo?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd.
In feite is het gewoon Ami's tegen Russen met wat gemuteerde Chinezen erbij.
klopt maar daarom ook niet minder leukquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd.
Jouw leven is heel erg simpel, zeker?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd.
en ook een xbox360 in de kleuren van het armour van master chiefquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:51 schreef Sala-adin het volgende:
Je hebt ook een wireless headset met master chief design
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:33 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb zo'n zin in dit spel
nog nooit gehad
die kijk ik dus niet meerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:49 schreef Chocobo het volgende:
High res volledige SP ervaring en replay games met film en screenshot features
http://www.gamersyde.com/news_4868_en.html
Ik kan ze echt niet mooi vindenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk dat ik de 2e controller ga aanschaffen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:49 schreef Chocobo het volgende:
High res volledige SP ervaring en replay games met film en screenshot features
http://www.gamersyde.com/news_4868_en.html
Spel speelt net zoals Halo 2.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:37 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop maar zo dat het speelt zoals Halo speelt.. met name in de MP, lekker gevoel bij lopen. En minder lag online zou ook leuk zijn... soms zit je gewoon een magazijn op iemand zn hoofd leeg te pompen en dan gaat ie nog niet liggen
Niet de beta gespeeld?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:37 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop maar zo dat het speelt zoals Halo speelt.. met name in de MP, lekker gevoel bij lopen. En minder lag online zou ook leuk zijn... soms zit je gewoon een magazijn op iemand zn hoofd leeg te pompen en dan gaat ie nog niet liggen
Who gives a flying fuckquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:26 schreef Rahl het volgende:
kan iemand de 2de helft van het verhaal van halo 2 voor me spoileren? heb die game nooit uitgespeeld
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet de beta gespeeld?! [afbeelding]
Halo 3 MP am god.
Elites van de council worden uitgemoord, brutes nemen over, prophet gaat naar aarde, elites met de mensen samen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Who gives a flying fuck
Snap niks in het verhaal, als er maar geschoten moet worden!
Dus er moet geschoten wordenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Elites van de council worden uitgemoord, brutes nemen over, prophet gaat naar aarde, elites met de mensen samen.
i give a fuck, speel spellen voor verhaal en gameplay en als 1 van beide kut is vind ik er niks aanquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Who gives a flying fuck
Snap niks in het verhaal, als er maar geschoten moet worden!
Dan zou ik Halo1 en 2 niet aanbevelen als het om verhaal gaat..quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:14 schreef Rahl het volgende:
[..]
i give a fuck, speel spellen voor verhaal en gameplay en als 1 van beide kut is vind ik er niks aan
ik was serieus verslaafd aan die betaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |