klopt ze is een goede moeder (geweest) in het allerbeste gevalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die kinderen werden aan hun lot overgelaten zondag. Ze zochten hun moeder ook niet op.
Voor de leuke plaatjes moesten ze zich op het eind nog even bij moeders op bed draperen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die kinderen werden aan hun lot overgelaten zondag. Ze zochten hun moeder ook niet op.
Ze herkennen haar niet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vooral jeugdzorg moet toch wel slapen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef product het volgende:
[..]
Belastingdienst, sociale dienst, jeugdzorg, allemaal wakker worden a.u.b.
Het is of kindjuuuuuuuuus, of monstertjes, jij mag kiezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:03 schreef ericahysterica het volgende:
dat woord kindjes gaat me ook steeds meer tegenstaan kan ze niet gewoon kinderen zeggen........
Nu je dit verhaal hoort van altijd voor ze zorgen enzo.. Bla bla bla, wat een verschil zal dat voor de kinderen zijn.. Daarom zullen ze hun moeder wel een beetje 'afstoten'quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor de leuke plaatjes moesten ze zich op het eind nog even bij moeders op bed draperen.
Draken noemde ze ze net.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is of kindjuuuuuuuuus, of monstertjes, jij mag kiezen.
En de enige reden dat ze haar terug willen is dan dat ze die tantes nog erger vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nu je dit verhaal hoort van altijd voor ze zorgen enzo.. Bla bla bla, wat een verschil zal dat voor de kinderen zijn.. Daarom zullen ze hun moeder wel een beetje 'afstoten'
Line off work?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
Wilgo's zoon van 17 verdient al meer dan Wilgo.
Had hij misschien toch een opleiding moeten volgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
Wilgo's zoon van 17 verdient al meer dan Wilgo.
Al gebeld?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef LoveProfusion het volgende:
0900 237 4626 kun je bellen als je het oneens bent dat Natasia geholpen word. Een loeder van een moeder die liever nieuwe tieten krijgt en haar kinderen dumpt dan voor haar kinderen te zorgen..
Lastigjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk. Maar het gaat om de boodschap: lastig.
100 x per dag de Bergmankliniek bellen, doet Dr. Laban geen kwaad hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:08 schreef LoveProfusion het volgende:
info@bergmanbeauty.com hier kun je ze mailen. Ik zal even mailen dat ik afzie van mijn penisverkleining omdat Natasia er geweest is.
ja ze had eerst plakkertjes onder haar borsten maar dat bleef niet zittenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef SiRojK het volgende:
Jemig.. Wat een shirtje heeft Amanda aan zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |