Mwoah, keb daar zelf nooit veel mee gedaan, maar een vriend van me had eens Facility van Goldeneye nagemaakt, en die leek best goed!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:05 schreef BMH het volgende:
Level-editor. Hopelijk niet zo'n ding als in TimeSplitters.
Die had ik ook gemaakt in TS2quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Mwoah, keb daar zelf nooit veel mee gedaan, maar een vriend van me had eens Facility van Goldeneye nagemaakt, en die leek best goed!
Cooool, je kan ook allemaal mission objectives plaatsen dacht ik. Ik weet nog wel dat we em zo natuurgetrouw mogelijk hadden gemaakt. Facility is trouwens wel het vetste level van Goldeneye.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Die had ik ook gemaakt in TS2Incl. ventilatieschachten
![]()
Mijn favoriet was die bootquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:05 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Cooool, je kan ook allemaal mission objectives plaatsen dacht ik. Ik weet nog wel dat we em zo natuurgetrouw mogelijk hadden gemaakt. Facility is trouwens wel het vetste level van Goldeneye.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Deze hoort nog in de OP:
[afbeelding]
Ik weet het, goed werkquote:Op zondag 29 juli 2007 23:31 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
De rest van OP is eigenlijk ook van mij
Woot! Confirmed en wel!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[gerucht] Vierspeler coöp bevestigd voor Halo 3
FUCK YEAHHopelijk ook offline voor mijn maten
http://www.halo3.com/quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:41 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kun je die zwarte balken weghalen?
Dan gebruik ik die als desktop afbeelding
1440x900 (a)
Geintje ofzo? Als je de Halo 3 beta bedoelt, die is al een paar maanden gesloten...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:25 schreef RHCPeter het volgende:
Ik zoek die halo download nou bij crackdown in het download menu van crackdown dus. Kom je op de marketplace maar daar staat hij niet bij
quote:
Week of 6.. speel je de full game.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:25 schreef RHCPeter het volgende:
Ik zoek die halo download nou bij crackdown in het download menu van crackdown dus. Kom je op de marketplace maar daar staat hij niet bij
duurt nog zoooooo langquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Week of 6.. speel je de full game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |