Mwoah, keb daar zelf nooit veel mee gedaan, maar een vriend van me had eens Facility van Goldeneye nagemaakt, en die leek best goed!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:05 schreef BMH het volgende:
Level-editor. Hopelijk niet zo'n ding als in TimeSplitters.
Die had ik ook gemaakt in TS2quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Mwoah, keb daar zelf nooit veel mee gedaan, maar een vriend van me had eens Facility van Goldeneye nagemaakt, en die leek best goed!
Cooool, je kan ook allemaal mission objectives plaatsen dacht ik. Ik weet nog wel dat we em zo natuurgetrouw mogelijk hadden gemaakt. Facility is trouwens wel het vetste level van Goldeneye.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Die had ik ook gemaakt in TS2Incl. ventilatieschachten
![]()
Mijn favoriet was die bootquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:05 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Cooool, je kan ook allemaal mission objectives plaatsen dacht ik. Ik weet nog wel dat we em zo natuurgetrouw mogelijk hadden gemaakt. Facility is trouwens wel het vetste level van Goldeneye.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Deze hoort nog in de OP:
[afbeelding]
Ik weet het, goed werkquote:Op zondag 29 juli 2007 23:31 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
De rest van OP is eigenlijk ook van mij
Woot! Confirmed en wel!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[gerucht] Vierspeler coöp bevestigd voor Halo 3
FUCK YEAHHopelijk ook offline voor mijn maten
http://www.halo3.com/quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:41 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kun je die zwarte balken weghalen?
Dan gebruik ik die als desktop afbeelding
1440x900 (a)
Geintje ofzo? Als je de Halo 3 beta bedoelt, die is al een paar maanden gesloten...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:25 schreef RHCPeter het volgende:
Ik zoek die halo download nou bij crackdown in het download menu van crackdown dus. Kom je op de marketplace maar daar staat hij niet bij
quote:
Week of 6.. speel je de full game.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:25 schreef RHCPeter het volgende:
Ik zoek die halo download nou bij crackdown in het download menu van crackdown dus. Kom je op de marketplace maar daar staat hij niet bij
duurt nog zoooooo langquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Week of 6.. speel je de full game.
The pain...the horrible pain...so long...why does it take so long....?!quote:
Misschien kun je jezelf invriezen tot de game uitkomt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:52 schreef Sala-adin het volgende:
Had ik die afstandbediening van click maar
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:24 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Misschien kun je jezelf invriezen tot de game uitkomt.
Een tip, als je een telefoontje krijgt van iemand die verdacht veel op jou lijkt luister dan naar wat hij zegt.
ja!@@$ en bedankt heh!!#$%^&*quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Master Chief gaat trouwens dood op het einde
Wtf moet bungie shit gaan kopieren van Zelda
Master Chief kan niet dood gaan![]()
was juist benieuwd dat als de oorlog was afgelopen wat die dan zou doen. want hij is een en al militaire machine wiens hele leven in teken staat van zn mede spartans en orders opvolgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:37 schreef BMH het volgende:
Wat maakt het uit of Master Chief dood gaat? Dat ding heeft geen enkele vorm van diepgang of persoonlijkheid. Als speler geef je meer om de helm dan wat er achter zit.
... Je doet net alsof hij diepgang heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
was juist benieuwd dat als de oorlog was afgelopen wat die dan zou doen. want hij is een en al militaire machine wiens hele leven in teken staat van zn mede spartans en orders opvolgen.
komt door de boekenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:12 schreef BMH het volgende:
[..]
... Je doet net alsof hij diepgang heeft.. Of als het verhaal in de Halo games diepgang heeft.
maar de game gaat iig tof worden en een multiplayer extravaganzaquote:
Ik kan niet wachten op een optie om enkel met Europeanen te spelen. Ik kan echt niet meer tegen die Amerikanen op Live. Ik word doodziek van "Fagget", "GAY", "queer", "America is better than ..." etc.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
maar de game gaat iig tof worden en een multiplayer extravaganza![]()
Ik kan nie wachten tot die uit is en gelijk aan de multiplayer met vrienden
mee eensquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op een optie om enkel met Europeanen te spelen. Ik kan echt niet meer tegen die Amerikanen op Live. Ik word doodziek van "Fagget", "GAY", "queer", "America is better than ..." etc.
Oh ik scheld net zo hard terug.. wat echt irritant is zijn die mensen die hun kut muziek moeten laten horen aan de room!quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op een optie om enkel met Europeanen te spelen. Ik kan echt niet meer tegen die Amerikanen op Live. Ik word doodziek van "Fagget", "GAY", "queer", "America is better than ..." etc.
Ik mute mensen die schelden. Ik ga mijzelf niet verlagen door ook te gaan schelden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik scheld net zo hard terug.. wat echt irritant is zijn die mensen die hun kut muziek moeten laten horen aan de room!
Je moet de tussenfilmpjes en de extra info wel bekijken wil je het begrijpen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:12 schreef BMH het volgende:
[..]
... Je doet net alsof hij diepgang heeft.. Of als het verhaal in de Halo games diepgang heeft.
ik ben nu zelf bezig met ghosts of onyx en het boek is best tofquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Je moet de tussenfilmpjes en de extra info wel bekijken wil je het begrijpen.
+ de comics en handleidingen helpen ook veel.
Terecht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:03 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nog een maand voor Forza... daarna worden de maanden gedomineerd voor dit spel.
In ieder geval een stuk dieper dan Metroid Prime dude.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik dacht het nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 05:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk dieper dan Metroid Prime dude.![]()
En lees de boeken eens.![]()
Nintendo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 06:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Metroid heeft meer geschiedenis dan jij denkt
.
Ik heb het over het spel, niet de boeken of fanfiction.quote:Op maandag 20 augustus 2007 05:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk dieper dan Metroid Prime dude.![]()
En lees de boeken eens.![]()
Die boeken horen erbij,quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb het over het spel, niet de boeken of fanfiction.
Het feit dat je de beoeken "nodig hebt" zegt al genoeg.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:13 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Die boeken horen erbij,
een extension van de game die je gewoon nodig heb.
Ga ze maar snel lezen voor halo 3 er is.![]()
Idd zegt genoeg over hoe interessant en onderhoudend het verhaal is. Mensen doen vaak alsof Halo liefhebbers het plot zien als shakespare en lopen het daarom gigantisch af te kraken. Maar niemand zegt dat het literatuur is. Het is gewoon erg leuk en goed in mekaar gezet verhaal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Het feit dat je de beoeken "nodig hebt" zegt al genoeg.
Maar goed. Dit gaat nergens naar toe.
Idd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:29 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Idd zegt genoeg over hoe interessant en onderhoudend het verhaal is. Mensen doen vaak alsof Halo liefhebbers het plot zien als shakespare en lopen het daarom gigantisch af te kraken. Maar niemand zegt dat het literatuur is. Het is gewoon erg leuk en goed in mekaar gezet verhaal.
![]()
Is dat niet altijd zo?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd.
In feite is het gewoon Ami's tegen Russen met wat gemuteerde Chinezen erbij.
klopt maar daarom ook niet minder leukquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd.
Jouw leven is heel erg simpel, zeker?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd.
en ook een xbox360 in de kleuren van het armour van master chiefquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:51 schreef Sala-adin het volgende:
Je hebt ook een wireless headset met master chief design
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:33 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb zo'n zin in dit spel
nog nooit gehad
die kijk ik dus niet meerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:49 schreef Chocobo het volgende:
High res volledige SP ervaring en replay games met film en screenshot features
http://www.gamersyde.com/news_4868_en.html
Ik kan ze echt niet mooi vindenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:41 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk dat ik de 2e controller ga aanschaffen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:49 schreef Chocobo het volgende:
High res volledige SP ervaring en replay games met film en screenshot features
http://www.gamersyde.com/news_4868_en.html
Spel speelt net zoals Halo 2.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:37 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop maar zo dat het speelt zoals Halo speelt.. met name in de MP, lekker gevoel bij lopen. En minder lag online zou ook leuk zijn... soms zit je gewoon een magazijn op iemand zn hoofd leeg te pompen en dan gaat ie nog niet liggen
Niet de beta gespeeld?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:37 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop maar zo dat het speelt zoals Halo speelt.. met name in de MP, lekker gevoel bij lopen. En minder lag online zou ook leuk zijn... soms zit je gewoon een magazijn op iemand zn hoofd leeg te pompen en dan gaat ie nog niet liggen
Who gives a flying fuckquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:26 schreef Rahl het volgende:
kan iemand de 2de helft van het verhaal van halo 2 voor me spoileren? heb die game nooit uitgespeeld
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet de beta gespeeld?! [afbeelding]
Halo 3 MP am god.
Elites van de council worden uitgemoord, brutes nemen over, prophet gaat naar aarde, elites met de mensen samen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Who gives a flying fuck
Snap niks in het verhaal, als er maar geschoten moet worden!
Dus er moet geschoten wordenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Elites van de council worden uitgemoord, brutes nemen over, prophet gaat naar aarde, elites met de mensen samen.
i give a fuck, speel spellen voor verhaal en gameplay en als 1 van beide kut is vind ik er niks aanquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Who gives a flying fuck
Snap niks in het verhaal, als er maar geschoten moet worden!
Dan zou ik Halo1 en 2 niet aanbevelen als het om verhaal gaat..quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:14 schreef Rahl het volgende:
[..]
i give a fuck, speel spellen voor verhaal en gameplay en als 1 van beide kut is vind ik er niks aan
ik was serieus verslaafd aan die betaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |