Reken er nou maar op dat je 1 of 2 antwoordjes krijgt maar dat je met nog veeeeeeeel meer vragen de seizoensstop in gaat, lijkt me een stuk realistischer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:19 schreef neilpad het volgende:
Hopelijk krijgen we wat antwoorden morgen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef Aventura het volgende:
Ik twijfel, gisteren net de aflevering 'Exposé' gekeken op dvd. Zal ik een Lost-athon gaan houden, en dan met de rest van jullie Losties de finale gaan kijken?
Afgelopen seizoenen volgende ik het ook op de voet (lees: wo. nacht snel downloaden). Op de een of andere manier ben ik het spoor bijster geraakt (quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:23 schreef Haunter het volgende:
[..]
Tuurlijkgezellig meepraten morgen.. iedereen (denk ik) vet enthousiast
![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef Aventura het volgende:
Ik twijfel, gisteren net de aflevering 'Exposé' gekeken op dvd. Zal ik een Lost-athon gaan houden, en dan met de rest van jullie Losties de finale gaan kijken?
Rond Expose begint het ook weer erg sterk te worden juistquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Afgelopen seizoenen volgende ik het ook op de voet (lees: wo. nacht snel downloaden). Op de een of andere manier ben ik het spoor bijster geraakt () en ben ik pas vorige week weer gaan kijken.
Ik vond het begin van seizoen drie niet meer zo leuk, maar de afgelopen 4 afleveringen heb ik weer heel veel oh en ah's geslaakt. Dat had ik in het begin ook, puntje van je stoel en niet wachten tot de volgende aflevering begint
Ik heb gehoord dat eréén huge antwoord komt!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:19 schreef neilpad het volgende:
Hopelijk krijgen we wat antwoorden morgen.
Waarom leven wij?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat eréén huge antwoord komt!
Ze gaan eindelijk onthullen aan welke stoornis de scriptschrijvers lijden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:09 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat eréén huge antwoord komt!
Ik denk zo 3:30 tot 5:30, het is natuurlijk een dubbele dus het uploaden duurt misschien wat langer?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef Shrien het volgende:
He, hoelaat komt de lost aflevering online ong. ? Ik blijf misschien ook wel wakker![]()
![]()
Jawohl.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:52 schreef Dos37 het volgende:
Is het eigenlijk een dubbele aflevering.
Gaat een soort FarCry worden op Lost-eiland, met nieuwe personages. Verder nog niks nieuws over bekend.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:43 schreef Chen het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die Lost Game?
Oja, dat was hetquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:59 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hij is geen jager maar een kleiduivenschieter, je weet wel zo'n disc van klei die ze wegschieten en daarna kapot moeten schieten(duckhunt op de nes!).
En het topic ontwijkenquote:
Nee, gewoon als een normaal mens gaan slapen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:21 schreef CoT het volgende:
Zal ik wakker blijven, of niet?
Ja en Ja,quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:20 schreef alex4allofyou het volgende:
Is de volgende aflevering een dubbele trouwens? En de laatste van het seizoen?![]()
Wachten tot de ECHTE naar voren komtquote:
Lijkt me sterk, de aflevering is toch nu ongeveer begonnen in de VS?quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:55 schreef APK het volgende:
S03E22 is over 3 minuten binnen.![]()
Ik ben benieuwd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. .. kan niet w88 tot ep23 binnen is, want denk maar niet dat ik nu nog kan slapen![]()
Dubbele aflevering, ik denk dat de eerste eerder begon dan normaal.quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Lijkt me sterk, de aflevering is toch nu ongeveer begonnen in de VS?
Hij staat al online, zal dus al wel uitgezonden zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, de aflevering is toch nu ongeveer begonnen in de VS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zei "Alex, this is your mother"![]()
Sayid deed iets tofs
Edit: Afgelopen. Toffe episLang wachten
Ik kon wel bijna huilen bij Des en Charlie
[ Bericht 20% gewijzigd door Queen_Bee op 24-05-2007 06:45:38 ]I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Maar wat ik me wel afvraag hè. Eerst zegt Tom dat Ben gek is en t allemaal niet meer weet, en daarna is Tom toch degene die de orders van Ben wel wilde opvolgen? Dat vind ik een beetje raar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |