Wat wil je in MSN pluggen voor last.fm??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:23 schreef Komkommertijd het volgende:
Ben een Newbee op last fm, is er MSN plug in voor msn 8.1?![]()
Tracks played: 27,228quote:
dat men ziet wat Last FM. speelt. En ik snap die plug in op WMP ook niet...quote:Op zondag 27 mei 2007 14:44 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wat wil je in MSN pluggen voor last.fm??
Als het goed is moet je (nadat je de last.fm plug-ins heb geïnstalleerd) bij WMP bij het menu "Extra" naar "Invoegtoepassingen" gaan en dan krijg je een klein lijstje te zien. Vink dan " Last.FM plugin" aan en "Windows Live Messenger Music Plugin". Als het goed is, kan je dan "scrobblen" en laat MSN ook zien wat je speelt. Misschien moet je bij MSN ook iets doen (bij de ondertitel volgens mij...onder je naam op het hoofdscherm)quote:Op zondag 27 mei 2007 23:45 schreef Komkommertijd het volgende:
[..]
dat men ziet wat Last FM. speelt. En ik snap die plug in op WMP ook niet...
Als ik dat aanvink is het klaar. Ik bedoel ik zie nies veranderen en kan niet scrobblen via WMP. Ook komt het voor dat het window scherm van WMP achter de wallpaper komt te liggen, kan m dan niet meer oproepen/zien.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:19 schreef Reena het volgende:
[..]
Als het goed is moet je (nadat je de last.fm plug-ins heb geïnstalleerd) bij WMP bij het menu "Extra" naar "Invoegtoepassingen" gaan en dan krijg je een klein lijstje te zien. Vink dan " Last.FM plugin" aan en "Windows Live Messenger Music Plugin". Als het goed is, kan je dan "scrobblen" en laat MSN ook zien wat je speelt. Misschien moet je bij MSN ook iets doen (bij de ondertitel volgens mij...onder je naam op het hoofdscherm)
Zo...sorry voor de lange onhandige uitleg....
Waar dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:00 schreef n0r het volgende:
Dan moet je gewoon even zo;n pluginnetje downloaden
Fok!ken is sowieso nutteloos, dus boeie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:
an sich vrij nutteloos om hier je wekelijks lijstje neer te pleuren, toch
Je plempt dat lijstje er neer in de hoop dat iemand er een opmerking over maakt. Zoniet, dan heb je toch weer een post erbij.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:
an sich vrij nutteloos om hier je wekelijks lijstje neer te pleuren, toch
Zo werkt 50% van de posts toch hiero.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je plempt dat lijstje er neer in de hoop dat iemand er een opmerking over maakt. Zoniet, dan heb je toch weer een post erbij.
dat valt toch wel meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik kijk wel bij jullie lijstjes of ik iets zie waar ik een opmerking over kan maken. Maar ik kom weinig muziek tegen die ik ook luister.
Your musical compatibility rating with Ton87 is:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik kijk wel bij jullie lijstjes of ik iets zie waar ik een opmerking over kan maken. Maar ik kom weinig muziek tegen die ik ook luister.
ff Quickscan gedaan:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Supervet, zijn er nogal wat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:34 schreef cafca het volgende:
[..]
ff Quickscan gedaan:
Jimi Hendrix, Frank Zappa, The Doors, Jefferson Airplane, Nick Drake, Captain Beefheart & His Magic Band, The Byrds, King Crimson, Pink Floyd, Syd Barrett, Can, 13th Floor Elevators , Rory Gallagher, Charles Mingus, The Kinks, The Modern Lovers, The Velvet Underground, The Beatles, The Crazy World of Arthur Brown.Goeie muziek, die ook in mijn lijst voorkomt.....
http://tweakers.net/nieuw(...)te-Last.fm-over.htmlquote:CBS neemt sociale muzieksite Last.fm over
Door Dimitri Reijerman - woensdag 30 mei 2007 16:45 - Bron: BBC News - Views: 2.316 - Permalink
Het Amerikaanse mediabedrijf CBS heeft 280 miljoen dollar op tafel gelegd voor de overname van Last.fm. In de deal is opgenomen dat de sociale muzieksite zijn eigen identiteit mag behouden en dat het huidige managementsteam mag blijven zitten.
Hmm, goed of slecht nieuws?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:45 schreef nipeng het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)te-Last.fm-over.html
Ja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:29 schreef n0r het volgende:
Is dit alleen om "cijfers" over muziekluisteraars te krijgen die ze dan in leuke tabelletjes te zetten?
Jaja.quote:In de deal is opgenomen dat de sociale muzieksite zijn eigen identiteit mag behouden en dat het huidige managementsteam mag blijven zitten.
Adblock ftw.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Jaja.Ik gok er op dat er op z'n minst binnenkort een hoop meer reclames op de site opduiken.
Maar voor die jongens die de site ooit hebben gelanceerd is 280 miljoen toch niet verkeerd.![]()
http://www.last.fm/music/Park/_/The+Ghost+You+Arequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Istiekapot?.
Nee dus, maar het staat niet meer op je 'startpagina' als kopje recenttracks.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:23 schreef bigshadow het volgende:
Iedereen wordt dadelijk gedagvaardigd door zijn topartiest, dus zoek een leuke uit!
Denk ik ook. Telkens na een mislukte scrobbelpoging kun je linksonder zien hoeveel nummers er in de wachtrij staan. Als het goed is, gaat hij die scrobblen zodra het weer mogelijk is.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:22 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat er ergens deze middag of avond ineens een hele zooi achterstallige, gescrobblede nummers zullen staan.
Soms wel, soms niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:58 schreef SnowCockroach het volgende:
Maar er is hoop, er komt geen Error meer te staan.
Erzahl.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:04 schreef thijsdetweede het volgende:
Het is wel meteen duidelijk wat CBS van plan is met Last.fm
De meeste onderdelen van de site doen het hier wel, tot dat ik de pagina vernieuw, dan houdt 'ie ermee op.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:11 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Is die complete site now gewoon down dan?
Je begrijpt wel dat dit elke week gebeurt? Ook voordat Last.FM in handen van CBS was?quote:Op zondag 3 juni 2007 14:16 schreef thijsdetweede het volgende:
Platleggen die handel...
Bij mij hebben de bands die 2 jaar terug een nieuw album hadden nu ongeveer weer met nieuwe albums, waardoor ik dus nu kan stellen dat ik een realistisch lijstje heb.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:27 schreef bigshadow het volgende:
Ik ga deze week of volgende week de 40.00 grens passeren, misschien een mooi moment om de lijst te resetten en weer eens opnieuw te beginnen. Wat ik 2 jaar geleden veel luisterde is nu minder geliefd, eens kijken of er een andere lijst uitkomt.
Hè, cool joh. Byron Davis zelfs! Zit "Now Dance" er ook tussen? Wel een van mijn favoriete Miami-bass tracks. En Def Jef... ook maar weer eens opzoeken (helemaal vergeten die man).quote:Op maandag 4 juni 2007 09:29 schreef Mar10Segovia het volgende:
Top Artists this Week (see more)
27 May 2007 - 3 Jun 2007
Ik was deze week in een enorme 80's-hiphop bui. The Sea And Cake is samen met Ratatat een van de weinige uitzonderingen maar dat zijn dan ook nieuwe aankopen.
Hoe krijg jij 't voor elkaar 571 keer je nummer 1 in 1 week te draaien? Ben je continue thuis of zo?quote:Op maandag 4 juni 2007 05:26 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Was een beetje een eenzijdige week voor mij:
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/LSky.gif]afbeelding] [/url]
Jammer dat ik al die mooie nummers meteen een beetje overkilled heb.
Als die op Don't Be Bashfull staat heb ik die wel gedownload ja. Of ik die geluisterd heb weet ik niet uit mijn hoofdquote:Op maandag 4 juni 2007 09:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hè, cool joh. Byron Davis zelfs! Zit "Now Dance" er ook tussen? Wel een van mijn favoriete Miami-bass tracks. En Def Jef... ook maar weer eens opzoeken (helemaal vergeten die man).
Studie ontwijkend gedrag. Ik zie trouwens dat ik net per ongeluk alles van die artiest met torrent en al weg weggegooid.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe krijg jij 't voor elkaar 571 keer je nummer 1 in 1 week te draaien? Ben je continue thuis of zo?
Wat is dat voor een muziek danquote:Op maandag 4 juni 2007 08:08 schreef Grobbel het volgende:
1 The Books 36
2 Caribou 21
3 Four Tet 19
4 Marten de Paepe 16
5 Brassy 15
6 Super Furry Animals 14
6 Café Tacuba 14
6 Asobi Seksu 14
6 Why? 14
10 Miles Davis 13
The Books weer een beetje herontdekt, en in één zucht dan Caribou en Four Tet eens opzetten is dan nog niet eens zo'n grote overstap.![]()
Luister eens hun album The Moon And Antarctica. Ooit.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef Nepthys het volgende:
-Modest Mouse blijf ik wel leuk vinden voor tussendoor, maar een heel album in een keer luisteren hou ik op de een of andere manier gewoon niet vol.
Nee helemaal niet, ik heb het zelf ook nog niet veel geluisterd.quote:
Zal het eens proberenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Luister eens hun album The Moon And Antarctica. Ooit.
Mooi lijstje. Ross Curry moet ik dus eens checken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:19 schreef morgane het volgende:
Marike Jager!!! Geweldige zangereslaatst nog live gezien met band, was erg goed
Mijn lijstje:
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/Molkoholic89.gif]afbeelding] [/url]
1. Live gezien, dus nieuwe album een aantal keer geluisterd om in de stemming te komen
2. Nog altijd m'n favoriete singer-songwriter, komt elke week wel voorbij
3. Recente ontdekking, tot nu toe erg vermakelijk
4. Her-ontdekking, geweldige band, nu weer helemaal verslaafd
5. Voorprogramma van de Kaiser Chiefs, daarom dus ook vaak geluisterd. Na het concert ook heel vaak.
6. Ook één van m'n favorieten, in de stijl van Jack Johnson (maar dan naar mijn mening een stuk leuker).
7. Een tijdje geleden op het bevrijdingsfestival in Wageningen gezien, supergoede live-band. Nieuwe cd blijkt erg goed, bijna net zo energiek als live.
8. Heeft een aantal mooie nummers gemaakt, maar niet echt iets om de hele dag te luisteren
9. Géén idee, maar ik gok op de soundtrack van Amélie.
10. Cd is goed te pruimen. Live is volgens velen nou niet bepaald zuiver, maar dit klinkt prima.
Good News for People Who Love Bad News is denk ik het meest toegankelijke album voor de beginnende Modest Mouse luisteraar.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Luister eens hun album The Moon And Antarctica. Ooit.
Van die drie zijn The Books denk ik nog het minst toegankelijk, maar dat zijn bijzonder vernuftige samplevirtuozen die de meest gekke dingen achter elkaar plakken, en toch tegelijk creatieve en bloedmooie muziek daarmee weten te maken. Ze zijn alleen wel even wennen, verwacht ook geen liedjes met kop en staart - sommige nummers zijn eigenlijk niet meer dan flarden.quote:
Ik ben #16 fan van Johnny Jordaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:46 schreef Grobbel het volgende:
En ondanks het feit dat het top fan systeem op last.fm compleet naar de vaantjes is, en eigenlijk niet zo veel voorstelt, vind ik het wel erg tof dat ik nu de #1 fan ben vanAutopulver.
![]()
[afbeelding]
Dat kun je zien als je in Firefox Greasemonkey installeert met het Artist Fan Rank script. Zie hierquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:50 schreef cafca het volgende:
Waar haal je die fan ranking vandaan? of moet je daar subscriber voor zijn?
Super, vanavond als ik thuis ben eens uitproberen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:59 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Dat kun je zien als je in Firefox Greasemonkey installeert met het Artist Fan Rank script. Zie hier
En als je geen firefox hebt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:59 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Dat kun je zien als je in Firefox Greasemonkey installeert met het Artist Fan Rank script. Zie hier
Nog niet voldoende geluisterd, maar zo op het 1e gehoor klonk het niet slecht. Zeker voor Dolores.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:49 schreef cafca het volgende:
Peace, hoe is die plaat van Dolores? ik heb nogal wat wisselende kritieken gehoord......
Heb ik wat van gehoord, viel mij ook niet tegen, voor the Editorsquote:Op zondag 10 juni 2007 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nog niet voldoende geluisterd, maar zo op het 1e gehoor klonk het niet slecht. Zeker voor Dolores.![]()
Nieuwe plaat van Editors viel me trouwens niet tegen.
Ken je Interpol?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
persoonlijk ken ik alleen de singles van the Editors
*schaam*
welke editors album kan ik het beste mee beginnen?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:25 schreef peaceman het volgende:
Editors is een soort Interpol. Beide hebben uitschieters, maar gemiddeld is Interpol wel een stukkie beter.
Editors hebben nog maar een album uit, 'The Back Room'. Maar hun nieuwe album dat binnenkort uitkomt zwerft ook al op internet rond. Ik zou eerst de singles van hun eerste album checken. Of nog beter, éérst Joy Division checkenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
welke editors album kan ik het beste mee beginnen?
Joy Division ben ik wel bekend meequote:Op zondag 10 juni 2007 22:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Editors hebben nog maar een album uit, 'The Back Room'. Maar hun nieuwe album dat binnenkort uitkomt zwerft ook al op internet rond. Ik zou eerst de singles van hun eerste album checken. Of nog beter, éérst Joy Division checken![]()
.
En daarom ligt mij Interpol een stuk minder dan Editors. Die hangen naar mijn idee toch iets meer naar Joy Division. Er zijn wel meer van die bandjes met zo'n sound. Ik vind pesoonlijk The Back Room al een sterker album (vooral dankzij een aantal hele goede nummers) dan wat dan ook van Interpol. Moet wel gezegd worden dat de singles van The Back Room wel de beste nummers zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:37 schreef Intxaurraga het volgende:
Editors hebben nog maar een album uit, 'The Back Room'. Maar hun nieuwe album dat binnenkort uitkomt zwerft ook al op internet rond. Ik zou eerst de singles van hun eerste album checken. Of nog beter, éérst Joy Division checken![]()
.
Ik persoonlijk vind Interpol toch wel een trede hoger staan dan Editors. Vooral op hun debuutalbum weten de heren Interpol enkele muzikale demonstraties te geven, van een niveau waar Editors op geen moment aan kunnen tippen.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:00 schreef Vork het volgende:
[..]
En daarom ligt mij Interpol een stuk minder dan Editors. Die hangen naar mijn idee toch iets meer naar Joy Division. Er zijn wel meer van die bandjes met zo'n sound. Ik vind pesoonlijk The Back Room al een sterker album (vooral dankzij een aantal hele goede nummers) dan wat dan ook van Interpol. Moet wel gezegd worden dat de singles van The Back Room wel de beste nummers zijn.
Juist dat sfeervolle maakt ze zo sterk. Maar ik denk wel dat men (over het algemeen) Turn of the Bright Lights van Interpol enthousiaster heeft ontvangen. Ik was er alleen persoonlijk toch wel vrij snel op uitgekeken.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik persoonlijk vind Interpol toch wel een trede hoger staan dan Editors. Vooral op hun debuutalbum weten de heren Interpol enkele muzikale demonstraties te geven, van een niveau waar Editors op geen moment aan kunnen tippen.
Neemt niet weg dat Editors een tof bandje is, met een sfeervolle sound en een aantal sterke singles.
Klinkt interessant *last.fm pagina bookmarkt*quote:Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/Dirksietse.gif]afbeelding] [/url]
1 toffe punk uit australie (sinds 1974) ,aanrader voor fans van de Ramones
check je pm boxquote:Op maandag 11 juni 2007 02:50 schreef Nepthys het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/Nepthys.gif]afbeelding] [/url]
De albums van Metric werden me op last.fm van alle kanten aangeraden, maar de echt leuke nummers waren uiteindelijk toch de nummers die ik al kende.
The Horrors, duistere garage rock en blijkbaar ook een van de nieuwere NME hypes
Shop Assistants is afkomstig van een indie pop compilatie waar wel een tof nummer van ze op stond.
[..]
Klinkt interessant *last.fm pagina bookmarkt*
– 28 The Saints (#36 fan) 255quote:Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
the saintsquote:Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/Dirksietse.gif]afbeelding] [/url]
Yup, het is een FF-extention die je dus per browser/pc moet installeren.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:55 schreef Licko het volgende:
werkt dat greasemonkey script alleen als je daadwerkelijk met firefox browst?
en moet het geinstalleerd worden op elke pc waar je muziek op luistert?
ok, bedanktquote:Op maandag 11 juni 2007 12:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup, het is een FF-extention die je dus per browser/pc moet installeren.
Ik heb geen ervaring met Safari. Voor FF geldt iig: je moet eerst die Greasemonkey installeren (die aap verschijnt dan rechtsonderin je brower, als je er op klikt dan kun je 'm aan- en uitzetten). Daarna kun je het script installen en voilaquote:Op maandag 11 juni 2007 12:59 schreef Licko het volgende:
[..]
ok, bedankt
en alleen installeren is voldoende? surf meestal met safari
Swingquote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef MaJo het volgende:
Ik snap het nog steeds nietWat is de username dan in deze link: http://imagegen.last.fm/basic10/artists/10/Swing.gif ?
Ah ok, zat al te zoeken en snapte het nietquote:
Dat is wel de bedoeling, maar het wordt niet heel geregeld bijgewerkt.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Houdt 'rolling year' bij charts gewoon de afgelopen 12 maanden in?
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:12 schreef Frollo het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een niet zo heel erg standaard kanaal op last.fm radio zit te luisteren, zoals in mijn geval bijvoorbeeld 'similar to Maria Callas', en dat ie dan na een track of tien, vijftien stopt met de mededeling 'Not enough content to play the station'? Maar dat als je dan meteen weer op play drukt, hij toch weer gewoon verder gaat?
Ik heb niet dat ik naar 'similar to Maria Callas' - radio luister, maar dat andere komt me wel bekend voor, jaquote:Op maandag 11 juni 2007 16:12 schreef Frollo het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je een niet zo heel erg standaard kanaal op last.fm radio zit te luisteren, zoals in mijn geval bijvoorbeeld 'similar to Maria Callas', en dat ie dan na een track of tien, vijftien stopt met de mededeling 'Not enough content to play the station'? Maar dat als je dan meteen weer op play drukt, hij toch weer gewoon verder gaat?
Het is maar goed dat ik mijn stats al twee maal in drie jaar tijd heb gereset, anders was ik nu denk ik al voorbij de 60.000 geweest.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef cafca het volgende:
Ik heb niet dat ik naar 'similar to Maria Callas' - radio luister, maar dat andere komt me wel bekend voor, ja
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef Reena het volgende:
Enne...ik luister niet naar radio similar to Maria Callas, niet dat het uitmaakt...maar ehm...dat wilde ik toch even kwijt
Stelletje barbaren!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind Maria Callas nou ook niet echt iets dat ik in mijn playlist terugvind. Maar ieder zo z'n ding.
dank u!quote:
neen, dank uquote:[afbeelding]Luistertip: er is meer dan alleen de Peppers en Coldplay, hoor!
Ongetwijfeld! Maar ik heb toch teveel breekbaar glas in huis om naar Maria Callas te luisteren.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:59 schreef Frollo het volgende:
Stelletje barbaren!
[afbeelding]Luistertip: er is meer dan alleen de Peppers en Coldplay, hoor!
Thanks...en die twee heb ik volgens mij niet eens op mijn profiel staanquote:Op maandag 11 juni 2007 21:59 schreef Frollo het volgende:
Stelletje barbaren!
[afbeelding]Luistertip: er is meer dan alleen de Peppers en Coldplay, hoor!
Ik had het gisteren na een halfuurtje Grobbel, ik ging happy over naar Bukgeit maar die had helemaal geen content om te playen. Zucht, soms zijn die kleine rot-insecten erg frustrerend, voorals als je niet thuis werkzaam bent.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:25 schreef Frollo het volgende:
"There is not enough content to play this station"
Right, al na drie kwartier is de IDM op?
Neequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heb je die i-pod plugin nou al werkende gekregen?
I-pod plugin?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heb je die i-pod plugin nou al werkende gekregen?
Ergens vanavondquote:Op zondag 17 juni 2007 17:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
kick!
waneer update ie mn charts nou
Jawel hoor, kijk even onder het kopje chartsquote:
quote:1 Me First and the Gimme Gimmes 24
2 30 Seconds to Mars 22
3 Tool 18
4 Red Hot Chili Peppers 16
4 Bowling for Soup 16
6 Mute Math 14
6 Mark Ronson 14
6 Less Than Jake 14
9 Bullet For My Valentine 13
9 N*E*R*D 13
Klopt, die haal ik er altijd tussenuit.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef morgane het volgende:
Waarvandaan copy-pasten jullie die lijstjes? Krijg er zelf een hoop spaties en 'play' tussen.
Kijk dan op de sitequote:Op zondag 17 juni 2007 21:34 schreef Vork het volgende:
Hey, ik wil ook en up-to-date lijstje!
Ja en nu ineens wel. De huftersquote:
De My recommendations station hield er hier al vrij snel mee op met dezelfde melding. Maar dan midden in een nummerquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:25 schreef Frollo het volgende:
"There is not enough content to play this station"
Right, al na drie kwartier is de IDM op?
Daarvoor ook al hoor, maar als de lijst net geupdate is staat ie niet meteen op je profiel maar wel onder je charts. Even een pagina doorklikken dus en dan zie je de recente lijstquote:
Ik heb er nog twee uit begin jaren 80 die ik recentelijk van cassettebandje naar mp3 gezet hebquote:Op maandag 18 juni 2007 09:25 schreef Frollo het volgende:
[b]Top Artists for the week ending 17 Jun 2007
opgesnord naar aanleiding van het 80's themaforum; jammer alleen dat er via de gebruikelijke kanalen voornamelijk afleveringen uit 2000 te vinden zijn.
Heb je jouw fan ranking-lijstje zelf geknipt en geplakt of is die te genereren?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:26 schreef Frollo het volgende:
Mijn fan rankings op 18 juni 2007
Positie in mijn overall-lijst, artiest, (#fan), plays
Ouderwetsch handwerk.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je jouw fan ranking-lijstje zelf geknipt en geplakt of is die te genereren?
Ik wist niet dat dat konquote:Op maandag 18 juni 2007 16:26 schreef Frollo het volgende:
Dus kinderen, update je fan rankings regelmatig!
Kereltje, hoe doe ik dat?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:26 schreef Frollo het volgende:
Dit is weird! Ik heb m'n fan rankings even opnieuw laten uitrekenen (rechtsklikken op dat aapje rechtsonder, User Script Opdrachten > Artist Fan Rank Menu > Delete cache, vervolgens Get fan rank data now en ten slotte de pagina refreshen) en het ziet er nu echt compleet anders uit dan de vorige keer.
Mijn fan rankings op 18 juni 2007
Positie in mijn overall-lijst, artiest, (#fan), plays
19 Hedwig & the Angry Inch (#30 fan) 114
58 Shirley Bassey (#49 fan) 74
69 Metal Molly (#8 fan) 68
83 World Party (#42 fan) 61
97 Wealthy Beggar (#2 fan) 53
152 Meindert Talma & The Negroes (#36 fan) 41
290 Paul de Leeuw (#48 fan) 20
325 Jennifer Warnes (#43 fan) 17
354 Gert Vlok Nel (#14 fan) 15
394 Lucky People Center (#11 fan) 13
Voor de volledigheid hier het oude lijstje van anderhalve week geleden:
29 The Walker Brothers (#50 fan) 96
31 Gare du Nord (#34 fan) 92
69 Metal Molly (#17 fan) 68
112 Andy Bell (#36 fan) 48
129 Dodgy (#22 fan) 45
201 The Blue Diamonds (#3 fan) 30
225 Radioactive Man (#48 fan) 26
288 Inner Strength (#4 fan) 20
367 Robert Long (#24 fan) 14
407 Walking Spanish (#1 fan) 12
457 Johnny Jordaan (#16 fan) 10
Het lijkt er totaal niet op, slechts één artiest komt overeen.
Dus kinderen, update je fan rankings regelmatig!
Die plugin heb ik al wel, maar bij het refreshen gaat het wss fout hier.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:42 schreef EvilWasp het volgende:
Jullie bedoelen die plugin of het refreshen zelf?
That's it. 1 artiest in mijn iTunes in de hele week.quote:Top Artists this Week (see more)
10 Jun 2007 - 17 Jun 2007
- 1 Lily Allen 283
lolquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:53 schreef Breuls het volgende:
Als je weg van huis hele dagen aan het klussen bent, daar de radio aan hebt en thuis even wat anders opzet, dan krijg je dit scheve beeld van waar ik in een week naar luister:
[..]
That's it. 1 artiest in mijn iTunes in de hele week.
Niets mis met de Pipettes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:08 schreef BloodyLotte het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/lastfmplain/artists/BloodyLotte.gif]afbeelding] [/url]
Wat verrassend weer.
Hoe meet je dat fan-dom nou, Frollo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
lol
Lily is leuk, dus je kon het slechter treffen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:59 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Wat morgane zegt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:57 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hoe meet je dat fan-dom nou, Frollo?
Hangt er van af wat voor foutmeldingen je krijgt, natuurlijk. Er is ook een forum over die plugins in de Greasemonkey usergroup, dus daar kun je eventueel ook terecht met technische problemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:14 schreef bukgeit het volgende:
Dank je. Ik krijg steeds foutmeldingen. Hoe los je dat op?
Grobbel heeft hier uitgelegd hoe het script ongeveer werkt. Niet dat ik het snap, maar ik vermoed dat als je de komende 72 uur non-stop Bonnie St. Claire gaat luisteren, dat je dan wel eens een fan ranking zou kunnen krijgen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:18 schreef knoets het volgende:
Ik denk dat ik té mainstream muziek luister, waardoor ik gewoon geen enkele fanranking heb.
Oeeh, wat een 'Red Pil - Blue Pil'-dilemma: een fanranking of niet..pff..daar moet ik even over nadenkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Grobbel heeft hier uitgelegd hoe het script ongeveer werkt. Niet dat ik het snap, maar ik vermoed dat als je de komende 72 uur non-stop Bonnie St. Claire gaat luisteren, dat je dan wel eens een fan ranking zou kunnen krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |