Visagieles geven aan de 3e prijswinnares van het NK Visagie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:31 schreef petraa het volgende:
Wat doen die DOB daar nou weer
Huub zou motorrijles krijgen, brain vliegles, maar het lijkt wel een saaie dooie boel daar nu.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
volgens mij wel.......de rest doet niets anders dan sexen klieren en zich vervelen
Er is geen ruk te beleven op de streams, vandaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:34 schreef ericahysterica het volgende:
mensen wat is het rustig op dit forum...........is de belangstelling voor DGK tanende?
Heel eerlijk!!!!! Vind jij er nog wat aan????quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:34 schreef ericahysterica het volgende:
mensen wat is het rustig op dit forum...........is de belangstelling voor DGK tanende?
quote:
klopt maar ik ben nog een weekje thuis en dan weer aan het werk dus ik dacht ik MOET met eigen ogen zien waarom het zo stil isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is geen ruk te beleven op de streams, vandaar.
Mmm, lekkerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:35 schreef ericahysterica het volgende:
ik heb nu betaalde streams dus ik pak er even een colaatje en wat pinda s bij![]()
![]()
Ik denk het wel. Jaap moet naar huis...en palma/Sonjaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:34 schreef ericahysterica het volgende:
Zooo lelijk...en het zegt ook zoveel over de persoon...quote:
eerst Palma en DOB is zelfs voor mij teveelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Heel eerlijk!!!!! Vind jij er nog wat aan????
Tuurlijk wel, zijn er hier zoveel die geen streams kijken, en toch reageren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik heb geen streams, kan dus niet meer meepraten![]()
Ach, als Natasja vrijdag terugkomt van de Bergmankliniek, is alles weer rechtgetrokken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
WTF probeert ze Tas jaloers te maken ofzo![]()
Die ziet ze dan ook vrijwilligquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:39 schreef Meganog het volgende:
Natasia begroet de dames van Dreams hartelijker dan haar eigen kinderen.
Ik mis ze wel, ik kijk wel de tv-uitzendingen, maar de helft is er uitgekniptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zijn er hier zoveel die geen streams kijken, en toch reageren.![]()
klopt ik had altijd vol en fok aanstaan zodat ik helemaal op de hoogte was, Verder hebben zowel fok als vol een filmtopic dat heel goed bijgehouden wordt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zijn er hier zoveel die geen streams kijken, en toch reageren.![]()
en gelukkig is er nog YouTubequote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
klopt ik had altijd vol en fok aanstaan zodat ik helemaal op de hoogte was, Verder hebben zowel fok als vol een filmtopic dat heel goed bijgehouden wordt!
Welke kliniek ???quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, als Natasja vrijdag terugkomt van de Bergmankliniek, is alles weer rechtgetrokken.
A B A T T O I R.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, als Natasja vrijdag terugkomt van de Bergmankliniek, is alles weer rechtgetrokken.
Mama Mia, da's snelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
A B A T T O I R.
![]()
![]()
Jaaaa, ik ben er vanaf.
Donderdag gaat ze naar de Bergmankliniek van Dr. Laban, je weet wel, ze hebben ook een eigen Beauty-line.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:46 schreef ericahysterica het volgende:
gaat ze DAAR nou morgen heen?
En als ze terug is mag niemand haar kwaad maken, dan springen de hechtingen eruit en wordt het bloederig, denkt mofo kutgezicht. Maar gelukkig zal hij haar beschermen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Donderdag gaat ze naar de Bergmankliniek van Dr. Laban, je weet wel, ze hebben ook een eigen Beauty-line.![]()
Voor mensen die heel graag willen weten hoe de Bergmankliniek van Dr. Laban, met eigen Beautyline eruit ziet. Hier een leuk fotoootjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Donderdag gaat ze naar de Bergmankliniek van Dr. Laban, je weet wel, ze hebben ook een eigen Beauty-line.![]()
Dr. Laban.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Voor mensen die heel graag willen weten hoe de Bergmankliniek van Dr. Laban, met eigen Beautyline eruit ziet. Hier een leuk fotoootje
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:55 schreef petraa het volgende:
DOB zijn er Erik en Amanda hebben visagieles. Natas staat erbij en kijkt vol bewondering naar de extensions van de jongeman die erbij is.
Zou duidelijk genoeg!!!!!!
Wie is die jongeman en waarom is hij erbij??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:55 schreef petraa het volgende:
DOB zijn er Erik en Amanda hebben visagieles. Natas staat erbij en kijkt vol bewondering naar de extensions van de jongeman die erbij is.
Zou duidelijk genoeg!!!!!!
En kan de situatie door iemand duidelijk worden gemaakt in een hendig sjieke peent?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie is die jongeman en waarom is hij erbij??![]()
Om het met Eric te doen........ die wilde zo graag een homo in huis.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |