als hij zn verhaal daar post dan durft niemand meer naar het ziekenhuis mn zijn of haar galstenenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:34 schreef golfer het volgende:
Oh, en bijna bruidegom, je hebt nu ook je eigen praatgroepje op Fok!:
galstenen
In ieder geval niet naar dát ziekenhuis.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
als hij zn verhaal daar post dan durft niemand meer naar het ziekenhuis mn zijn of haar galstenen
Euhmmmmmm...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Clau: Moet ik Robbie dan geloven?
quote:
Dat laat je maar in 't midden?quote:
Je verstoort onze #-examinanten-op-een-rij!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Een 3,8 is wel te doen.
Een 3,8 is niet haalbaar?quote:
misschien wel, ik heb niet geteld enzoquote:
Er is meer he.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je verstoort onze #-examinanten-op-een-rij!
Engels is helemaal geen gokwerk op gevoel. Engels is gewoon begrijpend lezen... Of ben je niet zo heel goed in Engels?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:15 schreef borisz het volgende:
[..]
misschien wel, ik heb niet geteld enzo
Engels is gokwerk op gevoel en dat levert vaak wel een 6je op
Jij hebt wel vrienden jaquote:
Ik ben niet heel goed in Engels, over het algemeen gezien zijn talen niet mijn sterkste kant.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Engels is helemaal geen gokwerk op gevoel. Engels is gewoon begrijpend lezen... Of ben je niet zo heel goed in Engels?
Als je gewoon key-words uit de tekst weet te halen is het ook eitje trouwens, dat deed ik met Frans ook altijd (met een woordenschat van 20 woorden oid).
Maar ik ga ff eten en tas inpakken en dan naar school
Tot vanmiddag
Er is leven, er is leven, na de dood?quote:
*zucht*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:18 schreef borisz het volgende:
[..]
maar goed Engels ben ik ook met een 6 tevreden.
Lekker zo'n worelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:35 schreef borisz het volgende:
ik ga dr van door
De worels voor Does worden aangeboden door Marcellis.
nog een rondje koffie van henk Vos.![]()
Borisz vertrouwt te veel op z'n carot kaarten qua spelling.quote:
Ach die jongen kan je niets kwalijk nemen ... hij zet zijn beste peentje voorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Borisz vertrouwt te veel op z'n carot kaarten qua spelling.
Zekers, er reden zaterdag natuurlijk weer eens geen treinen richting de hoofdstad van ons land....zat Bjoro in een luxe touringcar, samen met nog één iemand.quote:
Een touringcar voor TWEE personen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Zekers, er reden zaterdag natuurlijk weer eens geen treinen richting de hoofdstad van ons land....zat Bjoro in een luxe touringcar, samen met nog één iemand.
Ik kom die bus binnen en zeg "Zoooo, die taxi's worden steeds luxer en goedkoper ! "
Die vrouw moest wel lachen, die chauffeur vond het iets minder leuk !
stond binnen 25 min op schiphol....had met de trein echt niet gelukt volgens mij !quote:
En meedoen is toch alsnog belangrijker dan wortels winnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ach die jongen kan je niets kwalijk nemen ... hij zet zijn beste peentje voor
als dat geen winterpeen isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En meedoen is toch alsnog belangrijker dan wortels winnen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
stond binnen 25 min op schiphol....had met de trein echt niet gelukt volgens mij !
Mag allemaal wat kosten natuurlijk !
Mooie carriere.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, Alflen kwam weer een buurten.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, Alflen kwam weer een buurten.
Aardige gast, jammer van de blessures.quote:
Haha, zeker weten.quote:
Alleen nog bij zuster bloes voor therapie natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:44 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is net terug uit het ziekenhuis na een tweede controle
Alles was goed, herstel gaat volgens plan, hoef niet meer terug te komen
Dat verklaart in ieder geval een hoopquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Verbaast me niets Sandman.
Wat danquote:
quote:
Johquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:
dat trucje kan ik ook. Zonder mn handen te gebruiken.
Dat was de test?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:05 schreef DarkShine het volgende:
Moest een test doen voor mijn sollicitatie bij Vodafone, werd vandaag gebeld dat mijn test super gemaakt was.
Ze vroegen nog hoe ik bij Vodafone terecht kwam, uitgelegd dat een kameraad van me dat had aangeraden. Is hij nu geirriteerd daarover
quote:
Toen je dat kon, ben je begonnen met je fokcarriere?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jarenlange intensieve training ging eraan vooraf.
Wat voor test?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:05 schreef DarkShine het volgende:
Moest een test doen voor mijn sollicitatie bij Vodafone, werd vandaag gebeld dat mijn test super gemaakt was.
Ze vroegen nog hoe ik bij Vodafone terecht kwam, uitgelegd dat een kameraad van me dat had aangeraden. Is hij nu geirriteerd daarover
Mag ik overleggen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke Simkaart is van VodaFone?
A)
[afbeelding]
B)
[afbeelding]
C)
[afbeelding]
Zo'n standaard test eigenlijk, foutloos typen en toetsaanslagen, nl spelling en een waarbij je ff logisch moest kijken.quote:
Niet doen johquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Magere yoghurt en een appeltje. Leuk dat sonja bakkeren.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:55 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
[afbeelding]
Robbie Fowler Morgen in de EC-1 finale.
Je had een grote stoere vent verwacht ipv een klein zeurderig dikkertje?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:26 schreef clauwheee het volgende:
Robbie en Sonja Bakker! Je verbaast me steeds meer de laatste tijd
Meer bewegenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben 1.75 en weeg 85. In een stijgende lijn.
pas op dat je niet van je fiets valtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meer bewegen
* Bluezz gaat daad bij het woord voegen en fietsen
Jazeker!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Spieren wegen meer dan vet.
Best.quote:
Je hebt me toch gezien in mn Fobo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Een lekker stuk EC?
quote:
Ik denk dat die nog wel gaan komen. Als hij zich stort op het bruisende uitgaansleven in Wageningen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij hebt potentie, maar ik zie weinig dames in je fobo.
tutuheistertjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:56 schreef pascalheister het volgende:
dan zal ik jullie maar niet vertellen dat ik aan ballet doe
GOh, wat een verrassingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:56 schreef pascalheister het volgende:
dan zal ik jullie maar niet vertellen dat ik aan ballet doe
Bruisend en wageningen in 1 zin, respectquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat die nog wel gaan komen. Als hij zich stort op het bruisende uitgaansleven in Wageningen.
wil net zeggenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bruisend en wageningen in 1 zin, respect.
Die 8.1 is binnen, al té waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Best.
Bij mij ging ook alles Cook and Egg.
In principe is Wageningen best wel een leuke plaats, maar het lijkt me inderdaad niet echt de plek om flink te stappen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bruisend en wageningen in 1 zin, respect.
Ik niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:11 schreef Grulez het volgende:
Hebben jullie ervaring met ijsklont-koelkastcombinatie?
In Hellevoet hebben we 2 van die Amerikaanse koelkasten staan. Geweldig! Altijd ijskoud water en ijsblokjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:11 schreef Grulez het volgende:
Hebben jullie ervaring met ijsklont-koelkastcombinatie?
Ja het moet niet veel gekker worden. Benieuwd hoe lang ik het volhouquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Robbie aan het Bakkeren, we maken wat mee.
Die zit in Italië.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:21 schreef tong80 het volgende:
Waar is Digger gebleven ? Heeft al 2 weken niet meer gepost.
Wtf, Iet was Veriiiiiiiiiiiii gezelligquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:32 schreef VoreG het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2-vTAmTCjC4
Jaap de Hoop Scheffer, want een ramp die vent...
Dat klopt. Het schijnt er wel gezellig te zijn enzo, omdat het een studentenstad/-dorp is natuurlijk, maar echt grote clubs heb je er niet, daarvoor zal je naar Amersfoort/Arnhem/Utrecht moeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In principe is Wageningen best wel een leuke plaats, maar het lijkt me inderdaad niet echt de plek om flink te stappen.
Op een ouwe fiets moeten ze het leren Tongquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:40 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk. Altijd als ik Nederlandse hoogwaterbekleders zie in het buitenland. Denk ik aan lesbische nymphomanes op vakantie op Lesbos. Lopen heel de dag met vibrators te zwaaien terwijl het eiland voor 90 % uit bejaarden bestaat.
Hoogwaterbekleders?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:40 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk. Altijd als ik Nederlandse hoogwaterbekleders zie in het buitenland. Denk ik aan lesbische nymphomanes op vakantie op Lesbos. Lopen heel de dag met vibrators te zwaaien terwijl het eiland voor 90 % uit bejaarden bestaat.
Ik bedoelde meer zo'n ijsklont combinatiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
In Hellevoet hebben we 2 van die Amerikaanse koelkasten staan. Geweldig! Altijd ijskoud water en ijsblokjes.
Nijmegen is denk ik dichterbij dan AMersfoort en wellicht heeft Ede ook wel iets.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat klopt. Het schijnt er wel gezellig te zijn enzo, omdat het een studentenstad/-dorp is natuurlijk, maar echt grote clubs heb je er niet, daarvoor zal je naar Amersfoort/Arnhem/Utrecht moeten.
quote:
Dat is een behoorlijk gezwel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer zo'n ijsklont combinatie![]()
[afbeelding]
Let vooral even op de 0.2 mp kwaliteit...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Magere yoghurt en een appeltje. Leuk dat sonja bakkeren.
CDA hè..... daar komt weinig soeps vanaf!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:32 schreef VoreG het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=2-vTAmTCjC4
Jaap de Hoop Scheffer, want een ramp die vent...
Isolde doet het nog goed in vergelijking met de anderen die er zitten (Claudia is goed zoals altijd). Maarja tis een beetje jammer programma, vooral dat spelletje isquote:
Isolde is wel beter dan de rest ja, ze kan al beter autoque lezen want dat ging toen ze DWDD presenteerde helemaal misquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Isolde doet het nog goed in vergelijking met de anderen die er zitten (Claudia is goed zoals altijd). Maarja tis een beetje jammer programma, vooral dat spelletje is
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef Eilanden het volgende:
Bruid eist seks met voetballende echtgenoot![]()
Mooie mededelingquote:,,In bed zal hij dus ook niet meteen mogen gaan slapen. Ik zal er voor zorgen dat de huwelijksnacht zo goed wordt dat hij de volgende dag juist goed opgeladen is.”
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef Eilanden het volgende:
Bruid eist seks met voetballende echtgenoot![]()
Je haalt jezelf te veel op de hals. Neem eens tijd voor jezelf.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:02 schreef RayMania het volgende:
Shit, er is een nieuwe Heroes. Moet ik daar ook nog tijd voor maken.
Ja, maar Heroes is zo vetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je haalt jezelf te veel op de hals. Neem eens tijd voor jezelf.
We zijn pas t/m 10 gekomen voor onze vakantie, dus hebben nog wel even te gaan voor we helemaal bij zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:16 schreef RayMania het volgende:
Nieuwste is episode 23. Echt een hele gave serie, beter dan Prison Break en Lost, en die zijn al geweldig.
Ik ken het hoor, maar op een gegeven moment moet je even voor jezelf kiezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, maar Heroes is zo vet.
7 juni verslag inleveren, wordt toch wel stressen volgens mij.
Nog 15 dagen. *eek*. Moet lukken, voorwoord, samenvatting, summary, conclusie plan ik gewoon voor één dag. De rest op stage maken.
En als je mij nu de juiste fotos en cijfers van de positie van het raad waar de bal spel is doormailt/PM-ed kijk ik het voor je na (iets wat ik al in het topic had aangeboden een paar weken terug)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, maar Heroes is zo vet.
7 juni verslag inleveren, wordt toch wel stressen volgens mij.
Nog 15 dagen. *eek*. Moet lukken, voorwoord, samenvatting, summary, conclusie plan ik gewoon voor één dag. De rest op stage maken.
Joah, zoiets. Het werd wel gevraagd tijdens de open dag, en toen zeiden ze dat je voor de echt 'grote' dingen toch het best naar Nijmegen/Utrecht kon gaan. Maargoed, van die echt grote dingen hou ik toch niet echtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:19 schreef Bos81 het volgende:
Nijmegen is denk ik dichterbij dan AMersfoort en wellicht heeft Ede ook wel iets.
Zekerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef borisz het volgende:
straks hermans helden kijken
Hier ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef borisz het volgende:
straks hermans helden kijken
Okeequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Joah, zoiets. Het werd wel gevraagd tijdens de open dag, en toen zeiden ze dat je voor de echt 'grote' dingen toch het best naar Nijmegen/Utrecht kon gaan. Maargoed, van die echt grote dingen hou ik toch niet echt![]()
Heb de laatste tijd veel te weinig tijd voor mezelf gehad, en hopelijk kan ik dat binnekort ruimschoots goedmaken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond LOST ook weer lekker spannend worden
Verwen jezelf maarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef sjimz het volgende:
Heb de laatste tijd veel te weinig tijd voor mezelf gehad, en hopelijk kan ik dat binnekort ruimschoots goedmaken.
En je vriendin dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd veel te weinig tijd voor mezelf gehad, en hopelijk kan ik dat binnekort ruimschoots goedmaken.
Ja het was weer gezellig daarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Grulez het volgende:
Ah fans op het veld...
Waarom las ik hier miniseriequote:
Tja, vervelend weer. Vooroordeelbevestigend helaas.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Grulez het volgende:
Ah fans op het veld...
Mooi scrabble woord suijk!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, vervelend weer. Vooroordeelbevestigend helaas.
Is Victoria Koblenkoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:31 schreef VoreG het volgende:
M'n pa is op een feest van de buurman en daar lopen Levchenko, Houtman en Hoekstra rond, maar ook Groenendijk is er, dus hij heeft al aangegeven dat ze van dat AZ moeten winnen zondag.
Ben benieuwd of m'n sollicitatie naar linksbuiten of scout aankomt.
Jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef RayMania het volgende:
Wel heel fout dat wij van die RTL Boulevard dingen weten, Bos.
Niet op berekendquote:Honderden Marokkaanse fans bestormden het veld, gooiden met stoeltjes en hoekvlaggen en sloopten ook andere onderdelen van het stadion, zoals doelen en reclameborden.
De autoriteiten waren hier duidelijk niet op berekend. Een kleine groep veiligheidsmensen probeerde de orde te herstellen, maar werden in het nauw gedreven. Zelfs de spelers van Jong Marokko kregen het er benauwd van.
Kut finnen inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef golfer het volgende:
Tja, dat weet je van te voren als je tegen Scandinaviërs speelt.
bedoel je zeker ?quote:
Nee, het is misschien een trutje maar mooi is ze zeker.quote:
on-ge-lo-ve-lijk...en als je er iets van zegt discrimineer je....kut-volkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef VoreG het volgende:
Niet op berekend.
Alle wedstrijden met een Marokkaans team in Nederland zijn op dit soort dingen uitgelopen.......
sorry...al staat ze dansend in een string op mijn kamer zometeen...wens ik haar 'welterusten' en kruip onder de wol !quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Nee, het is misschien een trutje maar mooi is ze zeker.
14.gifquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sorry...al staat ze dansend in een string op mijn kamer zometeen...wens ik haar 'welterusten' en kruip onder de wol !
Ik vin het helemaal niets !
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:14 schreef VoreG het volgende:
Mijn type ook niet, maar momenteel zou ik weinig uit m'n bed schoppen.
Das ook weer zo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:14 schreef VoreG het volgende:
* Bjoro duikt achter het konijn aanquote:
We hebben het gewoon op de bank bekeken en gaan nu de ontknoping van 24 USA (2 afleveringen van gisteren) nog even bekijken.quote:
Aangenaam.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:14 schreef VoreG het volgende:
Nou wat een klojo he, maar die andere 2 waren ook te veel op de achtergrond.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:46 schreef borisz het volgende:
ik wil nog ffop Maurice, ik ben blij dat hij opgehoepeld is
![]()
Leuk voor hemquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh trouwens, ik zag in OUD dat Manny vader is geworden van een tweeling![]()
EDIT er staat dus GRoel als in GRulezquote:
Slaapzequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Neuh. Maar bedankt. Uitgewerkt en slapen.
zat je club erin?quote:
Speak for yourself, jackquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:52 schreef golfer het volgende:
24 helemaal afgekeken.
We zijn nu echt weer helemaal bij.
Morgen dus lekker de CL finale alleen op ons programma.
Moge de beste (Milan, sorry Doc) winnen.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:49 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen...
Nog maar 3 dagen Sientje
Ik ga niet eerder weg....maar echt veel werken doe ik de laatste dag nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
2 en halve dagde laatste dag ga ik eerder weg, moet mijn auto enzo nog inleveren..
De ijsblok in m'n koelkast kreeg eindelijk lepra en daar werd ik wakker van.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Even pissen en toen nog twee uur geslapen?
Tja ik was ook niet verbaasd om heel eerlijk te zijn...quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:54 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Wat een mongolen, die Marokkanen.
En staat de caravan ook al klaar op de camping??quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:51 schreef appelsientje het volgende:
Ben benieuwd vanavond.... lijkt me een leuke wedstrijd worden
Bier staat in de koelkastchips ingekocht en vriendin is bij een andere vriendin op bezoek...
dan kom ik ff langsquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:54 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga er vanavond ook voor zitten, heb het rijk ook alleen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
En staat de caravan ook al klaar op de camping??
Ja. Maar ik heb er echt geen goed woord voor over. Achterlijke pipo's.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja ik was ook niet verbaasd om heel eerlijk te zijn...
Het is tenslotte niet de eerste keer
Voor wie ben jij vanavond??
Klopt, alleen het is jammer dat het iedere keer raak is.. en niet eenmalig. Bij iedere club zitten van die idioten.. maar bij sommige iets meer dan bij de ander.quote:
Is een sta-caravan geen optie?? Die zijn meestal een stukje goedkoper...quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
we zijn al op zoek naar een vakantiehuis voor 4 maanden, maar die krengen zijn duur....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |