En het topic ontwijkenquote:
Nee, gewoon als een normaal mens gaan slapen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:21 schreef CoT het volgende:
Zal ik wakker blijven, of niet?
Ja en Ja,quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:20 schreef alex4allofyou het volgende:
Is de volgende aflevering een dubbele trouwens? En de laatste van het seizoen?![]()
Wachten tot de ECHTE naar voren komtquote:
Lijkt me sterk, de aflevering is toch nu ongeveer begonnen in de VS?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:55 schreef APK het volgende:
S03E22 is over 3 minuten binnen.![]()
Ik ben benieuwd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. .. kan niet w88 tot ep23 binnen is, want denk maar niet dat ik nu nog kan slapen![]()
Dubbele aflevering, ik denk dat de eerste eerder begon dan normaal.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Lijkt me sterk, de aflevering is toch nu ongeveer begonnen in de VS?
Hij staat al online, zal dus al wel uitgezonden zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, de aflevering is toch nu ongeveer begonnen in de VS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zei "Alex, this is your mother"![]()
Sayid deed iets tofs
Edit: Afgelopen. Toffe episLang wachten
Ik kon wel bijna huilen bij Des en Charlie
[ Bericht 20% gewijzigd door Queen_Bee op 24-05-2007 06:45:38 ]I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Maar wat ik me wel afvraag hè. Eerst zegt Tom dat Ben gek is en t allemaal niet meer weet, en daarna is Tom toch degene die de orders van Ben wel wilde opvolgen? Dat vind ik een beetje raar?quote:
Alle flashbacks in de serie zijn nog niet gebeurd! Het zijn flashforwards. Jack en Kate zijn van het eiland gekomen. Hoe weten we nog niet maar ze komen er vanaf. Alleen Jack voelt zich knap waardeloos (zoals Ben zegt op het eiland). Hij wil terug! Er is ook een 3e persoon van het eiland gekomen waarschijnlijk en die ligt in de kist. Wie dat is, is ook onbekend.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:57 schreef Richardfun het volgende:
Ik snap het einde absoluut niet. Wie wil dat even uitleggen...?
Alleen de flashbacks in deze aflevering waren flashforwards. Als alle flashbacks in de hele serie nog moeten gebeuren snap ik het niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Alle flashbacks in de serie zijn nog niet gebeurd! Het zijn flashforwards. Jack en Kate zijn van het eiland gekomen. Hoe weten we nog niet maar ze komen er vanaf. Alleen Jack voelt zich knap waardeloos (zoals Ben zegt op het eiland). Hij wil terug! Er is ook een 3e persoon van het eiland gekomen waarschijnlijk en die ligt in de kist. Wie dat is, is ook onbekend.
Ik dacht eerst dat bij het einde dat dit eindelijk de echte huidige tijd was en dat alles op het eiland tot nu toe 1 grote flashback was.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:55 schreef Mirel het volgende:
Jammer dat Mr Friendly dood is, hij zou een overloper kunnen worden. Wie had trouwens al een idee dat Jack's flashbacks eigenlijk flashforwards waren. :d
Ja, dat bedoelde ik maar ik mistypte door het enthousiasme...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Alleen de flashbacks in deze aflevering waren flashforwards. Als alle flashbacks in de hele serie nog moeten gebeuren snap ik het niet meer![]()
Wie zegt dat IEDEREEN van het eiland isquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef Symer het volgende:
Denk Ben. Als het Sawyer was zouden er wel mensen zijn geweest (Hurley bijv).
Maar er zijn ook Others met de naam van een filosoof, en ik kan me voorstellen dat Ben een andere naam heeft aangenomen om lastige vragen te voorkomen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wie zegt dat IEDEREEN van het eiland is
Enige wat we weten is dat Jack en Kate het hebben gehaald.
Op Lostpedia hebben ze het krantenberichtje uitvergroot en verduidelijkt. De voornaam begint met de J. Dit sluit wat mensen uit. Grote kanshebbers zijn dus James (Sawyer, de reden dat Jack verbaasd is dat ze er niet is op de begrafenis), Juliet en John Locke. Ook als mogelijkheid word Jacob beschouwd maar dat vind ik erg vaag.
Na de J is het niet leesbaar maar het volgende woord eindigd met nthem. Als dit het laatste gedeelte van zijn achternaam is, kan de naam Jeremy Bentham zijn. Dit is een bekende filosoof. Veel namen van Losties etc. zijn filosofen. Dus een goede mogelijkheid.
Toen hij dat zei keek die andere arts vol meelij. Ik denk dus dat Jack de dood van zijn vader verdringt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:44 schreef chansadres het volgende:
Het viel me op dat tijdens de Flashforward Jack zegt van: Ga naar mijn vader boven en kijk wie er dronkerder is. Leeft zijn vader dan ineens weer?
Sounds reasonable.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Toen hij dat zei keek die andere arts vol meelij. Ik denk dus dat Jack de dood van zijn vader verdringt.
Of hij was gewoon te dronken om zich alles te herinneren.
Er konden aan dat ruitje misschien nog stukjes glas zitten en dan hij zou een beetje bloeden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:01 schreef splendor het volgende:
Waarom zwom charly trouwens niet gewoon door dat ruitje naar buiten en aan de onderkant het onderwaterstation weer in.
De ruimte liep vol met water, en daar zat flink wat druk achter. Daar kun je echt niet tegen in zwemmen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:01 schreef splendor het volgende:
Waarom zwom charly trouwens niet gewoon door dat ruitje naar buiten en aan de onderkant het onderwaterstation weer in.
Ik had dat idee aan het begin van ep22 gelijk al, maar ik vond bij nader inzien Jack's baard te donker ivm de grijzige baard die ie op het eiland heeftquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:55 schreef Mirel het volgende:
Jammer dat Mr Friendly dood is, hij zou een overloper kunnen worden. Wie had trouwens al een idee dat Jack's flashbacks eigenlijk flashforwards waren. :d
Die nieuwe hoofd chief, heeft zijn pa vervangen.. jack moet dus wel zo dronken zijn dat hij niet kan herrineren ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:44 schreef chansadres het volgende:
Het viel me op dat tijdens de Flashforward Jack zegt van: Ga naar mijn vader boven en kijk wie er dronkerder is. Leeft zijn vader dan ineens weer?
Mij was die telefoon van hem opgevallen, ik dacht al 'das een mooie telefoon voor 2003', maar verder ook niet meer bij nagedachtquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:06 schreef glannie het volgende:
[..]
Ik had dat idee aan het begin van ep22 gelijk al, maar ik vond bij nader inzien Jack's baard te donker ivm de grijzige baard die ie op het eiland heeft
Had er daarom niet meer verder over nagedacht.
Vond het wel een hele dikke twisten die mening heb ik eigenlijk over de gehele laatste 2 uur... een hele dikke finale!
![]()
Als je wacht tot ie vol zit moet het lukken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:04 schreef Symer het volgende:
[..]
De ruimte liep vol met water, en daar zat flink wat druk achter. Daar kun je echt niet tegen in zwemmen.
Toen de ruimte vol was was hij al dood.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:17 schreef splendor het volgende:
[..]
Als je wacht tot ie vol zit moet het lukken.
Of gewoon metteen de kamer uitrennen en de deur dichtdoen? Hij duurde wel even voor die granaat ontplofte. Maar okee, dan heb je geen serie natuurlijk.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:31 schreef Mirel het volgende:
De reden dat Charlie zich liet verdrinken was omdat ie wist dat Desmond vast nieuwe visioenen zou krijgen. Hij liet zich er maar bij neervallen denk ik.
Verschijning zeg ik. Weer een manifestatie van Smokey. Alleen wel vreemd dat die verschijning ook de puberteit ingaat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:29 schreef MrD het volgende:
en wat dachten we dan van.. WALT!? zouden ze toch niet weggkomen zijn? of was t weer een geest verschijning?
Dan was het wel erg druk geworden. Locke, Charlie, others op strand, radiotoren, flashforward en dan ook nog Michael erbij zou te veel zijn geworden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef -Mo- het volgende:
Ben benieuwd wat ze met Walt en Michael hadden gedaan als Harold Perrineau wél kon/wilde komen.
Wat een onzin. Zodra het waterniveau gelijk is aan de bovenkant van het ruitje stopt het met er in stromen. Dan heb je nog lucht over om op je gemakje te bedenken wat je gaat doen en zo door 't ruitje naar buiten te zwemmen...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:04 schreef Symer het volgende:
[..]
De ruimte liep vol met water, en daar zat flink wat druk achter. Daar kun je echt niet tegen in zwemmen.
Is Google.com of IMDb.com dood bij jou ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:45 schreef Richardfun het volgende:
En wie is Harold Perrineau ook al weer?
Jankzakquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Is Google.com of IMDb.com dood bij jou ofzo?
Dat klopt dat kan toch nog komen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Charlie wilde toch dood omdat dat het visioen was waarmee hij Claire en Aaron zou redden, of ben ik nu dom
Hoe moeten wij dat weten? Die opnames zijn nog niet eens gemaakt...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:15 schreef nzw het volgende:
Waarom word er niet over de cliffhanger gesproken? Zitten op de boot echte bad guys?
Moet wel... Penny kende ze niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:15 schreef nzw het volgende:
Waarom word er niet over de cliffhanger gesproken? Zitten op de boot echte bad guys?
Het stopt alleen met stromen als de nog aanwezige lucht niet weg kan en voldoende tegendruk biedt. Wat niet het geval was.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zodra het waterniveau gelijk is aan de bovenkant van het ruitje stopt het met er in stromen. Dan heb je nog lucht over om op je gemakje te bedenken wat je gaat doen en zo door 't ruitje naar buiten te zwemmen...
Hoop het wel, van de Others hebben we nu niks meer te duchten en er moet wel een element van spanning inblijven natuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:15 schreef nzw het volgende:
Waarom moeten er eerst opnames worden gemaakt voordat we kunnen speculeren?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat weten? Die opnames zijn nog niet eens gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |