ja ik kom er inderdaad ook niet meer op. Nou mensen dat zit ik nog liever bij VOL te kijken dan bij dat mambo pffquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is nou ook toevallig.![]()
[afbeelding]
Ben je net binnen, moeten ze je alweer hebben. Is het niet met Japio, dan wel met Natasja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:26 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jezus zeg, ik zit koek te eten
![]()
Is dat die rare gozer met die pruik?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dreams off Beauty aka Nightmares off Uglyness.
Ik heb gelukkig nog geen caps van een Jaap gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je net binnen, moeten ze je alweer hebben. Is het niet met Japio, dan wel met Natasja.![]()
Zou hij gister de ruksessie van Japio hebben gezien ??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je net binnen, moeten ze je alweer hebben. Is het niet met Japio, dan wel met Natasja.![]()
Ja ook, maar die blonde en donkerharige horen er ook bij. Ze komen altijd met een team.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Is dat die rare gozer met die pruik?
En nee gelukkig niet gatverdammequote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou hij zijgister de ruksessie van Japio hebben gezien ??![]()
Je bent me net voor.quote:
Tja dat kon ik ook niet weten he, ik zie een Haan en denk heeeee een manquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
En nee gelukkig niet gatverdamme![]()
Hij kwam met hoop kabaal klaar en het duurde maar ffies. Daarna had hij het vreselijk warm.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
En nee gelukkig niet gatverdamme![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij kwam met hoop kabaal klaar en het duurde maar ffies. Daarna had hij het vreselijk warm.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=P9ELBbbNYJQquote:
Je hebt idd al een hele tijd niet gekeken.quote:
Ik kan mij dat voorstellen, de reacties waren niet mooi.net zoals hier wel eens verkeerd wordt gereageerd en het valt mij op dat dat steeds meer gebeurd , omdat men hier een hekel heeft aan Natasja en Brain wordt er soms dingen geschreven ook hier waar de honden geen brood van lusten, waarom is het voor sommige hier zo moeilijk dat er niet alleen Huub fans zijn, moet men met iedereen meelopen? en als men niet meeloopt(fan zijn van degene waar jij ook fan van bent) ben je op zijn minst crimineel ect ect ect.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu niet meer?![]()
Op Mamjo valt heul niet te rellen, de server is steeds down![]()
Nasty zeg, iedereen zit erbijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt idd al een hele tijd niet gekeken.![]()
Serieus, ga eensch op Mamjo kijken...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:36 schreef maril het volgende:
[..]
Ik kan mij dat voorstellen, de reacties waren niet mooi.net zoals hier wel eens verkeerd wordt gereageerd en het valt mij op dat dat steeds meer gebeurd , omdat men hier een hekel heeft aan Natasja en Brain wordt er soms dingen geschreven ook hier waar de honden geen brood van lusten, waarom is het voor sommige hier zo moeilijk dat er niet alleen Huub fans zijn, moet men met iedereen meelopen? en als men niet meeloopt(fan zijn van degene waar jij ook fan van bent) ben je op zijn minst crimineel ect ect ect.
Ik denk dat de gouden kooi bij sommige forumgebruikers bij zowel V-O-L, Mamjo, en FOK het slechte uit de mens haalt. Zoals dat ook bij de bewoners het geval is.
Kijk even mijn post hierbovenquote:
Ze durven zelfs daar haar naam niet helemaal te noemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
enniewees is er IEMAND die iets positiefs weet te melden over TAS?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:36 schreef mootie het volgende:
Sorry hoor....... je kan Mamjo echt niet vergelijk met Fok of Vol.......
Ze houd weleens haar mond!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
enniewees is er IEMAND die iets positiefs weet te melden over TAS?
Gelukkig zie je het niet in het filmpje, ranzig zegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij kwam pas klaar toen iedereen wegging.![]()
Heul nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Shit zeg, waar zit zijn piemel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja als ze weg is voor het een of ander.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:39 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom piepen ze er ook steeds uit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:42 schreef Copycat het volgende:
Zitten die borsten van Amanda wel vastgetaped in dat 'shirtje'?
Die heeft Natasia afgebeten...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Shit zeg, waar zit zijn piemel?![]()
Liever niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn post en foto om 14.35 uur.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:42 schreef mootie het volgende:
Nee hoor, daarom piepen ze er ook steeds uit.![]()
Je zou het bijna denken, of heeft ie hem in zijn reet gestopt?quote:
Ze vinden het sexy.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik schakel net in. Maar niemand die zegt dat die JHo look echt niet meer kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |