Ik had precies hetzelfdequote:Op donderdag 24 mei 2007 13:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Mij was die telefoon van hem opgevallen, ik dacht al 'das een mooie telefoon voor 2003', maar verder ook niet meer bij nagedacht
Wat is het nou voor bullshit dat de rest achterblijft? Dat we enkel Jack en Kate hebben gezien hoeft toch niet te betekenen dat de rest niet van het eiland af is?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:02 schreef 2Drix het volgende:
Kate en Jack worden dus gered en de rest blijft achter![]()
En Sawyer misschien vanwege Kates "he gonna be wondering were i am" Ik denk dat ze Sawyer daarmee bedoeld![]()
Hij had Naomi anders wel goed te pakken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hij kan/durft nog steeds niet te moorden![]()
Schijnt dat een aantal mensen het nodig vond om die spoilers in gewone fora te plaatsen, in TTs enzo...quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Why?
Hij zei toch dat het een spoiler was.. als je het niet wil lezen, lees het niet..
Ik wilde het wel lezen en ben blij dat ie het gelekt heeft..
Dat stukje waar hij via dezelfde weg als Charlie kwam, hij ging snel achter die kast zitten toen die others naar buiten kwamen en Charlie ging zingen.quote:
Waarom zou Captain Jack anders terug willen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat is het nou voor bullshit dat de rest achterblijft? Dat we enkel Jack en Kate hebben gezien hoeft toch niet te betekenen dat de rest niet van het eiland af is?
Maar dan zjjn Jack en Kate (en wij?) er dus nooit achter gekomen wat die verschijningen nou eigenlijk echt warenquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:56 schreef Kinga het volgende:
Ik bedenk me opeens iets, in die flash forward, waar Jack zo bezig is over zijn vader alsof hij nog leeft, misschien gelooft hij dat wel echt, omdat hij 'hem' gezien heeft op het eiland.
Bedoel je nou dat je de code niet herkent of jezelf afvraagt hoe charlie die code kan gekend hebben?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat ik niet snapte; waar haalde Charlie nou die code vandaan?
Dat lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:36 schreef Jivis het volgende:
...
Wat ik mij trouwens zat af te vragen... kan het niet zo zijn dat die flashforwards eigenlijk het heden waren en de gebeurtenissen op het eiland de daadwerkelijke flashbacksKlinkt best plausibel (en vaag)
Dus dat ze volgend seizoen niet op het eiland beginnen maar gewoon de bewoonde wereld...
Dat was de bedoeling ook, een echte cliffhanger zouden ze ons niet aan kunnen doen. Met die lange stop in het vooruitzicht vind ik dit een prima einde.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:22 schreef vingerplant het volgende:
...
Nu wachten tot februari, maar deze cliffhanger heeft me minder nieuwsgierig gemaakt dan die op het schip.
Vertel het nou maarquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je de code niet herkent of jezelf afvraagt hoe charlie die code kan gekend hebben?
Dat vertelde die blonde vrouw, het was namelijk de melodie van een nummer van de beach boys, en laat charlie die nu weten en kunnen intikken, hij is ten slot van rekening muzikant. Of dat was hij aangezien hij nu dood is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat ik niet snapte; waar haalde Charlie nou die code vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |