Ze houdt ze ook gewoon vast als ze loopt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef SiRojK het volgende:
Jemig.. Wat een shirtje heeft Amanda aan zeg
Drugs?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
Wilgo is een tijdje weggeweest , terug naar Zaandam, en plots was N 9 kilootjes kwijt.
Ik heb de gewoonte woorden redelijk letterlijk weer te geven... zelfs als er zoveel fouten in zitten zoals bij Brianquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef Margo37 het volgende:
"Lieke zegt dat Natasia best wel als een luxepaardje heeft geleefd."
Zo zei Lieke dat niet ze zei dat ze best wel een luxepaardje leek, maw dat Natas dol op luxe is.
Daarna zei Natas dat de beide kanten had gekent (in andere bewoording)
En toen kocht ze een nieuwe weegschaal en waren ze "uit het niets" weer terug?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef Disana het volgende:
Ooit was Natasia uit het niets 9 kilo kwijt.
ja die witte kleuterschoolplaksel zie je gewoon zittenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:11 schreef Copycat het volgende:
Aan de manier van nepwimpers opplakken zie je pas echt goed hoe ontzettend professioneel DOB is.![]()
Oh Nakito you will never knooooooow, anything about my home........quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Is Nakito al naar die kliniek geweest? Heeft ze haar pik al gehad? Kreeg Nakito korting als ze de pik van Palma kreeg?
Met 20 cadeau erbij waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toen kocht ze een nieuwe weegschaal en waren ze "uit het niets" weer terug?![]()
Jah, of ze moest naar een afkickkliniekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toen kocht ze een nieuwe weegschaal en waren ze "uit het niets" weer terug?![]()
En ik zie amper verschil met hiervoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:13 schreef ericahysterica het volgende:
ja die witte kleuterschoolplaksel zie je gewoon zitten
Ik heb geen streams maar ik hoor het haar zeggen.......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef SiRojK het volgende:
Hhahaha.. Natas heeft in het kuuroord een Hamas behandeling gehad.... Whahahhahahaha
Vrouwenpraat schat.quote:
Tja, Lieke laat het over zich heen komen. Ze zal er wel een bedoeling mee hebben, bonden ofzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef blomst het volgende:
Zo is natas wel in haar sas, het hele gesprek draait om haar.
Ze zegt tegen Huub dat ze zat te vissen in haar gesprek met Natasja. Zijn wij doof ofzo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, Lieke laat het over zich heen komen. Ze zal er wel een bedoeling mee hebben, bonden ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |