als hij zn verhaal daar post dan durft niemand meer naar het ziekenhuis mn zijn of haar galstenenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 02:34 schreef golfer het volgende:
Oh, en bijna bruidegom, je hebt nu ook je eigen praatgroepje op Fok!:
galstenen
In ieder geval niet naar dát ziekenhuis.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
als hij zn verhaal daar post dan durft niemand meer naar het ziekenhuis mn zijn of haar galstenen
Euhmmmmmm...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Clau: Moet ik Robbie dan geloven?
quote:
Dat laat je maar in 't midden?quote:
Je verstoort onze #-examinanten-op-een-rij!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Een 3,8 is wel te doen.
Een 3,8 is niet haalbaar?quote:
misschien wel, ik heb niet geteld enzoquote:
Er is meer he.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je verstoort onze #-examinanten-op-een-rij!
Engels is helemaal geen gokwerk op gevoel. Engels is gewoon begrijpend lezen... Of ben je niet zo heel goed in Engels?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:15 schreef borisz het volgende:
[..]
misschien wel, ik heb niet geteld enzo
Engels is gokwerk op gevoel en dat levert vaak wel een 6je op
Jij hebt wel vrienden jaquote:
Ik ben niet heel goed in Engels, over het algemeen gezien zijn talen niet mijn sterkste kant.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Engels is helemaal geen gokwerk op gevoel. Engels is gewoon begrijpend lezen... Of ben je niet zo heel goed in Engels?
Als je gewoon key-words uit de tekst weet te halen is het ook eitje trouwens, dat deed ik met Frans ook altijd (met een woordenschat van 20 woorden oid).
Maar ik ga ff eten en tas inpakken en dan naar school
Tot vanmiddag
Er is leven, er is leven, na de dood?quote:
*zucht*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:18 schreef borisz het volgende:
[..]
maar goed Engels ben ik ook met een 6 tevreden.
Lekker zo'n worelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:35 schreef borisz het volgende:
ik ga dr van door
De worels voor Does worden aangeboden door Marcellis.
nog een rondje koffie van henk Vos.![]()
Borisz vertrouwt te veel op z'n carot kaarten qua spelling.quote:
Ach die jongen kan je niets kwalijk nemen ... hij zet zijn beste peentje voorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Borisz vertrouwt te veel op z'n carot kaarten qua spelling.
Zekers, er reden zaterdag natuurlijk weer eens geen treinen richting de hoofdstad van ons land....zat Bjoro in een luxe touringcar, samen met nog één iemand.quote:
Een touringcar voor TWEE personen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Zekers, er reden zaterdag natuurlijk weer eens geen treinen richting de hoofdstad van ons land....zat Bjoro in een luxe touringcar, samen met nog één iemand.
Ik kom die bus binnen en zeg "Zoooo, die taxi's worden steeds luxer en goedkoper ! "
Die vrouw moest wel lachen, die chauffeur vond het iets minder leuk !
stond binnen 25 min op schiphol....had met de trein echt niet gelukt volgens mij !quote:
En meedoen is toch alsnog belangrijker dan wortels winnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ach die jongen kan je niets kwalijk nemen ... hij zet zijn beste peentje voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |