moet je tegen je personeel kunnen zeggen, en als het Palam niet bevalt, dan zoeken we wel een ander die wel onderdanig kan zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:57 schreef 2live het volgende:
lieke; ga jij terug naar je keuken
samen met Palmaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
moet je tegen je personeel kunnen zeggen, en als het Palam niet bevalt, dan zoeken we wel een ander die wel onderdanig kan zijn
caramba wat is die eric weer de lelijke kut aan het uithangen..
Zo lijkt ze net op tante Sidonia van Suske en Wiske.quote:
Lieke zoekt dat wel op hèquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:57 schreef mootie het volgende:
Niks gek dat Palma achterloopt met dr werk, ze zit alleen maar te viswijfen naar Lieke de hele dag.
Euh, ik zou het ook wel opzoeken als mijn huishoudster zou weigeren ook maar een poot voor me uit te steken.quote:
en dan de hele tijd met die slabek zich in discussies mengenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Euh, ik zou het ook wel opzoeken als mijn huishoudster zou weigeren ook maar een poot voor me uit te steken.
droeve non-issue die zogenaamde keukendienst (belachelijk idee overigens als je schoonmaakpersoneel in dienst hebt)quote:
Bijna elke bewoner heeft wel een keer een aanvaring met Palma gehad. Nu laten ze het allemaal graag aan Lieke over, die daarmee haar positie verzwakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Euh, ik zou het ook wel opzoeken als mijn huishoudster zou weigeren ook maar een poot voor me uit te steken.
Nog even doorzetten danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:05 schreef 2live het volgende:
huub over palma; ze is bijna overspannen
Ik betaal pas als Palma opgebokt is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:13 schreef maril het volgende:
Ik heb in de planning pas te betalen als die Lieke eruit is.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:15 schreef 2live het volgende:
palma; er zijn nieuwe onderbroeken voor mannen; push up pus up (volgens Palma)
lieke; oh je hebt hem aan nu?
volgens brenda was dat alleen maar het afweren van Liekes handquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:19 schreef Anderkeertje het volgende:
Vanavond in de uitzending is de klap die Palma Lieke gaf te zien![]()
Werken komt iig niet in haar HHboekje voorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:22 schreef 2live het volgende:
Het komt er eigenlijk op neer dat Palma een parttime bewoner is , of niet?
Ze zegt niet voor niks de hele tijd : het is mijn huis, mijn meubeltjes etcquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:22 schreef 2live het volgende:
Het komt er eigenlijk op neer dat Palma een parttime bewoner is , of niet?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:26 schreef ericahysterica het volgende:
vreemd kapsel dat jongetje op de bank met dat zwarte haar
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:26 schreef ericahysterica het volgende:
vreemd kapsel dat jongetje op de bank met dat zwarte haar (........ja ik heb toch maar betaalde streams genomen voor die 6 weken.![]()
volgens mij wel.......de rest doet niets anders dan sexen klieren en zich vervelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:33 schreef Anderkeertje het volgende:
Is Amanda nu eigenlijk nog de enige die daar iets doet ? (in vorm van lessen of iets dergelijks)![]()
Visagieles geven aan de 3e prijswinnares van het NK Visagie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:31 schreef petraa het volgende:
Wat doen die DOB daar nou weer
Huub zou motorrijles krijgen, brain vliegles, maar het lijkt wel een saaie dooie boel daar nu.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
volgens mij wel.......de rest doet niets anders dan sexen klieren en zich vervelen
Er is geen ruk te beleven op de streams, vandaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:34 schreef ericahysterica het volgende:
mensen wat is het rustig op dit forum...........is de belangstelling voor DGK tanende?
Heel eerlijk!!!!! Vind jij er nog wat aan????quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:34 schreef ericahysterica het volgende:
mensen wat is het rustig op dit forum...........is de belangstelling voor DGK tanende?
quote:
klopt maar ik ben nog een weekje thuis en dan weer aan het werk dus ik dacht ik MOET met eigen ogen zien waarom het zo stil isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is geen ruk te beleven op de streams, vandaar.
Mmm, lekkerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:35 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb nu betaalde streams dus ik pak er even een colaatje en wat pinda s bij![]()
![]()
Ik denk het wel. Jaap moet naar huis...en palma/Sonjaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:34 schreef ericahysterica het volgende:
Zooo lelijk...en het zegt ook zoveel over de persoon...quote:
eerst Palma en DOB is zelfs voor mij teveelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Heel eerlijk!!!!! Vind jij er nog wat aan????
Tuurlijk wel, zijn er hier zoveel die geen streams kijken, en toch reageren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik heb geen streams, kan dus niet meer meepraten![]()
Ach, als Natasja vrijdag terugkomt van de Bergmankliniek, is alles weer rechtgetrokken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
WTF probeert ze Tas jaloers te maken ofzo![]()
Die ziet ze dan ook vrijwilligquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:39 schreef Meganog het volgende:
Natasia begroet de dames van Dreams hartelijker dan haar eigen kinderen.
Ik mis ze wel, ik kijk wel de tv-uitzendingen, maar de helft is er uitgekniptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zijn er hier zoveel die geen streams kijken, en toch reageren.![]()
klopt ik had altijd vol en fok aanstaan zodat ik helemaal op de hoogte was, Verder hebben zowel fok als vol een filmtopic dat heel goed bijgehouden wordt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zijn er hier zoveel die geen streams kijken, en toch reageren.![]()
en gelukkig is er nog YouTubequote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klopt ik had altijd vol en fok aanstaan zodat ik helemaal op de hoogte was, Verder hebben zowel fok als vol een filmtopic dat heel goed bijgehouden wordt!
Welke kliniek ???quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, als Natasja vrijdag terugkomt van de Bergmankliniek, is alles weer rechtgetrokken.
A B A T T O I R.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, als Natasja vrijdag terugkomt van de Bergmankliniek, is alles weer rechtgetrokken.
Mama Mia, da's snelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
A B A T T O I R.
![]()
![]()
Jaaaa, ik ben er vanaf.
Donderdag gaat ze naar de Bergmankliniek van Dr. Laban, je weet wel, ze hebben ook een eigen Beauty-line.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:46 schreef ericahysterica het volgende:
gaat ze DAAR nou morgen heen?
En als ze terug is mag niemand haar kwaad maken, dan springen de hechtingen eruit en wordt het bloederig, denkt mofo kutgezicht. Maar gelukkig zal hij haar beschermen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Donderdag gaat ze naar de Bergmankliniek van Dr. Laban, je weet wel, ze hebben ook een eigen Beauty-line.![]()
Voor mensen die heel graag willen weten hoe de Bergmankliniek van Dr. Laban, met eigen Beautyline eruit ziet. Hier een leuk fotoootjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Donderdag gaat ze naar de Bergmankliniek van Dr. Laban, je weet wel, ze hebben ook een eigen Beauty-line.![]()
Dr. Laban.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Voor mensen die heel graag willen weten hoe de Bergmankliniek van Dr. Laban, met eigen Beautyline eruit ziet. Hier een leuk fotoootje
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:55 schreef petraa het volgende:
DOB zijn er Erik en Amanda hebben visagieles. Natas staat erbij en kijkt vol bewondering naar de extensions van de jongeman die erbij is.
Zou duidelijk genoeg!!!!!!
Wie is die jongeman en waarom is hij erbij??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:55 schreef petraa het volgende:
DOB zijn er Erik en Amanda hebben visagieles. Natas staat erbij en kijkt vol bewondering naar de extensions van de jongeman die erbij is.
Zou duidelijk genoeg!!!!!!
En kan de situatie door iemand duidelijk worden gemaakt in een hendig sjieke peent?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie is die jongeman en waarom is hij erbij??![]()
Om het met Eric te doen........ die wilde zo graag een homo in huis.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnxquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze jongeman is erbij omdat Amanda en Erik hem straks alle 2 voor de helft moeten make-upen met een mannen make-up je. Zijn naam heb ik nog even niet meegekregen.
Uw wens is mijn bevel
Wel fijn dat ze direct zo'n goed gevoel had bij Dr. Laban. Het was of hij haar al jaren kon.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:01 schreef petraa het volgende:
Natas wordt donderdag om half 1 geholpen in de Bergmankliniek van Dr. Laban en om een uurtje of 3 is ze klaar. DAn mag ze een nachtje overnachten, in het huis slaapt ze niet zo goed.
Link?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:05 schreef Desii het volgende:
ff ter info
Omdat de streams zo saai zijn, zitten een aantal VOLLERS en een FOKKER op de mamjo site te bashen.![]()
ik seg ikhouervan![]()
![]()
It's a fucking wigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx![]()
Wat ziet die knul er eng uit trouwens... raar haar enzo.
Ik ookquote:
Extentions, my dear.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
Ik doe nie mee, je moet je daar registreren om te mogen tiepen, doeiiii daar begin ik niet aan
Nee want 2 maanden daarna laat ze haar buik doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Gaat Nasty eindelijk naar huis als haar tieten gedaan zijn?![]()
Ik verdom het spreekwoordelijk, om mij daar te registreren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef Desii het volgende:
en de link
http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&board=92.0
hoeft niet hoor.Je kunt zo reageren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
Ik doe nie mee, je moet je daar registreren om te mogen tiepen, doeiiii daar begin ik niet aan
je hoeft niet in te loggen daar,je kan gewoon reageren op een bericht als gast (volgens een voller)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:11 schreef petraa het volgende:
Ik heb het zojuist gedaanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:13 schreef Desii het volgende:
[..]
je hoeft niet in te loggen daar,je kan gewoon reageren op een bericht als gast (volgens een voller)
ik ga het niet testen... zit op mijn werk
Zeker weten van niet! Dat is een blijvertje!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:09 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Gaat Nasty eindelijk naar huis als haar tieten gedaan zijn?![]()
En laat ze daarna haar vislip behandelen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee want 2 maanden daarna laat ze haar buik doen.![]()
Dat is nou ook toevallig.quote:
Nee natuurlijk niet.quote:
Wat een traag kutforumquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:20 schreef 2live het volgende:
die foto's die daar[ op mamjo] geplaatst zijn![]()
Ik heb hem maar weggehaald, weet niet of het me een ban kost.quote:
Heb je ook die foto met die hangborsten gezien?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb hem maar weggehaald, weet niet of het me een ban kost.![]()
Hebbie dit gedaan ?
Ik ben blij dat ik geen streams heb, hoef ik HET ook niet te horenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:22 schreef blomst het volgende:
Wat zegt Het nu allemaal tegen natasja?
kweet niet,jullie??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:22 schreef blomst het volgende:
Wat zegt Het nu allemaal tegen natasja?
O ze was al zo woest de was aan het opruimenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
HET heeft zo te horen ook al ruzie met de FEBO, het ging om de was. Dat gaat de goeie kant op.![]()
Wie is DOB?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:25 schreef 2live het volgende:
het epileren van eric deed minder pijn als van amanda zegt DOB
Deze bedoel ik:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:23 schreef kybe het volgende:
[..]
Heb je ook die foto met die hangborsten gezien?![]()
d'r is voor haar maar 1 goede kant en dat is; DE poort uit!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
HET heeft zo te horen ook al ruzie met de FEBO, het ging om de was. Dat gaat de goeie kant op.![]()
Dreams off Beauty aka Nightmares off Uglyness.quote:
Nu niet meer?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:26 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jezus zeg, ik zit koek te eten
![]()
ja ik kom er inderdaad ook niet meer op. Nou mensen dat zit ik nog liever bij VOL te kijken dan bij dat mambo pffquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is nou ook toevallig.![]()
[afbeelding]
Ben je net binnen, moeten ze je alweer hebben. Is het niet met Japio, dan wel met Natasja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:26 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jezus zeg, ik zit koek te eten
![]()
Is dat die rare gozer met die pruik?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dreams off Beauty aka Nightmares off Uglyness.
Ik heb gelukkig nog geen caps van een Jaap gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je net binnen, moeten ze je alweer hebben. Is het niet met Japio, dan wel met Natasja.![]()
Zou hij gister de ruksessie van Japio hebben gezien ??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je net binnen, moeten ze je alweer hebben. Is het niet met Japio, dan wel met Natasja.![]()
Ja ook, maar die blonde en donkerharige horen er ook bij. Ze komen altijd met een team.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Is dat die rare gozer met die pruik?
En nee gelukkig niet gatverdammequote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou hij zijgister de ruksessie van Japio hebben gezien ??![]()
Je bent me net voor.quote:
Tja dat kon ik ook niet weten he, ik zie een Haan en denk heeeee een manquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
En nee gelukkig niet gatverdamme![]()
Hij kwam met hoop kabaal klaar en het duurde maar ffies. Daarna had hij het vreselijk warm.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
En nee gelukkig niet gatverdamme![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij kwam met hoop kabaal klaar en het duurde maar ffies. Daarna had hij het vreselijk warm.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=P9ELBbbNYJQquote:
Je hebt idd al een hele tijd niet gekeken.quote:
Ik kan mij dat voorstellen, de reacties waren niet mooi.net zoals hier wel eens verkeerd wordt gereageerd en het valt mij op dat dat steeds meer gebeurd , omdat men hier een hekel heeft aan Natasja en Brain wordt er soms dingen geschreven ook hier waar de honden geen brood van lusten, waarom is het voor sommige hier zo moeilijk dat er niet alleen Huub fans zijn, moet men met iedereen meelopen? en als men niet meeloopt(fan zijn van degene waar jij ook fan van bent) ben je op zijn minst crimineel ect ect ect.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu niet meer?![]()
Op Mamjo valt heul niet te rellen, de server is steeds down![]()
Nasty zeg, iedereen zit erbijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt idd al een hele tijd niet gekeken.![]()
Serieus, ga eensch op Mamjo kijken...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:36 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kan mij dat voorstellen, de reacties waren niet mooi.net zoals hier wel eens verkeerd wordt gereageerd en het valt mij op dat dat steeds meer gebeurd , omdat men hier een hekel heeft aan Natasja en Brain wordt er soms dingen geschreven ook hier waar de honden geen brood van lusten, waarom is het voor sommige hier zo moeilijk dat er niet alleen Huub fans zijn, moet men met iedereen meelopen? en als men niet meeloopt(fan zijn van degene waar jij ook fan van bent) ben je op zijn minst crimineel ect ect ect.
Ik denk dat de gouden kooi bij sommige forumgebruikers bij zowel V-O-L, Mamjo, en FOK het slechte uit de mens haalt. Zoals dat ook bij de bewoners het geval is.
Kijk even mijn post hierbovenquote:
Ze durven zelfs daar haar naam niet helemaal te noemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
enniewees is er IEMAND die iets positiefs weet te melden over TAS?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:36 schreef mootie het volgende:
Sorry hoor....... je kan Mamjo echt niet vergelijk met Fok of Vol.......
Ze houd weleens haar mond!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
enniewees is er IEMAND die iets positiefs weet te melden over TAS?
Gelukkig zie je het niet in het filmpje, ranzig zegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij kwam pas klaar toen iedereen wegging.![]()
Heul nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Shit zeg, waar zit zijn piemel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja als ze weg is voor het een of ander.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom piepen ze er ook steeds uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:42 schreef Copycat het volgende:
Zitten die borsten van Amanda wel vastgetaped in dat 'shirtje'?
Die heeft Natasia afgebeten...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Shit zeg, waar zit zijn piemel?![]()
Liever niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn post en foto om 14.35 uur.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
Nee hoor, daarom piepen ze er ook steeds uit.![]()
Je zou het bijna denken, of heeft ie hem in zijn reet gestopt?quote:
Ze vinden het sexy.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik schakel net in. Maar niemand die zegt dat die JHo look echt niet meer kan?
Natasja: Amandaatje, doe je shirtje even goed...... X10quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik schakel net in. Maar niemand die zegt dat die JHo look echt niet meer kan?
Sexy op een sloerie manier? Sexy is een hint, niet de hele borstpartij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Ze vinden het sexy.
quote:
Ik stel voor dat ze het gewoon een medisch kinderdagverblijf noemt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Medisch kinderdagverblijf.
mag je tot 7 jaar blijven.
Dank je voor de uitlegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Medisch kinderdagverblijf.
mag je tot 7 jaar blijven.
LOLquote:
Ze sloeg de bejaarden?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Natasja's moeder heeft een tennisarm, omdat ze altijd met bejaarden heeft gewerkt.
Wie ziet het verband?![]()
Niemand heeft toch een tennisarm van het tennissen??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:51 schreef beequeen het volgende:
Natasja's moeder heeft een tennisarm, omdat ze altijd met bejaarden heeft gewerkt.
Wie ziet het verband?![]()
DOB is al eens in opspraak geweest i.v.m. oplichtpraktijken, bij het programma Radar. Tel uit je winst.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:51 schreef mootie het volgende:
Hoe kan iemand die een beautysalon heeft in godsnaam rondlopen met een lelijk gekleurde gele droge bos haar rondlopen?![]()
Je wilt me niet begrijpen hè?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand heeft toch een tennisarm van het tennissen??![]()
Interactie-les.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:53 schreef Copycat het volgende:
Laatste keer dat ik keek, was Amanda bezig met foundation opbrengen bij die Bianca en nu zit ze zelf in de stoel om haar 'haar' te laten doen. Wtf is dat voor een 'les'?
En ze had zo'n moeilijk leven gehad zei ze?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt dat Natasia best wel als een luxepaardje heeft geleefd. Natasia zegt dat ze daar nu niet over kan praten. 'Dat vertel ik je nog wel eens. Maar ja het is wel zo.'
Zodat ze, als ze straks een florerende beautysalon heeft, haar klanten haar haar kan laten doen?quote:
Het is duidelijk dat de centjes niet allemaal via uitkering of werk in Natasia's portemonneetje zijn gekomen. Misschien kan ze het niet vertellen vanwege de bijstand.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:56 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
En ze had zo'n moeilijk leven gehad zei ze?
Achterliggende baarmoeder??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:57 schreef ericahysterica het volgende:
huh de baby van haar zus lag achter haar organen...........................???????????????
Dat was de tijd met Bolle ( goede banden met Holleeder...)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt dat Natasia best wel als een luxepaardje heeft geleefd. Natasia zegt dat ze daar nu niet over kan praten. 'Dat vertel ik je nog wel eens. Maar ja het is wel zo.'
Denk ook zoiets. Centjes via niet geeigende wegen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat was de tijd met Bolle ( goede banden met Holleeder...)
Ja maar Jenna let ook zo goed op he.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef ericahysterica het volgende:
jairo heeft een slecht afweersysteem en moeder tas die heeft haar handen al klaar om hem op te vangen als hij dreigt te vallen. Volgens mij ging hij zondag in dat vieze zwembad en kon haar dochter achter haar broertje aanrennen toen tas op haar bed lag.
Ik verbaas me altijd weer over de woordkeuze van Natasja en Wifebeater.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
Die kinderen werden aan hun lot overgelaten zondag. Ze zochten hun moeder ook niet op.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:00 schreef ericahysterica het volgende:
jairo heeft een slecht afweersysteem en moeder tas die heeft haar handen al klaar om hem op te vangen als hij dreigt te vallen. Volgens mij ging hij zondag in dat vieze zwembad en kon haar dochter achter haar broertje aanrennen toen tas op haar bed lag.
Waar ik me over verbaas is dat ze na al die jaartjes nog niet weet welke medicijntjes Yairootje voor zn levertje slikt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd weer over de woordkeuze van Natasja en Wifebeater.
Wel fijn dat ze de Bergmankliniek kan uitspreken, leuk voor Dr. Laban.
klopt ze is een goede moeder (geweest) in het allerbeste gevalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die kinderen werden aan hun lot overgelaten zondag. Ze zochten hun moeder ook niet op.
Voor de leuke plaatjes moesten ze zich op het eind nog even bij moeders op bed draperen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die kinderen werden aan hun lot overgelaten zondag. Ze zochten hun moeder ook niet op.
Ze herkennen haar niet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vooral jeugdzorg moet toch wel slapen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef product het volgende:
[..]
Belastingdienst, sociale dienst, jeugdzorg, allemaal wakker worden a.u.b.
Het is of kindjuuuuuuuuus, of monstertjes, jij mag kiezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef ericahysterica het volgende:
dat woord kindjes gaat me ook steeds meer tegenstaan kan ze niet gewoon kinderen zeggen........
Nu je dit verhaal hoort van altijd voor ze zorgen enzo.. Bla bla bla, wat een verschil zal dat voor de kinderen zijn.. Daarom zullen ze hun moeder wel een beetje 'afstoten'quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor de leuke plaatjes moesten ze zich op het eind nog even bij moeders op bed draperen.
Draken noemde ze ze net.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is of kindjuuuuuuuuus, of monstertjes, jij mag kiezen.
En de enige reden dat ze haar terug willen is dan dat ze die tantes nog erger vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nu je dit verhaal hoort van altijd voor ze zorgen enzo.. Bla bla bla, wat een verschil zal dat voor de kinderen zijn.. Daarom zullen ze hun moeder wel een beetje 'afstoten'
Line off work?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
Wilgo's zoon van 17 verdient al meer dan Wilgo.
Had hij misschien toch een opleiding moeten volgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
Wilgo's zoon van 17 verdient al meer dan Wilgo.
Al gebeld?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef LoveProfusion het volgende:
0900 237 4626 kun je bellen als je het oneens bent dat Natasia geholpen word. Een loeder van een moeder die liever nieuwe tieten krijgt en haar kinderen dumpt dan voor haar kinderen te zorgen..
Lastigjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk. Maar het gaat om de boodschap: lastig.
100 x per dag de Bergmankliniek bellen, doet Dr. Laban geen kwaad hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:08 schreef LoveProfusion het volgende:
info@bergmanbeauty.com hier kun je ze mailen. Ik zal even mailen dat ik afzie van mijn penisverkleining omdat Natasia er geweest is.
ja ze had eerst plakkertjes onder haar borsten maar dat bleef niet zittenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef SiRojK het volgende:
Jemig.. Wat een shirtje heeft Amanda aan zeg
Ze houdt ze ook gewoon vast als ze loopt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef SiRojK het volgende:
Jemig.. Wat een shirtje heeft Amanda aan zeg
Drugs?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
Wilgo is een tijdje weggeweest , terug naar Zaandam, en plots was N 9 kilootjes kwijt.
Ik heb de gewoonte woorden redelijk letterlijk weer te geven... zelfs als er zoveel fouten in zitten zoals bij Brianquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef Margo37 het volgende:
"Lieke zegt dat Natasia best wel als een luxepaardje heeft geleefd."
Zo zei Lieke dat niet ze zei dat ze best wel een luxepaardje leek, maw dat Natas dol op luxe is.
Daarna zei Natas dat de beide kanten had gekent (in andere bewoording)
En toen kocht ze een nieuwe weegschaal en waren ze "uit het niets" weer terug?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef Disana het volgende:
Ooit was Natasia uit het niets 9 kilo kwijt.
ja die witte kleuterschoolplaksel zie je gewoon zittenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef Copycat het volgende:
Aan de manier van nepwimpers opplakken zie je pas echt goed hoe ontzettend professioneel DOB is.![]()
Oh Nakito you will never knooooooow, anything about my home........quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Is Nakito al naar die kliniek geweest? Heeft ze haar pik al gehad? Kreeg Nakito korting als ze de pik van Palma kreeg?
Met 20 cadeau erbij waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toen kocht ze een nieuwe weegschaal en waren ze "uit het niets" weer terug?![]()
Jah, of ze moest naar een afkickkliniekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toen kocht ze een nieuwe weegschaal en waren ze "uit het niets" weer terug?![]()
En ik zie amper verschil met hiervoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:13 schreef ericahysterica het volgende:
ja die witte kleuterschoolplaksel zie je gewoon zitten
Ik heb geen streams maar ik hoor het haar zeggen.......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef SiRojK het volgende:
Hhahaha.. Natas heeft in het kuuroord een Hamas behandeling gehad.... Whahahhahahaha
Vrouwenpraat schat.quote:
Tja, Lieke laat het over zich heen komen. Ze zal er wel een bedoeling mee hebben, bonden ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef blomst het volgende:
Zo is natas wel in haar sas, het hele gesprek draait om haar.
Ze zegt tegen Huub dat ze zat te vissen in haar gesprek met Natasja. Zijn wij doof ofzo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, Lieke laat het over zich heen komen. Ze zal er wel een bedoeling mee hebben, bonden ofzo.
Het kwam mij over als 'verplicht of gescript' om Natasia haar verhaal te kunnen laten vertellen. Ze zullen de beelden wel nodig hebben voor TV. (een Natasia offensief tegen negatieve publiciteit)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, Lieke laat het over zich heen komen. Ze zal er wel een bedoeling mee hebben, bonden ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |